6*18650quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef shiznuts het volgende:
7x T6 XM-L bins. Nice.
http://www.banggood.com/-p-67526.html
Zoiets had ik ook weleens van m'n oom (marine) gekregen: http://www.banggood.com/-p-67021.html , ook cool.
Suntekstore is ook snel. Ik had een keer wat op een zaterdag besteld (http://www.suntekstore.co(...)y_stick_adapter.html envelop post maar tochhh) en had het vrijdag al in huis. Enige nadeel is dat zij ietjes duurder zijn en dat zij een beperkt aanbod hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef davedavy het volgende:
BIC is weer lekker snel, in nog geen 12 uur verzonden. Blijft voor mij de nummer 1. Had ook nog gelezen hier dat een aantal mensen hun DX pakje in 1 dag was verzonden, nou ik zal wel weer de volle week mogen gaan wachten
Hmz klote, die van mij zag er ook wel aardig uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Horloge box ontvangen van bic![]()
Het design is exact hetzelfde als mijn vorige van Ebay maar de afwerking is bizar slecht. Het is een soort glimmend leer met overal boebels erin en slechte stikselsMijn andere is mooi mat leer helemaal glad met goede stiksels.
Het plaatje lijkt op mijn oude box, wat een schijtzooi![]()
[ afbeelding ]
Foto! Of kan het beeldscherm het niet aanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Het design is exact hetzelfde als mijn vorige van Ebay maar de afwerking is bizar slecht. Het is een soort glimmend leer met overal boebels erin en slechte stikselsMijn andere is mooi mat leer helemaal glad met goede stiksels.
[ afbeelding ]
90% van de kopers heeft vast geen iphonequote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef zerokil het volgende:
Jammer Iphone5 hoesje gemist
Kon er wel een gebruiken.
Ik hoop daarom ook dat mensen niet 10x van die hoesjes bestellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef davedavy het volgende:
[..]
90% van de kopers heeft vast geen iphone
Ookal bestellen ze hem één keer, wat heb je daar aan als je er geen hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik hoop daarom ook dat mensen niet 10x van die hoesjes bestellen.
Was jij niet diegene die wel 10 keer die 1 cent deal had genomen van die klittenband strips om kabels bij elkaar te binden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ookal bestellen ze hem één keer, wat heb je daar aan als je er geen hebtIk heb hem besteld en heb er ook geen maar hij is weer voor iemand anders
Haha, ik zei het je. Same here.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi klokje, ben benieuwd naar de kwaliteit/prijs. Evt. link?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef 0wen het volgende:
Zojuist een leuk klokje uit hong kong besteld
[ afbeelding ]
Hopelijk is de kwaliteit een beetje aanvaardbaar
Link: http://bit.ly/141EoUFquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Mooi klokje, ben benieuwd naar de kwaliteit/prijs. Evt. link?
Nop dat was ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die wel 10 keer die 1 cent deal had genomen van die klittenband strips om kabels bij elkaar te binden?
Vorig topic, en hij is al ''uitverkocht''.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Brecht35 het volgende:
Het zou wel even vriendelijk zijn moesten er linkjes gepost worden naar deze gratis dingen..Ik zie niks staan à la "hier gratis iPhone 5 hoesje", maar wel uitgebreide prietpraat wanneer de actie over is.
U bent niet alleen op deze wereld, dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |