Ja maar hij doet zo irritant op het plaatjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Aron is dan nog de enige die ik zou doen.
Hahah ja en sowieso wilt hij altijd zijn billen laten zien, phaggot.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar hij doet zo irritant op het plaatje![]()
Ik ga zo aflevering 2 kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef tralalala het volgende:
Iemand al bezig met seizoen 2 ?
Die 2 nieuwe gasten
Natalee![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef Divje het volgende:
Ik kijk deze programma's ook vooral om me te verbazen om dat volk, daarom vind ik die tweeling wel een goede toevoegingIk erger me dan weer dooood aan die Natalie
![]()
Zo ergerde ik me bij Geordie Shore heel erg aan Charlotte. Domme doos.
Dat dacht ik de eerste 2 of 3 seizoenen ookquote:
Maken ze een big deal van Nicolé nieuwe humongous lippen, terwijl dat nauwelijks opvalt naast het compleet nieuwe hoofd van Carley, de nieuwe tieten van Jenna en de sleeve van Nathalie.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef karoltje het volgende:
Seizoen 3! Wowzer wat zien ze eruit allemaal. Een grote berg met neptanden en nog grotere neptieten.
Eens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef Scarface88 het volgende:
Nieuwkomer Jack is ook een geniale kerelGoede toevoeging aan het programma.
Zijn ze Pools? Totaal geen Poolse namen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef FastFlyingJackson het volgende:
En die Anthony, fucking hout hakkers baard.. maar vind ze wel grappig die poolse 2ling.
Jason en Anthony Suminski heette ze.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:35 schreef karoltje het volgende:
[..]
Zijn ze Pools? Totaal geen Poolse namen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |