Lijkt mij niet helemaal kloppen dat het zo lang duurt, tenzij hun diensten niet al te best zijnquote:Die Sendung wurde im Hermes Zentral-HUB sortiert.
Hermes is nooit zo snel, bovendien zit er een weekend tussenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Iemand ervaringen met Hermes uit Duitsland? Status is al sinds 3 mei:
[..]
Lijkt mij niet helemaal kloppen dat het zo lang duurt, tenzij hun diensten niet al te best zijn
Dat ze niet snel zijn is mij al wel duidelijk jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hermes is nooit zo snel, bovendien zit er een weekend tussen.
helaas het een pakketje van Marktplaats, dus verzonden door een particulier....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja, dan kun je zeggen dat je niks hebt ontvangen en nakoming eisen van de winkel.
De winkel kan jouw 'buren' aangeven voor diefstal.
Ik woon -als redelijke minima zijnde- in een sociale huurwoning, en laatste jaren komen er steeds meer geestelijk of lichamelijk niet helemaal 100% zijnden, werklozen, kanslozen, minima, studenten en begeleid-woners etc. in de buurt te wonen, aangezien inkomens-eisen voor sociale huur zijn aangescherpt. Ik weet dat in de flat naast mij o.a. een alcoholist en 2 geestelijke gestoorde mannen wonen. Vertrouw mijn buren dus niet graag een pakketje toe.quote:
Welke vervoerder?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef Rozzje het volgende:
Had iets besteld vanuit Nieuw-Zeeland via airmail en het is nu al 4 dagen onderweg.. Wanneer zou je denken dat ik me pakketje krijg?
Left NZ 11.14 AM 06/06/13
Deze week?
Wacht op inklaring door douane denk ik?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:53 schreef Rozzje het volgende:
Mijn pakketje heeft nu de status :
Arrived overseas 10.30 AM on 12/06/1
Held for clearance 10.31 AM on 12/06/1
Betekent dit nu dat het in Nederland is en wacht tot het toestemming heeft om bezorgd te worden?
aangetekend misschien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:29 schreef Ron.Jeremy het volgende:
De bezorger vandaag langsgeweest maar was niet thuis. Kan de zending nu de eerstvolgende werkdag (=a.s. maandag) ophalen op het postkantoor.
Is het normaal dat ze tegenwoordig na 1x proberen de zending al zelf laten ophalen?
Is er een kans dat het pakket morgen is op te halen?
Yep, aangetekend.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
aangetekend misschien?
en volgens mij heb ik ook wel eens een pakje opgehaald op een zaterdag die vrijdag niet bezorgd kon worden, gewoon proberen lijkt me
vanavond is wat optimistisch en aangezien het een aangetekend ding is gok ik dat morgen ook optimistisch is. TNT neemt op zaterdag voor zover ik weet geen aangetekende stukken mee. Ook al zijn die voor het postkantoor. Je kunt het natuurlijk altijd proberenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Yep, aangetekend.
Zal het vanavond ff proberen.
Weet je hoe lang het ongeveer duurt totdat uiteindelijk de bezorger voor me deur staat? Of is dat gokken? Bedankt voor je reactie btwquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wacht op inklaring door douane denk ik?
gokkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het ongeveer duurt totdat uiteindelijk de bezorger voor me deur staat? Of is dat gokken? Bedankt voor je reactie btw
Ach ja, ik ga maandag wel ff langs, die 2 dagen kan ik nog wel zonder een android tv stickquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
vanavond is wat optimistisch en aangezien het een aangetekend ding is gok ik dat morgen ook optimistisch is. TNT neemt op zaterdag voor zover ik weet geen aangetekende stukken mee. Ook al zijn die voor het postkantoor. Je kunt het natuurlijk altijd proberen
TNT track@tracequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga maandag wel ff langs, die 2 dagen kan ik nog wel zonder een android tv stick
EDIT: nu zie op T&T staan dat het pakketje morgen wordt bezorgd en bij status dat zending opgehaald kan worden op de afhaallocatie...
Welke van de 2 is waar?
Hij lag inderdaad bij de buren..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Contact opnemen met de winkel of je buren even navragen.
Idd ja. Heb het pakketje zaterdag opgehaald, lag sinds vrijdagmiddag daarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
TNT track@trace
altijd lachen
dadelijk gewoon ff naar de afhaallocatie gaan en anders wachten op wat er gaat gebeuren
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Idd ja. Heb het pakketje zaterdag opgehaald, lag sinds vrijdagmiddag daar
quote:Vanuit het distributiecentrum in Amsterdam-Sloterdijk worden helemaal geen pakketjes bezorgd. In Amsterdam-Noord, Katwijk, Utrecht, Zaandam en Wateringen is het nog onduidelijk in hoeverre de acties invloed zullen hebben op de bezorgingen.
In Rotterdam, Den Haag en verschillende andere distributiecentra is er ook sprake van onrust zegt de vakorganisatie. ''Er is een hecht informeel netwerk van kleine koeriersbedrijven die voor PostNL bezorgen, dus we verwachten dat dit behoorlijke vormen zal aannemen.''
Nieuwe tarieven
De zelfstandige ondernemers zijn het niet eens met de nieuwe tarieven die het postbedrijf wil bieden voor de bezorging van pakketten.
Volgens PostNL is het logisch dat het tarief per pakje daalt, omdat er door de opkomst van het internetbankieren steeds meer pakketjes worden verstuurd. De chauffeurs vinden dat er zo geen eerlijke vergoeding wordt geboden.
PostNL betreurt de nieuwe acties. Door werkonderbrekingen op dinsdag en woensdag liep de bezorgdienst woensdagavond al 48.000 pakketjes achter. Het postbedrijf gaat donderdagmiddag praten met de stakende pakketbezorgers. FNV Bondgenoten zal tijdens het gesprek optreden als bemiddelaar.
Ja, daar hebben we 1 centraal punt voor. Heel gek is dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:43 schreef lipjes het volgende:
Waar komen de pakketjes uit het buitenland eigenlijk bin
Bij de grens?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:43 schreef lipjes het volgende:
Waar komen de pakketjes uit het buitenland eigenlijk binnen?
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:25 schreef bobbernaut het volgende:
Kan ik morgen naar het postkantoor gaan en dan vragen of ze mijn brief willen versturen?
Dat ik zeg maar 1 postzegel koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |