PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
lekker jezusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:26 schreef Topiek het volgende:
IK BLIJF SOWIESO IN DIVISIE 3![]()
Nog 2 wedstrijden, en nog 2 punten, dan promoveer ik
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:36 schreef BDIL het volgende:
Die sextape trailer van Farah MTV Teen Mom is uit
Dat zijn dus de momenten dat je 1x verliest en 1x gelijkspeeltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:26 schreef Topiek het volgende:
IK BLIJF SOWIESO IN DIVISIE 3![]()
Nog 2 wedstrijden, en nog 2 punten, dan promoveer ik
Torrent ?quote:
Benzine snuiven uit de grasmaaierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat deed iedereen vroeger op de basisschool, alleen zijn sommige er blijkbaar niet mee gestopt.
[ afbeelding ]
Oh, die lijm op waterbasis. Goede oude tijd. Nu moet ik het doen met van die bizon-troep.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat deed iedereen vroeger op de basisschool, alleen zijn sommige er blijkbaar niet mee gestopt.
[ afbeelding ]
hoe werkt dat met usenet ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
uuuuuuusenet maar er is vast wel een torrent
Ik wordt altijd als ik 2-1 sta, of 1-0 ofzo, nog even lekker in mijn kontje genomen in de 81e minuutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zijn dus de momenten dat je 1x verliest en 1x gelijkspeelt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
Ik kan niet slapenwie komt er een slaapliedje voor me zingen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
Ik kan niet slapenwie komt er een slaapliedje voor me zingen?
Niet om je fucken ofzo maar in FIFA kun je niet beter worden. Je word genaaid of geholpen, en dat bepaald je resultaten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Topiek het volgende:
Ik merk wel aan mezelf dat ik beter wordt. Ik ga nu alles opsparen, alleen misschien contracten kopen if needed
EA is de puppeteer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet om je fucken ofzo maar in FIFA kun je niet beter worden. Je word genaaid of geholpen, en dat bepaald je resultaten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Topiek het volgende:
Ik merk wel aan mezelf dat ik beter wordt. Ik ga nu alles opsparen, alleen misschien contracten kopen if needed
FFS: IK = STAM ZONDER Tquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik wordt altijd als ik 2-1 sta, of 1-0 ofzo, nog even lekker in mijn kontje genomen in de 81e minuut
U bedoelt die brunette?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:28 schreef Zhano het volgende:
Dat vrouweke van vandaagdedag is ook niet vervelend om naar te kijken
Eva Boobies? Dan vind ik deze lekkerder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lastig kiezen tussen haar en Eva
Ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt helemaal nergens op
Ik ga het toch niet doen (want ik gok nooit), maar ik zou best een tientje op winst AZ, en nog een tientje op gelijkspel durven in te zetten. AZ speelt toch ook nog ergens voor, die laatste pot?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
maar posten ho maar he straks heb je het fout natuurlijk
Nee hoor, de hele eredivisie is klaar. Ook de bekerfinale uitkomst is niet meer relevant omdat PSV 2e geworden is. Deze wedstrijd is "om des keizers baard"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga het toch niet doen (want ik gok nooit), maar ik zou best een tientje op winst AZ, en nog een tientje op gelijkspel durven in te zetten. AZ speelt toch ook nog ergens voor, die laatste pot?
Volgens mij kan AZ zich nog plaatsen voor playoffs EL. Als ADO en Hveen verliezen en AZ wint dan staan zij volgens mij 8e...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, de hele eredivisie is klaar. Ook de bekerfinale uitkomst is niet meer relevant omdat PSV 2e geworden is. Deze wedstrijd is "om des keizers baard"
Omdat PSV 2e geworden is, is AZ al verzekerd van Europees door het ticket dat via de beker te vergeven is. De playoffs laten we aan andere clubs, wij gaan lekker chillenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij kan AZ zich nog plaatsen voor playoffs EL. Als ADO en Hveen verliezen en AZ wint dan staan zij volgens mij 8e...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, de hele eredivisie is klaar. Ook de bekerfinale uitkomst is niet meer relevant omdat PSV 2e geworden is. Deze wedstrijd is "om des keizers baard"
Mooie gezegde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, uitspraak met een hoog Mart Smeets gehalte
Janmaat.quote:
Ik denk eerder dat hij op 5 @ the back doelt met zijnquote:
Is lekker goedkoop, ben niet zo'n rijke tatta als jullie. En dan nog, beter dat dan 11 Brazilianen of welliton/Emenike/Doumbia-teams.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij op 5 @ the back doelt met zijnsmiley.
Ieder zjin mening, ik zie niet direct wat er mis is met 11 Brazilianen. Typisch is trouwens dat 5atb-ers vaak ook met Welliton en Emenike spelen, dus je opstelling op die manier proberen goed te praten is niet helemaal eerlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is lekker goedkoop, ben niet zo'n rijke tatta als jullie. En dan nog, beter dat dan 11 Brazilianen of welliton/Emenike/Doumbia-teams.
Oh ja. Dit beloofd al veel goeds voor vandaag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat PSV 2e geworden is, is AZ al verzekerd van Europees door het ticket dat via de beker te vergeven is. De playoffs laten we aan andere clubs, wij gaan lekker chillen
3-5-2 op verdedigend spelen is eigenlijk hetzelfde. Janken over 5@tb is zo 2012quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5atb is ook op het randje van cheaten. Onsportief is het in ieder geval.
3421 is ook goedkoopquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is lekker goedkoop, ben niet zo'n rijke tatta als jullie. En dan nog, beter dat dan 11 Brazilianen of welliton/Emenike/Doumbia-teams.
Ik speel alleen niet met welliton en Emenike dus dat is verder ook niet mijn probleem toch? Ik ga in ieder geval niet met 10 man voor het doel liggen om dan een lob te geven en te pace hoeren. Maar goed, net wat je zegt, ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zjin mening, ik zie niet direct wat er mis is met 11 Brazilianen. Typisch is trouwens dat 5atb-ers vaak ook met Welliton en Emenike spelen, dus je opstelling op die manier proberen goed te praten is niet helemaal eerlijk
Dat is inderdaad hetzelfde, op ultra verdedigend althans. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen mening mag hebben over 5atb.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3-5-2 op verdedigend spelen is eigenlijk hetzelfde. Janken over 5@tb is zo 2012
Scheelt tegenwoordig bijna niks meer in de prijs joh.. En als je nog een chill goedkoop team wilt:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Over pace teams gesproken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Scheelt tegenwoordig bijna niks meer in de prijs joh.. En als je nog een chill goedkoop team wilt:
http://wefut.nl/squad/1188
Dit team kost je denk ik 20k.
Heb al een Bundesliga 352, speelt ook wel lekker idd, maar wilde eens wat anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Scheelt tegenwoordig bijna niks meer in de prijs joh.. En als je nog een chill goedkoop team wilt:
http://wefut.nl/squad/1188
Dit team kost je denk ik 20k.
Het ging erom dat het goedkoop was, en toevallig zijn al die spelers relatief goedkoop (op Reus na misschien, dan zet je daar Gomez/Hunter/Lewandowski neer)quote:
Oh, je presenteerde het als een feit, niet als een mening.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hetzelfde, op ultra verdedigend althans. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen mening mag hebben over 5atb.
Ik denk dat Lewanduurder is dan Reus (je kan namelijk gewoon de CF neerzetten). Ik heb gister die Esswein eens geprobeerd omdat ik Lewan NIF relatief te duur vind (quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het ging erom dat het goedkoop was, en toevallig zijn al die spelers relatief goedkoop (op Reus na misschien, dan zet je daar Gomez/Hunter/Lewandowski neer)
Zeiken over 5 atb maar wel Esswein goed praten? Houd op hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:29 schreef DuTank het volgende:
En ik snap niet wat er mis is met Esswein. Ok, hij is fucking snel, maar daarentegen is hij ook gewoon erg goed. Zijn schot is gewoon niet meer normaal.
Alles wat enigszins lastig is roept weerstand opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:29 schreef DuTank het volgende:
En ik snap niet wat er mis is met Esswein. Ok, hij is fucking snel, maar daarentegen is hij ook gewoon erg goed. Zijn schot is gewoon niet meer normaal.
Alles ineens? Dat wordt een massale pack opening...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:35 schreef Thorb het volgende:
Volgens het topic van een mod op EA forum komen morgen zowel Most Consistent Gold als Silver en Brons.
Heb je wel eens met hem gespeeld? Bovendien speel ik sowieso al aanvallend, dus sta al verder het veld op, dus benut die snelheid vaak niet eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeiken over 5 atb maar wel Esswein goed praten? Houd op hoor
Dat is waar, maar dan nog, 1 speler weegt niet op tegen een compleet systeem of manier van spelen. Over Reus wordt nooit iets gezegd, terwijl die nog veel meer OP isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles wat enigszins lastig is roept weerstand op
Ja dus dan heb je 3 teams. TOTW, TOTY Most Consistent Gold en Silver + Bronsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles ineens? Dat wordt een massale pack opening...
Ik voorzie dat mijn pack opening methode om coins te verdienen voorlopig even niet gaat werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dus dan heb je 3 teams. TOTW, TOTY Most Consistent Gold en Silver + Brons
Morgen heb ik avonddienstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dus dan heb je 3 teams. TOTW, TOTY Most Consistent Gold en Silver + Brons
Dat is hetzelfde als dat jij zeurt over 5atb omdat 9 vd 10 mensen die dat spelen ingraven en muriel in de spits hebben oid, 9 vd 10 mensen gebruiken Esswein ook zo. Zal verder best een goede speler zijn hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je wel eens met hem gespeeld? Bovendien speel ik sowieso al aanvallend, dus sta al verder het veld op, dus benut die snelheid vaak niet eens.
[..]
Dat is waar, maar dan nog, 1 speler weegt niet op tegen een compleet systeem of manier van spelen. Over Reus wordt nooit iets gezegd, terwijl die nog veel meer OP is
Oh ja! Dit ga ik ook maar even een uurtje ofzo doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen heb ik avonddienstNeem dan wel de laptop mee om te profiteren van de goedkope consumables. 5 ton investeren levert snel 1.5 miljoen op
Met elke week een TOTY + TOTW zullen de prijzen niet erg snel weer omhoog gaan lijkt mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen heb ik avonddienstNeem dan wel de laptop mee om te profiteren van de goedkope consumables. 5 ton investeren levert snel 1.5 miljoen op
Maar als ik Esswein in een 4-1-2-1-2 systeem gebruik op Balanced, ben ik dan 1 van de 10?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat jij zeurt over 5atb omdat 9 vd 10 mensen die dat spelen ingraven en muriel in de spits hebben oid, 9 vd 10 mensen gebruiken Esswein ook zo. Zal verder best een goede speler zijn hoor, daar niet van.
Kun je niet gewoon zo'n speciaal kaartje aanvragen voor jezelf? Zon blauwe...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk gewoon dat er echt geen IF Lurling gaat komen
Waarom niet 2 goals 2 assist als dan geen IF is wat dan wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk gewoon dat er echt geen IF Lurling gaat komen
Ik heb nooit tegen je gespeeld dus dat weet ik niet, maar in ieder geval niet stereotype Esswein-gebruikerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar als ik Esswein in een 4-1-2-1-2 systeem gebruik op Balanced, ben ik dan 1 van de 10?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zo'n speciaal kaartje aanvragen voor jezelf? Zon blauwe...
Tegen Roda JCquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom niet 2 goals 2 assist als dan geen IF is wat dan wel.
Ja, ik heb er nu dus M'Biwa staan, maar ik bedacht me: Diakite is een konko harde baas, waarom past hij daar niet?quote:
Goede vraag...ik zie hem niet voorbij komen in de topics op het EA forum, dat zegt genoeg. Het zou echt werkelijk waar schandalig zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom niet 2 goals 2 assist als dan geen IF is wat dan wel.
Hij staat wel bij de lange lijst suggesties maar is niet gekozen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goede vraag...ik zie hem niet voorbij komen in de topics op het EA forum, dat zegt genoeg. Het zou echt werkelijk waar schandalig zijn
Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat die pace fijn is als je een keer in de verdrukking komt en er dan uit kan komenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb nooit tegen je gespeeld dus dat weet ik niet, maar in ieder geval niet stereotype Esswein-gebruiker
Dan moet je zelf even gaan lobbyen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goede vraag...ik zie hem niet voorbij komen in de topics op het EA forum, dat zegt genoeg. Het zou echt werkelijk waar schandalig zijn
Dat is wel iets anders dan ingraven en alleen maar lob/steekballen gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat die pace fijn is als je een keer in de verdrukking komt en er dan uit kan komenMaar goed, iemand die dat wel ontkent is een leugenaar
Pics.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:48 schreef Zhano het volgende:
De knappe blondine tegenover mij in de trein is sensueel haar haar aan het borstelen
Zie je wel de middenvelder van GS selcuk want hij verdiend hem ook. 2 Goals en 1 assistquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verdient.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Zie je wel de middenvelder van GS selcuk want hij verdiend hem ook. 2 Goals en 1 assist
Ik heb Eboué erbij zien staan, en in een andere een middenvelder. Bij TOTY zit ook een Turkse middenvelder van Gala, 73 pace, welke is dat? Melo zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Zie je wel de middenvelder van GS selcuk want hij verdiend hem ook. 2 Goals en 1 assist
Als je een verdediging hebt met spelers als Ogbonna, Chiellini, Kaboul, Luiz etc, dan hoef je echt niet bang te zijn voor lange steekballen hoor. Je moet wel dat soort spelers halen om de angel bij dit soort spelers er uit te halen. Maar dan heb je er niet echt veel last van. Als je voorkomt tegen een 5@tb team, heb je er ook geen kind meer aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan ingraven en alleen maar lob/steekballen geven
Dan raad ik je aan om de doelpunten van Selcuk te zien. 1 vrije trap en de ander een volleyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verdient.
Het is nu ook niet zo dat Lurling alleen maar een paar intikkertjes gemaakt heeft
Matig.quote:
Volgens mij kunnen Lurling en Selcuk prima naast elkaar functioneren in TOTWquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:50 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om de doelpunten van Selcuk te zien. 1 vrije trap en de ander een volley
Er is geen turkse middenvleder met 73 pace goud wel 1tje met 70quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb Eboué erbij zien staan, en in een andere een middenvelder. Bij TOTY zit ook een Turkse middenvelder van Gala, 73 pace, welke is dat? Melo zeker.
Dan moet ik mn telefoon dusdanig ver omhoog kantelen dat ik 100% gespot word. Ze stapt nu ook uit btw. Heerlijke hotpants maar iets te weinig bilquote:
Galatasaray werd ook kampioen. Dat is deze speelrondes veel meer waardevol dan een mooie goal tegen een degradant.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:50 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om de doelpunten van Selcuk te zien. 1 vrije trap en de ander een volley
O ja, vergeet die schofterige overtreding nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Galatasaray werd ook kampioen. Dat is deze speelrondes veel meer waardevol dan eentwee mooie goals en twee assists tegen een degradant.
Oh Inan krijgt een TOTS woensdag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:52 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Er is geen turkse middenvleder met 73 pace goud wel 1tje met 70
Ik zou het wel een mooie actie vinden als EA een TOTW maakt met alleen spelers die deze week kampioen zijn geworden. Dus de spelers van Juventus Ajax en Galatasarayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Galatasaray werd ook kampioen. Dat is deze speelrondes veel meer waardevol dan een mooie goal tegen een degradant.
Denk dat je beter in het EA forum je suggesties kan doen, en dan vlak na de wedstrijd. Als het je echt zo hoog zit.quote:
Daar heb je gelijk in. Maar zondag had ik het te druk met bier kappen. Prio's stellen enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat je beter in het EA forum je suggesties kan doen, en dan vlak na de wedstrijd. Als het je echt zo hoog zit.
Ik zou het mooi vinden als er een TOTW werd gemaakt van de teams die 3e zijn geworden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:55 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik zou het wel een mooie actie vinden als EA een TOTW maakt met alleen spelers die deze week kampioen zijn geworden. Dus de spelers van Juventus Ajax en Galatasaray
Da's die gouden toch? Als silver lijkt hij me veel waardevoller...?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:05 schreef Ajacied7 het volgende:
De goedekoopste SIF Benteke is nu 117k.(PS3) Ik ga hem niet meer kopen en wacht gewoon op TOTS Benteke.
De SIF is goud inderdaad. En de IF (74) is nu zo'n 200k waard.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's die gouden toch? Als silver lijkt hij me veel waardevoller...?
TOTS wordt dan dus ook goud...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De SIF is goud inderdaad. En de IF (74) is nu zo'n 200k waard.
Hij heeft nu al 18 competitiegoals gemaakt voor Aston Villa dus het lijkt mij wel zeker dat hij in TOTS komt.quote:
Klinkt inderdaad als een zekerheidje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij heeft nu al 18 competitiegoals gemaakt voor Aston Villa dus het lijkt mij wel zeker dat hij in TOTS komt.
Best netjes als je bedenkt dat Aston Villa ergens onderaan de ranglijst staat.
haha lekker voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
haha lekker voor jeHij is al weg. Net toen ik mn elektrische tennisracket gepakt had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe nummer is niet echt wat ik er van verwacht had. Ik vind hem wel leuk, maar niet meer dan datquote:
Ik ben sowieso geen grote editors fan, maar het is een leuk liedje. Inderdaad niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nieuwe nummer is niet echt wat ik er van verwacht had. Ik vind hem wel leuk, maar niet meer dan dat
Gefeliciteerd (?) met je 26e verjaardag?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef DannyDeko het volgende:
Mezelf even goed afgebeuld in de gym net. Goed begin van mijn 26e levensjaar zeg ik zo.
Ik ben gisteren een half uur gegaan. Gasten waar ik mee ga moesten nog naar de biosquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef DannyDeko het volgende:
Mezelf even goed afgebeuld in de gym net. Goed begin van mijn 26e levensjaar zeg ik zo.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef DannyDeko het volgende:
Jarig?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef DannyDeko het volgende:
op de coolsingel een feestje vierenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:32 schreef Toefjes het volgende:
Wel matige informatie voorziening waar AZ supporters morgen middag bier kunnen drinken. Lijkt me karig om in mn rode shirtje op een plein vol PSV'ers terecht te komen. Dan ben ik inmiddels overleden
Ik zou pas overmorgen gaan als ik jou was, ander sta je daar alleen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:32 schreef Toefjes het volgende:
Wel matige informatie voorziening waar AZ supporters morgen middag bier kunnen drinken. Lijkt me karig om in mn rode shirtje op een plein vol PSV'ers terecht te komen. Dan ben ik inmiddels overleden
hahahahaha had al geedit lolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou pas overmorgen gaan als ik jou was, ander sta je daar alleen...
E: Beetje editten he
Trek een AZ shirt en kom ook gewoon johquote:
heb ik niequote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahahahaha had al geedit lol
[..]
Trek een AZ shirt en kom ook gewoon joh
Beter. Wordt waarschijnlijk Stadhuisplein. Heb gelezen dat de PSV'ers vorig jaar in de oude haven gezeten hebben. Zal wel de skihut worden waar we het feestje gaan bouwenquote:
Hoop dat ze gelijk van de Willemsbrug worden geschopt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beter. Wordt waarschijnlijk Stadhuisplein. Heb gelezen dat de PSV'ers vorig jaar in de oude haven gezeten hebben. Zal wel de skihut worden waar we het feestje gaan bouwen
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb alleen geen AZ shirt
Dat ik geen PSV shirt heb lijkt mij vanzelfsprekend.
Die is alleen voor de echte fan, ben ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Een oom van mij gaat alle wedstrijden van Heerenveen, behalve tegen Cambuur. Moest een keer bukken voor een stoeptegel na zo'n wedstrijd, kwam die stoeptegel tegen mensen achter hem aan. Allebei bewusteloosquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef Zhano het volgende:
Cambuur - Heerenveen is misschien de eerste wedstrijd volgend seizoen. Dat word de online ticketing F5'en als een malle
Trieste lui daarin Fryslân...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een oom van mij gaat alle wedstrijden van Heerenveen, behalve tegen Cambuur. Moest een keer bukken voor een stoeptegel na zo'n wedstrijd, kwam die stoeptegel tegen mensen achter hem aan. Allebei bewusteloos
Ze trekken ook allemaal klinkers uit de straten om naar elkaar te gooien.quote:
Hier trekken we gewoon het asfalt uit de straten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze trekken ook allemaal klinkers uit de straten om naar elkaar te gooien.
Ik ga vaak naar Terschelling, maar daar heb je amper nog Friezen, want daar zijn alleen maar comazuipende jongeren.quote:
Geen fatsoenlijke straat meer over daar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook goede kwaliteit toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hier trekken we gewoon het asfalt uit de straten.
Tbakkert heeft wel een mooie ui.
xDquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar Terschelling, maar daar heb je amper nog Friezen, want daar zijn alleen maar comazuipende jongeren.
ja, geen gemotoriseerd vervoer daar...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
xD
Ben ik ook nog wel geweest. Prima te doen hoor. Vlieland is een stuk kutter qua regels
waar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
prachtig die rangschikking van getallen
400x
208x
130x
hoe kom je erop
die waren er überhaupt al niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke straat meer over daar natuurlijk
kut voor de paarden die de postkoets moeten trekken...quote:
quote:
Ten eerste is Leeuwarden geen Fryslân en wij kregen in Groningen ook een stoeptegel tegen de bus gegooid dussss...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leeuwarden is wel Friesland alleen vinden ze dat niet leuk. Dus lekker zeggen dat het Friesland isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste is Leeuwarden geen Fryslân en wij kregen in Groningen ook een stoeptegel tegen de bus gegooid dussss...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
't hoort een plaatje van Steve Stifler te zijn... [ afbeelding ]
Ik hoef die kneuzen niet bij mijn mooie Fryslân. Mjah, jij als Stienser woont natuurlijk in de 'burbs van LWD.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leeuwarden is wel Friesland alleen vinden ze dat niet leuk. Dus lekker zeggen dat het Friesland is
ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:46 schreef Topiek het volgende:
Het Lenteklassieker toernooi verloopt over een uur, komt er dan meteen weer een nieuwe bij? En wie heeft die al gewonnen van jullie (online)?
die reactie van jou.quote:
goedemorgen.quote:
Stuur je anders een aangetekende brief?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haten op LeeuwardenJa, ik ga daar naar school dus dan mag je geen slechte dingen erover zeggen.
Rice bustedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:22 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Stuur je anders een aangetekende brief?
lolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:22 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
KLB / Leeuwardenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haten op LeeuwardenJa, ik ga daar naar school dus dan mag je geen slechte dingen erover zeggen.
Gisteren die huldiging gekeken? Nogal beschamend vond ik. Maar ik heb dan ook niets met Cambuurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:22 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:22 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gekeken. Was het niet leuk dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gisteren die huldiging gekeken? Nogal beschamend vond ik. Maar ik heb dan ook niets met Cambuur
Neuh, ik vond het nogal beschamend. Al die mensen daar bij de Oldehove en waarvan 99% nooit voor vrijdag van de naam Cambuur had gehoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gekeken. Was het niet leuk dan?
Is toch precies hetzelfde met Ajax joh. Mensen die nooit een wedstrijd van ajax kijken en dan zodra ze kampioen zijn naar Amsterdam vertrekken om te vieren dat "zij" kampioen zijn geworden. En oja.. "wij zijn ajax wij zijn de beste" wordt dan ineens van alle kanten geroepen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, ik vond het nogal beschamend. Al die mensen daar bij de Oldehove en waarvan 99% nooit voor vrijdag van de naam Cambuur had gehoord.
en 'Joden' niet te vergeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is toch precies hetzelfde met Ajax joh. Mensen die nooit een wedstrijd van ajax kijken en dan zodra ze kampioen zijn naar Amsterdam vertrekken om te vieren dat "zij" kampioen zijn geworden. En oja.. "wij zijn ajax wij zijn de beste" wordt dan ineens van alle kanten geroepen.![]()
![]()
Ik zie nooit iemand in een Ajax shirt lopen bij ons in het dorp en gisteren ineens allemaal volwassenen en jongeren in Ajax shirtsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is toch precies hetzelfde met Ajax joh. Mensen die nooit een wedstrijd van ajax kijken en dan zodra ze kampioen zijn naar Amsterdam vertrekken om te vieren dat "zij" kampioen zijn geworden. En oja.. "wij zijn ajax wij zijn de beste" wordt dan ineens van alle kanten geroepen.![]()
![]()
allemaal om jou de ogen uit te stekenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie nooit iemand in een Ajax shirt lopen bij ons in het dorp en gisteren ineens allemaal volwassenen en jongeren in Ajax shirts
Tuig
Ik kan nogsteeds kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
allemaal om jou de ogen uit te steken
p.s. moguhh
maar geef toe: dat shirt deed pijn aan je ogen hequote:
Maandverband is de normaalste zaak van de wereldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar geef toe: dat shirt deed pijn aan je ogen he
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie nooit iemand in een Ajax shirt lopen bij ons in het dorp en gisteren ineens allemaal volwassenen en jongeren in Ajax shirts
Tuig
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij trekt je feyenoordshirt geregeld aan als "gewoon" t-shirt?
Ja uiteraard. Je bent trots op je club of je bent Ajaciedquote:
Daarom gewoon zonder shirt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:44 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dan moet de fanshop een speciale maat aannemen voor dat formaat van vdm.
Dit ben ik niet voor de mensen die dat denkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:44 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dan moet de fanshop een speciale maat aannemen voor dat formaat van vdm.
Dikke.quote:
Kutlulquote:
David Luiz. PPPPPP'squote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:56 schreef zerokil het volgende:
Naldo of David Luiz CB central 352
Welke Braziliaanse keeper?
Was het nodig?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:58 schreef Toefjes het volgende:
Zo, ik heb verwerpelijk gedrag vertoond: een wedstrijd gequit. En dat is best lekker
eensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:58 schreef Toefjes het volgende:
Zo, ik heb verwerpelijk gedrag vertoond: een wedstrijd gequit. En dat is best lekker
Branden op de stapel zal je, schavuit!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:58 schreef Toefjes het volgende:
Verkocht voor 250c ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is omdat hij zo zeldzaam is. Ik weet niet hoe het met de Della Rocca van Zhano is afgelopen trouwens
50Kquote:
Cool story bro.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Net de finale gewonnen door een eigen goal in de 2e minuut
En matchcoins zijn dit jaar toch belabberd. Vorig jaar kon je tenminste nog 1/1.1k per match halen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik deed het altijd omdat het zonde was van mijn DNF. Maar heb 3.5 miljoen coins nu ongeveer. Dan kan ik mezelf beter een hoop ergernis besparen als ik weer eens 0-3 of 0-4 achter sta.
Ja, daarom. Of je er nu 489 krijgt of 428quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En matchcoins zijn dit jaar toch belabberd. Vorig jaar kon je tenminste nog 1/1.1k per match halen.
Kun je die massage salon weer extra bezoekenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:18 schreef Toefjes het volgende:
Hoppa, weer een extra dienst vrijdagIk loop deze maand gigantisch binnen
Ik ga altijd in een AZ shirt naar school als ze hebben verloren of van de favoriete clubs van mijn vrindjes hebben gewonnen.quote:
Vroeger in groep 2 of 3 had ik wel eens mijn Juventus shirt met Del Piero er op aanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga altijd in een AZ shirt naar school als ze hebben verloren of van de favoriete clubs van mijn vrindjes hebben gewonnen.
Nee, de komende 2 jaar staat in het teken van het inlossen van de schuld die ik over heb gehouden aan m'n vorige huisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:18 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Kun je die massage salon weer extra bezoeken
Deed ik vroeger ook altijd, maar niemand wist wat AZ had gedaan. Ze speelden toen nog eerste divisie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga altijd in een AZ shirt naar school als ze hebben verloren of van de favoriete clubs van mijn vrindjes hebben gewonnen.
Vroegerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vroeger in groep 2 of 3 had ik wel eens mijn Juventus shirt met Del Piero er op aan
Del Pieroquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vroeger in groep 2 of 3 had ik wel eens mijn Juventus shirt met Del Piero er op aan
Dat is wel vet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook altijd, maar niemand wist wat AZ had gedaan. Ze speelden toen nog eerste divisie.
índerdaad.quote:
#slijmenbijZhanoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:22 schreef Revontulet het volgende:
Ik draag nog steeds mijn Argentinie shirt met Aimar behoorlijk vaak
Ik weet zeker dat iedereen van toen nog wel eens aan me gedacht heeft nu AZ zo goed draait. Alle krantenknipsels die er waren in mijn agenda geplaktquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen van toen nog wel eens aan me gedacht heeft nu AZ zo goed draait. Alle krantenknipsels die er waren in mijn agenda geplakt
Ik droeg altijd mijn Barca shirt met Ronaldinho tijdens gym enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:22 schreef Revontulet het volgende:
nog 2 jaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe staat het met de examenvoorbereidingen heren strijders?
Joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef TBakkert het volgende:
hier volgt een tip voor de fervente drinkers:
Lauwe optimel is niet, ik herhaal niet lekker.
Amen zeggen tegen je exquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe staat het met de examenvoorbereidingen heren strijders?
Die en kersen zijn inderdaad het lekkerst. Maar ik had dat pak gister meegenomen naar mijn kamer en heb hem per ongeluk laten staan...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh.
Daarom bewaar ik het in de koelkast. Nog een heel pak limoen staande beste optimel die er is
Geen koelkast op je kamer hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die en kersen zijn inderdaad het lekkerst. Maar ik had dat pak gister meegenomen naar mijn kamer en heb hem per ongeluk laten staan...
Limoen is wel lekker jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh.
Daarom bewaar ik het in de koelkast. Nog een heel pak limoen staande beste optimel die er is
Want een gigantische kutgrap, ben van jou toch beter gewendquote:
Ik heb een walk-in fridge op mijn kamer met Monster en Mountain Dew. Nee, ik drink nu power drink van de Aldiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die en kersen zijn inderdaad het lekkerst. Maar ik had dat pak gister meegenomen naar mijn kamer en heb hem per ongeluk laten staan...
Waarvan aktequote:
de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Want een gigantische kutgrap, ben van jou toch beter gewend
BAASquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:22 schreef Revontulet het volgende:
Het viel me gewoon op dat die post boven die van jou er eentje van Zhano was, met toevallig een shirt van Aimar als UI.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]jij begint ook steeds triester te worden.
NIks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:28 schreef Topiek het volgende:
Hoe veel beter is Divisie 2 vergeleken met 3?
187%quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:28 schreef Topiek het volgende:
Hoe veel beter is Divisie 2 vergeleken met 3?
Alleen ben je voorvocht en heb je geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op dat die post boven die van jou er eentje van Zhano was, met toevallig een shirt van Aimar als UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |