PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
lekker jezusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:26 schreef Topiek het volgende:
IK BLIJF SOWIESO IN DIVISIE 3![]()
Nog 2 wedstrijden, en nog 2 punten, dan promoveer ik
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:36 schreef BDIL het volgende:
Die sextape trailer van Farah MTV Teen Mom is uit
Dat zijn dus de momenten dat je 1x verliest en 1x gelijkspeeltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:26 schreef Topiek het volgende:
IK BLIJF SOWIESO IN DIVISIE 3![]()
Nog 2 wedstrijden, en nog 2 punten, dan promoveer ik
Torrent ?quote:
Benzine snuiven uit de grasmaaierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat deed iedereen vroeger op de basisschool, alleen zijn sommige er blijkbaar niet mee gestopt.
[ afbeelding ]
Oh, die lijm op waterbasis. Goede oude tijd. Nu moet ik het doen met van die bizon-troep.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat deed iedereen vroeger op de basisschool, alleen zijn sommige er blijkbaar niet mee gestopt.
[ afbeelding ]
hoe werkt dat met usenet ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
uuuuuuusenet maar er is vast wel een torrent
Ik wordt altijd als ik 2-1 sta, of 1-0 ofzo, nog even lekker in mijn kontje genomen in de 81e minuutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zijn dus de momenten dat je 1x verliest en 1x gelijkspeelt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
Ik kan niet slapenwie komt er een slaapliedje voor me zingen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
Ik kan niet slapenwie komt er een slaapliedje voor me zingen?
Niet om je fucken ofzo maar in FIFA kun je niet beter worden. Je word genaaid of geholpen, en dat bepaald je resultaten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Topiek het volgende:
Ik merk wel aan mezelf dat ik beter wordt. Ik ga nu alles opsparen, alleen misschien contracten kopen if needed
EA is de puppeteer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet om je fucken ofzo maar in FIFA kun je niet beter worden. Je word genaaid of geholpen, en dat bepaald je resultaten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:30 schreef Topiek het volgende:
Ik merk wel aan mezelf dat ik beter wordt. Ik ga nu alles opsparen, alleen misschien contracten kopen if needed
FFS: IK = STAM ZONDER Tquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik wordt altijd als ik 2-1 sta, of 1-0 ofzo, nog even lekker in mijn kontje genomen in de 81e minuut
U bedoelt die brunette?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:28 schreef Zhano het volgende:
Dat vrouweke van vandaagdedag is ook niet vervelend om naar te kijken
Eva Boobies? Dan vind ik deze lekkerder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lastig kiezen tussen haar en Eva
Ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt helemaal nergens op
Ik ga het toch niet doen (want ik gok nooit), maar ik zou best een tientje op winst AZ, en nog een tientje op gelijkspel durven in te zetten. AZ speelt toch ook nog ergens voor, die laatste pot?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
maar posten ho maar he straks heb je het fout natuurlijk
Nee hoor, de hele eredivisie is klaar. Ook de bekerfinale uitkomst is niet meer relevant omdat PSV 2e geworden is. Deze wedstrijd is "om des keizers baard"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga het toch niet doen (want ik gok nooit), maar ik zou best een tientje op winst AZ, en nog een tientje op gelijkspel durven in te zetten. AZ speelt toch ook nog ergens voor, die laatste pot?
Volgens mij kan AZ zich nog plaatsen voor playoffs EL. Als ADO en Hveen verliezen en AZ wint dan staan zij volgens mij 8e...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, de hele eredivisie is klaar. Ook de bekerfinale uitkomst is niet meer relevant omdat PSV 2e geworden is. Deze wedstrijd is "om des keizers baard"
Omdat PSV 2e geworden is, is AZ al verzekerd van Europees door het ticket dat via de beker te vergeven is. De playoffs laten we aan andere clubs, wij gaan lekker chillenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij kan AZ zich nog plaatsen voor playoffs EL. Als ADO en Hveen verliezen en AZ wint dan staan zij volgens mij 8e...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, de hele eredivisie is klaar. Ook de bekerfinale uitkomst is niet meer relevant omdat PSV 2e geworden is. Deze wedstrijd is "om des keizers baard"
Mooie gezegde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, uitspraak met een hoog Mart Smeets gehalte
Janmaat.quote:
Ik denk eerder dat hij op 5 @ the back doelt met zijnquote:
Is lekker goedkoop, ben niet zo'n rijke tatta als jullie. En dan nog, beter dat dan 11 Brazilianen of welliton/Emenike/Doumbia-teams.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij op 5 @ the back doelt met zijnsmiley.
Ieder zjin mening, ik zie niet direct wat er mis is met 11 Brazilianen. Typisch is trouwens dat 5atb-ers vaak ook met Welliton en Emenike spelen, dus je opstelling op die manier proberen goed te praten is niet helemaal eerlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is lekker goedkoop, ben niet zo'n rijke tatta als jullie. En dan nog, beter dat dan 11 Brazilianen of welliton/Emenike/Doumbia-teams.
Oh ja. Dit beloofd al veel goeds voor vandaag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat PSV 2e geworden is, is AZ al verzekerd van Europees door het ticket dat via de beker te vergeven is. De playoffs laten we aan andere clubs, wij gaan lekker chillen
3-5-2 op verdedigend spelen is eigenlijk hetzelfde. Janken over 5@tb is zo 2012quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5atb is ook op het randje van cheaten. Onsportief is het in ieder geval.
3421 is ook goedkoopquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is lekker goedkoop, ben niet zo'n rijke tatta als jullie. En dan nog, beter dat dan 11 Brazilianen of welliton/Emenike/Doumbia-teams.
Ik speel alleen niet met welliton en Emenike dus dat is verder ook niet mijn probleem toch? Ik ga in ieder geval niet met 10 man voor het doel liggen om dan een lob te geven en te pace hoeren. Maar goed, net wat je zegt, ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zjin mening, ik zie niet direct wat er mis is met 11 Brazilianen. Typisch is trouwens dat 5atb-ers vaak ook met Welliton en Emenike spelen, dus je opstelling op die manier proberen goed te praten is niet helemaal eerlijk
Dat is inderdaad hetzelfde, op ultra verdedigend althans. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen mening mag hebben over 5atb.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3-5-2 op verdedigend spelen is eigenlijk hetzelfde. Janken over 5@tb is zo 2012
Scheelt tegenwoordig bijna niks meer in de prijs joh.. En als je nog een chill goedkoop team wilt:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Over pace teams gesproken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Scheelt tegenwoordig bijna niks meer in de prijs joh.. En als je nog een chill goedkoop team wilt:
http://wefut.nl/squad/1188
Dit team kost je denk ik 20k.
Heb al een Bundesliga 352, speelt ook wel lekker idd, maar wilde eens wat anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Scheelt tegenwoordig bijna niks meer in de prijs joh.. En als je nog een chill goedkoop team wilt:
http://wefut.nl/squad/1188
Dit team kost je denk ik 20k.
Het ging erom dat het goedkoop was, en toevallig zijn al die spelers relatief goedkoop (op Reus na misschien, dan zet je daar Gomez/Hunter/Lewandowski neer)quote:
Oh, je presenteerde het als een feit, niet als een mening.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hetzelfde, op ultra verdedigend althans. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen mening mag hebben over 5atb.
Ik denk dat Lewanduurder is dan Reus (je kan namelijk gewoon de CF neerzetten). Ik heb gister die Esswein eens geprobeerd omdat ik Lewan NIF relatief te duur vind (quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het ging erom dat het goedkoop was, en toevallig zijn al die spelers relatief goedkoop (op Reus na misschien, dan zet je daar Gomez/Hunter/Lewandowski neer)
Zeiken over 5 atb maar wel Esswein goed praten? Houd op hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:29 schreef DuTank het volgende:
En ik snap niet wat er mis is met Esswein. Ok, hij is fucking snel, maar daarentegen is hij ook gewoon erg goed. Zijn schot is gewoon niet meer normaal.
Alles wat enigszins lastig is roept weerstand opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:29 schreef DuTank het volgende:
En ik snap niet wat er mis is met Esswein. Ok, hij is fucking snel, maar daarentegen is hij ook gewoon erg goed. Zijn schot is gewoon niet meer normaal.
Alles ineens? Dat wordt een massale pack opening...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:35 schreef Thorb het volgende:
Volgens het topic van een mod op EA forum komen morgen zowel Most Consistent Gold als Silver en Brons.
Heb je wel eens met hem gespeeld? Bovendien speel ik sowieso al aanvallend, dus sta al verder het veld op, dus benut die snelheid vaak niet eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeiken over 5 atb maar wel Esswein goed praten? Houd op hoor
Dat is waar, maar dan nog, 1 speler weegt niet op tegen een compleet systeem of manier van spelen. Over Reus wordt nooit iets gezegd, terwijl die nog veel meer OP isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles wat enigszins lastig is roept weerstand op
Ja dus dan heb je 3 teams. TOTW, TOTY Most Consistent Gold en Silver + Bronsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles ineens? Dat wordt een massale pack opening...
Ik voorzie dat mijn pack opening methode om coins te verdienen voorlopig even niet gaat werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dus dan heb je 3 teams. TOTW, TOTY Most Consistent Gold en Silver + Brons
Morgen heb ik avonddienstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dus dan heb je 3 teams. TOTW, TOTY Most Consistent Gold en Silver + Brons
Dat is hetzelfde als dat jij zeurt over 5atb omdat 9 vd 10 mensen die dat spelen ingraven en muriel in de spits hebben oid, 9 vd 10 mensen gebruiken Esswein ook zo. Zal verder best een goede speler zijn hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je wel eens met hem gespeeld? Bovendien speel ik sowieso al aanvallend, dus sta al verder het veld op, dus benut die snelheid vaak niet eens.
[..]
Dat is waar, maar dan nog, 1 speler weegt niet op tegen een compleet systeem of manier van spelen. Over Reus wordt nooit iets gezegd, terwijl die nog veel meer OP is
Oh ja! Dit ga ik ook maar even een uurtje ofzo doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen heb ik avonddienstNeem dan wel de laptop mee om te profiteren van de goedkope consumables. 5 ton investeren levert snel 1.5 miljoen op
Met elke week een TOTY + TOTW zullen de prijzen niet erg snel weer omhoog gaan lijkt mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen heb ik avonddienstNeem dan wel de laptop mee om te profiteren van de goedkope consumables. 5 ton investeren levert snel 1.5 miljoen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |