Nou ze kenden me toch echt wel op school. Probeerde zelfs nog shit, maarja geen interesse hadden ze hè. En ik begrijp ook wel waaromquote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat je je verstopt, zo zien die meisjes je ook niet..
paar duurloopjes en die 2% is zo wegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja voor vrouwen is het wel makkelijk, maar wij moeten bikkelen.
[..]
Ik moet nog 2procent vetpercentage verliezen voor een sixpack.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ze kenden me toch echt wel op school. Probeerde zelfs nog shit, maarja geen interesse hadden ze hè. En ik begrijp ook wel waarom
Lebron James speciale MVP schoenen.quote:
Gaat echt moeilijk man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
paar duurloopjes en die 2% is zo weg
Ik noem het realistischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Gaat beetje te goed.quote:
Is dat Amrabat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind dit best een bazen foto.
[ afbeelding ]
Jezus, 2 uur gesport? Dat is wel heel lang, vind je niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat beetje te goed.
Vandaag in de ochtend uurtje hardgelopen en daarna nog 2 uurtjes gesport. Moet beetje meer rusten denk ik.
En bij jou?
Ja ik sport met iemand anders en heb best veel cardio gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jezus, 2 uur gesport? Dat is wel heel lang, vind je niet?
Ik ben nu zo'n 4 weken bezig, en de 'vormen' beginnen heel goed door te komen!
ze is wel miljonair nu, als ze dat al niet wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Jij bent snel terug.
Was het lekker?
Ja ze kreeg er 1 miljoen voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ze is wel miljonair nu, als ze dat al niet was
ik zie dat de volledige versie ook al te downloaden is
Genoeg man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:13 schreef Doublepain het volgende:
Mijn laptop heeft nog 25 minuten zie ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |