Kut JR moet alles weer verpesten.quote:
Die was best tof ja.quote:
Brazil bedoelde ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna bij alle Venga Boys nummer
Waterfalls was zo ongeveer testbeeld...quote:
Zat ik toevallig vorige week weer naar te luisteren. Is echt een vet nummer.quote:
Van die groepjes vond ik Kut Close (quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
Ik vond TLC maar kut. Kon niet tegen dat gekrijs.
Toen was hij best goed man.quote:
Gaat toch om de herinneringen die eraan hebt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is een beetje de Godwin van dit soort muziektopics.
Dat moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja die draait op schuurfeestjes, en Tiesto, tsja..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou wel weten wat ik zou kiezen
Ik zag je editquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:41 schreef mrstylo het volgende:
Laatste dan maar:
Dit was toen ook best tof.
Sitaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben trouwens een keer gratis naar een concert van k-otic geweest. Wie kent die nog?
Eerste dag dat je zonder pampers naar buiten ging?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat toch om de herinneringen die eraan hebt...
Eve en Gwen Stefani.quote:
Ken maar 1 liedje van hun.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben trouwens een keer gratis naar een concert van k-otic geweest. Wie kent die nog?
Is toch met dat biggetje?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
Zat die daarbij ja? Ik weet alleen dat er een chick bijzat met krullen en moeilijk grote tetten. Daar heb ik de hele rit naar zitten kijkenquote:
Mi gado man, ik had je vrij hoog zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |