Hij heeft juist echt een cocainekop.quote:
Dat was toch met machines die groene slijm spuit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat dacht mijn vader eerst ook, vandaar dat de Nickelodeon Kids Awards in één keer heel raar werd toen mijn vader raar ging reageren toen ze daar optraden
Die CD waar die nummers op staan heb ik best veel geluisterd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:48 schreef mrstylo het volgende:
The Game was toen echt goed. Nu is hij een nep ganster.
quote:
wtf al de zoveelste keer de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was toch met machines die groene slijm spuit?
Neven van de achterneven van de kennis van Michael Jackson toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Nog meer van die crap die toen goed leek.
Is ook het eerste waar je aan denkt als je die naam hoort.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
wtf al de zoveelste keer de afgelopen dagen
Vast ooit wel eens gezienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:51 schreef mrstylo het volgende:
Fox Kids plantet
Iederen die ken het
etc etc
Dat is een baasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:51 schreef Caland het volgende:
Als we nou weer bij karbonkel terecht komen is de cirkel rond
Betaal je een firstrow ticket, zit je helemaal onder het slijmquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook het eerste waar je aan denkt als je die naam hoort.
Wel echt hard hè.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ik ga hardlopen
grgr
tot over 30 minuten.
Ken ik volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:51 schreef Caland het volgende:
Als we nou weer bij karbonkel terecht komen is de cirkel rond
Succes man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ik ga hardlopen
grgr
tot over 30 minuten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ik ga hardlopen
grgr
tot over 30 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |