Die is helemaal niet zo oud toch?quote:
Minder idd, maar zijn veel trance versies van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste is geen trance aap.Is een techno-legende zowat.
Je haat trance maar post wel allemaal classicsquote:
Rustige shit, niet die gasten die Amerika na wilt doen etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Roep maar wat je tof vind, kijk ik of ik wat weet wat er op lijkt.
ja eigenlijk wel.quote:
Hele dag uitstelgedrag vertoond.quote:
Best lekker buiten, dus waarom niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.
[..]
Hele dag uitstelgedrag vertoond.
Sticks sowieso dan, Winne. maar die ken je al denk ik?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rustige shit, niet die gasten die Amerika na wilt doen etc.
Hoelang/ver ga je lopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.
[..]
Ik hoop niet dat je een neger bent, als de politie je nu ziet rennen word je dan sowieso opgepakt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.
[..]
Sticks nog niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sticks sowieso dan, Winne. maar die ken je al denk ik?
Fresku is ook dope.
Ajaxshirt aandoen en het is normaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een neger bent, als de politie je nu ziet rennen word je dan sowieso opgepakt...
Die tijden zijn veranderd sinds de intreding van oost-europeanen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik hoop niet dat je een neger bent, als de politie je nu ziet rennen word je dan sowieso opgepakt...
Wat een zaad album was dat man. Proberen David Guetta te kopiëren, maar was zo slecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij was ik de enige die dit een cool refrein vond.Ik schaam me er nu een beetje voor.
Zeker als je nieuwe nikes draagt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blanker kan niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sowieso Opgezwolle eens checken dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sticks nog niet.en fresku baas ja.
![]()
Even luisteren.
whutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een zaad album was dat man. Proberen David Guetta te kopiëren, maar was zo slecht.
Binnekort komt KRS one naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso Opgezwolle eens checken dan.
En komende weken komen Sticks, Winne en Jiggy Djé met een album genaamd Great minds, die moet echt enorm baas worden.
Ik hoorde dat voor het eerst bij mijn neef in zijn net nieuwe auto door zijn speakers, was gelijk hooked.quote:
Ik zong altijd: Boom boom boom boom.. wat zit er in mijn schoen, een vrouw met dikke tieten.. daar kan je van genieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |