Dat had ik bij jouw voorbeeld. Dacht dat Roger Clover de zanger was maar was Ronnie James Dio.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef qltel het volgende:
Deze hoort wat mij betreft ook in het rijtje van leukste clips:
Ik begreep trouwens pas jaren later dat de man die zong in de clip Chevy Chase was en niet Paul Simon.
Mooi nummer voor als je basgitarist bent.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef tong80 het volgende:
Wat zal ie gekost hebben ?
Buiten het geld voor Paul Simon en Chevi Chase lijkt me redelijk als je het afzet tegen andere wereldsterren
En die Niggahs maar met blote konten en dure auto's pronken.
Simpel kan ook mooi zijn.
Of voor beginnende comedianten.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:40 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Mooi nummer voor als je basgitarist bent.
Ken iemand die het probeerde en er later pas achterkwam dat het achterstevoren was opgenomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:40 schreef bas-beest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat had ik bij jouw voorbeeld. Dacht dat Roger Clover de zanger was maar was Ronnie James Dio.
Geweldige plaat ook. Ligt er hier nog heel vaak op!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef tong80 het volgende:
Wat zal ie gekost hebben ?
Buiten het geld voor Paul Simon en Chevi Chase lijkt me redelijk als je het afzet tegen andere wereldsterren
En die Niggahs maar met blote konten en dure auto's pronken.
Simpel kan ook mooi zijn.
Graceland. Klassieker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Geweldige plaat ook. Ligt er hier nog heel vaak op!
was afgelopen weekend bij classic albumsquote:
Had hem al eerder gezien. Op de Belg of BBC weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
was afgelopen weekend bij classic albums
Ik dacht altijd dat de kikker de zanger was!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat had ik bij jouw voorbeeld. Dacht dat Roger Clover de zanger was maar was Ronnie James Dio.
Ik dacht altijd dat het 'we all stand together' van Paul mcCartney wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de kikker de zanger was!
Dacht ik bij Mull van Kinthyer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het 'we all stand together' van Paul mcCartney was
zit volgens mij een stuk bass in die ze ook omgekeerd hebben gebruikt..quote:Op maandag 6 mei 2013 22:40 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Had ik al gepost.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
zit volgens mij een stuk bass in die ze ook omgekeerd hebben gebruikt..
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:31 schreef Moody het volgende:
Hoppa!
Snel kijken, want morgen is-ie ongetwijfeld offline
SGP alert: poezen en piemels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |