Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
Hij heeft uberhaupt niet zoveelquote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef OProg het volgende:
Ik kan me juist niet voorstellen dat Mark veel levenservaring heeft.
Dan is het verschil nog 18 jaar best groot al zeg ik het zelfquote:
Maar ze zei dat ze veel had meegemaakt dus zich al ouder voeldequote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan is het verschil nog 18 jaar best groot al zeg ik het zelf
Gewoon iets in d'r mond stoppen zodat ze niet zoveel meer praat.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een vervelend accent heeft ze.. misschien knapt iedereen daar op af.
Had ze al is gedaan, kwamen allemaal sliertjes uit en vond ze niet zo lekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 22:21 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gewoon iets in d'r mond stoppen zodat ze niet zoveel meer praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |