Gelachen om kangaroo omdat hij eruit ziet alsof hij een fles sterk en 5 joints opheeftquote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I see what you did there
jellyquote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelachen om kangaroo omdat hij eruit ziet alsof hij een fles sterk en 5 joints opheeft.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie je die danser? Die ken ik persoonlijk
Ga straks chillen na een werkdag van 12 uur met 3 uur slaap, als ik het niet overleef denk dan aan me wil je.quote:
Gvdquote:
Dan ga je toch juist alleen maar lekkerder.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga straks chillen na een werkdag van 12 uur met 3 uur slaap, als ik het niet overleef denk dan aan me wil je.
http://vocaroo.com/i/s1Kn3aMb49Uequote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat heeft krio's hairdo hier nou weer mee te maken.
quote:
Hahaha, nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe jij ook eens 1, dat scheelt weer wat downloaden vanaaf..
:$quote:
Heb er spijt van :$quote:
Hahah waarom spijtquote:Op maandag 6 mei 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
Zat een eng, goor beest in de badkamer, wou niet meer
[..]
:$
Waar blijft die mixtape?
[..]
Heb er spijt van :$
Alkmaar, het gevaarlijke deel (srs).quote:Op maandag 6 mei 2013 22:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Waar kwam je ook alweer oorspronkelijk vandaan?
Ben te nuchter voor deze shitquote:
Hahahah aaawh. Ik doe het gewoon niet omdat ik het kut vind mijn eigen stem zo terug te horen en dan ook nog eens te delen hierquote:Op maandag 6 mei 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben te nuchter voor deze shit
Vind ik eng, toch deed ik het, wauw
Real life angsten overwinnen op de FOK!s, het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben te nuchter voor deze shit
Vind ik eng, toch deed ik het, wauw
Daarom doe ik dat normaal ook nooitquote:Op maandag 6 mei 2013 22:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah aaawh. Ik doe het gewoon niet omdat ik het kut vind mijn eigen stem zo terug te horen en dan ook nog eens te delen hier
Ongelooflijk, niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Real life angsten overwinnen op de FOK!s, het moet niet gekker worden.
Vertel me meer.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mezelf net bijna een oorgasme gegeven met een wattenstaafje (srs).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |