De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij niet,maar weet niet zeker eigenlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, het zat eerst samen met Animal Planet en dat hoorde gewoon bij de kabel tv toch?![]()
Als het lekker weer moet ik altijd aan dat soort nummers denken
Ik werkte eerst altijd in het buitenland en dan gingen we met een bus van de zaak met z'n allen naar belgie of frankrijk. speakers helemaal los en dan mee bleren met dat soort nummers
deze ook![]()
![]()
The Bloodhound Gang is sowieso geniaal om te pompen door je speakers en mee te blèrenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef TwyLight het volgende:
Als het lekker weer moet ik altijd aan dat soort nummers denken
Ik werkte eerst altijd in het buitenland en dan gingen we met een bus van de zaak met z'n allen naar belgie of frankrijk. speakers helemaal los en dan mee bleren met dat soort nummers
deze ook![]()
Met Robyn heb ik niet zo veel
Fuck the EBU.![]()
Dat is ook het enige liedje van robyn wat ik leuk vind. refrijn kan je lekker mee blerenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
The Bloodhound Gang is sowieso geniaal om te pompen door je speakers en mee te blèren
Met Robyn heb ik niet zo veel![]()
![]()
![]()
The Lost Song (Live At Metropolis)
The Lost Song (Live At Metropolis), a song by The Cat Empire on Spotify.![]()
Ja van die nummers die lekker van de tong af rollen omdat ze gewoon lekker vlot gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is ook het enige liedje van robyn wat ik leuk vind. refrijn kan je lekker mee bleren
Ik heb dat ook met
en
en
en dat soort nummers, gewoon om de lyrics
Fuck the EBU.![]()
lamequote:Op maandag 6 mei 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
moet signuppen om te luisteren en heb ik geen zin in![]()
heb je geen spotify? je kan gewoon met facebook inloggen
![]()
Ja, gaatie op m'n facebook allemaal van die shit spammenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
lameheb je geen spotify? je kan gewoon met facebook inloggen
Fuck the EBU.![]()
Ermahgerd vogeltjes hier fluiten vet mooie liedjesZeker heul bijzondere zeldzame vogeltjes
Fuck the EBU.![]()
in je facebook settings spotify op "Alleen ik" zetten, net als je andere apps.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, gaatie op m'n facebook allemaal van die shit spammen![]()
Ja heb ik ook, maar het liefst helemaal geen troep in mijn FBquote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
in je facebook settings spotify op "Alleen ik" zetten, net als je andere apps.
Fuck the EBU.![]()
Opnemen die hap.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die doe ik op zaterdagavond altijd als ik 10 bier op hebFuck the EBU.![]()
Nee, dat is baksteen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Paringroep nodig hebben
Gewoon je penis uit je broek halen en de rest is geschiedenisFuck the EBU.![]()
Ik heb niet zo'n grote dus moet ergens anders indruk mee makenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Paringroep nodig hebben
Gewoon je penis uit je broek halen en de rest is geschiedenis![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben geen nigger
Heb wel een grote blanke-negerpiemel
Fuck the EBU.![]()
Ik heb 0 pandapunten en 47 tijgerpuntenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook al conjo lang niet geneukt, ik ben weer maagd
SEX / TijgerpuntenFuck the EBU.![]()
Hoerquote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb 0 pandapunten en 47 tijgerpunten
SEX / Tijgerpunten![]()
Ga je je territorium afbakenen ofzo?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb namelijk asperges gegeten gisteren en vanmiddag asperge soepOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Drakenpunten: 3.
Lijkt misschien weinig, maar draken zijn fucking baas. Drie draken zijn duizenden tijgers waard.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hoerquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon woestaantrekkelijk dus als ik seks wil dan heb ik dat![]()
fixedquote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag geen geld, alleen liefde een dick/aandacht![]()
Zelfmutilatie jwz.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Complete afgelopen week stoned geweest ongeveer, nu maar weer even niet aangezien ik nu wel weer iets teveel moet roken om nog wat te merken
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
ONZ / Vandaag kreeg ik een brief van een milionair...
Waar de kleine Studeur, Moira en Monopoly samen kwamen in een dandybleu-topic
Fuck the EBU.![]()
ohja ik ging slapen, godverdomme
Mijn PoHi is TE interessantWAAROM BEN IK ZO INTERESSANT?
Fuck the EBU.![]()
Aaah, toen ik meedeed aan de inwijding van o.us
KLB / o.us neemt het ervan!
KLB / Kindertjes die in 1997 zijn geboren...
KLB / o.us die er met mijn lapo vandoor gaat!
KLB / o.us
ONZ & KLB anno 2010
Fuck the EBU.![]()
Morning bitches!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hiero....quote:![]()
Goedemorgen btw...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ook ik ben al mijn nest uit. 2,5 uur geleden al, en nu nog eens een achterlijk stuk reizen
Den Haag CS - Groningen, en ben nu bij Gouda.![]()
![]()
sterktequote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:28 schreef Monopoly het volgende:
Ook ik ben al mijn nest uit. 2,5 uur geleden al, en nu nog eens een achterlijk stuk reizen
Den Haag CS - Groningen, en ben nu bij Gouda.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik vraag me toch af wat er telkens te beleven is in Groningen.. Je gaat dr zo vaak heen,, Delen ze daar diamanten uit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:28 schreef Monopoly het volgende:
Den Haag CS - Groningen, en ben nu bij Gouda.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat er telkens te beleven is in Groningen.. Je gaat dr zo vaak heen,, Delen ze daar diamanten uit?
Loop daar stageMoet treinen rijden op die lijntjes
![]()
![]()
En dat kan niet ergens in de buurt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Loop daar stageMoet treinen rijden op die lijntjes
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Is het wel beetje interessante reis?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Moet ik ook binnenkort.. Regel mij telefoon mee
Hihi ik krijg 3 flessen dus komt goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..].
Neem ook een flesje voor mij mee :$?
Your beauty never ever scared me.![]()
Krijg??quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hihi ik krijg 3 flessen dus komt goed
Afgelopen zaterdag had ik met mijn huisgenootjes afgesproken om de dag te beginnen met een fles wodka. Dus gelijk uit bed eerst wodka, dan pas dingen gaan doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hihi ik krijg 3 flessen dus komt goed
Het werd een aparte dag![]()
![]()
Had ik Zondag haha, niet meteen toen ik wakker werd maar wel 2 uur later zat ik aan de wodkaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag had ik met mijn huisgenootjes afgesproken om de dag te beginnen met een fles wodka. Dus gelijk uit bed eerst wodka, dan pas dingen gaan doen.
Het werd een aparte dag
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag had ik met mijn huisgenootjes afgesproken om de dag te beginnen met een fles wodka. Dus gelijk uit bed eerst wodka, dan pas dingen gaan doen.
Het werd een aparte daggeniaal.
![]()
![]()
Nou.. Bijna pauze.. hoop dat mijn verdoving dan stuk verder is uitgewerkt want eten nu is echt crap :SHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
![]()
Ik ben slaperig.quote:
Damn,, die verdoving is uitgewerkt en begint door te trekken :S :S :S
FMLHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Sterktequote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Olment het volgende:
Damn,, die verdoving is uitgewerkt en begint door te trekken :S :S :S
FML![]()
Know that feel
Fuck the EBU.![]()
Goeiemorgen trouwens
Nog even in mijn hol zitten, beetje school- en financiele zaakjes regelen ofzo.
Straks ff in de zon zitten en piano spelen en douchen en dan heb ik mij weer nuttig gemaakt vandaag
Fuck the EBU.![]()
Thanks.. Gelukkig laatste verstandskiesquote:
(wel nog 3 andere afspraken staan)
Wheeee ik moet nog een keer voor de laatste 2 dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks.. Gelukkig laatste verstandskies
(wel nog 3 andere afspraken staan)
Maar nou ben je iig van dat getrek af!
Fuck the EBU.![]()
Hoi Murquote:volgens mij zag ik jou laatst al voorgestelde vriend op fb langskomen, maar ik wist het niet zeker
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wheeee ik moet nog een keer voor de laatste 2 dus
Maar nou ben je iig van dat getrek af!
Nou de rest weer herstellen en we kunnen er weer tegen aan
Ik moet nog 4 keerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wheeee ik moet nog een keer voor de laatste 2 dus
Maar nou ben je iig van dat getrek af!en al die horrorverhalen om me heen
Mijn tandarts is pro.. geen pijntjes, alleen me halve wang gaar getrokken omdattie behoorlijk wat kracht moest zetten om de tand los te krijgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 keeren al die horrorverhalen om me heen
Hoiquote:
Ik was vorige maand voor de linker 2 gegaan. Linksboven ging er zo uit, viel me echt heel erg mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 keeren al die horrorverhalen om me heen
Rechtsonder ging wat lastiger, in 5 of 6 stukjes, dat was wel wat vervelender, maar was gelukkig goed verdoofd
En het is even een weekje pijn. Maar dan ben je daarna tenminste ook van al het gezeik af!Fuck the EBU.![]()
Weet je wat mijn tandarts zei..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was vorige maand voor de linker 2 gegaan. Linksboven ging er zo uit, viel me echt heel erg mee.
Rechtsonder ging wat lastiger, in 5 of 6 stukjes, dat was wel wat vervelender, maar was gelukkig goed verdoofd
En het is even een weekje pijn. Maar dan ben je daarna tenminste ook van al het gezeik af!
Hou dit gaasje er een half uur op, niet eten/drinken/spoelen,.,. daarna ist goed.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoi Murvolgens mij zag ik jou laatst al voorgestelde vriend op fb langskomen, maar ik wist het niet zeker
ja?
Wilde jij mijn vriendje niet zijn.![]()
![]()
Ja, maar bij mij duurde het nog een week voordat het gat dicht wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Weet je wat mijn tandarts zei..
Hou dit gaasje er een half uur op, niet eten/drinken/spoelen,.,. daarna ist goed.
Kreeg ook nog een paar dagen later een bloeding na het eten van een zak chips
Stonervreetkick
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Mijn tandarts is pro.. geen pijntjes, alleen me halve wang gaar getrokken omdattie behoorlijk wat kracht moest zetten om de tand los te krijgen.
[..]
HoiMeh, nare visuals
Oh das wel heel fijn dan! Dat laatste..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was vorige maand voor de linker 2 gegaan. Linksboven ging er zo uit, viel me echt heel erg mee.
En het is even een weekje pijn. Maar dan ben je daarna tenminste ook van al het gezeik af!dat relativeren lukt mij ook heel goed, totdat ik in die stoel lig waarschijnlijk
Ja heb net ook ff moeten opletten met eten iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij duurde het nog een week voordat het gat dicht was
Kreeg ook nog een paar dagen later een bloeding na het eten van een zak chips
Stonervreetkick
Ma denk gewoon kwestie van eten aan de rechterkant houden
En idd met nootjes/chips/ijs/whatever opletten
Welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]ja?
Wilde jij mijn vriendje niet zijn.Maar het ging zo: HEY MUR! VriendenverzoekKLIKditdatalles.. oh wait.. is dat wel mur?
Als jij het wel bent had ik niet gedacht dat je zo zou heten
JA GAAT WEL GOED!quote:
En met jou dan?
Ja prima, net gister teruggekomen uit Portugal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JA GAAT WEL GOED!
En met jou dan?
¯_(ツ)_/¯![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WelMaar het ging zo: HEY MUR! VriendenverzoekKLIKditdatalles.. oh wait.. is dat wel mur?
Als jij het wel bent had ik niet gedacht dat je zo zou hetenik heet ook niet echt helemaal zo.
![]()
![]()
En ik heel FB maar afzoeken naar iemand genaamd Murdera Grob.......quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:41 schreef Olment het volgende:
[..]
En ik heel FB maar afzoeken naar iemand genaamd Murdera Grob.......
voor Grobs moet je op het deepweb zijn![]()
Zei iemand Grolsch?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Niceee! Hoe was het?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja prima, net gister teruggekomen uit Portugal.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Gewoon zomaar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Prachtig. Maandje alleen door Portugal en Spanje gereisd.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Vraag me toch af of het duur was?quote:
Supertof! Vond je het niet eng om alleen te gaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Prachtig. Maandje alleen door Portugal en Spanje gereisd.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Prijzen in Spanje zijn niet normaal goedkoop.quote:Het enige wat flink duur was was mijn interrail pas omdat ik een global pass had genomen terwijl ik beter een voor alleen Spanje en Portugal had kunnen doen, mja, wist ik van te voren niet. Halve liter bier op een terras in Sevilla 1 euro.
¯_(ツ)_/¯![]()
Oh.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja wel beetje, maar ik sliep in hostels dus wel veel leuke mensen ontmoet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Supertof! Vond je het niet eng om alleen te gaan?¯_(ツ)_/¯![]()
Doet me gelijk denken aan die film "Hostel".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja wel beetje, maar ik sliep in hostels dus wel veel leuke mensen ontmoet.
3 mannen helemaal na de tyfus
Hahaha ja die film heb ik nog nooit gezien, zal hem binnenkort eens downloaden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan die film "Hostel".
3 mannen helemaal na de tyfusNja, als je gewoon hostels sorteert op rating en dan een van de bovenste neemt krijg je prachtige hostels.
¯_(ツ)_/¯![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan die film "Hostel".
3 mannen helemaal na de tyfusheel erg.
Ik moest lachen, sorryquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik had blijkbaar gedroomd dat ik een lieve meid had ontmoet...
Ik helemaal blij, word ik wakker..
[ afbeelding ]![]()
Had ik ook.. Alleen was ze dr nog toen ik wakker wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:52 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik had gedroomd dat we met een groepje mensen aan het fietsen waren en er viel 1 meisje van de fiets op de autoweg waarna er 6 auto's over haar heen reden omdat ze haar niet zagen. ik helemaal verdrietig, werd ik wakkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:52 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
japiemanquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
japiemanHey Daan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯![]()
sporadisch blowen beste blowenquote:
alleen zelf doe ik het sporadisch niet
Ligt eraan hoevaak je "sporadisch" teltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
sporadisch blowen beste blowen
alleen zelf doe ik het sporadisch niet
Hoi.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik koop het nooit zelf. Te ver fietsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
sporadisch blowen beste blowen
alleen zelf doe ik het sporadisch niet¯_(ツ)_/¯![]()
Luie blowerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik koop het nooit zelf. Te ver fietsen.Sporadisch genoegquote:
ben bang van wel. ik ga eigenlijk nooit naar hoorcolleges ofzo en heb altijd vakantie totdat ik een tentamen hebquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je studie lijdt er toch niet onder Daan!?maar ik red het wel, geen zorgen.
Je moet zo denken,, een 7 is net zo goed als een 9.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben bang van wel. ik ga eigenlijk nooit naar hoorcolleges ofzo en heb altijd vakantie totdat ik een tentamen hebmaar ik red het wel, geen zorgen.
Alleen kun je bij een 7 meer smoken en fun hebben
Ach, zolang je het red is het allemaal prima toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben bang van wel. ik ga eigenlijk nooit naar hoorcolleges ofzo en heb altijd vakantie totdat ik een tentamen hebmaar ik red het wel, geen zorgen.
¯_(ツ)_/¯![]()
Nee. Ik ben op mijn werk.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik hang mijn piemel uit mijn broek hoor.quote:
En dat terwijl je niet skaffa bent?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik hang mijn piemel uit mijn broek hoor.
Ja.quote:HAHAHA ZO BEN IK JONGEN. *kakel*
hoorde dat een kennis van me tijdens een BBQ op ghb in het midden van de tuin zijn broek uitdeed en zijn leuter tevoorschijn haalde.![]()
![]()
Whahahahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
hoorde dat een kennis van me tijdens een BBQ op ghb in het midden van de tuin zijn broek uitdeed en zijn leuter tevoorschijn haalde.
Wat is dat toch met onder invloed piemels showen
Dat is awesomequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is dat toch met onder invloed piemels showen
Wil je een biertje met me drinken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is dat toch met onder invloed piemels showen![]()
![]()
quote:heb al genoeg auto's geswaffeld zien worden
Alleen als je een kruisheidsgordel draagtquote:
Scavenger smoker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik koop het nooit zelf. Te ver fietsen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Alleen als je een kruisheidsgordel draagt![]()
![]()
Ach Mur.. als zij um er af haalt is dr tog geen man over boordquote:
Ik wil juist graag een paar van mn mannetjes overboord.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach Mur.. als zij um er af haalt is dr tog geen man over boord
Zeemannetjes.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil juist graag een paar van mn mannetjes overboord.
Zeemannetjes.Diep wel deze,
![]()
Ook de rooje? ^^quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil juist graag een paar van mn mannetjes overboord.
Zeemannetjes.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Doe jij ook wel eens dan zo met die en dat dan ja?
quote:Is niet grappig..
wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik had gedroomd dat we met een groepje mensen aan het fietsen waren en er viel 1 meisje van de fiets op de autoweg waarna er 6 auto's over haar heen reden omdat ze haar niet zagen. ik helemaal verdrietig, werd ik wakker![]()
"6 auto's"
waarom niet 7?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik heb lekker hasj met 35% THC-gehalte.
En veel ook.
K hoop voor je dat het nomnomnom isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
En veel ook.![]()
Hoeveel zit er normaal in haszjzsjzjsjz?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
En veel ook.![]()
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
En veel ook.
De THC testen zijn bijzonder duur, ik durf te wedden dat er geen shops in nederland zijn die dit daadwerkelijk structureel laten testen.![]()
Hij haalt het bij zijn buurman meen ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
De THC testen zijn bijzonder duur, ik durf te wedden dat er geen shops in nederland zijn die dit daadwerkelijk structureel laten testen.
Hoop ik ook!quote:In nederwiet gemiddeld 16%, in nederhasj 29%.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoeveel zit er normaal in haszjzsjzjsjz?
In buitenlandse wiet gemiddeld 6%, in buitenlandse hasj gemiddeld 13%.Dit -- Parkiet is mijn papa
Omdat er laatst een onderzoek is geweest weer voor THC-gehaltes in koffieshops en dat hebben ze bij die shop getest. Kwam 35 comma nog wat uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
De THC testen zijn bijzonder duur, ik durf te wedden dat er geen shops in nederland zijn die dit daadwerkelijk structureel laten testen.
Heb ook het bewijs gezien en heb een paar uur zitten kletsen met die koffieshop eigenaar.
Ik zit eraan te denken zelf te kweken, heeft iemand hier ervaring mee?Dit -- Parkiet is mijn papa
En over 3 weekjes waarschijnlijk weer truffels doen.
Ik kwam tot triplevel 4 met die truffels.Was echt een geweldige ervaring.quote:Level 1:
This level produces a mild "stoning" effect, with some visual enhancement (i.e. brighter colours, etcetera). Some short term memory anomalies. Left/right brain communication changes causing music to sound "wider".
Level 2:
Bright colors, and visuals (i.e. things start to move and breathe), some 2 dimensional patterns become apparent upon shutting eyes. Confused or reminiscent thoughts. Change of short term memory leads to continual distractive thought patterns. Vast increase in creativity becomes apparent as the natural brain filter is bypassed.
Level 3:
Very obvious visuals, everything looking curved and/or warped patterns and kaleidoscopes seen on walls, faces etc. Some mild hallucinations such as rivers flowing in wood grained or "mother of pearl" surfaces. Closed eye hallucinations become 3 dimensional. There is some confusion of the senses (i.e. seeing sounds as colors, etcetera). Time distortions and "moments of eternity".
Level 4:
Strong hallucinations, i.e. objects morphing into other objects. Destruction or multiple splitting of the ego. (Things start talking to you, or you find that you are feeling contradictory things simultaneously). Some loss of reality. Time becomes meaningless. Out of body experiences and e.s.p. type phenomena. Blending of the senses.
Level 5:
Total loss of visual connection with reality. The senses cease to function in the normal way. Total loss of ego. Merging with space, other objects, or the universe. The loss of reality becomes so severe that it defies explanation. The earlier levels are relatively easy to explain in terms of measureable changes in perception and thought patterns. This level is different in that the actual universe within which things are normally perceived, ceases to exist! Satori enlightenment (and other such labels).
Het voelt alsof ik veel meer over mezelf te weten ben gekomen.
Voordat ik het gebruikte was ik ook vaak depressief, ben ik helemaal niet meer geweest.
Alles is zo vredig.
Ook voel ik me een heel stuk creatiever en opener naar mezelf en anderen toe.Dit -- Parkiet is mijn papa
Hallo lieve mede poedeliewoepsie stonerts
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Nog niks te stonen hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Hallo lieve mede poedeliewoepsie stonertsVind me baas nie zo cool...
Je moet gewoon net als haasje sjonnie doen. Je baas het 't maar te slikken dat je blowt anders ga je maar naar huis. Krijg je natuurlijk een uitkering, maar als je meer geld nodig hebt flikker je gewoon een paar bakstenen door de ruiten van wat nu het CWI isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Nog niks te stonen hierVind me baas nie zo cool...
![]()
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Whahahahahhaaa..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet gewoon net als haasje sjonnie doen. Je baas het 't maar te slikken dat je blowt anders ga je maar naar huis. Krijg je natuurlijk een uitkering, maar als je meer geld nodig hebt flikker je gewoon een paar bakstenen door de ruiten van wat nu het CWI is![]()
K heb een jonko bij.. rook ik dadelijk op de fiets
Ik heb zo'n marrokaanse shop met marrokaanse hasj bij mij, is dat dan buitenlandse of nederlandse hasj?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoop ik ook!
[..]
In nederwiet gemiddeld 16%, in nederhasj 29%.
In buitenlandse wiet gemiddeld 6%, in buitenlandse hasj gemiddeld 13%.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb zo'n marrokaanse shop met marrokaanse hasj bij mij, is dat dan buitenlandse of nederlandse hasj?
nice nicequote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat er laatst een onderzoek is geweest weer voor THC-gehaltes in koffieshops en dat hebben ze bij die shop getest. Kwam 35 comma nog wat uit.
Heb ook het bewijs gezien en heb een paar uur zitten kletsen met die koffieshop eigenaar.
Ik zit eraan te denken zelf te kweken, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb ooit een plantje gehad, meer als hobby. Vermakelijk, en was goed te roken nog.![]()
![]()
Een van mijn beste vrienden geef ik altijd een paar zaadjes voor zijn verjaardag, en dan gaat hij 'telen'. Doe het niet zelf dus, maar krijg wel alles te horen van hem inclusief elke week een foto met de voortgang. Wat ik van de oogst van vorig jaar heb geleerd is dat het nog niet zo makkelijk isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat er laatst een onderzoek is geweest weer voor THC-gehaltes in koffieshops en dat hebben ze bij die shop getest. Kwam 35 comma nog wat uit.
Ik zit eraan te denken zelf te kweken, heeft iemand hier ervaring mee?![]()
![]()
Ik ga het toevallig ook weer volgende week doen. Zat zo rond lvl 3 de vorige keer. 3D visuals met ogen dicht, hele vreemde gedachtengangen en het 'voelen' van muziek. Met ogen open echter geen visuals.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:30 schreef Unscrewed het volgende:
En over 3 weekjes waarschijnlijk weer truffels doen.
Ik kwam tot triplevel 4 met die truffels.
[..]
Was echt een geweldige ervaring.
Het voelt alsof ik veel meer over mezelf te weten ben gekomen.
Voordat ik het gebruikte was ik ook vaak depressief, ben ik helemaal niet meer geweest.
Alles is zo vredig.
Ook voel ik me een heel stuk creatiever en opener naar mezelf en anderen toe.![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice nice
Ik heb ooit een plantje gehad, meer als hobby. Vermakelijk, en was goed te roken nog.
Hoe lang duurde het om hem te groeien?
En hoeveel gram kan je ongeveer van 1 plantje halen?
Eigenlijk zijn wiet plantjes mooie plantjes ook.
Dat heb ik inderdaad ook gehoord, je hebt er veel voor nodig ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden geef ik altijd een paar zaadjes voor zijn verjaardag, en dan gaat hij 'telen'. Doe het niet zelf dus, maar krijg wel alles te horen van hem inclusief elke week een foto met de voortgang. Wat ik van de oogst van vorig jaar heb geleerd is dat het nog niet zo makkelijk isDit -- Parkiet is mijn papa
Ik had zo'n 20 gram denk ik. klein dingetje, gewoon in de tuin gegooit en verder niets aan gedaan. mooi lief plantje, rook heerlijk. Weet niet hoe lang eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Serieus?
Eigenlijk zijn wiet plantjes mooie plantjes ook.![]()
Van wat ik weet gemiddeld 7-10 wekenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Serieus?
Eigenlijk zijn wiet plantjes mooie plantjes ook.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga het toevallig ook weer volgende week doen. Zat zo rond lvl 3 de vorige keer. 3D visuals met ogen dicht, hele vreemde gedachtengangen en het 'voelen' van muziek. Met ogen open echter geen visuals.
Ik had heel veel open-eyed visuals en hallucinaties.
Was heel verwarrend, dingen buiten mijn focus, aan de zijkant van mijn ogen zeg maar, waren enorm groot. Alles binnen mijn focus was klein en verweg. Alles was bobbelig en wavy en zat een regenboog gloed omheen en alle kleuren waren veel feller.
Was heel vet.
Eigenlijk moeten we een drugs forum hebben op FOK! met subsecties voor verschillende drugs, etc.
Oh wow, dat is veel meer dan ik had verwacht!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had zo'n 20 gram denk ik. klein dingetje, gewoon in de tuin gegooit en verder niets aan gedaan. mooi lief plantje, rook heerlijk. Weet niet hoe lang eigenlijk.
En je mag 3 plantjes maximaal laten groeien voor eigen gebruik in NL, toch?Dit -- Parkiet is mijn papa
Oh dat valt zeker mee. Kan je de zaadjes gewoon halen in smartshops?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Uiteindelijk wel een flinke oogst. Van de 5 planten deden 4 het echt best wel goed. Maar het kon qua kwaliteit niet tippen aan de wiet die je in de shop koopt, dus we draaien van die wiet eigenlijk alleen maar puur.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook gehoord, je hebt er veel voor nodig ook.
Wat je nodig hebt valt opzich wel mee. Alleen hoe meer moeite je er in steekt, hoe meer kwaliteit je krijgt.![]()
Dat weet Silentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dat valt zeker mee. Kan je de zaadjes gewoon halen in smartshops?Hij kocht ze voor zijn vriend altijd
Ik ging echt op een complete ruimtereis met mijn ogen dicht. Met mijn ogen open had ik zulke gekke gedachten gangen, dat vond ik heel erg vet. Ik was ook de hele tijd bezig met van alles en kon overal in komen. Maar echt visuals zoals jij uitlegt wil ik ook wel. Toch iets meer smikkelen dan maar volgende keerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Serieus?
Ik had heel veel open-eyed visuals en hallucinaties.
Was heel verwarrend, dingen buiten mijn focus, aan de zijkant van mijn ogen zeg maar, waren enorm groot. Alles binnen mijn focus was klein en verweg. Alles was bobbelig en wavy en zat een regenboog gloed omheen en alle kleuren waren veel feller.
Was heel vet.
Eigenlijk moeten we een drugs forum hebben op FOK! met subsecties voor verschillende drugs, etc.. Maar ik vind die shit zo ranzig
.
Drugs forum heb je toch gewoon?
![]()
Hmm, oke. Er is vast ook wel veel info op het internet met hoe je het beste eruit kan halen en hoe je hoge THC-gehaltes krijgt... lijkt me. Moet je niet van die dure rode lampen kopen om ze een 'neppe' zon te geven?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel een flinke oogst. Van de 5 planten deden 4 het echt best wel goed. Maar het kon qua kwaliteit niet tippen aan de wiet die je in de shop koopt, dus we draaien van die wiet eigenlijk alleen maar puur.
Wat je nodig hebt valt opzich wel mee. Alleen hoe meer moeite je er in steekt, hoe meer kwaliteit je krijgt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Volgens mij zelfs 5.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh wow, dat is veel meer dan ik had verwacht!
En je mag 3 plantjes maximaal laten groeien voor eigen gebruik in NL, toch?![]()
Je hebt van die speciale growshops. En idd ook vaak in smartshops, maar ik zou wel goed kijken waar je het haalt. Bij die toeristentrekpleisters wordt je heel vaak genaaid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dat valt zeker mee. Kan je de zaadjes gewoon halen in smartshops?![]()
5 worden er gedoogd ja.quote:
Houdt in.. ALS de wouten aan je deur staan moet je ze inleveren, maar je wordt niet vervolgd.
(Kan bij wijze van diezelfde dag weer nieuwe planten)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Je kan heel veel op internet vinden inderdaad. Maar ook veel tegenstrijdigheden. Maar je komt een heel eind met internet, en zelf een beetje klooien. Eerste keer is sowieso het moeilijkst.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm, oke. Er is vast ook wel veel info op het internet met hoe je het beste eruit kan halen en hoe je hoge THC-gehaltes krijgt... lijkt me. Moet je niet van die dure rode lampen kopen om ze een 'neppe' zon te geven?
Je hoeft niks, maar alles wat je investeert komt in principe ten goede van je kwaliteit.
Wij hebben die zaadjes gewoon netjes in potjes gepland. Dit hebben we half april gedaan (Dit jaar overigens weer, ze zijn aan het groeien nu). Toen een tijdje achter een raam binnen gezet, totdat ze wat groter werden en begonnen te ruiken. Toen verpot en in de tuin gezet. Dan ben je afhankelijk van een beetje mooi weer. Die vriend van me heeft later nog een mooi druppelsysteempje gemaakt dat ze steeds druppeltjes water kregen, en gaf zo nu en dan wat voeding. Ging allemaal prima.
Wat we fout hebben gedaan is dat we ze veel te groot hebben laten worden, waardoor de plant zijn energie stak in het groot worden en in het krijgen van bladeren, ipv in het krijgen van mooie dikke toppen vol thc.
Overigens roken we nu nog steeds van die wiet. Het was een grote glazen pot vol.
![]()
Dat betekend dat het niet zal gebeuren, tenzij je buren hebt die gaan klagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
5 worden er gedoogd ja.
Houdt in.. ALS de wouten aan je deur staan moet je ze inleveren, maar je wordt niet vervolgd.
(Kan bij wijze van diezelfde dag weer nieuwe planten)![]()
Zoiets jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat betekend dat het niet zal gebeuren, tenzij je buren hebt die gaan klagen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hmm, misschien heb ik een zeer lage tolerantie, maar dat had ik al met 12-13gr fresh P. Atlantis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ging echt op een complete ruimtereis met mijn ogen dicht. Met mijn ogen open had ik zulke gekke gedachten gangen, dat vond ik heel erg vet. Ik was ook de hele tijd bezig met van alles en kon overal in komen. Maar echt visuals zoals jij uitlegt wil ik ook wel. Toch iets meer smikkelen dan maar volgende keer. Maar ik vind die shit zo ranzig
.
Drugs forum heb je toch gewoon?
En ik vind de smaak wel meevallen hoor, smaakt een beetje naar walnoot met een zuur nasmaakje.
Het was wel heel raar.
Ik at de truffels, zat in het bos met een kampvuur, een halfuur later....
...opeens keek ik naar mezelf.. ik kon mijn lichaam niet herkennen. Ik voelde me als een gedachte die zweeft boven een lichaam die niet van mij was. Heel raar. Ik ging ergens anders zitten, dichter bij het vuur. Terwijl vrienden aan het praten waren.. werden hun stemmen terug gespoeld, het leek alsof ze een andere taal spraken en hoe hard ik ook probeerde, ik kon er geen bestaande woorden uit opmaken. Blijkbaar hadden ze me ook 3x geroepen ofzo.
Ik keek naar hun hoofden, die gingen weg en kwamen terug. Dus ze waren ook hoofdloos soms. Daarna keek ik naar iemand anders, zijn hoofd begon helemaal te twisten, rondom zijn hele hoofd zaten ogen. Was wel vet (op dat moment ben je echt niet bang tenzij je een badtrip hebt, maar dat is meer een state of mind). Daarna keek ik op de grond, alle blaadjes lagen zo perfect dat ze allemaal hetzelfde patroon vormde.
Ik keek naar het vuur, het vuur was enorm groot opeens, en het vuur werd telkens gedupliceerd op elkaar, alsof je in Windows steeds bv. Command Prompt opent en al die windows op elkaar komen maar steeds een beetje naar rechts en onder. Zo zag ik het vuur.
Verder nog hele rare vreemde maar oog-opende gedachtes gehad en mooie 3D snel bewegende patronen in allerlei kleuren. Veel dingen die ik heb ervaren zijn zo uniek dat ik ze niet eens kan uitleggen.
Had jij ook dat je mond of gewoon heel je lichaam een beetje verdoofd was?Dit -- Parkiet is mijn papa
Mooi om wanneer de toppen in de maak zijn het water met een beetje 7-up te mengen, voor een zoetere smaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je kan heel veel op internet vinden inderdaad. Maar ook veel tegenstrijdigheden. Maar je komt een heel eind met internet, en zelf een beetje klooien. Eerste keer is sowieso het moeilijkst.
Je hoeft niks, maar alles wat je investeert komt in principe ten goede van je kwaliteit.
Wij hebben die zaadjes gewoon netjes in potjes gepland. Dit hebben we half april gedaan (Dit jaar overigens weer, ze zijn aan het groeien nu). Toen een tijdje achter een raam binnen gezet, totdat ze wat groter werden en begonnen te ruiken. Toen verpot en in de tuin gezet. Dan ben je afhankelijk van een beetje mooi weer. Die vriend van me heeft later nog een mooi druppelsysteempje gemaakt dat ze steeds druppeltjes water kregen, en gaf zo nu en dan wat voeding. Ging allemaal prima.
Wat we fout hebben gedaan is dat we ze veel te groot hebben laten worden, waardoor de plant zijn energie stak in het groot worden en in het krijgen van bladeren, ipv in het krijgen van mooie dikke toppen vol thc.
Overigens roken we nu nog steeds van die wiet. Het was een grote glazen pot vol.
![]()
quote:Echt weer Nederland, he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
5 worden er gedoogd ja.
(Kan bij wijze van diezelfde dag weer nieuwe planten)Ah, mooi! Ik zoek zo wel even online naar een beetje redelijke shops voor zaadjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale growshops. En idd ook vaak in smartshops, maar ik zou wel goed kijken waar je het haalt. Bij die toeristentrekpleisters wordt je heel vaak genaaid.Haha dat klinkt echt geweldig. Lijkt me wel leuk zo'n plantje onderhouden etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je kan heel veel op internet vinden inderdaad. Maar ook veel tegenstrijdigheden. Maar je komt een heel eind met internet, en zelf een beetje klooien. Eerste keer is sowieso het moeilijkst.
Ik zal even research doen.
Is wel wat lichter in de portemonnee denk ik als je het zelf groeit en een beetje een redelijke oogst hebt.
Scheelt zeker een hele hoop in de portemonnee. En als je de tijd hebt om je er mee bezig te houden gedurende een paar maanden, is het ook hartstikke leuk om te doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Echt weer Nederland, he?
[..]
Ah, mooi! Ik zoek zo wel even online naar een beetje redelijke shops voor zaadjes.
[..]
Haha dat klinkt echt geweldig. Lijkt me wel leuk zo'n plantje onderhouden etc.
Ik zal even research doen.
Is wel wat lichter in de portemonnee denk ik als je het zelf groeit en een beetje een redelijke oogst hebt.![]()
![]()
Is dat echt zoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi om wanneer de toppen in de maak zijn het water met een beetje 7-up te mengen, voor een zoetere smaak.?
![]()
Klinkt als bullshit.quote:
Ik had 10gr.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm, misschien heb ik een zeer lage tolerantie, maar dat had ik al met 12-13gr fresh P. Atlantis.
En ik vind de smaak wel meevallen hoor, smaakt een beetje naar walnoot met een zuur nasmaakje.
Het was wel heel raar.
Ik at de truffels, zat in het bos met een kampvuur, een halfuur later....
...opeens keek ik naar mezelf.. ik kon mijn lichaam niet herkennen. Ik voelde me als een gedachte die zweeft boven een lichaam die niet van mij was. Heel raar. Ik ging ergens anders zitten, dichter bij het vuur. Terwijl vrienden aan het praten waren.. werden hun stemmen terug gespoeld, het leek alsof ze een andere taal spraken en hoe hard ik ook probeerde, ik kon er geen bestaande woorden uit opmaken. Blijkbaar hadden ze me ook 3x geroepen ofzo.
Ik keek naar hun hoofden, die gingen weg en kwamen terug. Dus ze waren ook hoofdloos soms. Daarna keek ik naar iemand anders, zijn hoofd begon helemaal te twisten, rondom zijn hele hoofd zaten ogen. Was wel vet (op dat moment ben je echt niet bang tenzij je een badtrip hebt, maar dat is meer een state of mind). Daarna keek ik op de grond, alle blaadjes lagen zo perfect dat ze allemaal hetzelfde patroon vormde.
Ik keek naar het vuur, het vuur was enorm groot opeens, en het vuur werd telkens gedupliceerd op elkaar, alsof je in Windows steeds bv. Command Prompt opent en al die windows op elkaar komen maar steeds een beetje naar rechts en onder. Zo zag ik het vuur.
Verder nog hele rare vreemde maar oog-opende gedachtes gehad en mooie 3D snel bewegende patronen in allerlei kleuren. Veel dingen die ik heb ervaren zijn zo uniek dat ik ze niet eens kan uitleggen.
Had jij ook dat je mond of gewoon heel je lichaam een beetje verdoofd was?
Ik vind walnoten al niet te kanen, en die zure nasmaak deed me echt de das om. Zelfs over mijn nek gegaan.
Daarna met pure chocola gegeten. Dat helpt echt en schijnt het effect ook nog te versterken!
Haha wow dat klinkt heel sick. Volgende week ga ik denk ik wel tussen de 12-15 gr. zitten.
Ja mijn hele lichaam was op een prettige manier verdoofd. Maar er is ook zoveel gebeurd in tijdens die trip dat ik me de helft niet eens goed meer kan herrineren. Overigens was mijn gevoel van tijd he-le-maal weg. Iemand vroeg of ik wist hoe laat het was. Ik zat er 7 uur naast.
![]()
Oh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had 10gr.
Ik vind walnoten al niet te kanen, en die zure nasmaak deed me echt de das om. Zelfs over mijn nek gegaan.
Daarna met pure chocola gegeten. Dat helpt echt en schijnt het effect ook nog te versterken!
Haha wow dat klinkt heel sick. Volgende week ga ik denk ik wel tussen de 12-15 gr. zitten.
Ja mijn hele lichaam was op een prettige manier verdoofd. Maar er is ook zoveel gebeurd in tijdens die trip dat ik me de helft niet eens goed meer kan herrineren. Overigens was mijn gevoel van tijd he-le-maal weg. Iemand vroeg of ik wist hoe laat het was. Ik zat er 7 uur naast.
![]()
Je kan er ook een theetje van maken (staat op internet hoe) of in citroensap stoppen en dan samen met het citroensap eten.
Oke mooi, dacht dat ik de enige was.
Haha ja, dat had ik ookIk wist niet eens het verschil tussen links en rechts, zo verward was ik.
YES EEN KUTJE IN DA HOUSE.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
Beetje een sausage-fest hier.
* Moira. zegt hoi
PARTY YEAH YEAH YEAH PARTY![]()
dansen dansenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
YES EEN KUTJE IN DA HOUSE.
PARTY YEAH YEAH YEAH PARTY
Fuck the EBU.![]()
Mijn 2 dagen zijn vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Boh ik zit al bijna op de helft van mijn 2-dags werkweek
Dat is wel een dansje waard.
Fuck the EBU.![]()
Wel kut dagen om te werken, of niet?quote:
Ik moet zeggen dat jouw vrouwelijke input het topic voorlopig niet echt tot leven wekt![]()
![]()
Komt omdat ik zelf ook aan- en afwezig benquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wel kut dagen om te werken, of niet?
Ik moet zeggen dat jouw vrouwelijke input het topic voorlopig niet echt tot leven wekt
Net even feest gevierd bij mijn oude werk (tankstation hier om de hoek waar ik 1,5 jaar heb gewerkt maar gestopt ben omdat de teamleider een mongool was, iedereen is daar gestopt op één na), omdat vandaag bleek dat de teamleider weg isSollicitatieformulier gelijk meegekregen
Heb altijd gezegd "Als hij weg is ben ik de eerste die weer solliciteert!" en er zijn er al meer terug aan het komen nu ze horen dat hij weg is
Vrijdag en zaterdag zijn wel kut om te werken jaDe dagen waarop de meeste leuke dingen te doen zijn, doordeweeks is het saai omdat niemand dan vrij heeft
Fuck the EBU.![]()
Goed, goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:48 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben GONE mattie.![]()
Hoe is het met iedereen?Ik ben weer nuttig geweest vandaag
Zo nog even douchen, wou eigenlijk gister douchen en vandaag m'n haar stijlen, mja dan maar morgen m'n haar stijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed, goedIk ben weer nuttig geweest vandaag
Zo nog even douchen, wou eigenlijk gister douchen en vandaag m'n haar stijlen, mja dan maar morgen m'n haar stijlenDoe een beetje moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefde komt niet uit een blok ijs (wtf bedenkt mijn hoofd)
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Doe een beetje moeite![]()
Liefde komt niet uit een blok ijs (wtf bedenkt mijn hoofd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:wat
http://totallycoolpix.com(...)-alexander-sworn-in/
Toffe foto's.
Heb eigenlijk altijd een schijthekel aan het Koningshuis gehad en alles wat er mee te maken heeft, maar stiekem vind ik het toch wel mooi en historisch enzo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:56 schreef Moira. het volgende:
[..]Misschien heb je geluk en is het maar 229°CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihihihoehoehahahahehhewhehehewhihi!!Dit -- Parkiet is mijn papa
hihaho!!!1!!11einzzweidreihertmitgeweiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk en is het maar 229°C
hihihihoehoehahahahehhewhehehewhihi!!
Fuck the EBU.![]()
quote:Ik las dat met Hitler's stem
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
RAUS! RAUS! AUFMACHEN! DU BIST EIN BLÖDE FOTZE! GEGEN DIE MAUER UND SCHNELL!![]()
Oké, nu word ik wel een beetje bangquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
RAUS! RAUS! AUFMACHEN! DU BIST EIN BLÖDE FOTZE! GEGEN DIE MAUER UND SCHNELL!![]()
En je bent zelf een stomme kut.
Het zijn ook gewoon normale mensen met een baan he? Alleen is die baan niet zo 'normaal'quote:
Tijdens werktijd is het allemaal netjes en formeel en conform de regels blablabla, buiten werktijd is het een doodnormaal gezin, de kinderen gaan naar een normale basisschool waar Máxima zelfs pleinmoeder en luizenmoeder is, zoals andere moeders.
Ze hebben 3 kinderen, vaak is daar seks voor nodig, dus seks hebben ze sowieso. Lijkt het me een grote kans dat die 2 ook gewoon aan opgeilen enzo tussen de lakens doen hoor
Fuck the EBU.![]()
Even een jointje draaien met het laatste beetje tabakgruis dat ik heb.
Dit word een skeer jointje.Dit -- Parkiet is mijn papa
Aah, skeere jointjes doen het toch nog vaak goed. Blijft veel THC onderin bij het gruis zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef Unscrewed het volgende:
Even een jointje draaien met het laatste beetje gruis dat ik heb.
Dit word een skeer jointje.
Fuck the EBU.![]()
Jullie moeten ook maar eens een jointje opsteken vind ik.
Vanavond wellicht weer, mijn vriend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie moeten ook maar eens een jointje opsteken vind ik.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aah, skeere jointjes doen het toch nog vaak goed. Blijft veel THC onderin bij het gruis zittenHehe. Ik had al het vermoeden dat iemand zou denken dat ik het over wiet had.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
ninjaëditjointjes met tabaksgruis zijn minder fijn
Achja, dan draai ik maar een pure pitoe&assie mix.Dit -- Parkiet is mijn papa
Hmm. Dat is eigenlijk wel een beter idee. Ik rol er wel alvast een en dan ga ik vanavond lekker stoned een film kijken met een zakchips en cola.quote:
Vind je? Als ik met shag draai, gebruik ik bij voorkeur gruis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
ninjaëditjointjes met tabaksgruis zijn minder fijn
Bij mij flikkert dat er altijd super snel uit, en hijs je sneller binnen door het tipje enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind je? Als ik met shag draai, gebruik ik bij voorkeur gruis.
Fuck the EBU.![]()
gozer ik ben baked laat me met rustquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie moeten ook maar eens een jointje opsteken vind ik.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dat is wel zo, maar als je zo'n laagje neerlegt wordt het al snel een dik bed en dan overheerst de shagsmaak te veel naar mijn mening. Dat is ook de reden dat mijn voorkeur uitgaat naar sigaretten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij mij flikkert dat er altijd super snel uit, en hijs je sneller binnen door het tipje enzoIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dat flikkert altijd eruit bij mij want ik draai M-tipjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind je? Als ik met shag draai, gebruik ik bij voorkeur gruis.
Maar heb gelukkig nog een heel klein beetje decent shag, die stop ik wel voor het tipje.
Dit word toch wel echt een kunstwerkje hoor
True, ik draaide eerst ook altijd met sigaretten, omdat ik toen gewoon altijd sigaretten hadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als je zo'n laagje neerlegt wordt het al snel een dik bed en dan overheerst de shagsmaak te veel naar mijn mening. Dat is ook de reden dat mijn voorkeur uitgaat naar sigaretten.Nu draai ik met van die shag uit zo'n pot voor zelf-klik-peuken.
Met shag-shag doe ik het nooit, zware shag in je joint
Fuck the EBU.![]()
quote:Succes met de vreetkick zometeen dan.
Ik hou van DuitslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet absurd veel gekocht (naja gekregen). En ben al één fles weer kwijt.. weggegeven
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou van DuitslandCare to share?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet absurd veel gekocht (naja gekregen). En ben al één fles weer kwijt.. weggegeven
Dat is wel beter dan, tabak in je mond is niet lekker nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat flikkert altijd eruit bij mij want ik draai M-tipjes.
Maar heb gelukkig nog een heel klein beetje decent shag, die stop ik wel voor het tipje.
Dit word toch wel echt een kunstwerkje hoorSmerig is dat inderdaad. Toen ik jonger was verkocht ik altijd jointjes met zware shag op school aan mensen die toch niet beter wisten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, ik draaide eerst ook altijd met sigaretten, omdat ik toen gewoon altijd sigaretten hadNu draai ik met van die shag uit zo'n pot voor zelf-klik-peuken.
Met shag-shag doe ik het nooit, zware shag in je jointDan moesten ze hoesten en werden half stoned van de nicotine redeneerde ik.
Werkte blijkbaar wel, want ze kwamen gewoon terug.
whehehequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan, tabak in je mond is niet lekker nee.
[..]
Smerig is dat inderdaad. Toen ik jonger was verkocht ik altijd jointjes met zware shag op school aan mensen die toch niet beter wisten.Dan moesten ze hoesten en werden half stoned van de nicotine redeneerde ik.
Werkte blijkbaar wel, want ze kwamen gewoon terug. _O
Placebo effect
Fuck the EBU.![]()
Baasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan, tabak in je mond is niet lekker nee.
[..]
Smerig is dat inderdaad. Toen ik jonger was verkocht ik altijd jointjes met zware shag op school aan mensen die toch niet beter wisten.Dan moesten ze hoesten en werden half stoned van de nicotine redeneerde ik.
Werkte blijkbaar wel, want ze kwamen gewoon terug.
Na van zware shag kun je je best licht voelen in je hoofdquote:Als je dat nooit rookt enz
Hoera voor baby-tipjes
Kan er meer wiet in je jonko.
Ookal smook ik meestal niet een hele jonko als ik alleen smoke, maarja.
In de brugklas zware shag niet aankunnenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na van zware shag kun je je best licht voelen in je hoofdAls je dat nooit rookt enz
Wat dan? Een halve?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
Hoera voor baby-tipjes
Kan er meer wiet in je jonko.
Ookal smook ik meestal niet een hele jonko als ik alleen smoke, maarja.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Driekwart meestal.quote:
Als ik alleen smoke krijg ik na een toke of 10 braakneigingen.. gek genoeg.
Alleen als ik alleen smoke. Misschien omdat ik dan niet ben afgeleid.
Maar ik stop meestal zoveel wiet/hasj in mijn joints dat je echt niet meer nodig hebt eigenlijk.
Speaking of which, deze hasj is echt baas
Superzacht, hoef het niet eens te verwarmen om te verkruimelen.
Eigenlijk kan ik beter gewoon de vloei voor driekwart vullen en dan de rest eraf scheuren. Dan hoef ik niet steeds wiet te hergebruiken.
Ik heb dat zelf ook nog best vaak als ik eens een shaggie rook. Toch een beetje een nicotinerush denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na van zware shag kun je je best licht voelen in je hoofdAls je dat nooit rookt enz
Piye ik vind jou echt al fucking lang echt een leipe user.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook nog best vaak als ik eens een shaggie rook. Toch een beetje een nicotinerush denk ik.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Piye ik vind jou echt al fucking lang echt een leipe user.Dankjewel.
Zouden we niet eens meeten?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Goed idee, ik moet snel een baantje scoren zodat ik o.a. de reis kan betalen.quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Je gaat naar een bijeenkomst van eenzame Fokkers, even je lichaam aanbieden en de buit is zo binnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Goed idee, ik moet snel een baantje scoren zodat ik o.a. de reis kan betalen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Met mijn lichaam hoeven het niet eens eenzame Fokkers te zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je gaat naar een bijeenkomst van eenzame Fokkers, even je lichaam aanbieden en de buit is zo binnen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Het helpt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Met mijn lichaam hoeven het niet eens eenzame Fokkers te zijn.
Gewoon wachten tot dat er NS-dagkaarten er weer zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Goed idee, ik moet snel een baantje scoren zodat ik o.a. de reis kan betalen.![]()
Dit is nog een betere tip dan die van mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot dat er NS-dagkaarten er weer zijn.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Aight, dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit is nog een betere tip dan die van mij.
Ik heb trouwens nog een J gedraaid en ik ben skáf jongen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dat is knap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Aight, dan doe ik dat.
Ik heb trouwens nog een J gedraaid en ik ben skáf jongen.
Stoned zijn in een winkel
Ging net stoned peuken halen, deed de pin het niet en moest k mn pas in de andere doen. toen leesde de pas nietsta daar dus een beetje te kloten van wtf hoe moet dit. Lukt het uiteindelijk, zeg ik "bedankt" en loop ik weg terwijl ik mn pakje vergat
![]()
Vergeet ook altijd een tasje wat ik dan weer apart af moet rekenen en ik neem niet echt mee wat ik mee wou nemen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: