SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
Keurig achter zijn bureau onder de vleugel van een ervaren kracht.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Type-R het volgende:
Ach Edwin vd Sar neemt iedereen wel serieus.
In alles.quote:
Barbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Met het mp4'tje kun je dit tenminste doorspoelen.
Genoeg. Kies maar.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
heb je nog zo'n schijtlollig tekeningetje die erin moet dan?
Mogen ze na de voorronde CL nog wel naar de EL dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Muto het volgende:
"Dat is volgens hem maar goed ook"
Die snapt er he-le-maal niks van.
Als je in de derde ronde wordt uitgeschakeld moet je nog een voorronde EL. In de vierde eruit is direct naar EL.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mogen ze na de voorronde CL nog wel naar de EL dan?
quote:
Assaidi ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef tong80 het volgende:
Jantje Peters van AZ-67 kreeg ooit een 10 in de VI. Romario trouwens een keer een 1.
Wist ik niet meer. Jantje Peters was touwens een geweldige voetballer.quote:
quote:
En 2 punten hoger dan een Lens. Ondanks een winnende treffer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Gramulanion het volgende:
Lurling had maar 2 punten hoger dan Pelle.
Hij heeft een obsessie voor grote negerlullen en meisjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
gijp komt af en toe een beetje bi over.
idd, flaming bisexual. Maarja voetbal he, dus hetero overkomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fijn dat jij al Johannes zijn grappen uitlegtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft een obsessie voor grote negerlullen en meisjes.
Die mevrouw met dat bord mag nu weg hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn dat jij al Johannes zijn grappen uitlegt
De welbekende negermeisjeslullenobsessie.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft een obsessie voor grote negerlullen en meisjes.
Hij heeft wel iets gehad met Miss-België.....die heette Billen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het geheim een releatie en in het openbaar gewoon getrouwd met een of andere gozer uit een goede familie.quote:
Ed de Goeij ook, thuiswedstrijd tegen Willem II.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef tong80 het volgende:
Jantje Peters van AZ-67 kreeg ooit een 10 in de VI. Romario trouwens een keer een 1.
Krijgt het koningshuis lik op stuk.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets gehad met Miss-België.....die heette Billen.
Lekker pittig kapselquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat noem ik nou, lelijk oud worden.
http://www.vi.nl/VI-TV-1.htmquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef sonnyspek het volgende:
Kan je ook ergens een vraag insturen? Voor VI.
Jeetjequote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/iphone_vraagaan.htmquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef sonnyspek het volgende:
Enkel als je onder Demen Bulbul instuurtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef sonnyspek het volgende:
Laat ze dit topic eens zien.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/iphone_vraagaan.htm
wwwrtlvoetbal.nlquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef sonnyspek het volgende:
Vroeger waren er veel meer mogelijkheden om vragen te stellen. We verzonnen rare namen. Methodmich kwam in de uitzending onder de naam van zijn kat.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef sonnyspek het volgende:
Zelfs personages uit GTA haalden de uitzending.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger waren er veel meer mogelijkheden om vragen te stellen. We verzonnen rare namen. Methodmich kwam in de uitzending onder de naam van zijn kat.
Tegenwoordig heb je zelfs vragen van Nico Bellic uit New Yorkquote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger waren er veel meer mogelijkheden om vragen te stellen. We verzonnen rare namen. Methodmich kwam in de uitzending onder de naam van zijn kat.
jebenttelaat.jpgquote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je zelfs vragen van Nico Bellic uit New York
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs personages uit GTA haalden de uitzending.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je zelfs vragen van Nico Bellic uit New York
Een kort pittig kapsel zou in sommige gevallen wettelijk verboden moeten worden. Stadsgezichtsverpesting enzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cultuurbarbarenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een kort pittig kapsel zou in sommige gevallen wettelijk verboden moeten worden. Stadsgezichtsverpesting enzo.
Je bent echt infantiel als je niet door had wat ik bedoelde zonder de toevoeging van Doublepain. Persoonlijk had ik jou hoger ingeschat.quote:
laat het gaan johquote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent echt infantiel als je niet door had wat ik bedoelde zonder de toevoeging van Doublepain. Persoonlijk had ik jou hoger ingeschat.
Jij maakte geen grap. Je vertelde wat de grap inhield.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent echt infantiel als je niet door had wat ik bedoelde zonder de toevoeging van Doublepain. Persoonlijk had ik jou hoger ingeschat.
Dat zijn jouw feiten en niet mijn feiten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij maakte geen grap. Je vertelde wat de grap inhield.
Zit niet met mijn kloten te spelenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk Vertonghen als UI?
Hij haat Miki Ninajquote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk Vertonghen als UI?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef muzas het volgende:
Cruijff is een beetje de Hansie van amsterdam.
Mensen steunen mij over de DM, bang voor jouw schrikbewind om je publiekelijk af te vallen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn jouw feiten en niet mijn feiten.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef muzas het volgende:
Ja DP zekerquote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen steunen mij over de DM, bang voor jouw schrikbewind om je publiekelijk af te vallen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen steunen mij over de DM, bang voor jouw schrikbewind om je publiekelijk af te vallen.
Geef mij de carriere van Hansie maar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef muzas het volgende:
Kloptquote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tijd dat Ajax elke dag in het 8 uur Journaal zat.
Hij heeft maar weinig spreektijdquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Van Duinen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zullen we het over ADO - Feyenoord hebben?
Inderdaad, ADO kan zomaar de play offs nog halenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zullen we het over ADO - Feyenoord hebben?
De kracht van mijn team is het team.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In je eigen team zitten
- Een willekeurige DM
Nee, dat gelul in de ruimte van Cruijf is interessant. En dan nog acht pagina's in de VI, mijn hemel.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt me niks... was een klote wedstrijd.
Als ze niet bijtekenen natuurlijk, domme oen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Wat een domme kutvraag.
Nee, ze moeten de beste spelers zsm verkopen.
Uh, oke.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Wat een domme kutvraag.
Nee, ze moeten de beste spelers zsm verkopen.
banquote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb mezelf een DM gestuurd dat Johannes een toffe user is
Waarom post je het hier dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Nee, dan moet je ze gratis de deur uit laten lopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als ze niet bijtekenen natuurlijk, domme oen.
Dan wil zo seniel en oud worden als ex-grote voetbalquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Nu heb ik het ook van een andere toffe user via DM binnen gekregen
Probeer iets minder te koop te lopen met je autismequote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Alleen maar toffe users DMen mij
behalve GGMM
Structuur is prima, maar Cruijff is een randdebiel.quote:
Houd nu maar weer op. Dan geloof ik om je te lachen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Alleen maar toffe users DMen mij
behalve GGMM
eriksen 6mil?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die Eriksen moet toch 34 miljoen kosten?
[ afbeelding ]
Waarom beloof je het niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd nu maar weer op. Dan geloof ik om je te lachen.
haha
Mooi héquote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax moet het hebben van PSV-jeugd.
![]()
Beetje zonde ja. Anders zouden we zo kampioen zijn.quote:
Omdat hij bij een andere club lijkt door te breken?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon PSV jeugd uitstralen
Laat gaan, hij wil zo graag niet laten blijken hoe vreselijk hij het vindt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij bij een andere club lijkt door te breken?
Wat onderbouw jij je onzin toch altijd mooiquote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als Gini 5 miljoen gekost heeft is de marktprijs van zo'n Erikson 7,5
het is de Mickey Mouse Liek Johan
de clubs zijn niet gek meer
Minstens jaquote:
Ja en Vertonghen was 12,5. Anita 8,5. Van der Wiel 6.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Daar denkt een niet nader te noemen moderater op dit forum anders over.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat onderbouw jij je onzin toch altijd mooi
Kijk eens naar hun contractenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze spreken elkaar ook zo lekker tegen he. Eriksen 4-5 miljoen en dan vervolgens zeggen dat het logisch is dat AZ 10 mijloen vraagt voor Maher.
Heeft Gini ooit CL gespeeld? Is Gini een international?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |