quote:Geen makeover, maar makeunder!
Naturel is not done voor de meiden die meedoen aan Lust, Liefde of Laten Lopen. Zij ‘verfraaien’ zichzelf dagelijks met self tanner, nepwimpers, kunstnagels en hair extensions om een betere versie van zichzelf te creëren. Maar worden ze er wel mooier van? Patty Brard denkt dat deze meiden zich beter niet zo kunnen toetakelen en biedt hen, met hulp van computer IRIS (Ideaal Resultaat In Schoonheid), een hoognodige make-under.
Voor het zover is, krijgen enkele mannen op straat een foto van de deelneemster op volle oorlogssterkte te zien. Hij mag kiezen wat hij zo op het eerste gezicht voor haar voelt: lust, liefde of laat hij haar maar liever lopen?
Ik zapte langs.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
nu bezig! Dit is wel een pareltje volgens mij
ik ook, dus even snel een topic gemaaktquote:Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik was al aan het zoeken naar het bijbehorende topic
ja Zoetermeer? man man man wat een tokkiedorp is dat toch hequote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
Zoetermeer was het toch? Daar hebben ze ook al een paar kandidaten van HTMD vandaan geplukt![]()
![]()
Dit is echt van dat volk wat je voornamelijk in de regio Den Haag tegenkomtquote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
Zoetermeer was het toch? Daar hebben ze ook al een paar kandidaten van HTMD vandaan geplukt![]()
![]()
ditquote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef OProg het volgende:
Als er iemand niet de aangewezen persoon is om het over uiterlijk en stijl te hebben is dat Patty wel.
Ik ook, ik hoop dat ze niet meer terug gaat naar die kermisoutfitjes.quote:
Vreemd inderdaad, ze is echt ontzettend aantrekkelijk zonder fratsen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat ze niet meer terug gaat naar die kermisoutfitjes.
Na de makeoverunder zag ze er goed uitquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
Godverdomme, die japanner wannabe. Ik wil haar!
Bah, vreselijk mens. Het zal je zus maar zijn. Altijd maar klagen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
Op MC over Michella, ze wil niet werken daarom heeft ze een uitkering, LOL
‘Realitymonster’ Michella weigert te werken
Geplaatst op Mon 06 May 2013 om 16:13
Michella Kox, een van de realitysterren van RTL 5, weigert om te werken voor haar geld. Dat vertelt de tv-babe, vanavond te zien in de Patty Brard-show Lust Liefde of Laten Lopen, aan Party. Kox, die een uitkering krijgt, moet er niet aan denken. “Werk? Ik werk niet. Ik zou niet onder een baas kunnen functioneren. Er is ook geen enkele baas die mij zou willen hebben, want met mij valt niet te werken. Daar ben ik eerlijk in. Het is gewoon niet voor mij weggelegd om te werken“, zegt ze.
Bovendien is ze er te druk voor. “Ik heb een dochter van veertien, daar heb ik mijn handen aan vol. Ik moet schoonmaken, koken, mijn kind verzorgen. Ik wil niks, ik vind het wel best zo.”
Nu leeft ze van een uitkering. “Ik ben honderd procent afgekeurd. Waarom? Daar ga ik liever niet op in. Ik heb in mijn verleden dingen meegemaakt, waardoor ik een stuk leven heb overgeslagen. Ik leef in angsten. Ken je dat, dat sommige mensen altijd bang zijn voor van alles? Dat heb ik.”
Ze bedoelt dat ze fobieën heeft. “Ik ben overal bang voor en vind alles vies. Ik ben dus niet lichamelijk afgekeurd, maar geestelijk.”
Ook is ze hypochonder. “Twee weken geleden dacht ik dat ik borstkanker had en twee weken daarvóór vermoedde ik keelkanker. De dokter kent me en stuurt me elke keer door naar het ziekenhuis.”
“Ik onderga de onderzoeken graag, want daarna ben ik weer even gerustgesteld. Totdat ik iets anders vind om te laten onderzoeken.”
Kox staat bekend als ruziemaker. Volgens haar interviewer is ze een ‘realitymonster’.
Nee, dit is pure opzet en ironiequote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Als onze natural beauty Patty lacht, springt de botox haast uit dr kop. Hadden ze voor de presentatie niet iemand anders kunnen vinden?
Of je moeder nog erger. Ze kan best gaan werken zeker met een kind van 14 jaar maar ja ze is niet helemaal lekker in dr kop. Vraag me af waar ze al dat zonnebanken en shoppen dan allemaal van betaald.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bah, vreselijk mens. Het zal je zus maar zijn. Altijd maar klagen.
je zal er maar naast wonenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bah, vreselijk mens. Het zal je zus maar zijn. Altijd maar klagen.
van onze belastingcentenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Of je moeder nog erger. Ze kan best gaan werken zeker met een kind van 14 jaar maar ja ze is niet helemaal lekker in dr kop. Vraag me af waar ze al dat zonnebanken en shoppen dan allemaal van betaald.
89 cent dusquote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef hunter2011 het volgende:
Valse wimper van de Action, hoeveel kosten die daar dan?
Precies wat ik me ook al afvroegquote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
Dit is afschuwelijk. Waarom blijf ik kijken?
Daarom juistquote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
ik heb het zelfde ik blijf ook kijkenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
dit ja, echt zo vreselijk nep ditquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Jammer dat het overduidelijk is dat zij ingehuurd is om een grote bek te geven.
plus haar uitkeringquote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef vencodark het volgende:
Zo die heeft haar geld ook weer verdiend.
Het is te hopen dat ze haar dan gewoon korten voor het bedrag wat ze met dit optreden krijgt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef vencodark het volgende:
Zo die heeft haar geld ook weer verdiend.
Jij hebt wel heel veel vertrouwen in het UWV.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze haar dan gewoon korten voor het bedrag wat ze met dit optreden krijgt.
Qua kijkers niet al te best begonnen.quote:2030 LUST LIEFDE OF LATEN LOPEN 280.000
ik denk dat ze bewust haar dit programma laten presenteren. Juist omdat ze zelf ook zo nep als de nete is. Soort van knipoog naar het programma.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef GoWithIt het volgende:
Best jammer, want had een leuke Nederlandse versie kunnen zijn.
Maar Patty Brad verpest alles. Zij is absoluut geen natural beauty!
Terwijl ze al een dikke reet heeftquote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef MissJ het volgende:
vet uit buik laten halen en laten inspuiten in je reet
inderdaadquote:
quote:
Ja het trash programma zat ik wel in...maar was jullie even kwijtquote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
zoek gewoon een topic wat gaat over een trash programma en je hebt ons gevonden![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
zoek gewoon een topic wat gaat over een trash programma en je hebt ons gevonden![]()
wel een beetje te roze jaquote:
Ze had ook getekende/getatoeëerde wenkbrauwen jaquote:
De verknipte outfit van de vorigequote:
Ja.. het zag er allemaal maar vaag uitquote:Op maandag 13 mei 2013 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze had ook getekende/getatoeëerde wenkbrauwen ja
quote:
Zou jij medusa aannemen danquote:
neequote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
leuk, zelfs het korte pittige kapsel staat haar goed.
whehehe, ik wilde dit ook net typen!quote:
Mapletown?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
Zij heeft ook eerder in een programma gezeten
Die stem is vrij ernstig ja.quote:
jij hebt een mooie lieve stemquote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef Uccie het volgende:
Teeering voor mijn gevoel heb ik een klote stem...maar hierbij ben ik een nagtegaal
Een beetje bijklussen.quote:
Ik dacht dat domme blondjes programma of take me outsquote:
dat is ook het eerste wat ik dacht..quote:
Als het neppe er af gaat, ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef Maartel het volgende:
Maar los van die stem ziet ze er eigenlijk toch best oké uit?
Veel leuker.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Snog, marry, avoid? leuker. Hoewel de huidige kandidaat wel een stem om te lachen heeft,.
Deze 'pod' irriteert me ook echt,quote:
Ik heb intelligentere plakken kaas in mijn koelkastquote:Op maandag 13 mei 2013 21:27 schreef OProg het volgende:
Het is niet alleen de stem, het zijn ook de woorden die die stem voort brengt.
Heujquote:Op maandag 13 mei 2013 21:29 schreef MissJ het volgende:
blond past wel beter bij haar intelligentieniveau ja
Beetje verkeerd gecast ook,quote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef Copycat het volgende:
Ik kan zo slecht tegen Brard als presentatrice.
Nogal. Zo'n fake taart die zelf zo unstylish als de neten is.quote:
Pod en Jenny Frost.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef Copycat het volgende:
Ik kan zo slecht tegen Brard als presentatrice.
En ook nog verkeerd/fout op hakken loopt,quote:Op maandag 13 mei 2013 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal. Zo'n fake taart die zelf zo unstylish als de neten is.
Die had ik ook voor ogen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
En ook nog verkeerd/fout op hakken loopt,. Had dan Renate Verbaan genomen ofzo,
.
Brard hebben ze met opzet genomen, Renate Verbaan is een arrogante trut.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En ook nog verkeerd/fout op hakken loopt,. Had dan Renate Verbaan genomen ofzo,
.
Misschien heeft ze wel nee gezegd,quote:
I beg to differ.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef hunter2011 het volgende:
Brard hebben ze met opzet genomen, Renate Verbaan is een arrogante trut.
Toch trekt Snog, Marry, Avoid minder kijkers.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel nee gezegd,. Waar ik haar geen ongelijk in kan geven. Snog, marry, avoid? is nog wel tof opgezet maar deze NL'se versie weer
..
Na Secret Story heeft zij wellicht weer even haar neus vol van slechte vertalingen. Brard niet: die leeft ervanquote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien heeft ze wel nee gezegd,. Waar ik haar geen ongelijk in kan geven. Snog, marry, avoid? is nog wel tof opgezet maar deze NL'se versie weer
..
Op tv komt ze zo niet over, niet iedereen heeft haar geinterviewd en kan het weten.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
I beg to differ.
Ik heb Verbaan ooit geïnterviewd en ze kwam op mij zeer spontaan, leuk en ter zake kundig over.
Niet dat ik haar ooit in het echt heb gezien, maar op mij komt ze altijd wel gewoon lief over?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:39 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Op tv komt ze zo niet over, niet iedereen heeft haar geinterviewd en kan het weten.
Ze komt bij vele mensen echt over als een arrogant koud kakwijf.
Oh ... Ze komt zo op jou over via televisie en dus is ze zo. Nee, goeie argumentatie.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:39 schreef hunter2011 het volgende:
Op tv komt ze zo niet over, niet iedereen heeft haar geinterviewd en kan het weten.
Ze komt bij vele mensen echt over als een arrogant koud kakwijf.
En Brard niet wou je zeggen?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zeg niet dat ze dat is, alleen dat ze zo bij vele mensen overkomt.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ... Ze komt zo op jou over via televisie en dus is ze zo. Nee, goeie argumentatie.
Ik vind haar ook op tv niet arrogant overkomen, maar ik merk vaker dat mooie vrouwen per definitie al als zodanig worden beoordeeld.
Nee, Brard hebben ze met opzet genomen omdat er natuurlijk ook flink aan is gesleuteld, de ironie...quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zeg niet dat ze dat is, alleen dat ze zo bij vele mensen overkomt.
Patty Brard bv die hier door vele mensen wordt verafschuwd schijnt in het dagelijkse leven een aardige vrouw te zijn. Linda de Mol en Wendy van Dijk schijnen vreselijk te zijn...
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hmm, maar dat kan met vele fokkers gezegd worden, BN-ers die hier verguisd worden kunnen in het dagelijkse leven best wel aardige mensen zijn en natuurlijk ook omgekeerd.quote:
Is Nancy dat meisje met die irritante stem die de hele tijd papa roept?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:49 schreef female81 het volgende:
Die Nancy, da's een heuse potentiële toekomstige real life-soap-kandidate.![]()
Stel dat Barbie op een gegeven moment geen zin meer heeft, of de kijker is haar zat, dan kan ze zó in het gat springen.
Die stem! En de exacte woorden die erdoor geproduceerd worden!
Vader houdt zich volgens mij bezig met vage werkzaamhedenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef female81 het volgende:
Ja, die.
Die ene waarbij papa alles betaalt, van de opgespoten lippen tot aan de honderden euro's kostende Louboutin-schoenen.
En dan ook nog klinken als Smurfin... ze krijgt weliswaar alles, lijkt het goed te hebben thuis, maar ergens voel ik ook weer medelijden.
Papa, Papa, Papa, Papa.......hahahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
En dan ging ze ook nog zeggen dat ze tandarts wilde worden. Dat is me nogal een baan. - Wat is een kroon? "Die zet je op je hoofd. Dan ben je koning." - Wat is een brug? "Daar loop je overheen als je naar de andere kant van het water wilt." - Cariës? "Ik weet het niet. Het klinkt als een automerk."
????quote:Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk deze week zonder een Miss Misthoorn.
Joh!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:
Geen nieuw programma ofzo, gejat van de BBC geloof ik.
Beter goed gejatquote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:
Geen nieuw programma ofzo, gejat van de BBC geloof ik. Wanneer verzint RTL5 zelf eens programma's? Ook Oh Oh Cherso was gejat etc etc
Ja, maar scoort beter dan de Engelse versie.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:
Geen nieuw programma ofzo, gejat van de BBC geloof ik. Wanneer verzint RTL5 zelf eens programma's? Ook Oh Oh Cherso was gejat etc etc
Niks.quote:
Ik draag juist een panty op mijn werk omdat ik het netter vind dan geenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks.
Maar zij vindt het het toppunt van sexy
Ik doe het ook hoor, maar ik draag geen panty omdat ik het sexy vind.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik draag juist een panty op mijn werk omdat ik het netter vind dan geen
Kind is gewoon gekquote:Op maandag 20 mei 2013 20:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook hoor, maar ik draag geen panty omdat ik het sexy vind.
Willen worden en kunnen worden is een héél groot verschilquote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens mij heeft gewoon nog geen enkele slimme meid aan dit programma meegedaan, m.u.v. die papa-meid die tandarts wilde worden
Dat was dus die Miss Misthoorn. En net zo slim als het achtereind van een varken.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens mij heeft gewoon nog geen enkele slimme meid aan dit programma meegedaan, m.u.v. die papa-meid die tandarts wilde worden
Patty is inderdaad irritant ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef vencodark het volgende:
Waarom kijk ik deze kinderachtige bullshit?Als ik die robot nu eens door kon spoelen want ik kijk wel graag make-overs/unders.
hahaha die meid was juist één van de domste. Zo kwam ze iig wel over.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
Ach, je hebt mensen die heel goed kunnen leren maar ongelooflijk dom praten en dom gedrag vertonen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha die meid was juist één van de domste. Zo kwam ze iig wel over.
Ik wilde hetzelfde typen.quote:
dit, zo lelijk dit soort sneakers!quote:
Ik zou zo'n meid nooit als tandarts willen hebben..quote:Op maandag 20 mei 2013 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, je hebt mensen die heel goed kunnen leren maar ongelooflijk dom praten en dom gedrag vertonen.
Dit soort meiden kunnen daar een voorbeeld van zijn.
Terwijl ze misschien wel goed is.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik zou zo'n meid nooit als tandarts willen hebben..
Als ze op die leeftijd nog niet weet wat een brug, kroon en cariës is ...quote:
Een kroon zit op een hoofd toch, kijk naar Maximaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze op die leeftijd nog niet weet wat een brug, kroon en cariës is ...
Zoals ze het nu hebben gedaan staat het haar wel leukquote:Op maandag 20 mei 2013 21:05 schreef OProg het volgende:
Met afgeschoren wenkbrauwen is idd verschrikkelijk.
Ja, omdat het nu lijkt alsof het gewoon normaal is.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zoals ze het nu hebben gedaan staat het haar wel leuk
Net zo wit als Gerard Joling?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:11 schreef vencodark het volgende:
Overigens zou ik ook wel wittere tanden willen.
die tig lagen make-up werkt ook niet echt bevorderlijk vrees ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |