quote:Geen makeover, maar makeunder!
Naturel is not done voor de meiden die meedoen aan Lust, Liefde of Laten Lopen. Zij ‘verfraaien’ zichzelf dagelijks met self tanner, nepwimpers, kunstnagels en hair extensions om een betere versie van zichzelf te creëren. Maar worden ze er wel mooier van? Patty Brard denkt dat deze meiden zich beter niet zo kunnen toetakelen en biedt hen, met hulp van computer IRIS (Ideaal Resultaat In Schoonheid), een hoognodige make-under.
Voor het zover is, krijgen enkele mannen op straat een foto van de deelneemster op volle oorlogssterkte te zien. Hij mag kiezen wat hij zo op het eerste gezicht voor haar voelt: lust, liefde of laat hij haar maar liever lopen?
Ik zapte langs.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
nu bezig! Dit is wel een pareltje volgens mij
ik ook, dus even snel een topic gemaaktquote:Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik was al aan het zoeken naar het bijbehorende topic
ja Zoetermeer? man man man wat een tokkiedorp is dat toch hequote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
Zoetermeer was het toch? Daar hebben ze ook al een paar kandidaten van HTMD vandaan geplukt![]()
![]()
Dit is echt van dat volk wat je voornamelijk in de regio Den Haag tegenkomtquote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
Zoetermeer was het toch? Daar hebben ze ook al een paar kandidaten van HTMD vandaan geplukt![]()
![]()
ditquote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef OProg het volgende:
Als er iemand niet de aangewezen persoon is om het over uiterlijk en stijl te hebben is dat Patty wel.
Ik ook, ik hoop dat ze niet meer terug gaat naar die kermisoutfitjes.quote:
Vreemd inderdaad, ze is echt ontzettend aantrekkelijk zonder fratsen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat ze niet meer terug gaat naar die kermisoutfitjes.
Na de makeoverunder zag ze er goed uitquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
Godverdomme, die japanner wannabe. Ik wil haar!
Bah, vreselijk mens. Het zal je zus maar zijn. Altijd maar klagen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
Op MC over Michella, ze wil niet werken daarom heeft ze een uitkering, LOL
‘Realitymonster’ Michella weigert te werken
Geplaatst op Mon 06 May 2013 om 16:13
Michella Kox, een van de realitysterren van RTL 5, weigert om te werken voor haar geld. Dat vertelt de tv-babe, vanavond te zien in de Patty Brard-show Lust Liefde of Laten Lopen, aan Party. Kox, die een uitkering krijgt, moet er niet aan denken. “Werk? Ik werk niet. Ik zou niet onder een baas kunnen functioneren. Er is ook geen enkele baas die mij zou willen hebben, want met mij valt niet te werken. Daar ben ik eerlijk in. Het is gewoon niet voor mij weggelegd om te werken“, zegt ze.
Bovendien is ze er te druk voor. “Ik heb een dochter van veertien, daar heb ik mijn handen aan vol. Ik moet schoonmaken, koken, mijn kind verzorgen. Ik wil niks, ik vind het wel best zo.”
Nu leeft ze van een uitkering. “Ik ben honderd procent afgekeurd. Waarom? Daar ga ik liever niet op in. Ik heb in mijn verleden dingen meegemaakt, waardoor ik een stuk leven heb overgeslagen. Ik leef in angsten. Ken je dat, dat sommige mensen altijd bang zijn voor van alles? Dat heb ik.”
Ze bedoelt dat ze fobieën heeft. “Ik ben overal bang voor en vind alles vies. Ik ben dus niet lichamelijk afgekeurd, maar geestelijk.”
Ook is ze hypochonder. “Twee weken geleden dacht ik dat ik borstkanker had en twee weken daarvóór vermoedde ik keelkanker. De dokter kent me en stuurt me elke keer door naar het ziekenhuis.”
“Ik onderga de onderzoeken graag, want daarna ben ik weer even gerustgesteld. Totdat ik iets anders vind om te laten onderzoeken.”
Kox staat bekend als ruziemaker. Volgens haar interviewer is ze een ‘realitymonster’.
Nee, dit is pure opzet en ironiequote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Als onze natural beauty Patty lacht, springt de botox haast uit dr kop. Hadden ze voor de presentatie niet iemand anders kunnen vinden?
Of je moeder nog erger. Ze kan best gaan werken zeker met een kind van 14 jaar maar ja ze is niet helemaal lekker in dr kop. Vraag me af waar ze al dat zonnebanken en shoppen dan allemaal van betaald.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bah, vreselijk mens. Het zal je zus maar zijn. Altijd maar klagen.
je zal er maar naast wonenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bah, vreselijk mens. Het zal je zus maar zijn. Altijd maar klagen.
van onze belastingcentenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Of je moeder nog erger. Ze kan best gaan werken zeker met een kind van 14 jaar maar ja ze is niet helemaal lekker in dr kop. Vraag me af waar ze al dat zonnebanken en shoppen dan allemaal van betaald.
89 cent dusquote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef hunter2011 het volgende:
Valse wimper van de Action, hoeveel kosten die daar dan?
Precies wat ik me ook al afvroegquote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
Dit is afschuwelijk. Waarom blijf ik kijken?
Daarom juistquote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
ik heb het zelfde ik blijf ook kijkenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |