Daar heb ik ook een aflevering van gezienquote:Op maandag 6 mei 2013 23:08 schreef Mubassie het volgende:
Zo had je een tijdje geleden ook die serie dat ze langs die diepe ravijnen reden, ipv op het ijs..
Ik zat per ongeluk te kijken en zag hoe een rotsblok de weg van die chauffeur blokkeerde. Maar hé, toevallig had die vetkees wat dynamiet in zijn truck liggen voor deze situaties![]()
Na de explosie (die we niet te zien kregen) zag je zo'n lullig rookwolkje voorbij waaien en meneer kon verder.![]()
Huilen gewoon
Of Kari bij Mythbusters.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
Die Lisa is er vast ingezet door de producers om kijkers te trekken. Net zoals Brandi van Storage Wars.
Storeage.wars en hardcore pawn blijken ook allebei gespeeld te zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
Die Lisa is er vast ingezet door de producers om kijkers te trekken. Net zoals Brandi van Storage Wars.
Idd, als het wat meer "laidback" was gemaakt en natuurlijker dan was het veel leuker om te kijken. Laat ze wat rond rijden, vertel wat over de omgevingen of over de personen maar dan wat echt klopt en je hebt iets leuks..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:43 schreef Desunoto het volgende:
Had een aardig programma kunnen zijn als ze het hele competitie element eruit lieten. Het grootste deel, zo niet alles, is in scène gezet en routineklusjes worden in beeld gebracht alsof ze de gevaarlijkste tochten ooit aan het maken zijn.
Om het af te maken moet er ook nog wat geruzie en geschreeuw tussendoor van een stel macho's, want anders is het plaatje niet compleet.
Ik heb sowieso de indruk dat de meeste shows op discovery channel gescript zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Storeage.wars en hardcore pawn blijken ook allebei gespeeld te zijn
lolquote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
Af en toe ook zo'n dramatiche scene waarbij het lijkt of de truck met 500mph van een berg helling schiet, dramatische muziek op de achtergrond en dan krijgt de trucker weer grip op zijn banden en dan gaat de scene weer naar rustige beelden en zien je de truck met een slakkengang op de weg rijden![]()
Echt om te huilen hoe slecht het in elkaar steekt![]()
hahahahaquote:Op maandag 6 mei 2013 23:08 schreef Mubassie het volgende:
Zo had je een tijdje geleden ook die serie dat ze langs die diepe ravijnen reden, ipv op het ijs..
Ik zat per ongeluk te kijken en zag hoe een rotsblok de weg van die chauffeur blokkeerde. Maar hé, toevallig had die vetkees wat dynamiet in zijn truck liggen voor deze situaties![]()
Na de explosie (die we niet te zien kregen) zag je zo'n lullig rookwolkje voorbij waaien en meneer kon verder.![]()
Huilen gewoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |