abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2013 @ 23:08:37 #26
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126154178
Zo had je een tijdje geleden ook die serie dat ze langs die diepe ravijnen reden, ipv op het ijs..
Ik zat per ongeluk te kijken en zag hoe een rotsblok de weg van die chauffeur blokkeerde. Maar hé, toevallig had die vetkees wat dynamiet in zijn truck liggen voor deze situaties :')
Na de explosie (die we niet te zien kregen) zag je zo'n lullig rookwolkje voorbij waaien en meneer kon verder. :N

Huilen gewoon :r
pi_126154249
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:08 schreef Mubassie het volgende:
Zo had je een tijdje geleden ook die serie dat ze langs die diepe ravijnen reden, ipv op het ijs..
Ik zat per ongeluk te kijken en zag hoe een rotsblok de weg van die chauffeur blokkeerde. Maar hé, toevallig had die vetkees wat dynamiet in zijn truck liggen voor deze situaties :')
Na de explosie (die we niet te zien kregen) zag je zo'n lullig rookwolkje voorbij waaien en meneer kon verder. :N

Daar heb ik ook een aflevering van gezien :o, gingen ze door een pas in india ofzo. Dat zag er dan nog wel nice uit, maarja ook hier weer. 20 keer een animatie filmpje van een vrachtwagen die een vangrail raakt
pi_126154995
Die Lisa is er vast ingezet door de producers om kijkers te trekken. Net zoals Brandi van Storage Wars.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:29:44 #29
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_126163932
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
Die Lisa is er vast ingezet door de producers om kijkers te trekken. Net zoals Brandi van Storage Wars.
Of Kari bij Mythbusters.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:37:33 #30
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_126164160
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
Storeage.wars en hardcore pawn blijken ook allebei gespeeld te zijn :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_126164630
Ik snap ook niet waarom ze het dan doen overkomen alsof het echt is, of zelfs dingen noemen als "reality tv". Geef dan gewoon aan dat het acteurs zijn en dat het net zo nep is als bijvoorbeeld een serie als Friends.. Wat niet erg is, maar gewoon voor vermaak alleen.

Ik wist wel al dat de shows fake waren, maar dat ze zo suggestief doen alsof het echt is blijft jammer.
pi_126168188
Had een aardig programma kunnen zijn als ze het hele competitie element eruit lieten. Het grootste deel, zo niet alles, is in scène gezet en routineklusjes worden in beeld gebracht alsof ze de gevaarlijkste tochten ooit aan het maken zijn.

Om het af te maken moet er ook nog wat geruzie en geschreeuw tussendoor van een stel macho's, want anders is het plaatje niet compleet. }:|
pi_126172585
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

Of Kari bij Mythbusters.
Ja of die ene van American Pickers, die gothic.
pi_126177614
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:43 schreef Desunoto het volgende:
Had een aardig programma kunnen zijn als ze het hele competitie element eruit lieten. Het grootste deel, zo niet alles, is in scène gezet en routineklusjes worden in beeld gebracht alsof ze de gevaarlijkste tochten ooit aan het maken zijn.

Om het af te maken moet er ook nog wat geruzie en geschreeuw tussendoor van een stel macho's, want anders is het plaatje niet compleet. }:|
Idd, als het wat meer "laidback" was gemaakt en natuurlijker dan was het veel leuker om te kijken. Laat ze wat rond rijden, vertel wat over de omgevingen of over de personen maar dan wat echt klopt en je hebt iets leuks..
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:48:14 #35
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_126177737
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:37 schreef Susteren het volgende:

[..]

Storeage.wars en hardcore pawn blijken ook allebei gespeeld te zijn :')
Ik heb sowieso de indruk dat de meeste shows op discovery channel gescript zijn.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_126177808
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Re.active het volgende:

[..]

Af en toe ook zo'n dramatiche scene waarbij het lijkt of de truck met 500mph van een berg helling schiet, dramatische muziek op de achtergrond en dan krijgt de trucker weer grip op zijn banden en dan gaat de scene weer naar rustige beelden en zien je de truck met een slakkengang op de weg rijden :')

Echt om te huilen hoe slecht het in elkaar steekt _O-
lol
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_126177842
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:08 schreef Mubassie het volgende:

hahahaha
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')