Precies en er zijn zeker een aantal ongevallen die ze uitzendenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Doe eens normaal.
Ice Road Truckers is een fantastisch programma.
Vind 't maar kansloos hoe dat allemaal wordt gepresenteerd, ze rijden door mooie omgevingen maar wel met een mentaliteit waar ik niks mee heb. Sowieso hoop ik altijd nog dat we weer terug gaan naar de tijd dat Discovery Channel interessante docs aan het uitzenden was ipv alle "reality" crap... Maar das quasi offtopicquote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Doe eens normaal.
Belachelijke stelling overigens. Dit werk is gewoon nodig. Dat jij het persoonlijk te eng vindt en bij het idee al in je broek schijt valt juist voor hen te spreken.quote:Klacht: idioot rijdende weggebruikers die helaas nooit het ravijn in rijden en zo dus laten zien dat ook de vrachtwagens normaal over de weg moeten rijden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
Niet weten dat alles met green screen is opgenomenSoberso voor je plezier naar dikke fadsige smerige dartende vrachtwagenchauffeurs kijken
gr gr
Terechte klacht, ik wil ze een ravijn in zien storten en darmen eruit!_
Deze mannen begrijpenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind dat soort programma's echt te saai voor worden. Sowieso spreekt dat hele RTL 7 me niet aan met die gescripte zooi voor 'mannen' maar ze maken het altijd spannend terwijl je op voorhand weet dat er toch geen klote gaat gebeuren want het is uit de VS, dus iedere mogelijke tragedie is eruit geknipt om even later weer in een bepaald format al dan niet er terug in gestopt te zijn, nagespeeld.
Helemaal in combinatie met vechtende dwergenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Doe eens normaal.
Je vraagt je bijna af of ze wel echt over die wegen rijden, of dat ze wellicht de snelheidsmeter aanpassenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Mubassie het volgende:
Terechte klacht TS.
Mensen die denken dat dit programma echt isWake up!
Af en toe ook zo'n dramatiche scene waarbij het lijkt of de truck met 500mph van een berg helling schiet, dramatische muziek op de achtergrond en dan krijgt de trucker weer grip op zijn banden en dan gaat de scene weer naar rustige beelden en zien je de truck met een slakkengang op de weg rijdenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af of ze wel echt over die wegen rijden, of dat ze wellicht de snelheidsmeter aanpassen
Whaha dit dusquote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
Af en toe ook zo'n dramatiche scene waarbij het lijkt of de truck met 500mph van een berg helling schiet, dramatische muziek op de achtergrond en dan krijgt de trucker weer grip op zijn banden en dan gaat de scene weer naar rustige beelden en zien je de truck met een slakkengang op de weg rijden![]()
Echt om te huilen hoe slecht het in elkaar steekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |