Daar ga ik geen tijd in stoppen. Verkoop dit ding voor mijn vriendin. Hij moet gewoon weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef Abloom het volgende:
Nieuw scherm voor 25
http://dx.com/p/replaceme(...)phone-4-black-118742
Voor mij geen probleem. Heb hem altijd op stil + trilfunctie staan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:10 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Waarom willen mensen een telefoon waarbij je niks hoort als je gebeld word?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef Sunri5e het volgende:
Topic kan dicht. Ik heb de telefoon inmiddels in bezit. Verzending is netjes verlopen. Helaas was er wat meer kapot aan de telefoon dan dat er hier vermeld werd (drie knoppen aan de zijkant werken niet). Verkoper wist dat niet zegt hij. Hij heeft me aangeboden 10 euro terug te storten maar daar heb ik helaas niets meer van vernomen of gezien.
quote:
Uiteindelijk wel ja. De iPhone loopt ook nog om de haverklap vast. Misschien dat dat opgelost kan worden door een harde reset maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.quote:
of je bent gewoon genaaid door de verkoperquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. De iPhone loopt ook nog om de haverklap vast. Misschien dat dat opgelost kan worden door een harde reset maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Dat vastlopen was volgens de verkoper ook niet bekend.
Een iPhone met een barst in het scherm plus niet werkende ringtone is wat anders dan een iPhone die ook nog eens 3 knoppen heeft die niet werken + constant vastlopers (zie filmpje). Je kan niet eens normaal 10 seconden normaal gebruik maken van de telefoon want dan loopt hij alweer vast. Heb hem een harde reset gegeven maar dit heeft niet geholpen omdat hij de harde reset niet uit kan voeren want hij loopt dan ook weer vast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef fokneger het volgende:
Je weet dat je een opknappertje koopt en dan gaan huilen als 'ie het niet doet.
Koop dan gewoon een nieuwe...
Voor ¤75 neem ik hem wel van je over.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een iPhone met een barst in het scherm plus niet werkende ringtone is wat anders dan een iPhone die ook nog eens 3 knoppen heeft die niet werken + constant vastlopers (zie filmpje). Je kan niet eens normaal 10 seconden normaal gebruik maken van de telefoon want dan loopt hij alweer vast. Heb hem een harde reset gegeven maar dit heeft niet geholpen omdat hij de harde reset niet uit kan voeren want hij loopt dan ook weer vast.
Als ik dit allemaal had geweten had ik er nooit dit bedrag voor gegeven en zelfs niet eens gekocht. Verkoper heeft inmiddels 10 euro als coulance terug gestort. Ik zou niet weten wat ik nu met de telefoon moet. Het ding is totaal onbruikbaar. Ik kan hem net zo goed weggooien want je kunt er echt niets mee.
Dus maak aub niet zo'n domme opmerking. Als ik een auto koop die wat krassen + een kapotte koplamp dan weet je wat er kapot is. Als later blijk dat de auto ook nog eens om de 10 seconden stopt met rijden en waarvan de deur niet open gaat dan zou je dat ook niet fijn vinden en klagen bij de verkoper.
Daar was niets mee aan de hand. De iPhone was wel goed verpakt. Zat in de originele doos strak tussen kranten in een doos.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:30 schreef Brummetje_ het volgende:
Misschien is er bij de post niet zo zorgvuldig mee omgegaan. Hij was al zwakker dan een normale iPhone, wellicht heeft een gooipartij de telefoon nog meer beschadigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |