Kreeg je een sneeuwbal tegen je kop?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind Depay een kankermongool. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Hij heeft Lepra.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik weet. Over 3 weken pas.quote:
Alweer. Had na mijn laatste nog 1 lopen, maar dat werd intern opgevuld. Onlangs mijn beoordeling gehad en ik weet genoeg, weg daar. Incompetente figuren daar.quote:
Uit shirt vind ik best goed gelukt, dus heb nog hoop.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nike is de sponsor toch? Veel succes dan.
Dankje, hebben mooie PSV shirts gemaaktquote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nike is de sponsor toch? Veel succes dan.
Sux, al wel iets anders op het oog?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Alweer. Had na mijn laatste nog 1 lopen, maar dat werd intern opgevuld. Onlangs mijn beoordeling gehad en ik weet genoeg, weg daar. Incompetente figuren daar.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dankje, hebben mooie PSV shirts gemaakt
Waarom word ik geband voor dit soort uitspraken en jij niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Theo Janssen pop?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Check die kraag.
[..]
Ik pas vanavond.
sowieso harde willekeur op FOK! mattiequote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom word ik geband voor dit soort uitspraken en jij niet?
Wat een gedrocht zeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Check die kraag.
[..]
Ik pas vanavond.
GGMM haat mij gewoon.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso harde willekeur op FOK! mattie
ik kreeg ban voor stomme hoer
3 weken dit dat
Lijkt mij niet toch? Al zal het buiten VBL vast zo zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom word ik geband voor dit soort uitspraken en jij niet?
Hahaquote:
Samequote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht echt dat dat chelsea shirt was ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |