Is gewoon een sneeuwwitje. beetje voor wijven die geen bier lustenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef Jimbo het volgende:
ohja, voor degene die het nog niet wisten.
Amstel radler is bazenspul
2,5% bier toch? Kreeg 2 blikjes bij een krat, en is inderdaad best te drinken.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef Jimbo het volgende:
ohja, voor degene die het nog niet wisten.
Amstel radler is bazenspul
dit is beter dan een sneeuwwitje.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Is gewoon een sneeuwwitje. beetje voor wijven die geen bier lusten
ja, om dronken te worden moet je t niet drinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2,5% bier toch? Kreeg 2 blikjes bij een krat, en is inderdaad best te drinken.
en jillz is gewoon cider voor vrouwen... ik zie een connectiequote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Radler is de Jillz voor mannen. Uh flikkers.
Ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en jillz is gewoon cider voor vrouwen... ik zie een connectie
jillz wijvenpilsquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en jillz is gewoon cider voor vrouwen... ik zie een connectie
Dat je niet zo moet zeiken ouwe kankerlampquote:
daarom gewoon alleen liefde voor de normale.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef Saind het volgende:
Ik heb een blikje dr pepper Cherry. Niet heel lekker.
Ok.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef Typisch het volgende:
jongens ik heb net met southampton in mijn 4e seizoen in blessure tijd een 2-1 voorsprong tegen chelsea weg gegeven, 2-3 verloren
einde stijn bericht
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef Typisch het volgende:
jongens ik heb net met southampton in mijn 4e seizoen in blessure tijd een 2-1 voorsprong tegen chelsea weg gegeven, 2-3 verloren
einde stijn bericht
goeien clubquote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef Typisch het volgende:
einde stijn bericht
werken ze op curacao ja?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Typisch het volgende:
Zo, het is wel chaos daar op Curacao nu. Heel veel kinders blijven thuis van school en mensen van hun werk.
Ja, staan vaak op de loonlijst als ambtenaar daar.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
werken ze op curacao ja?![]()
![]()
hihihahahoho
Liverpool.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wats dit dan, tennue van de cliniclowns?
Awhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |