abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2013 @ 20:01:41 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126142727
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126142792
Rijd zelf geen paard nee, maar zou t heeel graag willen :X elke keer dat ik in de stal sta om te helpen, krijg ik meer kriebels.
Alleen is t best duur en ga/wil ik ook allemaal andere dingen, én ik heb geen werk nu... Dus tja.
compact en kleverig.
  maandag 6 mei 2013 @ 20:06:18 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126142951
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? maandag 6 mei 2013 @ 20:07:27 #4
70532 loveli
N
pi_126143004
Arme Kuki ;(
crap in = crap out
  maandag 6 mei 2013 @ 20:09:07 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126143074
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Rijd zelf geen paard nee, maar zou t heeel graag willen :X elke keer dat ik in de stal sta om te helpen, krijg ik meer kriebels.
Alleen is t best duur en ga/wil ik ook allemaal andere dingen, én ik heb geen werk nu... Dus tja.
Het is enorm duur inderdaad.
Het blijft een bijzondere bezigheid,mooie sport.

Lijst:
O: roeryoghurt, vla, basterdsuiker
T's: halve komkommer, cup a soup kerrie, 250 gr wortel, cappuccino, boterham kaas
L: 2 boterhammen met 1 gegrilde tartaar en wat gegrilde ui met curry en tomaat, halve paprika, kom tomatencremesoep met ballen , 2 glazen melk O+
T's: appel, peer, sinaasappel, blokje choco, paar dropjes
D: Broccoli, veel salade met dressing en gekookt ei, gegrilde ribkarbonade, gegrilde ui en courgette, pasta met room/kaas en tomatensaus.
T: Zoute stokjes en een cola-berenburg
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 6 mei 2013 @ 20:10:46 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126143176
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef loveli het volgende:
Arme Kuki ;(
Kuki blijft nu om te pesten gewoon nog 6 week zitten :Y
  maandag 6 mei 2013 @ 20:19:55 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126143656
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kuki blijft nu om te pesten gewoon nog 6 week zitten :Y
Gelukkig laten ze je tegenwoordig niet meer tot 43 weken doorlopen hoor ;).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 6 mei 2013 @ 20:21:33 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126143730
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou dan niet :(
:*
  Vis een optie? maandag 6 mei 2013 @ 20:28:32 #9
70532 loveli
N
pi_126144114
94% van de mensen zou in paniek raken als Justin Bieber op een hoog gebouw stond en dreigde te springen. Deel dit bericht als je tot de 6% behoort die 'maak een backflip' zou roepen.
crap in = crap out
  maandag 6 mei 2013 @ 20:28:34 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126144119
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*XM baart envelop met briefje van Kuuk*

quote:
"Hallo dokter,

Mag ik een paar weken extra? Ik vind het hier wel kek en ben net klaar met de binnenhuisarchitectuur O+

xoxo Kukident de Eerste, Duvelszoon/-dochter"
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 6 mei 2013 @ 20:29:25 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126144162
Een envelop baren gaat wel makkelijker denk ik.
  maandag 6 mei 2013 @ 20:30:03 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126144195
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef loveli het volgende:
94% van de mensen zou in paniek raken als Justin Bieber op een hoog gebouw stond en dreigde te springen. Deel dit bericht als je tot de 6% behoort die 'maak een backflip' zou roepen.
Facebook O+

Radar over 30+ kaas zometeen op 1
  maandag 6 mei 2013 @ 20:30:05 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126144201
quote:
9s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afgezien van eventuele papercuts idd wel denk ik zo!
  maandag 6 mei 2013 @ 20:30:49 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126144237
quote:
9s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je was voor de Duvel ook niet bang anders :{w
  Vis een optie? maandag 6 mei 2013 @ 20:30:58 #15
70532 loveli
N
pi_126144245
tmi..
crap in = crap out
  maandag 6 mei 2013 @ 20:32:01 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126144308
quote:
11s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Afgezien van eventuele papercuts idd wel denk ik zo!
She wishes

Hoe is het met je Maria?
  maandag 6 mei 2013 @ 20:33:57 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126144419
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

She wishes

Hoe is het met je Maria?
O+

Goe wel hoor! Met u?

Kreeg kaart vandaag :{ Dat dan weer wel!
  maandag 6 mei 2013 @ 20:35:02 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126144462
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Goe wel hoor! Met u?

Kreeg kaart vandaag :{ Dat dan weer wel!
Confronterend is dat he? -O-
  maandag 6 mei 2013 @ 20:48:13 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126145179
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Confronterend is dat he? -O-
Ja heel raar, alsof het over iemand anders gaat bijna oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was verder wel one of those days, drukdrukdruk, haasthaast, printer die niet meewerkte, daardoor tram missen, daarna met haast en duizels bijna op de plaat op het station, vervolgens biepte de OV-chipdinges wel bij inchecken maar het beeld bleef zwart en toen ik weer terug wilde door de (open!) poortjes om even te checken of het goed ging knalde het poortje tegen mn neus/bril dicht en toen haastte ik het perron op richting vriendje en moest ik bijna huilen :') Derpderp.

Toen hebben we maar even rustig drinken gehaald en hebben de trein erna genomen oO<
pi_126145283
wat een mooi gebaar maria :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 6 mei 2013 @ 20:55:04 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126145614
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef Skoap het volgende:
^^
  maandag 6 mei 2013 @ 20:57:17 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126145752
O+ Ik werd laatst ook wakker met fijne woordjes in mn hoofd om op papier te zetten, soort bedankje voor oma voor alles wat ze voor mij/ons betekende, van kleine dingen tot grote O+

En even lekker gezaagd nog hierboven :D Mag soms wel toch? :+ Lucht wel op altijd, even mekkeren :7
  maandag 6 mei 2013 @ 21:00:56 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126145966
Maria.. je bent een schat
  maandag 6 mei 2013 @ 21:05:37 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126146276
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria.. je bent een schat
Kijk wie het zegt! :7

O+
pi_126151330
Mijn vader heeft mij uitgelegd hoe ik tomatenplanten moet dieven. O+
Nu kan ik gaan slapen. O+
voordat ik nog meer ga snaaien!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_126151400
Tikt een ruitje in, loopt de kas binnen en je jat wat tomaten :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126151489
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:20 schreef V1z0R het volgende:
Tikt een ruitje in, loopt de kas binnen en je jat wat tomaten :{w
Alleen dan anders. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 6 mei 2013 @ 22:26:19 #28
70532 loveli
N
pi_126151746
Is dat een ander woord voor stekken?
/duik
crap in = crap out
pi_126151814
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Alleen dan anders. :P
Bij de buurvrouw uit de tuin? :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126152251
quote:
Wat zij zegt O+
pi_126152380
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
O+ Ik werd laatst ook wakker met fijne woordjes in mn hoofd om op papier te zetten, soort bedankje voor oma voor alles wat ze voor mij/ons betekende, van kleine dingen tot grote O+

En even lekker gezaagd nog hierboven :D Mag soms wel toch? :+ Lucht wel op altijd, even mekkeren :7
:Y

Mooie dienst gewenst :*
pi_126152473
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja heel raar, alsof het over iemand anders gaat bijna oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was verder wel one of those days, drukdrukdruk, haasthaast, printer die niet meewerkte, daardoor tram missen, daarna met haast en duizels bijna op de plaat op het station, vervolgens biepte de OV-chipdinges wel bij inchecken maar het beeld bleef zwart en toen ik weer terug wilde door de (open!) poortjes om even te checken of het goed ging knalde het poortje tegen mn neus/bril dicht en toen haastte ik het perron op richting vriendje en moest ik bijna huilen :') Derpderp.

Toen hebben we maar even rustig drinken gehaald en hebben de trein erna genomen oO<
stomme poortjes ook }:| agressieve dingen!
Ik had dat laatst ook btw, dat t scherm zwart bleef, dus bang dat t niet goed gegaan was...

Heb bij mn opa wel een stukje verteld. Ik bleef elke keer terugkomen bij dezelfde hetinnering en ik wilde die heel graag delen. Vroeg me wel af of de mensen in de zaal begrepen wat ik ermee wilde zeggen :+ O+

Het is gewoon ook een rare tijd :*
compact en kleverig.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:06:58 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126154093
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:Y

Mooie dienst gewenst :*
Dank u! Hoop het :D

quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

stomme poortjes ook }:| agressieve dingen!
Ik had dat laatst ook btw, dat t scherm zwart bleef, dus bang dat t niet goed gegaan was...

Heb bij mn opa wel een stukje verteld. Ik bleef elke keer terugkomen bij dezelfde hetinnering en ik wilde die heel graag delen. Vroeg me wel af of de mensen in de zaal begrepen wat ik ermee wilde zeggen :+ O+

Het is gewoon ook een rare tijd :*
Ja idd! }:| Ook al es een aanvaring gehad met die poortjes, naast het scherm? :D Komen nog best hard aan ook :+

En aw O+ Dat heb ik ook een beetje met veel dingen die waardevolle herinneringen voor me zijn, daarom vind ik het wel tof dat mn zus mee naar binnen gaat met mij, want die snapt ze zekersteweten allemaal wel O+ En ach het maakt denk ik ook niet zo heel veel uit of iedereen het snapt in zo'n situatie, woorden uit het hart komen altijd wel goed terecht denk ik :Y

Rare tijden idd! Zo vreemd ook, om alle namen van oma op zo'n kaart te zien, op zo'n 'echte' rouwkaart... Zo noemde niemand haar ooit, bij haar volledige naam!

[ Bericht 4% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-05-2013 23:12:02 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 23:09:05 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126154202
Volgens mij zag ik trouwens vandaag Co bij een Appie in A'dam en toen vroeg ik me af of ik bij haar in de buurt zat (bij haar huusje of atelier, zeg maar!), de eerste hint was een gestreepte trui en de tweede lange blonde lokken :D

Ik was alleen met mn collega's haastig boodschappen doen en zij was (als ze het was!) druk in de weer met een winkelwagen en headphones op en zonnebril, dus ik heb maar niet heel awkward panda "OH HALLO CO JIJ BENT TOCH CO :D :@ O+ " geroepen :@ :+

Leek me wel iets voor mij dat dan die zonnebril af kwam en iemand-die-niet-Co-was me heel raar aan zou kijken :')
pi_126154474
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dank u! Hoop het :D

[..]

Ja idd! }:| Ook al es een aanvaring gehad met die poortjes, naast het scherm? :D Komen nog best hard aan ook :+

En aw O+ Dat heb ik ook een beetje met veel dingen die waardevolle herinneringen voor me zijn, daarom vind ik het wel tof dat mn zus mee naar binnen gaat met mij, want die snapt ze zekersteweten allemaal wel O+

Rare tijden idd! Zo vreemd ook, om alle namen van oma op zo'n kaart te zien, op zo'n 'echte' rouwkaart... Zo noemde niemand haar ooit, bij haar volledige naam!
nee, ik zelf niet, maar ik heb het wel eens gezien. En iemand die vastzat met zn tas erachter :')

Ik vond het vooral raar om allemaal dingen te horen die ik nooit heb geweten, niets wereldschokkends ofzo, maar gewoon, kleine dingetjes. Wel leuk om die ook te horen trouwens. :Y

Sterkte :*
compact en kleverig.
pi_126154701
Over je edit: klopt, de meeste mensen snapten ook wel wat ik wilde zeggen.
compact en kleverig.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:19:54 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126154879
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, ik zelf niet, maar ik heb het wel eens gezien. En iemand die vastzat met zn tas erachter :')

Ik vond het vooral raar om allemaal dingen te horen die ik nooit heb geweten, niets wereldschokkends ofzo, maar gewoon, kleine dingetjes. Wel leuk om die ook te horen trouwens. :Y

Sterkte :*
Kleine dingetjes voelen soms ook groot he O+ Zo kwamen we er laatst met opruimen achter dat opa en oma alle stukjes die mijn zus voor de jongerenpagina van het lokale krantje had geschreven hadden uitgeknipt en in een houten sigarendoosje hadden bewaard :D

En dank joe O+
pi_126154931
Toen ik wat zei op de begrafenis ( ik typte eerst bruiloft :') ) van mijn oma, kwamen na afloop allemaal neven en nichten van m'n vader naar ons toe omdat ze ons verhaal zo herkenden. Dat was fijn O+

Sterkte Maria. Waar was je trouwens? Appie-gewijs?
  maandag 6 mei 2013 @ 23:24:28 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126155139
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef anna82 het volgende:
Toen ik wat zei op de begrafenis ( ik typte eerst bruiloft :') ) van mijn oma, kwamen na afloop allemaal neven en nichten van m'n vader naar ons toe omdat ze ons verhaal zo herkenden. Dat was fijn O+

Sterkte Maria. Waar was je trouwens? Appie-gewijs?
Aw :D Da's idd mooi, extra band enzo :Y En dank joe! Ben er wel heul mee bezig ofzo, heb voortdurend de neiging om dingetjes te delen enzo, hier en ook wel tegen andere mensen :') Althans, ik voel mezelf niet reuze zielig ofzo, maar ben wel in een 'delerige' bui :+ Probeer het wel tot een minimum te beperken hiero oO< *kuch*

Ik was bij die aan de Ferdinand Bol, bij Cornelis Troostplein!

Bedtijd :Y :z

[ Bericht 3% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-05-2013 23:35:08 ]
pi_126157274
quote:
11s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zag ik trouwens vandaag Co bij een Appie in A'dam en toen vroeg ik me af of ik bij haar in de buurt zat (bij haar huusje of atelier, zeg maar!), de eerste hint was een gestreepte trui en de tweede lange blonde lokken :D

Ik was alleen met mn collega's haastig boodschappen doen en zij was (als ze het was!) druk in de weer met een winkelwagen en headphones op en zonnebril, dus ik heb maar niet heel awkward panda "OH HALLO CO JIJ BENT TOCH CO :D :@ O+ " geroepen :@ :+

Leek me wel iets voor mij dat dan die zonnebril af kwam en iemand-die-niet-Co-was me heel raar aan zou kijken :')
Ja!! Oh, ik heb je niet gezien, maar ik was in die Appie en ik had een gestreepte trui en ik was met winkelwagen omdat ik ook al bij de Turk was geweest en 2 zware tassen had. Wat grappig! Werk jij daar in de buurt? Ik woon er een paar minuten fietsen vandaan.
pi_126157414
:D

Jij doet boodschappen met je zonnebril op, Co?! :D O+
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 00:18:34 #42
70532 loveli
N
pi_126157602
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef V1z0R het volgende:

Om niet herkend te worden.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 00:59:59 #43
70532 loveli
N
pi_126158796
Maria :*
crap in = crap out
pi_126158873
quote:

Nou het duurt altijd even eer ik het in de gaten heb en hem afzet. :P dus ik denk dat Maria me heeft gespot bij het binnenkomen. Of bij de groenten. Ik geloof dattie daarna af was. :D
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:27:24 #45
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126160593
quote:

_O_ dat vind ik echt awesome!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:27:58 #46
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126160596
Goedemorgen btw. Kan maar niet uit bed komen. Dus dadelijk zit ik weer tussen vervelende scholieren op het fietspad :'(
And eternity in an hour.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:33:33 #47
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126160647
Lijst:

O: Brinta, havermout, melk, whey
B: halfuur fietsen
T: twee sinaasappels
L: bth pindakaas, bth humus
T: kwark met diepvriesfruit
T: appel
B: halfuur fietsen
T: walnoten
D: restant aardappeltortilla met spinazie, prei, ui en paprika
S: Jillian dag 7
And eternity in an hour.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:04:09 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126160872
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja!! Oh, ik heb je niet gezien, maar ik was in die Appie en ik had een gestreepte trui en ik was met winkelwagen omdat ik ook al bij de Turk was geweest en 2 zware tassen had. Wat grappig! Werk jij daar in de buurt? Ik woon er een paar minuten fietsen vandaan.
Dus toch, zijn mijn powahz of recognition toch nog best okay :7 :D en ja, ik werk op paar min loopafstand van die Appie!
pi_126160923
quote:
Heel mooi O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126160965
Zo mijn lijstje voor vandaag..
Gisteren op de weegschaal gestaan en ik werd niet blij.. en dat terwijl ik 1 juni pas weer mag. Probeer er nu niet meer op te gaan staan maar het is moeilijk als ik het goed reken ben ik 1, 4 kilo aan gekomen in de afgelopen 2,5 week. Mooi kut dus. En volgens mij eet ik niet teveel.. zit vaak rond de 1800-1900 kcals.

Maar goed laat mij vriend morgen maar weer cms meten :)

Lijstje van vandaag:

O: Havermout
S: Uurtje krachttraining en misschien een kwartiertje cardio als dat lukt.
T: ik denk niets want ben tegen de lunch pas weer thuis.
L: flinke salade met gerookte zalm.
S: het huis spic en span maken voor de kijkavond..
T: banaantje
T: stukje worst
D: mie met groente en gambas
T: wat kwark denk ik :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_126161072
Gaat goed hier! Ik zit weer in de flow. En het geen-suiker eten valt me eigenlijk reuze mee, en het maakt niet kiezen voor ongezonde dingen wel makkelijk!

Lijstje gisteren:
O: kwark, muesli
L: 3 bth kipgrilworst, tomaat, stuk komkommer
D: couscous met veeel groente, falafelburger
S: Jillian (nu alles met 2 kg, heb geen zwaardere gewichten dus denk dat ik naar level 2 ga)

Planning:
O: kwark, banaan, minder muesli dan anders
L: rest van de couscous met veel groente
D: Misschien wel 2 boterhammen voor het hardlopen en nog een boterham met vis na het lopen. Maar misschien ook iets anders
S: 7 km hardlopen
B: mijn nieuwe kinectspelletje testen
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:24:39 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_126161126
- O 4 sneeen tarwe brood met rosbief wederom :P
- S Krachttraining Sportschool
- T Proteineshake (direct na krachttraining)
- L vier sneeen tarwe brood met jam en thee
- T Een stuk fruit (appel of een banaan meestal)
- D Bami
- T rond negen uur eet ik meestal nog wat (meestal brood met wat er op). Wellicht kan hier een handjevol noten bij? :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:26:08 #53
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126161153
Mensen die er een wedstrijdje van maken op de fiets :{w. Zo kan ik toch niet achterblijven? :')
Voordeel: wel lekker snel @ work :9
And eternity in an hour.
pi_126161448
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou het duurt altijd even eer ik het in de gaten heb en hem afzet. :P dus ik denk dat Maria me heeft gespot bij het binnenkomen. Of bij de groenten. Ik geloof dattie daarna af was. :D

Moest gewoon hier aan denken...
pi_126161718
Morning!

Michielos, waar zijn je groenten? Waarom tarwebrood en geen volkoren? Waarim maar 1 stuk fruit? En waar is he zuivel? Je eet eigenlijk alleen koolhydraten... Brood brood en bami. Oh en ern appel. Waarom een proteineshake ipv gewoon een kom kwark? Viz geef deze jongen eens advies!!
pi_126161760
En planning:
O. 3 bth tomaat/ kaas
T. Gele paprika
L. Nog geen idee
T. Hand gemengde noten
D. Denk een bonensoep (bio, uit blik)
T. Nog iets van yoghurt

S. Ga een lesje rpm doen vanavond of een lesje shape
pi_126161771
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:20 schreef Quinazoline het volgende:
Gaat goed hier! Ik zit weer in de flow. En het geen-suiker eten valt me eigenlijk reuze mee, en het maakt niet kiezen voor ongezonde dingen wel makkelijk!

Lijstje gisteren:
O: kwark, muesli
L: 3 bth kipgrilworst, tomaat, stuk komkommer
D: couscous met veeel groente, falafelburger
S: Jillian (nu alles met 2 kg, heb geen zwaardere gewichten dus denk dat ik naar level 2 ga)

Planning:
O: kwark, banaan, minder muesli dan anders
L: rest van de couscous met veel groente
D: Misschien wel 2 boterhammen voor het hardlopen en nog een boterham met vis na het lopen. Maar misschien ook iets anders
S: 7 km hardlopen
B: mijn nieuwe kinectspelletje testen

Wat een nette lijstjes Q! Zie je trouwens veranderingen aan je lichaam door het hardlopen?

Goedemorgen :Z
Ik heb een hoofd vol routes, backpacks, zon, regeldingen en dan hebben we nog een half jaar te gaan. Hoe moet ik me ooit nog gaan concentreren?
pi_126161827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een nette lijstjes Q! Zie je trouwens veranderingen aan je lichaam door het hardlopen?

Dankje! Ik merk wel dat mijn lichaam langzaam steeds strakker wordt. Sowieso zijn mijn kuiten nu echt gespierd (als ik ze aanspan), dat vind ik wel mooi eigenlijk. De rest van mijn lichaam is nog steeds goed geisoleerd, dus spieren zie ik niet echt, maar ik ga wel heeeeel langzaam omlaag in gewicht (als in: 1 kg/4-6 maanden) en dat blijft er dan wel echt af en heb het idee dat ik ook langzaam maar zeker slanker word, of iig beter verdeeld geisoleerd ben. Nog veel belangrijker: ik voel me zoveel beter in mijn lichaam (weet wat ik kan en niet kan, kan vertrouwen op signalen van mijn lichaam), mijn conditie is beter en je kunt je hoofd er zo lekker mee leegmaken.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:07:45 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126161851
Hardlopen _O_. Hoofd leegmaken idd O+.

Voor mijn gevoel doet het alleen niet zoveel voor afvallen :?
And eternity in an hour.
pi_126161857
Belangrijkste tip voor het maken van een route: plan ruim!
Reizen is zoveel leuker als je niet hoeft te haasten, maar gewoon kan blijven rondhangen in dorpjes en de hele dag sapjes kunt drinken en op het centrale plein kunt rondhangen enzo. O+
Probeer dus niet zoveel mogelijk landen te bezoeken, maar pak er een aantal landen uit en je krijgt je tijd echt wel vol. :)

Verder wil ik ook weer hardlopen, maar het gaat zo kut. -O-
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 09:17:03 #61
70532 loveli
N
pi_126162036
Wanneer word je weer nagekeken?
crap in = crap out
pi_126162102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:17 schreef loveli het volgende:
Wanneer word je weer nagekeken?
Half juni. Eerst nog op vakantie enzo. :P

Misschien ga ik vanmiddag wel weer een rondje hardlopen. Gewoon rustig. Boeiend dat ik 40 minuten doe over 5 km.
Doe wat je niet durft.
pi_126162192
Mogguh :O Luc lag vanaf 5 uur te spoken
Need coffee c_/
pi_126162256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:07 schreef _Dido_ het volgende:
Hardlopen _O_. Hoofd leegmaken idd O+.

Voor mijn gevoel doet het alleen niet zoveel voor afvallen :?
oO<
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 09:28:12 #65
70532 loveli
N
pi_126162260
Goed bezig Q!

En Skoap, kleine smirk als ik aan die foto van gisteren denk.Succes met de koffie!
crap in = crap out
pi_126162406
Hai. Weer ongesteld zijn suckt big time }:|

Skoap, sterkte! Hier gespook tussen 0.30 en 2.00, hij bleef maar hoesten. Arm ding...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126162426
Mijn planning

O: smoothie met kwark, aardbeien, banaan en sinaasappelsap
S: Jillian, dag 9. Ik heb geen gewichten btw, dus ik doe het steeds met tubes kit :')
L: 2 sneeen volkorenbrood met sla, bosuitje, komkommer, n sjalotje en zalm
T: handje noten
D: stoofpotje met varkensvlees, ui, paprika, allerlei kruiden en champignons.
T: denk dat ik een wijntje pak ofzo en ws een cappuccino.

Net haasten omdat dochter naar de orthodontist moest om 9 uur en ik me dat om 8:20 u ineens herinnerde. Haar uit bed geschopt en mezelf. En toen gelijk op de fiets :') ik moet dat soort dingen niet in de vakantie plannen eigenlijk...
compact en kleverig.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 09:35:52 #68
70532 loveli
N
pi_126162428
Saar zal wel weer tot 9 uur hebben liggen ronken :P
crap in = crap out
pi_126162432
Eindelijk ziek, als laatste hier. Aantal keer overgeven, erg veel toiletbezoek. Het stelt natuurlijk niet bar veel voor, maar om aan te tonen dat ik een echte man ben stel ik me maar aan.

Flesje cola gehad, dat zou helpen? Verder gepoogd een broodje te eten maar die ging er weer snel uit.

Hopelijk morgen weer het heertje
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_126162446
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef Skoap het volgende:
Mogguh :O Luc lag vanaf 5 uur te spoken
Need coffee c_/
hoe oud is ie? O+
compact en kleverig.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:42:35 #71
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126162576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:35 schreef Phaidra het volgende:
Hai. Weer ongesteld zijn suckt big time }:|

Moet de wurm geen broertje of zusje dan? :P
And eternity in an hour.
pi_126162595
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:42 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Niks moet ;). Maar voorlopig zeker niet, nee.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126162613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Niks moet ;). Maar voorlopig zeker niet, nee.
ik moet er ook nog echt even niet aan denken :D
pi_126162622
Mogge

Lijstje:
O: boterham filet AM en een banaan
T: Amandelen of iets anders notigs
L: 3 of 4 boterhammen met filet AM / Jam / ei
D: nog geen idee, ben zeer ijverig met het leegeten van de vriezer ws iets van groente en rijst.
T: stukje chocola

Er moet nog wat bij :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_126162688
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hoe oud is ie? O+
bijna 7 maand...

Normaal is het een erg goede slaper, slaapt al vanaf dag 1 's nachts door.
Weet nog dat de kraamverzorgster zei dat we geen wekker hoefde te zetten, hij komt vanzelf wel voor een voeding... Nou mooi niet dus. Dus dat ging gelijk fout de eerste nacht :') Meneer zat gelijk veel te lang zonder voeding.

Dus ik mag echt niet klagen, er is bijna nooit wat. Maar sinds afgelopen week nu al 3x dat hij slaapt maar wel aan het huilen is :? Net alsof hij nachtmerries heeft. Tussen ons in leggen helpt dan een beetje. Zodra hij gaat huilen aaien en zijn speen er opnieuw instoppen. Maar na 10 min begin hij dan weer, en weer, en weer. Naja het zal we weer een faaaaaaase zijn :')
pi_126162752
Tandjes?
pi_126162782
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:42 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Sensitiviteit is niet bepaald je grootste competentie hè?! 8)7
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 09:51:59 #78
70532 loveli
N
pi_126162794
NL taal ook niet, het is het wurm!
crap in = crap out
pi_126162805
Lijstje

O: 1 cracker pindakaas
S: jillian dag 9
T: smoothie met cranberry , magere kwark, lijnzaad, whey, spelt zemelen.
T: 1 cracker kipfilet
L: salade met gerookte kipfilet, tomaat, komkommer, paprika,ei
T: 1 cracker met philadelphia + komkommer
D: ik denk iets van geroerbakte groenten met gehakt en een beetje volkoren rijst.
T: handje nootjes.
pi_126162813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:51 schreef loveli het volgende:
:o :o :o

/bookmarked
pi_126162828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:51 schreef loveli het volgende:
_O- taalli!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:55:37 #82
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126162890
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Sensitiviteit is niet bepaald je grootste competentie hè?! 8)7
Het was een grapje, chill!

Het wurm idd, al kan de wurm ook, maar dan betekent het wat anders ;)
And eternity in an hour.
pi_126162905
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:47 schreef Skoap het volgende:

[..]

bijna 7 maand...

Normaal is het een erg goede slaper, slaapt al vanaf dag 1 's nachts door.
Weet nog dat de kraamverzorgster zei dat we geen wekker hoefde te zetten, hij komt vanzelf wel voor een voeding... Nou mooi niet dus. Dus dat ging gelijk fout de eerste nacht :') Meneer zat gelijk veel te lang zonder voeding.

Dus ik mag echt niet klagen, er is bijna nooit wat. Maar sinds afgelopen week nu al 3x dat hij slaapt maar wel aan het huilen is :? Net alsof hij nachtmerries heeft. Tussen ons in leggen helpt dan een beetje. Zodra hij gaat huilen aaien en zijn speen er opnieuw instoppen. Maar na 10 min begin hij dan weer, en weer, en weer. Naja het zal we weer een faaaaaaase zijn :')
zo klein nog O+ wel lekker dat ie zo goed doorslaapt.
De jongste hier sliep pas door toen ze drie was :')

Dat huilen hadden die van mij ook af en toe, of heel hard lachen, vond het altijd wel shattig eigenlijk :@

Weet niet zeker of ik Jillian ga reddden vandaag :{ heb ineens heel erge last van mn darmen }:|
(Heb ik toch af en toe, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer, dus ik baal nu :{ )
compact en kleverig.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 09:56:13 #84
70532 loveli
N
pi_126162906
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Sorry, wist niet dat je bedoelde dat Skoap een regenworm gebaard had.

oO<
crap in = crap out
pi_126163011
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Bedoelde niet alleen deze opmerking, maar ook een aantal opmerkingen die je gisteren maken.
Stelregel: als dingen niet met naam en toenaam worden genoemd in dit topic, dan moet je er ook niet in detail naar vragen in dit topic. :)
Doe wat je niet durft.
pi_126163016
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Belangrijkste tip voor het maken van een route: plan ruim!
Reizen is zoveel leuker als je niet hoeft te haasten, maar gewoon kan blijven rondhangen in dorpjes en de hele dag sapjes kunt drinken en op het centrale plein kunt rondhangen enzo. O+
Probeer dus niet zoveel mogelijk landen te bezoeken, maar pak er een aantal landen uit en je krijgt je tijd echt wel vol. :)

Verder wil ik ook weer hardlopen, maar het gaat zo kut. -O-
Ja, dat heb ik T ook eindelijk aan zijn verstand gebracht! Maar dan nog: er is zooooooveel! En als we iets leuks hebben gevonden, dan blijken er cyclonen te zijn :')

40 min over 5 km is nog steeds 5 km ^O^
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:01:21 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126163049
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Bedoelde niet alleen deze opmerking, maar ook een aantal opmerkingen die je gisteren maken.
Stelregel: als dingen niet met naam en toenaam worden genoemd in dit topic, dan moet je er ook niet in detail naar vragen in dit topic. :)
Geen idee waar je het over hebt. DM? :)
And eternity in an hour.
pi_126163148
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

als er gewoon nooit iets over gezegd is, kun je toch best vragen? Willen jullie er nog een kindje bij is nou niet een vraag waar mensen ontzettend van ondersteboven zullen zijn over het algemeen.

Als het om een onderwerp gaat waar steeds omheen gedraaid wordt, heeft verder vragen ook weinig nut..
compact en kleverig.
pi_126163173
Oh hai!

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:35 schreef loveli het volgende:
Saar zal wel weer tot 9 uur hebben liggen ronken :P

Vanmorgen al om 7u hoor! Daar gaat mijn slaap.... :P :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:47 schreef Skoap het volgende:
Naja het zal we weer een faaaaaaase zijn :')
Nee, een sprongetje! :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:06:47 #90
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126163206
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als er gewoon nooit iets over gezegd is, kun je toch best vragen? Willen jullie er nog een kindje bij is nou niet een vraag waar mensen ontzettend van ondersteboven zullen zijn over het algemeen.

Als het om een onderwerp gaat waar steeds omheen gedraaid wordt, heeft verder vragen ook weinig nut..
Ik droeg het alleen maar aan als oplossing voor niet meer ongesteld zijn :+. Chillllllllll! Neem het allemaal niet zo serieus.
And eternity in an hour.
pi_126163218
quote:
Nou, dan moet je eens lezen in de Oud topics :D Daar wordt door veel mensen best fel gereageerd op deze vraag :Y

Ik zie het probleem zelf ook niet hoor, maar blijkbaar is dit volgens veel mensen not done :+ :')
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 10:07:30 #92
70532 loveli
N
pi_126163223
quote:

[..]

Sommige mensen kennen elkaar al wat langer, dan zou je mogen verwachten dat ze een beetje snappen wat wel en wat niet te vragen. Blijkbaar was het nodig om er even wat duidelijker op te wijzen.
crap in = crap out
pi_126163234
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik droeg het alleen maar aan als oplossing voor niet meer ongesteld zijn :+. Chillllllllll! Neem het allemaal niet zo serieus.
ik had het niet over jou, maar over dien ander! Vond zijn opmerking wat raar.
Zie er zelf nl helemaal niets verkeerds in.
compact en kleverig.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:08:10 #94
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126163242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Sommige mensen kennen elkaar al wat langer, dan zou je mogen evrwachten dat ze een beetje snappen wat wel en wat niet te vragen. Blijkbaar was het nodig om er even wat duidelijker op te wijzen.
Dat kan Phaidra prima zelf als ze die opmerking not done vindt :Y.
And eternity in an hour.
pi_126163260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Sommige mensen kennen elkaar al wat langer, dan zou je mogen verwachten dat ze een beetje snappen wat wel en wat niet te vragen. Blijkbaar was het nodig om er even wat duidelijker op te wijzen.
nou, ik weet van niks, dus mij kun je alles vragen :+
compact en kleverig.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 10:09:22 #96
70532 loveli
N
pi_126163280
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:08 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat kan Phaidra prima zelf als ze die opmerking not done vindt :Y.
Okidoki. Even bij voorbaat: ik stel het niet op prijs als er expliciet dingen over mijn werk of prive-situatie gepost worden die ik niet zelf in slank heb neergezet. Just in case.
crap in = crap out
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:10:54 #97
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126163310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Okidoki. Even bij voorbaat: ik stel het niet op prijs als er expliciet dingen over mijn werk of prive-situatie gepost worden die ik niet zelf in slank heb neergezet. Just in case.
Nu vertel jij ook amper wat, dus dat is niet zo moeilijk :P Maar ik krijg zo veel info via FB, DM, PM en hier dat ik op een gegeven moment echt niet meer weet of het nu hier gepost is of niet.
And eternity in an hour.
pi_126163314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, dan moet je eens lezen in de Oud topics :D Daar wordt door veel mensen best fel gereageerd op deze vraag :Y

Ik zie het probleem zelf ook niet hoor, maar blijkbaar is dit volgens veel mensen not done :+ :')
ikkan het me in sommige gevallen ook wel voorstellen, alleen als je geen voorgeschiedenis kent, kun je nooit weten of het misschien vervelend opgevat kan worden en is het dus niet zo raar om m te stellen, toch?

Anyway, ik bedoelde het ook helemaal niet lullig ofzo :+
compact en kleverig.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 10:11:19 #99
70532 loveli
N
pi_126163318
Stelregel: als je geen direct antwoord krijgt, move on.
crap in = crap out
pi_126163356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:10 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Nu vertel jij ook amper wat, dus dat is niet zo moeilijk :P Maar ik krijg zo veel info via FB, DM, PM en hier dat ik op een gegeven moment echt niet meer weet of het nu hier gepost is of niet.
Dat is niet best voor die personen dan :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')