Het is enorm duur inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Rijd zelf geen paard nee, maar zou t heeel graag willenelke keer dat ik in de stal sta om te helpen, krijg ik meer kriebels.
Alleen is t best duur en ga/wil ik ook allemaal andere dingen, én ik heb geen werk nu... Dus tja.
Kuki blijft nu om te pesten gewoon nog 6 week zittenquote:
Gelukkig laten ze je tegenwoordig niet meer tot 43 weken doorlopen hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kuki blijft nu om te pesten gewoon nog 6 week zitten
Nou dan nietquote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig laten ze je tegenwoordig niet meer tot 43 weken doorlopen hoor.
*XM baart envelop met briefje van Kuuk*quote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig laten ze je tegenwoordig niet meer tot 43 weken doorlopen hoor.
quote:"Hallo dokter,
Mag ik een paar weken extra? Ik vind het hier wel kek en ben net klaar met de binnenhuisarchitectuur![]()
xoxo Kukident de Eerste, Duvelszoon/-dochter"
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef loveli het volgende:
94% van de mensen zou in paniek raken als Justin Bieber op een hoog gebouw stond en dreigde te springen. Deel dit bericht als je tot de 6% behoort die 'maak een backflip' zou roepen.
Afgezien van eventuele papercuts idd wel denk ik zo!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een envelop baren gaat wel makkelijker denk ik.
Je was voor de Duvel ook niet bang andersquote:Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een envelop baren gaat wel makkelijker denk ik.
She wishesquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Afgezien van eventuele papercuts idd wel denk ik zo!
Confronterend is dat he?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Goe wel hoor! Met u?
Kreeg kaart vandaagDat dan weer wel!
Ja heel raar, alsof het over iemand anders gaat bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was verder wel one of those days, drukdrukdruk, haasthaast, printer die niet meewerkte, daardoor tram missen, daarna met haast en duizels bijna op de plaat op het station, vervolgens biepte de OV-chipdinges wel bij inchecken maar het beeld bleef zwart en toen ik weer terug wilde door de (open!) poortjes om even te checken of het goed ging knalde het poortje tegen mn neus/bril dicht en toen haastte ik het perron op richting vriendje en moest ik bijna huilenDerpderp.
Toen hebben we maar even rustig drinken gehaald en hebben de trein erna genomen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
^^quote:
Alleen dan anders.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:20 schreef V1z0R het volgende:
Tikt een ruitje in, loopt de kas binnen en je jat wat tomaten
Bij de buurvrouw uit de tuin?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik werd laatst ook wakker met fijne woordjes in mn hoofd om op papier te zetten, soort bedankje voor oma voor alles wat ze voor mij/ons betekende, van kleine dingen tot grote
![]()
En even lekker gezaagd nog hierbovenMag soms wel toch?
Lucht wel op altijd, even mekkeren
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja heel raar, alsof het over iemand anders gaat bijna
stomme poortjes ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was verder wel one of those days, drukdrukdruk, haasthaast, printer die niet meewerkte, daardoor tram missen, daarna met haast en duizels bijna op de plaat op het station, vervolgens biepte de OV-chipdinges wel bij inchecken maar het beeld bleef zwart en toen ik weer terug wilde door de (open!) poortjes om even te checken of het goed ging knalde het poortje tegen mn neus/bril dicht en toen haastte ik het perron op richting vriendje en moest ik bijna huilenDerpderp.
Toen hebben we maar even rustig drinken gehaald en hebben de trein erna genomen![]()
agressieve dingen!
Ik had dat laatst ook btw, dat t scherm zwart bleef, dus bang dat t niet goed gegaan was...
Heb bij mn opa wel een stukje verteld. Ik bleef elke keer terugkomen bij dezelfde hetinnering en ik wilde die heel graag delen. Vroeg me wel af of de mensen in de zaal begrepen wat ik ermee wilde zeggen![]()
![]()
Het is gewoon ook een rare tijd
compact en kleverig.
Dank u! Hoop hetquote:
Ja idd!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stomme poortjes ookagressieve dingen!
Ik had dat laatst ook btw, dat t scherm zwart bleef, dus bang dat t niet goed gegaan was...
Heb bij mn opa wel een stukje verteld. Ik bleef elke keer terugkomen bij dezelfde hetinnering en ik wilde die heel graag delen. Vroeg me wel af of de mensen in de zaal begrepen wat ik ermee wilde zeggen![]()
![]()
Het is gewoon ook een rare tijd
nee, ik zelf niet, maar ik heb het wel eens gezien. En iemand die vastzat met zn tas erachterquote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank u! Hoop het
[..]
Ja idd!Ook al es een aanvaring gehad met die poortjes, naast het scherm?
Komen nog best hard aan ook
![]()
En awDat heb ik ook een beetje met veel dingen die waardevolle herinneringen voor me zijn, daarom vind ik het wel tof dat mn zus mee naar binnen gaat met mij, want die snapt ze zekersteweten allemaal wel
![]()
Rare tijden idd! Zo vreemd ook, om alle namen van oma op zo'n kaart te zien, op zo'n 'echte' rouwkaart... Zo noemde niemand haar ooit, bij haar volledige naam!
Kleine dingetjes voelen soms ook groot hequote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik zelf niet, maar ik heb het wel eens gezien. En iemand die vastzat met zn tas erachter![]()
Ik vond het vooral raar om allemaal dingen te horen die ik nooit heb geweten, niets wereldschokkends ofzo, maar gewoon, kleine dingetjes. Wel leuk om die ook te horen trouwens.
Sterkte
Awquote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef anna82 het volgende:
Toen ik wat zei op de begrafenis ( ik typte eerst bruiloft) van mijn oma, kwamen na afloop allemaal neven en nichten van m'n vader naar ons toe omdat ze ons verhaal zo herkenden. Dat was fijn
Sterkte Maria. Waar was je trouwens? Appie-gewijs?
Ja!! Oh, ik heb je niet gezien, maar ik was in die Appie en ik had een gestreepte trui en ik was met winkelwagen omdat ik ook al bij de Turk was geweest en 2 zware tassen had. Wat grappig! Werk jij daar in de buurt? Ik woon er een paar minuten fietsen vandaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zag ik trouwens vandaag Co bij een Appie in A'dam en toen vroeg ik me af of ik bij haar in de buurt zat (bij haar huusje of atelier, zeg maar!), de eerste hint was een gestreepte trui en de tweede lange blonde lokken![]()
Ik was alleen met mn collega's haastig boodschappen doen en zij was (als ze het was!) druk in de weer met een winkelwagen en headphones op en zonnebril, dus ik heb maar niet heel awkward panda "OH HALLO CO JIJ BENT TOCH CO![]()
![]()
" geroepen
![]()
Leek me wel iets voor mij dat dan die zonnebril af kwam en iemand-die-niet-Co-was me heel raar aan zou kijken![]()
Om niet herkend te worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef V1z0R het volgende:
Jij doet boodschappen met je zonnebril op, Co?!![]()
Nou het duurt altijd even eer ik het in de gaten heb en hem afzet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef V1z0R het volgende:
Dus toch, zijn mijn powahz of recognition toch nog best okayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Oh, ik heb je niet gezien, maar ik was in die Appie en ik had een gestreepte trui en ik was met winkelwagen omdat ik ook al bij de Turk was geweest en 2 zware tassen had. Wat grappig! Werk jij daar in de buurt? Ik woon er een paar minuten fietsen vandaan.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou het duurt altijd even eer ik het in de gaten heb en hem afzet.dus ik denk dat Maria me heeft gespot bij het binnenkomen. Of bij de groenten. Ik geloof dattie daarna af was.
Wat een nette lijstjes Q! Zie je trouwens veranderingen aan je lichaam door het hardlopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:20 schreef Quinazoline het volgende:
Gaat goed hier! Ik zit weer in de flow. En het geen-suiker eten valt me eigenlijk reuze mee, en het maakt niet kiezen voor ongezonde dingen wel makkelijk!
Lijstje gisteren:
O: kwark, muesli
T: appel
L: 3 bth kipgrilworst, tomaat, stuk komkommer
D: couscous met veeel groente, falafelburger
S: Jillian (nu alles met 2 kg, heb geen zwaardere gewichten dus denk dat ik naar level 2 ga)
Planning:
O: kwark, banaan, minder muesli dan anders
L: rest van de couscous met veel groente
D: Misschien wel 2 boterhammen voor het hardlopen en nog een boterham met vis na het lopen. Maar misschien ook iets anders
S: 7 km hardlopen
B: mijn nieuwe kinectspelletje testen
Dankje! Ik merk wel dat mijn lichaam langzaam steeds strakker wordt. Sowieso zijn mijn kuiten nu echt gespierd (als ik ze aanspan), dat vind ik wel mooi eigenlijk. De rest van mijn lichaam is nog steeds goed geisoleerd, dus spieren zie ik niet echt, maar ik ga wel heeeeel langzaam omlaag in gewicht (als in: 1 kg/4-6 maanden) en dat blijft er dan wel echt af en heb het idee dat ik ook langzaam maar zeker slanker word, of iig beter verdeeld geisoleerd ben. Nog veel belangrijker: ik voel me zoveel beter in mijn lichaam (weet wat ik kan en niet kan, kan vertrouwen op signalen van mijn lichaam), mijn conditie is beter en je kunt je hoofd er zo lekker mee leegmaken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat een nette lijstjes Q! Zie je trouwens veranderingen aan je lichaam door het hardlopen?
Half juni. Eerst nog op vakantie enzo.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:07 schreef _Dido_ het volgende:
Hardlopen. Hoofd leegmaken idd
.
Voor mijn gevoel doet het alleen niet zoveel voor afvallen
hoe oud is ie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef Skoap het volgende:
MogguhLuc lag vanaf 5 uur te spoken
Need coffee
Moet de wurm geen broertje of zusje dan?quote:
Niks moetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Moet de wurm geen broertje of zusje dan?
ik moet er ook nog echt even niet aan denkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niks moet. Maar voorlopig zeker niet, nee.
bijna 7 maand...quote:
Sensitiviteit is niet bepaald je grootste competentie hè?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Moet de wurm geen broertje of zusje dan?
quote:
Het was een grapje, chill!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sensitiviteit is niet bepaald je grootste competentie hè?!
zo klein nogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:47 schreef Skoap het volgende:
[..]
bijna 7 maand...
Normaal is het een erg goede slaper, slaapt al vanaf dag 1 's nachts door.
Weet nog dat de kraamverzorgster zei dat we geen wekker hoefde te zetten, hij komt vanzelf wel voor een voeding... Nou mooi niet dus. Dus dat ging gelijk fout de eerste nachtMeneer zat gelijk veel te lang zonder voeding.
Dus ik mag echt niet klagen, er is bijna nooit wat. Maar sinds afgelopen week nu al 3x dat hij slaapt maar wel aan het huilen isNet alsof hij nachtmerries heeft. Tussen ons in leggen helpt dan een beetje. Zodra hij gaat huilen aaien en zijn speen er opnieuw instoppen. Maar na 10 min begin hij dan weer, en weer, en weer. Naja het zal we weer een faaaaaaase zijn
Sorry, wist niet dat je bedoelde dat Skoap een regenworm gebaard had.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het was een grapje, chill!
Het wurm idd, al kan de wurm ook, maar dan betekent het wat anders
Bedoelde niet alleen deze opmerking, maar ook een aantal opmerkingen die je gisteren maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het was een grapje, chill!
Het wurm idd, al kan de wurm ook, maar dan betekent het wat anders
Ja, dat heb ik T ook eindelijk aan zijn verstand gebracht! Maar dan nog: er is zooooooveel! En als we iets leuks hebben gevonden, dan blijken er cyclonen te zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Belangrijkste tip voor het maken van een route: plan ruim!
Reizen is zoveel leuker als je niet hoeft te haasten, maar gewoon kan blijven rondhangen in dorpjes en de hele dag sapjes kunt drinken en op het centrale plein kunt rondhangen enzo.![]()
Probeer dus niet zoveel mogelijk landen te bezoeken, maar pak er een aantal landen uit en je krijgt je tijd echt wel vol.![]()
Verder wil ik ook weer hardlopen, maar het gaat zo kut.
Geen idee waar je het over hebt. DM?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bedoelde niet alleen deze opmerking, maar ook een aantal opmerkingen die je gisteren maken.
Stelregel: als dingen niet met naam en toenaam worden genoemd in dit topic, dan moet je er ook niet in detail naar vragen in dit topic.
als er gewoon nooit iets over gezegd is, kun je toch best vragen? Willen jullie er nog een kindje bij is nou niet een vraag waar mensen ontzettend van ondersteboven zullen zijn over het algemeen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bedoelde niet alleen deze opmerking, maar ook een aantal opmerkingen die je gisteren maken.
Stelregel: als dingen niet met naam en toenaam worden genoemd in dit topic, dan moet je er ook niet in detail naar vragen in dit topic.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:35 schreef loveli het volgende:
Saar zal wel weer tot 9 uur hebben liggen ronken
Nee, een sprongetje!quote:
Ik droeg het alleen maar aan als oplossing voor niet meer ongesteld zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als er gewoon nooit iets over gezegd is, kun je toch best vragen? Willen jullie er nog een kindje bij is nou niet een vraag waar mensen ontzettend van ondersteboven zullen zijn over het algemeen.
Als het om een onderwerp gaat waar steeds omheen gedraaid wordt, heeft verder vragen ook weinig nut..
Nou, dan moet je eens lezen in de Oud topicsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
als er gewoon nooit iets over gezegd is, kun je toch best vragen? Willen jullie er nog een kindje bij is nou niet een vraag waar mensen ontzettend van ondersteboven zullen zijn over het algemeen.
Sommige mensen kennen elkaar al wat langer, dan zou je mogen verwachten dat ze een beetje snappen wat wel en wat niet te vragen. Blijkbaar was het nodig om er even wat duidelijker op te wijzen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als het om een onderwerp gaat waar steeds omheen gedraaid wordt, heeft verder vragen ook weinig nut..
ik had het niet over jou, maar over dien ander! Vond zijn opmerking wat raar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik droeg het alleen maar aan als oplossing voor niet meer ongesteld zijn. Chillllllllll! Neem het allemaal niet zo serieus.
Dat kan Phaidra prima zelf als ze die opmerking not done vindtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen elkaar al wat langer, dan zou je mogen evrwachten dat ze een beetje snappen wat wel en wat niet te vragen. Blijkbaar was het nodig om er even wat duidelijker op te wijzen.
nou, ik weet van niks, dus mij kun je alles vragenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen elkaar al wat langer, dan zou je mogen verwachten dat ze een beetje snappen wat wel en wat niet te vragen. Blijkbaar was het nodig om er even wat duidelijker op te wijzen.
Okidoki. Even bij voorbaat: ik stel het niet op prijs als er expliciet dingen over mijn werk of prive-situatie gepost worden die ik niet zelf in slank heb neergezet. Just in case.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat kan Phaidra prima zelf als ze die opmerking not done vindt.
Nu vertel jij ook amper wat, dus dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Okidoki. Even bij voorbaat: ik stel het niet op prijs als er expliciet dingen over mijn werk of prive-situatie gepost worden die ik niet zelf in slank heb neergezet. Just in case.
ikkan het me in sommige gevallen ook wel voorstellen, alleen als je geen voorgeschiedenis kent, kun je nooit weten of het misschien vervelend opgevat kan worden en is het dus niet zo raar om m te stellen, toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dan moet je eens lezen in de Oud topicsDaar wordt door veel mensen best fel gereageerd op deze vraag
Ik zie het probleem zelf ook niet hoor, maar blijkbaar is dit volgens veel mensen not done![]()
Dat is niet best voor die personen danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nu vertel jij ook amper wat, dus dat is niet zo moeilijkMaar ik krijg zo veel info via FB, DM, PM en hier dat ik op een gegeven moment echt niet meer weet of het nu hier gepost is of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |