SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Ben bang van niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-jong-bij-ajax-houdt
aan het eind.
Zou dit nog gelukt zijn?
Omdat ik niemand een levende verbranding toewens.quote:
Nou sommige...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat ik niemand een levende verbranding toewens.
Moet je op een andere manier lezenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
op een of andere manier las ik "verkassen"
Heb er 90 minuten naar zitten luisteren ja, tering joch hadden ze neer mogen trappen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel met zijn toeters!!!!!!!!!!!!!
In Eindhoven noemen ze dat sfeerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb er 90 minuten naar zitten luisteren ja, tering joch hadden ze neer mogen trappen.![]()
Het is dat joch wat de bal gaat halen op een gegeven moment trouwens.
Leugens. Er was misschien maar 30 minuten echt beeldquote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb er 90 minuten naar zitten luisteren ja, tering joch hadden ze neer mogen trappen.![]()
Het is dat joch wat de bal gaat halen op een gegeven moment trouwens.
Ja dacht er nog aan tijdens het typen maar goed. Zei op AN ook dat dat tering joch de lijn verstoort.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Leugens. Er was misschien maar 30 minuten echt beeld
Ja, ik had je quote daar ook al gezienquote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dacht er nog aan tijdens het typen maar goed. Zei op AN ook dat dat tering joch de lijn verstoort.
Waren overigens wel zo'n 60 minuten beeld.
Jawel. En het schijnt dat morgen al de eerste beelden kunnen uitlekken. Omdat dan al de shirts naar sommige mensen gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spelen we volgende week niet in het nieuwe uit shirt?
Klopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spelen we volgende week niet in het nieuwe uit shirt?
quote:Eerste 32 uitshirts worden thuisbezorgd
Ter gelegenheid van het 32ste kampioenschap zullen adidas en Ajax dinsdag de eerste 32 uitshirts van seizoen 2013-2014 thuisbezorgen. Dit gebeurt vijf dagen voor de officiële introductie. De 32 gelukkigen worden willekeurig geselecteerd onder alle fans die het nieuwe uitshirt via de voorschrijving op Ajaxshop.nl hebben besteld of voor dinsdag 7 mei 14:00 uur bestellen.
De nieuwe uitcollectie is vanaf zondag 12 mei verkrijgbaar in de Official Ajax Fanshops in de Amsterdam ArenA en bij de Ajax Experience op het Rembrandtplein. De nieuwe uitcollectie is eveneens te bestellen via Ajaxshop.nl.
Het nieuwe uittenue zal zondag 12 mei voor het eerst op het veld te zien zijn, als de kersverse kampioenen in Groningen aantreden tegen FC Groningen.
Gewoon straks tegelijk op Ajax.nl nieuwe contracten voor Frank de Boer, Overmars, Jonk en Bergkamp.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Contracten Bergkamp & Jonk worden verlengd. Niet vermeld hoelang
Bron: VITV.
55 meen incl bedrukking ik, lager dalen ze niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef valleilijn het volgende:
Komen de shirts van dit seizoen eigenlijk nog een keer in de uitverkoop (als het nieuwe tenue bekend is ofzo)?
Huidige uitshirt kun je online niet eens meer kopen, is volgens mij al eens in de aanbieding geweest. Kindermaten zijn er nog wel voor 30 euro .quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef valleilijn het volgende:
Komen de shirts van dit seizoen eigenlijk nog een keer in de uitverkoop (als het nieuwe tenue bekend is ofzo)?
Sporkslede en de Sa waren er ook niet bij.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef tammepiet het volgende:
Degene die Bocarra misten op het podium: hij was bij de harde kern op het Leidse. Nu al een held.
quote:'Geen assistent omdat Frank trainer is'
In de toekomst wil Ronald de Boer een professionele samenwerking met zijn broer Frank niet uitsluiten. Op dit moment kan hij geen assistent worden omdat hij simpelweg de papieren niet heeft. 'Ik wil geen assistent worden omdat mijn broer hoofdtrainer is', laat hij in een interview met Het Parool weten.
Ronald is onlangs gestopt met zijn opleiding trainer/coach 1. Het werd hem te veel, daarom is hij gestopt met het trainen van Ajax A1. Nu is Ronald alleen nog techniektrainer. Daarnaast is hij onder andere analist, waardoor hij op het eerste oog een rustiger bestaan kent dan zijn broer Frank. Toch vliegt ook Ronald de wereld over. Nu zit hij in Bejing voor een speciaal project van Ajax in China, maar hij zit ook nog in een adviesraad voor Qatar.
'Ik heb wel een relaxter bestaan dan Frank', geeft hij toe in de Amsterdamse krant. 'Ik ben ook een betere golfer dan hij. Ik had op een bepaald moment handicap 4, hij had rond de 20. Ik had meer tijd om te oefenen. Ik ben ook beter in tennis. Misschien heb ik wat meer talent, maar hij heeft meer discipline. Dat zeg ik ook tegen de jeugd: talent is niet toereikend. Maar ik kan ook discipline hebben, hoor.'
Mocht Ronald wel zijn papieren halen, dan zou wel zijn broer wel willen assisteren. 'Ja, zeker. Als ik op mijn capaciteiten naast Frank kom, dan kunnen mensen ook niet denken dat ik er alleen maar zit omdat hij mijn broer is. Het zou kunnen, wij samen, want hij kan honderd procent op me vertrouwen.'
Trots
Volgens Ronald is er geen sprake van jaloezie. 'Ik weet ook dat Frank een bekendere Nederlander is dan ik, maar ik gun hem alles. Ik ben waarschijnlijk nog zenuwachtiger dan hij als Ajax grote wedstrijden speelt. Ik ben er zo ongelofelijk trots op dat mijn broer drie keer kampioen is geworden en dat hij in het rijtje staat van Louis van Gaal en Rinus Michels.'
Ronald geeft aan een klankboord te zijn van Frank. Ze bellen elke dag en bespreken iedere wedstrijd. Toen Frank nog trainer van Ajax A1 was, belde hij zijn broer om hem te vragen eens naar Christian Eriksen te komen kijken. 'Hij zei: 'Je moet eens komen kijken naar de training, er loopt er hier eentje...Maar je moet wel een doekje meenemen om het kwijl bij je mond weg te poetsen', zo goed vond hij hem.'
Why? Dat is echt super lelijk. 3 sterren op het shirt gesmeten ipv de 3 sterren nu die zo minder los van het smurfen logo staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop weer op shirts met een kraagje en 3 sterren recht naast elkaar ipv een boogje om het Ajax logo. Die shirts van 2011/12 waren baas
Ze hebben een contract voor onbepaalde tijd, het wordt alleen verhoogdquote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Contracten Bergkamp & Jonk worden verlengd. Niet vermeld hoelang
Bron: VITV.
Dat vind ik juist het lelijkste ajax shirt in jaren.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop weer op shirts met een kraagje en 3 sterren recht naast elkaar ipv een boogje om het Ajax logo. Die shirts van 2011/12 waren baas
Ik vind het shirt van dit jaar echt veel mooier dan die van vorig jaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
Watermerk zag ik gisteren pas voor het eerstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:03 schreef tammepiet het volgende:
Ze moeten kappen met die watermerk shit.
Andreaskruizen summier op mouw weergeven.
Kraagjes horen op voetbalshirts, zie het verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |