SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
![]()
Voor de liefhebbers van bundletjes nog steeds:
http://www.bundlestars.com/all-bundles/indie-bundle-seven/ (nog 16 dagen)
http://www.bundlestars.com/all-bundles/bundle-two-indie-games/ (nog 16 dagen)
http://www.indieroyale.com/ (nog 18 uur)
http://www.indiegala.com/weekly![]()
Meest bizarre Isaac run ooit gehad, wat een fucking powerhouse was ik zeg, niet normaal
Dat wapen, die ook nog eens door andere updates extra dik was en door stenen en objecten heen ging:
met volle dps
[ Bericht 24% gewijzigd door Salt_Seafood op 07-05-2013 00:25:13 ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
https://www.humblebundle.com/?doublefine_bundle
Even kijken of de games een "![]()
![]()
" waardig zijn.
Ik twijfel. Psychonauts heb ik al en eigenlijk spreekt alleen het BTA-spel me acht aan. Kunnen al die linux en mac-hipsters niet wat minder gul zijn zodat het gemiddelde omlaag gaat?![]()
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik heb maar zuinig gedaan en iets meer gegeven dan het minimum voor de steam-sleutels
Misschien nog noemenswaardig dat de losse sleutels even passé zijn. Je krijgt de drie non-BTA als één sleutel (anders had ik pyschonauts kunnen weggeven).
Desura is trouwens ook druk bezig met aanbiedingen de laatste dagen. Hopelijk komt Project Zomboid nog aan de beurt.
[ Bericht 8% gewijzigd door JimmyJames op 07-05-2013 22:11:37 ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
BTA hoog? $8.22 nu en dat is volgens de wisselkoers ¤6.28. Voor alleen Brutal Legend is het al een enorm koopje.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Toch is FEAR 3 best vermakelijk.
Ik speelde vanavond met iemand anders die singleplayer, en moet zeggen dan is het best wel leuk.
Edit: Had hem tijdens de kerstsale van 2011gekocht en eigenlijk nooit meer geïnstalleerd.
[ Bericht 41% gewijzigd door Vault-Boy op 08-05-2013 00:53:18 ]![]()
stacking wilde ik onlangs nog aanschaffen en kan ik nu voor een dollar oppikken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef mschol het volgende:
costume quest & stacking zijn imho zeker het geld waard, maar de BTA is echt hoog ..
Sold.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Project Zomboid is normale prijs wel waard.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb maar zuinig gedaan en iets meer gegeven dan het minimum voor de steam-sleutels
Misschien nog noemenswaardig dat de losse sleutels even passé zijn. Je krijgt de drie non-BTA als één sleutel (anders had ik pyschonauts kunnen weggeven).
Desura is trouwens ook druk bezig met aanbiedingen de laatste dagen. Hopelijk komt Project Zomboid nog aan de beurt.Hoop wel dat ze er op een gegeven moment coop in gooien zodat je met paar vrienden kunt surviven.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
t.o.v. de andere HB's is $8,22 hoog, erg hoog zelfs (hoogst ooit betaald was net 6 dollar ofzo)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef Metonae het volgende:
BTA hoog? $8.22 nu en dat is volgens de wisselkoers ¤6.28. Voor alleen Brutal Legend is het al een enorm koopje.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
stacking wilde ik onlangs nog aanschaffen en kan ik nu voor een dollar oppikken?
Sold.Game over!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
<geeft zichzelf weer een koopverbod voor de rest van de maand.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:
Mjah een dollartje kan er nog wel vanaf
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
http://www.indiegala.com/ Indie Gala Tropico is Live!
voor 7USD Tropico reloaded, tropico 3 en 4 op steam![]()
Eerst INDIEgala Mass Effect en nu INDIEgala Tropicoquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef mschol het volgende:
http://www.indiegala.com/ Indie Gala Tropico is Live!
voor 7USD Tropico reloaded, tropico 3 en 4 op steamDat volk snapt er heulemaal niks van!
Indiegala heeft de laatste week vaak zo'n 'Happy Hour' iets. 2 voor de prijs van 1. Nog even wachten met kopen dus.Steam: Metonae
Ik zie net dat de officiele prijs van Dishonored op steam is gedaald naar 30¤. De volgende keer dat ie -50% is, ga ik hem gelijk halen.
Heeft iemand hier verder een mening over Stacking en Costume Quest? Welke van de twee is beter?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
stacking heb ik uitgespeeld: erg leuk gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie net dat de officiele prijs van Dishonored op steam is gedaald naar 30¤. De volgende keer dat ie -50% is, ga ik hem gelijk halen.
Heeft iemand hier verder een mening over Stacking en Costume Quest? Welke van de twee is beter?
costume quest heb ik even gespeeld en vond ik leuk, maar of ik hem beter vind durf ik niet te zeggen (een paar uur spelen van stacking t.o.v. 11 minuten spelen van costume quest)
![]()
Doe hettttttquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn zie in mijn steamlijst dat ik ook nog steeds Amnesia moet spelen. Haha![]()
Veel te engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who told you this?quote:
Heeft iemand interesse in een 50% kortingsbon voor Duke Nukem HD ? Ik heb een Steam Coupon.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
en nu zit ik vast (een bug i guess?)quote:
rain dance (FFS, dit hoort niet in een adventure thuis...) gedaan, wordt geraakt maar de antenne niet en kan dus niet verder...![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:50 schreef s0ul1991 het volgende:
Bethesda weekend bij gamersgate
Oa Dishonored ¤15, Skyrim ¤15 en New Vegas Ultimate ¤10.quote:Due to high demand we are currently out of serial keys for The Elder Scrolls V: Skyrim and The Elder Scrolls V: Skyrim.
You may proceed with your order but it may take up to a few days before you recieve your serial key.![]()
![]()
Zowel Fallout 3 is Fallout 3 Goty editie 5 euroquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:50 schreef s0ul1991 het volgende:
Oa Dishonored ¤15, Skyrim ¤15 en New Vegas Ultimate ¤10.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Via de uk site is dishonored slechts 10¤.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:50 schreef s0ul1991 het volgende:
Oa Dishonored ¤15, Skyrim ¤15 en New Vegas Ultimate ¤10.
Uiteraard op de kop getikt
Brütal Legend voor 9,49 bij greenmangaming
ik twijfel een beetje, ergens lijkt hij wel aardig, maar wil hem eigenlijk eerst even proberen..![]()
Waarom koop je hem niet via humblebundle? Scheelt toch een paar euro, een paar spellen (+bonussen) en je kunt wat weggeven aan goede doelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:39 schreef mschol het volgende:
Brütal Legend voor 9,49 bij greenmangaming
ik twijfel een beetje, ergens lijkt hij wel aardig, maar wil hem eigenlijk eerst even proberen..Please Move The Deer Crossing Sign![]()
gister wassie daar duurder... vandaar..quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Waarom koop je hem niet via humblebundle? Scheelt toch een paar euro, een paar spellen (+bonussen) en je kunt wat weggeven aan goede doelen.
de andere games heb ik al overigens(stacking, costume quest en psychonauts dus, hell,2/3 heb ik al helemaal uitgespeeld)
en The Book of Unwritten tales is ook uitgespeeld: leuke humor, goeie puzzels, jammer van het DDR dansje...
en de kwaliteit van de ingame filmpjes viel toch wel tegen voor een game die ruwweg een jaar oud is..![]()
Goede tip!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Via de uk site is dishonored slechts 10¤.
Uiteraard op de kop getiktNog even wachten op de key maar dat is prima, toch geen haast
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Digitale games pre-orderenquote:
sowieso pre-orderen
Day 1 DLC
10 euro meer betalen voor een digitale versie
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Spel is al een stuk ouder dan een jaar hoor.. is tijd geleden voor het eerst uitgekomen in Duitsland.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gister wassie daar duurder... vandaar..
de andere games heb ik al overigens(stacking, costume quest en psychonauts dus, hell,2/3 heb ik al helemaal uitgespeeld)
en The Book of Unwritten tales is ook uitgespeeld: leuke humor, goeie puzzels, jammer van het DDR dansje...
en de kwaliteit van de ingame filmpjes viel toch wel tegen voor een game die ruwweg een jaar oud is..<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
hmm inderdaad, 2009...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Spel is al een stuk ouder dan een jaar hoor.. is tijd geleden voor het eerst uitgekomen in Duitsland.
dan nog zijn de filmpjes om te huilen
gelukkig mocht dat de pret niet helemaal drukken
Hitman Absolution: Professional Edition voor $8,99 via Amazon (4,99 voor de reguliere editie)
Sleeping Dogs voor $9,99; ook via amazon
[ Bericht 11% gewijzigd door mschol op 10-05-2013 09:32:03 ]![]()
GOG's versie mag ik hopen? Goedwerkend dus...quote:
Voor wie 'm nog altijd niet heeft gespeeld --> een klassieker.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
hij zal zeker wel werken.. of het exact de gog versie is, dat denk ik niet (maar kan natuurlijk welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
GOG's versie mag ik hopen? Goedwerkend dus...
Voor wie 'm nog altijd niet heeft gespeeld --> een klassieker.)
![]()
Steamversie < GOG-versie, lijkt me voorlopig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:02 schreef mschol het volgende:
hij zal zeker wel werken.. of het exact de gog versie is, dat denk ik niet (maar kan natuurlijk wel)
Bij GOG krijg je (normaal) voor dezelfde prijs natuurlijk ook nog al de extra's (332 MB):
Maar wel tof dat ie nu ook op steam verkrijgbaar is.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Marvell Ultimate pack 160 euro? Trolololol.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
nice maar , heb de originele versie nog liggen hierquote:
Nooit van gehoord, terwijl ik toch al even mee loop.quote:
Heeft t een beetje de tand des tijds doorstaan?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik heb em hier ook ergens origineel liggen..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nice maar , heb de originele versie nog liggen hiervolgens mij nog steeds een prima game (het is ook voor mij nogal een tijd terug dat ik hem voor het laatst heb gespeeld)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, terwijl ik toch al even mee loop.
Heeft t een beetje de tand des tijds doorstaan?
tuurlijk zijn de graphics flink gedateerd, maar das logisch(wellicht zijn daar mods voor)
http://store.steampowered.com/app/226980/wtf...
quote:Each table inside the Pinball FX2 platform can be played for a limited period of time
[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 11-05-2013 00:05:53 ]![]()
Trial versions for all tablesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/226980/wtf...
[..]
Dat bedoelen ze daarmee,
Als je bepaalde tafels wilt blijven spelen moet je krom gaan.
Vrij normaal voor f2p/shareware achtige gameWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
10 euro voor een kastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Trial versions for all tables
Dat bedoelen ze daarmee,
Als je bepaalde tafels wilt blijven spelen moet je krom gaan.
Vrij normaal voor f2p/shareware achtige gamedat is dan 150 euro als je alle kasten wil
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Ik had niks gezegd over de hoogte van de prijzen he
Het systeem is alleen niet raar
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Met dit soort klantvriendelijkheid komen en dan zeiken over piraterij.quote:Het wachten is op de eerste film waarvoor je volle prijs betaalt en dan tien minuten voor 't einde DLC moet kopen om de ontknoping te zien.
quote:117 verschillende facties om uit te kiezen en jullie gaan lopen zeiken om die 3?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 06:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met dit soort klantvriendelijkheid komen en dan zeiken over piraterij.Het wachten is op de eerste film waarvoor je volle prijs betaalt en dan tien minuten voor 't einde DLC moet kopen om de ontknoping te zien.
Kom op zeg.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 11-05-2013 09:37:04 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
die andere 113 moet je zeker ook kopen om te spelen? (1 zit er standaard in dan)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
117 verschillende facties om uit te kiezen en jullie gaan lopen zeiken om die 3?
Kom op zeg.![]()
Ik neem 't terug. Ik lees nu pas dat er maar een paar speelbaar zijn tijdens de release. En dat andere als gratis en/of na betaling worden aangeboden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:22 schreef mschol het volgende:
die andere 113 moet je zeker ook kopen om te spelen? (1 zit er standaard in dan)
Ander verhaal dus.
[ Bericht 10% gewijzigd door The_Substitute op 11-05-2013 09:36:04 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
[offtopic] Ze zijn er nog! Mensen die niet hun stelling tot in het oneindige blijven verdedigen maar gewoon toegeven als ze iets niet goed gelezen hebben!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik neem 't terug. Ik lees nu pas dat er maar een paar speelbaar zijn tijdens de release. En dat andere als gratis en/of na betaling worden aangeboden.
Ander verhaal dus.![]()
[/offtopic]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Hmm misschien binnenkort eens System Shock 2 kopen. De Bioshock serie vind ik ook echt top, en System Shock is ook van dezelfde makers.
Ik installeer wel wat mods om het er beter uit te laten zien. Want het is toch wel te verouderd.
Zag deze videos gister en als je dit spel mod, dan ziet het er wel meteen weer goed uit voor een oud spel.
Met mods:
![]()
Duurt het free weekend for Black Ops II niet veel korter dan normaal? Ik kan me herinneren dat ik payday drie volle dagen heb gespeeld tijdens een free weekend.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
10 euro voor een kastdat is dan 150 euro als je alle kasten wil
Ha, het ligt dus niet aan mij...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
10 euro voor een kastdat is dan 150 euro als je alle kasten wil
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Wat is de UK site?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Via de uk site is dishonored slechts 10¤.
Uiteraard op de kop getikt
Hoop dat iemand nog reageert, kan ik nog snel van deze aanbieding gebruik maken.![]()
![]()
http://www.gamersgate.co.uk/quote:Op maandag 13 mei 2013 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is de UK site?
Hoop dat iemand nog reageert, kan ik nog snel van deze aanbieding gebruik maken.
Gewoon een wilde gok..![]()
Lol, thanks.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:27 schreef Chef_M het volgende:
[..]
http://www.gamersgate.co.uk/
Gewoon een wilde gok..
Payment method: iDeal
En dan moet ik een creditcard nummer invoeren. Dafuq.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 02:31:36 ]![]()
Yep die duurt korter, duurt normaal tot maandagmiddag (in Europa zelfs tot maandagavond).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:42 schreef JimmyJames het volgende:
Duurt het free weekend for Black Ops II niet veel korter dan normaal? Ik kan me herinneren dat ik payday drie volle dagen heb gespeeld tijdens een free weekend.
Overigens schandalig om die game normaal 60 euro te laten kosten zodat de 'korting' compleet in het niet valt![]()
![]()
Ik vond het ook een beetje raar dus ik heb maar via paypal betaald.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol, thanks.
Payment method: iDeal
En dan moet ik een creditcard nummer invoeren. Dafuq.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
hmm, kan ik op de een of andere manier mijn games lijst vergelijken met b.v. die van een paar weken terug?
ik heb het idee dat er een spel verdwenen is (maar gezien de grootte heb ik geen idee welke)
waarom denk ik het dan? omdat ik onder library -> all games er 390 zie staan, maar volgens mij was die echt 391![]()
![]()
Misschien stond er zo'n tijdelijke actie tussen die nu verlopen is.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef mschol het volgende:
hmm, kan ik op de een of andere manier mijn games lijst vergelijken met b.v. die van een paar weken terug?
ik heb het idee dat er een spel verdwenen is (maar gezien de grootte heb ik geen idee welke)
waarom denk ik het dan? omdat ik onder library -> all games er 390 zie staan, maar volgens mij was die echt 391'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik heb een negatief saldo van maar liefst 45 cent bij PayPal, dus ik moest wachten tot hij weer positief was.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:51 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje raar dus ik heb maar via paypal betaald.
Nu is de aanbieding voorbij.![]()
Edit: Ah, ik kan nog wel de order afmaken, maar ik moet blijkbaar via Creditcard. Iemand die mij uit de brand kan helpen? Ik maak het bedrag dan over naar jouw (paypal?)rekening, met een kleine bonus en dan moet het spel met een creditcard betaald worden.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 13:48:13 ]![]()
afgezien van een bugje in de datum lijkt het intressant, alleen heb ik 0 ervaring met TW: shogun..quote:75% off on the title Total War Shogun 2.
(Valid until date1369674000[/date])
Owners of Empire: Total War receive this coupon for 75% off Total War: Shogun 2.![]()
ik kan hem niet versturen naar iemandquote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
afgezien van een bugje in de datum lijkt het intressant, alleen heb ik 0 ervaring met TW: shogun..ik heb er drie gekregen net
ik heb ook
(Valid until date1369328400[/date])
(Valid until date1369674000[/date])
en die
het is een timestamp btw de datum moet zijn
Thu, 23 May 2013 17:00:00 +0000"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Is dat ook voor DLC? Waar krijg je die eigenlijk bij? Want Empire heb ik ook, maar heb geen coupons gekregen...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
afgezien van een bugje in de datum lijkt het intressant, alleen heb ik 0 ervaring met TW: shogun..![]()
Ook een datumbugje? Er staat: tot 6 mei. Maar als je op de game klikt, klopt het weer welquote:
ik denk alleen het standaard spel, de dlc zal je wel los moeten kopen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat ook voor DLC? Waar krijg je die eigenlijk bij? Want Empire heb ik ook, maar heb geen coupons gekregen...![]()
even (nogmaals) een vraagje:
van de week (eergister) had ik 390 games staan volgens de steam client (allgames -> all games (390) )
toen heb ik The book of unwritten tales: critter chronicles gekocht en werd het 391..
tot mijn zeer grote verbazing is het nu weer 390..
is steam mijn games aan het jatten?![]()
Heb je misschien zo'n free-to-play game verwijderd? Die gratis games tellen alleen maar mee in je library als je ze geïnstalleerd hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef mschol het volgende:
even (nogmaals) een vraagje:
van de week (eergister) had ik 390 games staan volgens de steam client (allgames -> all games (390) )
toen heb ik The book of unwritten tales: critter chronicles gekocht en werd het 391..
tot mijn zeer grote verbazing is het nu weer 390..
is steam mijn games aan het jatten?Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
afgelopen dagen heb ik alleen dingen geinstalleerd, en dat waren zaken die gekocht zijn...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb je misschien zo'n free-to-play game verwijderd? Die gratis games tellen alleen maar mee in je library als je ze geïnstalleerd hebt.
ik heb wel nu een compare gedaan van deze url:
http://steamcommunity.com/id/mschol/games?tab=all&xml=1
met een opgeslagen versie van de 13de (toen viel het mij ook op)
en als ik die 2 vergelijk heb ik nu 5 regels minder.. (maar wel is the book of unwritten tales erbij gekomen, dus wellicht is het verschil eigenlijk groter..) maar door de manier van sorteren kan ik niet in 1 oogopslag zien welke er anders zijn...![]()
Het is ook mogelijk dat er een free weekend was van een spel. Volgens mij komt dat dan ook tijdelijk in je gameslijst te staan.Doe eens niet.![]()
Die gratis weekeinden e.d staan ook in je lijst. Ik had v.d week Black Ops 2 en Sanctum 2 (oid) ook in mijn library. Sanctum is pas gisteren verwijderd. Black Ops 2 dan wss ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
afgelopen dagen heb ik alleen dingen geinstalleerd, en dat waren zaken die gekocht zijn...
ik heb wel nu een compare gedaan van deze url:
http://steamcommunity.com/id/mschol/games?tab=all&xml=1
met een opgeslagen versie van de 13de (toen viel het mij ook op)
en als ik die 2 vergelijk heb ik nu 5 regels minder.. (maar wel is the book of unwritten tales erbij gekomen, dus wellicht is het verschil eigenlijk groter..) maar door de manier van sorteren kan ik niet in 1 oogopslag zien welke er anders zijn...![]()
hmm dat is inderdaad een goeie... erg vervelend...![]()
kan je allerlei rare dingen gaan denken
nu is het weer 384..waren er dan 7 games die tijdelijk f2p waren?
[ Bericht 23% gewijzigd door mschol op 15-05-2013 22:13:41 ]![]()
![]()
Sanctum 2 = no buyWomen with dicks and weak men with vaginas.
Ik had een paar dagen geleden iets van 4 games die ik gratis kon proberen. Ach ja dat krijg je soms ineens in je steamlijst.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef mschol het volgende:
![]()
Is niet per se slecht, minder dan 10 torens zorgt er wel voor dat je beter na moet denken wat je nodig hebt. Wel jammer dat het geen designkeuze is maar een beperking van de consoles, maar als de levels erop ontworpen zijn maakt het niets uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik vind het best een groot minpunt.
En het resource systeem in multiplayer ook. Als één iemand de resources pakt, mag de rest uit z'n neus vreten die ronde.
Sanctum 1 vond ik leuk, en was tof om multiplayer te spelen. Van wat ik voorlopig over Sanctum 2 heb gelezen/gehoord, wacht ik tot een 50% discount minimaal voordat ik hem aanschaf.Doe eens niet.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:44 schreef Verbal het volgende:
Toch maar twee sets pinball tables aangeschaft voor 18 euro.
V.
ik heb hier een paar pro pinball games, die zijn leuk zat om af en toe te flipperen![]()
Tsja, die heb ik niet. Nu heb ik acht tafels. Daar kom ik de komende jaren wel mee doorquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier een paar pro pinball games, die zijn leuk zat om af en toe te flipperen
Trading cards op steam: http://steamcommunity.com/tradingcards/
Op zich wel leuk.
Het wordt steeds moeilijker om Don't Starve niet voor de volle mep aan te schaffen
[ Bericht 37% gewijzigd door JimmyJames op 16-05-2013 17:22:55 ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
de goedkope keys raken op, ik zou nog wel eens een goedkoop 2de minecraft account willen hebben, alleen kost dat dan dus 20 euro, dat wordt em niet..quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:10 schreef JimmyJames het volgende:
Trading cards op steam: http://steamcommunity.com/tradingcards/
Op zich wel leuk.
Het wordt steeds moeilijker om Don't Starve niet voor de volle mep aan te schaffen![]()
![]()
![]()
http://store.steampowered.com/sub/18260/?snr=1_4_4__43
Ik vind Mass Effect Collection nogal een misleidende naam als het derde deel ontbreektJammer want anders had ik zeker deze bundle gekocht.
Wacht ik ook al een tijdje op... net weer ff een SHIFT code ingevoerdquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef s0ul1991 het volgende:
Jammer dat de Borderlands 2 season pass dan weer niet in de aanbieding is![]()
![]()
http://www.amazon.com/dp/B00917DBUE/ref=cm_sw_su_dp
Als je creditcard hebt leuk.
Dark souls prepare to die editie $7.49We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

meer deals:quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef BurnaBoy het volgende:
http://www.amazon.com/dp/B00917DBUE/ref=cm_sw_su_dp
Als je creditcard hebt leuk.
Dark souls prepare to die editie $7.49
o.a. Magicka collecion voor $4,99 , C&C Ultimate collection: $9,99![]()
Jammer dat die season pass niet alle DLC geeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef s0ul1991 het volgende:
Jammer dat de Borderlands 2 season pass dan weer niet in de aanbieding is![]()
Yup, maar van andere kant heb ik sowieso nog bar weinig motivatie om nog een charakter te levelen. Dus ik ga hem nu sowieso niet halen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jammer dat die season pass niet alle DLC geeftIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
nu 29,99 bij GMG en 30% korting met de voucher codequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef s0ul1991 het volgende:
Jammer dat de Borderlands 2 season pass dan weer niet in de aanbieding is
Maar misschien met de summer sale goedkoper![]()
![]()
Wat is de 30% code dan?!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu 29,99 bij GMG en 30% korting met de voucher code
Maar misschien met de summer sale goedkoper<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
C&C Ultimate zie ik daar voor $19.99?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:11 schreef mschol het volgende:
[..]
meer deals:
o.a. Magicka collecion voor $4,99 , C&C Ultimate collection: $9,99![]()
GMG30-JLLFD-2CQSVquote:
geldt alleen voor Borderlands 2 Season Pass en Borderlands 2 Psycho Pack
Bron:![]()
Hij was laatst nog 10¤ bij GG, geloof ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu 29,99 bij GMG en 30% korting met de voucher code
Maar misschien met de summer sale goedkoperPlease Move The Deer Crossing Sign![]()
http://store.steampowered.com/app/222730/
Dit ziet er echt tof uit zeg.quote:In Reus, you control powerful giants that help you shape the planet to your will. You can create mountains and oceans, forests and more. Enrich your planet with plants, minerals and animal life. There is only one thing on the planet that you do not control: mankind, with all their virtues and and all their vices. You can shape their world, but not their will. Provide for them and they may thrive. Give them too much and their greed may get the upper hand. * Control four mighty giants, each with their unique abilities * Terra-form the planet to your will, experiment with different terrain types * A complex system of upgrades and synergies allows for endless styles of play * Observe humanity, let your giants praise or punish them * Enjoy an interesting art style and a strong soundtrack * Enrich the planet with over 100 plants, animals and minerals * Unlock new content by helping humanity achieve numerous developments
Iemand al gespeeld?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
De season pass?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hij was laatst nog 10¤ bij GG, geloof ik.
Kan het me haast niet voorstellen... wel af en toe een expansion ofzo .. of ik heb het gemist
maar goed... ik wacht zelf nog ff met de season pass tot een nog betere aanbieding en psycho vind ik niet zon musshave nog![]()
![]()
Nee die heb ik inmiddels... euh... geen idee eigenlijk... was volgens mij destijds mijn eerste aankoop op zon keysite... toen voor 17,99 ofzo... zit al wat leuke uurtjes inquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef JimmyJames het volgende:
Nee, ik dacht dat je het over de game zelf had.
oh nee, fifa13 was mijn eerste daar, Borderlands 2 de tweede denk ik dan.![]()
Lijkt mij erg tof! Mocht je een invite over hebben, houd ik me aanbevolenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:01 schreef Gatenkaas het volgende:
Iemand belang bij een Steam Trading Cards invite?
Doe eens niet.![]()
Sure, lijkt me wel leuk (als je nog invite over hebt dan).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:01 schreef Gatenkaas het volgende:
Iemand belang bij een Steam Trading Cards invite?"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)![]()
Ik heb er nog 1 over. Geef je Steam-acc maar door via DM.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Lijkt mij erg tof! Mocht je een invite over hebben, houd ik me aanbevolen
Burning bridges gives you so much more![]()
Net aangeschaft voor 7,20 op GMG, dit weekend lekker spelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
http://store.steampowered.com/app/222730/
Dit ziet er echt tof uit zeg.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand al gespeeld?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ondanks een hoop mooie deals die ik gezien heb heb ik besloten dit weekend geen games aan te schaffen (ja, plannen per weekend.)
het is wel erg lastig me hier aan te gaan houden nu ik ook de aanbiedingen van gog.com gezien heb:
http://www.gog.com/promo/ubisoft_weekend_promo_170513
[ Bericht 35% gewijzigd door mschol op 18-05-2013 02:32:17 ]![]()
waar haal jij uberhaupt de tijd vandaan om ze allemaal te spelen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:25 schreef mschol het volgende:
ondanks een hoop mooie deals die ik gezien heb heb ik besloten dit weekend geen games aan te schaffen (ja, plannen per weekend.)
het is wel erg lastig me hier aan te gaan houden nu ik ook de aanbiedingen van gog.com gezien heb:
http://www.gog.com/promo/ubisoft_weekend_promo_170513
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ze hebben er voornamelijk een FPS van gemaakt. Deel 1 is vele malen beter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is niet per se slecht, minder dan 10 torens zorgt er wel voor dat je beter na moet denken wat je nodig hebt. Wel jammer dat het geen designkeuze is maar een beperking van de consoles, maar als de levels erop ontworpen zijn maakt het niets uit.Women with dicks and weak men with vaginas.
dat weet ik zelf ook nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waar haal jij uberhaupt de tijd vandaan om ze allemaal te spelen?
zonder gekkigheid: ik speel 's avonds veel uurtjes.. en dat vrijwel elke avond, en nee ik koop niet IEDERE aanbieding hoor![]()
We zijn nu een week verder. Op hoeveel games sta je inmiddels? 395? 400?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef mschol het volgende:
dat weet ik zelf ook niet
zonder gekkigheid: ik speel 's avonds veel uurtjes.. en dat vrijwel elke avond, en nee ik koop niet IEDERE aanbieding hoor'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
384quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
We zijn nu een week verder. Op hoeveel games sta je inmiddels? 395? 400?![]()
Papers please is ook een leuk spelletje, douanier spelen (klinkt saai, maar is het niet!) in een soort oost-europees land. Nu nog een beta, gratis te downloaden via de website, komt binnenkort op Steam.![]()
ik dacht ergens rond juli?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:20 schreef Forbry het volgende:
Zal hier vast ergens staan, maar wanneer begint de Steam summer sale weer?
-edit- 22 juli eindigde hij vorig jaar![]()
Dank!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht ergens rond juli?
-edit- 22 juli eindigde hij vorig jaar
Tails tell tales![]()
heeft ie woensdag al gedaanquote:quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef mschol het volgende:
![]()
Klopt, goede dingen over gehoord.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef Jorwol het volgende:
Papers please is ook een leuk spelletje, douanier spelen (klinkt saai, maar is het niet!) in een soort oost-europees land. Nu nog een beta, gratis te downloaden via de website, komt binnenkort op Steam.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Trouwens, voor intro videos van nieuwe indie titles check ik meestal:
http://www.youtube.com/user/MathasGames
Deze is ook wel oke:
http://www.youtube.com/user/OfficialNerdCubed
Hebben jullie nog andere channels waar er nieuwe indiegames gecheckt worden?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Voor ik op vakantie ging heb ik mijn computer wachtwoordgewijs helemaal opgeschoond en alles gewist, opdat een villeine inbreker eventueel niet naast een nieuwe computer ook toegang tot al mijn gegevens zou hebben.
Maar sinds ik terug ben wil Steam mijn inlog met geen mogelijkheid meer onthouden. Ik heb van alles gedaan wat op het Steam-forum wordt gesuggereerd (actief uitloggen via menu en dan opnieuw inloggen, clientregistry.blob wegmieteren). Maar niets helpt.
Iemand nog een idee?
steam geheel uninstallen en dan installeren weer?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef Verbal het volgende:
Voor ik op vakantie ging heb ik mijn computer wachtwoordgewijs helemaal opgeschoond en alles gewist, opdat een villeine inbreker eventueel niet naast een nieuwe computer ook toegang tot al mijn gegevens zou hebben.
Maar sinds ik terug ben wil Steam mijn inlog met geen mogelijkheid meer onthouden. Ik heb van alles gedaan wat op het Steam-forum wordt gesuggereerd (actief uitloggen via menu en dan opnieuw inloggen, clientregistry.blob wegmieteren). Maar niets helpt.
Iemand nog een idee?
V.![]()
Als iemand trouwens nog een invite zoekt voor de trading card beta, ik heb er 3 liggen!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:07 schreef mschol het volgende:
ik heb ook nog wel een shogun 2 75% kortingsbon liggen (en een zooi dota2 keys)
Burning bridges gives you so much more![]()
Doe mij maar als je er vanaf moetquote:Op maandag 20 mei 2013 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Als iemand trouwens nog een invite zoekt voor de trading card beta, ik heb er 3 liggen!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Mij ookquote:Op maandag 20 mei 2013 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Als iemand trouwens nog een invite zoekt voor de trading card beta, ik heb er 3 liggen!![]()
![]()
Doe mij die laatste dan maar ^^quote:Op maandag 20 mei 2013 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Als iemand trouwens nog een invite zoekt voor de trading card beta, ik heb er 3 liggen!
Altijd leuk om te proberen![]()
![]()
Ik dus 2x dat krijgen, maar ik kan ze niet giften.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
75% korting voor shogun 2 zou wel nice zijn![]()
Ik kreeg ze omdat ik blijkbaar Empire Total War heb, maar Shogun2 heb ik ook al.
Volgens mij zijn ze dus waardeloos.
Toch wel. Stuur maar een DM met je Steam, kan alleen maar traden ja.![]()
![]()
Dat blijft zo nu en dan toch het rare aan steam :pquote:Op maandag 20 mei 2013 21:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik dus 2x dat krijgen, maar ik kan ze niet giften.![]()
Ik kreeg ze omdat ik blijkbaar Empire Total War heb, maar Shogun2 heb ik ook al.
Volgens mij zijn ze dus waardeloos.
Toch wel. Stuur maar een DM met je Steam, kan alleen maar traden ja./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Godver wat een kutsysteem dat traden.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat blijft zo nu en dan toch het rare aan steam :p![]()
![]()
Ik krijg steam niet eens meer opgestart vanwege een of andere Windows compatibility issue ofzo
Iemand hetzelfde probleem?![]()
Start je hem op als Administrator?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:31 schreef Flammie het volgende:
Ik krijg steam niet eens meer opgestart vanwege een of andere Windows compatibility issue ofzo
Iemand hetzelfde probleem?
Zo ja, niet doen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Nee start afaik niet op in admin mode. Dit is iets van de laatste tijd niet iets wat ik altijd gehad heb![]()
![]()
Eigenwijs vijf keer alle opties die al gesuggereerd waren achter elkaar geïmplementeerd, tot het kreng het zat werd en toch maar besloot mijn inlog te onthouden.![]()
Als ik Sleeping Dogs opstart krijg ik alleen een zwart scherm, en gebeurd er niks. Ik kan niet het niet weg alt-tabben en als ik op m'n andere scherm klik (ik heb 2 beeldbuizen) en dan via de taakbalk een ander programma over SD heen laat gaan, kan ik het zwarte scherm ook niet meer terug krijgen door op SD te klikken in de taak balk. Het hele spel doet het niet/loopt vast bij opstarten. Iemand een oplossing? Opnieuw installeren heb ik een tijdje geleden al eens gedaan.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Drivers updaten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef JaimyLee het volgende:
Als ik Sleeping Dogs opstart krijg ik alleen een zwart scherm, en gebeurd er niks. Ik kan niet het niet weg alt-tabben en als ik op m'n andere scherm klik (ik heb 2 beeldbuizen) en dan via de taakbalk een ander programma over SD heen laat gaan, kan ik het zwarte scherm ook niet meer terug krijgen door op SD te klikken in de taak balk. Het hele spel doet het niet/loopt vast bij opstarten. Iemand een oplossing? Opnieuw installeren heb ik een tijdje geleden al eens gedaan.![]()
Een add-on die games voor je koopt op het moment dat ze een bepaalde prijslimiet hebben bereikt, zou echt chill zijn![]()
Dan hoefde ik tenminste niet elke dag game deals te checken in de hoop daar Don't Starve aan te treffen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Nee dat krijg je legaal niet rond tenzij je het zelf programmeertquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef JimmyJames het volgende:
Een add-on die games voor je koopt op het moment dat ze een bepaalde prijslimiet hebben bereikt, zou echt chill zijn![]()
Dan hoefde ik tenminste niet elke dag game deals te checken in de hoop daar Don't Starve aan te treffen.
Wie is er immers de schuldige als er plotseling 500euro word afgeschreven? Door een bug oid?
Steam doet geen refund zover ik weet.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

in de EU heb je, zolang je je game niet voor de eerste keer installeert en binnen 14 dagen na aankoop, volgens mij echt een recht van retour met refund.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee dat krijg je legaal niet rond tenzij je het zelf programmeert
Wie is er immers de schuldige als er plotseling 500euro word afgeschreven? Door een bug oid?
Steam doet geen refund zover ik weet.![]()
Goed punt. Het zou eigenlijk alleen werken als steam eraan meewerkt. En daar heeft Valve niet direct belang bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee dat krijg je legaal niet rond tenzij je het zelf programmeert
Steam doet geen refund zover ik weet.
--
HIB heeft gelukkig weer een weekly (ik dacht dat ze ermee voorgoed waren gestopt):
https://www.humblebundle.com/weekly
Alan Wake + AW American Nightmare vanaf $1 (voor de steam keys).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Doen, topgames, favoriete games deze generatiequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Goed punt. Het zou eigenlijk alleen werken als steam eraan meewerkt. En daar heeft Valve niet direct belang bij.
--
HIB heeft gelukkig weer een weekly (ik dacht dat ze ermee voorgoed waren gestopt):
Alan Wake + AW American Nightmare vanaf $1 (voor de steam keys).
net gekochtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Goed punt. Het zou eigenlijk alleen werken als steam eraan meewerkt. En daar heeft Valve niet direct belang bij.
--
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Ik vond 't jammer, maar Alan Wake zit voor mij in de uncanny valley. Heb 'm dus ook niet uitgespeeld.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
42 euro aan games voor 81 cent
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Zo, die zal ik vanavond ook even kopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef JimmyJames het volgende:
Die 2 games voor 1 dollar, no brainer![]()
![]()
wat moet HB met java op de site?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
--
ook maar even gekocht voor ¤0,81 kan ik em niet laten liggen natuurlijk
[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 22-05-2013 22:21:25 ]![]()
Mocht je nog een Dota 2 key over hebben dan houd ik me aanbevolen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:07 schreef mschol het volgende:
ik heb ook nog wel een shogun 2 75% kortingsbon liggen (en een zooi dota2 keys)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
zijjn er zowaar mensen die dota2 nog niet hebben gekregen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef Katth het volgende:
[..]
Mocht je nog een Dota 2 key over hebben dan houd ik me aanbevolen.![]()
voeg me toe op steam of PM/DM het mailadres waar ik de gift naartoe kan sturen![]()
![]()
Nee, helaas nog nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zijjn er zowaar mensen die dota2 nog niet hebben gekregen?![]()
voeg me toe op steam of PM/DM het mailadres waar ik de gift naartoe kan sturen![]()
Request gestuurd net.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
gezien, gift ookal verstuurdquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Katth het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet![]()
Request gestuurd net.geen ervaring mee, maar wat een gruwelijk lelijk dingquote:![]()
![]()
Recht hebben en recht krijgen zijn 2.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
in de EU heb je, zolang je je game niet voor de eerste keer installeert en binnen 14 dagen na aankoop, volgens mij echt een recht van retour met refund.![]()
Ik zou ook willen dat Steam net zo makkelijk was als ea/origin. Daar bel je gewoon de klantenservice en je zegt ik wil deze aankoop terugdraaien en als je op tijd bent is het in 5 minuten gebeurd.
Das bij steam anders
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Jup, nadat ik hem 1x meegenomen heb naar een lan hebben 4 vrienden er ook 1 gekocht.. Super headset, met enkele kleine minpuntjes..quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Heb ook maar besloten er 1 te bestellen. Mijn oude Turtle Beach brak gisterquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, nadat ik hem 1x meegenomen heb naar een lan hebben 4 vrienden er ook 1 gekocht.. Super headset, met enkele kleine minpuntjes..![]()
![]()
Nice, ga je zeker plezier van hebben. De minpuntjes vallen overigens behoorlijk mee. Zo is de kabel lang genoeg maar erg stug, die zul je dus even moeten klemmen om die haakse bochten eruit te krijgen. Tweede minpuntje was conflicten in de g19 software icm de g35, maar dat hebben ze opgelost door de software samen te voegen in 1 programma. Laatste punt is dat het leer van de oorschelpen bij mij compleet fucked geraakt is binnen anderhalf jaar. An sich kan ik daar een nieuwe voor krijgen (logitech support is absoluut niet lastig) maar ben te lui om het ding op te sturen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb ook maar besloten er 1 te bestellen. Mijn oude Turtle Beach brak gisterOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Hij is binnen. Ik ben (nog) niet teleurgesteld!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:19 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nice, ga je zeker plezier van hebben. De minpuntjes vallen overigens behoorlijk mee. Zo is de kabel lang genoeg maar erg stug, die zul je dus even moeten klemmen om die haakse bochten eruit te krijgen. Tweede minpuntje was conflicten in de g19 software icm de g35, maar dat hebben ze opgelost door de software samen te voegen in 1 programma. Laatste punt is dat het leer van de oorschelpen bij mij compleet fucked geraakt is binnen anderhalf jaar. An sich kan ik daar een nieuwe voor krijgen (logitech support is absoluut niet lastig) maar ben te lui om het ding op te sturen...![]()
![]()
Geloof ik graag. Nog steeds erg tevreden over kwaliteit van surround, noise supression van de mic, kwaliteit van de bassdrivers (gaan enorm laag) en het draagcomfort i.c.m. de afsluiting van de omgeving (oftewel, je hoort niet meer wat om je heen gaande is)..quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij is binnen. Ik ben (nog) niet teleurgesteld!
Niet voor niks dat mijn vaste groep gamebuddies overgegaan zijn tot aanschaf
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
The Incredible Adventures of Van Helsing issie goed???<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
er zijn echt teveel dota2 invites rond gegaan.. op de steam market worden er nu 1,01 miljoen aangeboden..
ik ben ook benieuwd hoeveel extra omzet steam nu maakt met die market:quote:Dota 2 ¤0,01
Subtotal: ¤0,01
Steam fee (10.0%): ¤0,01
Steam transaction fee (5.0%): ¤0,01
Fees charged by Valve S.à r.l.
Total: ¤ 0,03![]()
Dat Alan Wake is nog enger dan ik dacht
1,5 uur gespeeld, twee keer al helemaal lopen schudden met m'n muis van het schrikken
Barts Padawan
Tjah belachelijk goeie deal voor 1 dollar(heb zelf 2 dollar ervoor gegeven). Nu nog een keer opstarten... Ben atm nogal druk met Wargame lol.
![]()
Ook nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
The Incredible Adventures of Van Helsing issie goed???
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
iemand nog intresse in:
25% korting op Duke Nukem 3D: Megaton Edition
33% korting op Serious Sam Double D
50% korting op Serious Sam Double D
?
Alle kortingsbonnen zijn geldig t/m 6 juni![]()
Kan je die giften dan? Ik zag die optie helemaal niet bij de coupons. Ik heb er ook nog een heleboel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:44 schreef mschol het volgende:
iemand nog intresse in:
25% korting op Duke Nukem 3D: Megaton Edition
33% korting op Serious Sam Double D
50% korting op Serious Sam Double D
?
Alle kortingsbonnen zijn geldig t/m 6 juniHistory will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Kan via het ruilenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Kan je die giften dan? Ik zag die optie helemaal niet bij de coupons. Ik heb er ook nog een heleboel.![]()
![]()
In dat geval heb ik de volgende coupons voor iemand die ze wil hebben:
• 50% Anna - Extended Edition
• 25% God Mode
• 25% Little Inferno
• 50% Sanctum
• 33% Costume Quest
• 66% Sinds of a Solar Empire: Trinity
• 50% Serious Sam Double D
Edit: geldig tot 1 juni.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Geldig tot?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:44 schreef Katth het volgende:
In dat geval heb ik de volgende coupons voor iemand die ze wil hebben:
• 50% Anna - Extended Edition
• 25% God Mode
• 25% Little Inferno
• 50% Sanctum
• 33% Costume Quest
• 66% Sinds of a Solar Empire: Trinity
• 50% Serious Sam Double D![]()
Prima, zit nu op mijn werk maar kunnen we vanavond wel ff fixen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:08 schreef rubbels het volgende:
Ik zou de coupons voor Sanctum en God Mode,wel van je willen hebben.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Waarom krijg ik nooit kortingscodes? Heb al jaren een account, maar krijg nooit iets
Ondankbare honden bij steam![]()
![]()
Ik moet vanavond werken, maar ik ben rond half 11 - 11 uur wel onlinequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef Katth het volgende:
[..]
Prima, zit nu op mijn werk maar kunnen we vanavond wel ff fixen.![]()
![]()
Haha, ik krijg ook nooit wat...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:53 schreef Leonos het volgende:
Waarom krijg ik nooit kortingscodes? Heb al jaren een account, maar krijg nooit iets
Ondankbare honden bij steam![]()
![]()
je kan ze tradenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Kan je die giften dan? Ik zag die optie helemaal niet bij de coupons. Ik heb er ook nog een heleboel.badges craften in de steam trading cards beta levert een kortingsbon + extra's op (profiel achtergrond en nog meer meuk)quote:![]()
Badges craften? Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ze traden
[..]
badges craften in de steam trading cards beta levert een kortingsbon + extra's op (profiel achtergrond en nog meer meuk)![]()
![]()
als je de steam trading cards beta hebt, ga naar:quote:
http://steamcommunity.com/id/<steamid>/badges/
(even steamid veranderen uiteraard)
en kijk daar naar o.a. de FAQ![]()
Als je deelneemt aan de Beta kan je bij een bepaald aantal Steam games trading cards ontvangen als je één van die spellen speelt. Door een hele set te vergaren met drops en trades krijg je deze extra's.quote:
Games zijn: TF2, CS:GO, Portal 2, Dota 2, Don't Starve en Half Life 2.
Edit: bij de free2play games moet je ingame aankopen doen voor de cards volgens mij.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
je krijg wel een X aantal free drops (ik heb bij TF2 5 free drops en bij HL2/dont starve 4 free dropsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef Katth het volgende:
[..]
Als je deelneemt aan de Beta kan je bij een bepaald aantal Steam games trading cards ontvangen als je één van die spellen speelt. Door een hele set te vergaren met drops en trades krijg je deze extra's.
Games zijn: TF2, CS:GO, Portal 2, Dota 2, Don't Starve en Half Life 2.
Edit: bij de free2play games moet je ingame aankopen doen voor de cards volgens mij.![]()
Dan heb jij ze waarschijnlijk aangeschaft voordat deze free2play werden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijg wel een X aantal free drops (ik heb bij TF2 5 free drops en bij HL2/dont starve 4 free dropsHistory will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Is er een mogelijkheid dat ik kan gamen terwijl Steam een game download? Nu stopt ie de download iedere keer zodra ik een game opstart..<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
yup.. orange boxquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:27 schreef Katth het volgende:
[..]
Dan heb jij ze waarschijnlijk aangeschaft voordat deze free2play werden?![]()
![]()
Wanneer je speelt, alt tab, pauzeer de download, vervolg downloaden. Vreemd maar het werktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Is er een mogelijkheid dat ik kan gamen terwijl Steam een game download? Nu stopt ie de download iedere keer zodra ik een game opstart..Women with dicks and weak men with vaginas.
vroeger deed hij dat, volgens mij kan dat niet meer, je kan hooguit proberen om het spel direct op te starten en te kijken of steam dan niet stopt..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Is er een mogelijkheid dat ik kan gamen terwijl Steam een game download? Nu stopt ie de download iedere keer zodra ik een game opstart..![]()
Werkt, thanks!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer je speelt, alt tab, pauzeer de download, vervolg downloaden. Vreemd maar het werkt
Ditquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger deed hij dat, volgens mij kan dat niet meer, je kan hooguit proberen om het spel direct op te starten en te kijken of steam dan niet stopt..Heeft altijd gewerkt hoor, maar het moet eigenlijk gewoon een instelling in steam zelf zijn. Of dat je het zegmaar kan limiteren tot bepaalde snelheden/tijden. Eigenlijk moet steam voor het downloaden gewoon dezelfde features hebben als uTorrent 2.2.1 dat heeft. Zoals het nu is is het maar beperkt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer je speelt, alt tab, pauzeer de download, vervolg downloaden. Vreemd maar het werktWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Iemand intresse in een rising storm beta key? Heerlijk spel tot nu toeHeb het spel gepreordered en kreeg een extra beta key erbij
![]()
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Dust: An Elysian Tail op Steam nu, schijnt erg goed te zijn pffffff<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Tot wanneer kan je de bèta spelen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:05 schreef Ramkraker het volgende:
Iemand intresse in een rising storm beta key? Heerlijk spel tot nu toeHeb het spel gepreordered en kreeg een extra beta key erbij
![]()
![]()
alweer meer in de mail:
http://www.getloadedgo.com
2 games voor 8 euroen wat extra bonnen: Ja de 20% werkt op Tomb raider, dus gaat er nog eens 3,39 vanafquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.greenmangaming(...)/action/tomb-raider/
Tomb Raider 17 euro, 100% legit.
25% Off Voucher
Voucher code* GMG25-55FJ7-ADQ3P can be used on GRID 2, Company of Heroes 2 & Digital Collector's Edition, Total War: Rome II, and Resident Evil Revelations, and Metro Last Light.
20% Off Voucher
You can now still voucher code* GMG20-LLASD-D8WBQ for 20% off an amazing selection of games across the GMG Store, including FIFA 13 and Just Cause 2!
75% Off Spec Ops & Darkness 2 Pack
You can pick up the Spec Ops: The Line & The Darkness 2 Pack for a fraction of the price this weekend, as it has a whopping 75% discount on until Tuesday 28th 1500 UTC.![]()
Football Manager 2013 voor 10 euro op Gamefly.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Doet me denken aan de goede oude tijd van de eerste Call of Duty, alleen dan met betere graphics.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:05 schreef Ramkraker het volgende:
![]()
Dezelfde wapens zo te zien.Currency War, Trade War, Real War![]()
In elk WW2 shooter zitten dezelfde wapens.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:55 schreef Masyl het volgende:
[..]
Doet me denken aan de goede oude tijd van de eerste Call of Duty, alleen dan met betere graphics.
Dezelfde wapens zo te zien.![]()
![]()
Afgezien van CoD heb ik geen andere WW2 shooters gespeeld.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]
In elk WW2 shooter zitten dezelfde wapens.Currency War, Trade War, Real War![]()
Tomb Raider opgepikt met voucher, top thanks!
Edit: Ik heb Sleeping Dogs dus ook van Steam deal gepikt, maar is bij GMG nog goedkoper zie ik
[ Bericht 69% gewijzigd door Katth op 24-05-2013 21:38:43 ]History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Over Sleeping Dogs gesproken. Ik had het gekocht toen het 90% korting had (waarschijnlijk een foutje van Steam) en heb het een paar dagen geleden voor het eerst gespeeld () na 2-3 missies waren mijn Triad en Cop skilltrees allebei al op 8/10
![]()
Is het spel 3 kwartier lang of ben ik zo goed dat ik zoveel XP heb dat al mijn abilities al vrijspeel in de eerste paar minuten.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Spel is te makkelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:59 schreef 2Happy4U het volgende: Is het spel 3 kwartier lang of ben ik zo goed dat ik zoveel XP heb dat al mijn abilities al vrijspeel in de eerste paar minuten.
Is die 75% korting alleen voor vanilla of ook voor de DLC?quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Vanilla helaas, had graag nog Fots erbij gepakt met de dlcquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is die 75% korting alleen voor vanilla of ook voor de DLC?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Meh helaas, zo heel leuk vond ik het ook weer niet maar toch, was maar 5 euro of zo.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Wacht ik wel op de sale, of werkt dat niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vanilla helaas, had graag nog Fots erbij gepakt met de dlcWomen with dicks and weak men with vaginas.
Geen idee tot het spel uit komt, eind deze maand dacht ik, dus nog een week.quote:Lijkt misschien op COD maar speelt totaal niet als codquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:55 schreef Masyl het volgende:
[..]
Doet me denken aan de goede oude tijd van de eerste Call of Duty, alleen dan met betere graphics.
Dezelfde wapens zo te zien.realistische WW2 shooter is het
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Dan mag je iemand anders er blij mee makenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:19 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Geen idee tot het spel uit komt, eind deze maand dacht ik, dus nog een week.
Kan komende week toch niet gamen![]()
![]()
meerdere, dezelfde, items in 1x bestellen? nee, tenzij er een Multi-copy game is (zo'n pakket van b.v. 4x hetzelfde spel)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Topiek het volgende:
Is het mogelijk op Steam een spel 2x te kopen, 1x voor een vriend, zonder 2x te hoeven betalen?![]()
Chivaly free weekend. Kan 'm alleen niet gratis spelen? Misschien dat ik 't systeem niet snap.Eerste keer dat ik een game wel eens wil proberen tijdens zo'n free weekend.
Edit: Nvm, binnengehaald. Leuk spel wel. Alleen geen servers in Azie dus dan houdt 't op want ping is te belangrijk bij dit soort spellen.
[ Bericht 31% gewijzigd door SuperHarregarre op 25-05-2013 08:23:48 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Servers in Azië? Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Chivaly free weekend. Kan 'm alleen niet gratis spelen? Misschien dat ik 't systeem niet snap.Eerste keer dat ik een game wel eens wil proberen tijdens zo'n free weekend.
Edit: Nvm, binnengehaald. Leuk spel wel. Alleen geen servers in Azie dus dan houdt 't op want ping is te belangrijk bij dit soort spellen.![]()
![]()
![]()
Chinaquote:It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Waar moet je klikken om te downloaden dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Edit: Nvm, binnengehaald. Leuk spel wel. Alleen geen servers in Azie dus dan houdt 't op want ping is te belangrijk bij dit soort spellen.![]()
Want ik kan namelijk niet op de free2play banner klikken![]()
![]()
Staat in je libraryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar moet je klikken om te downloaden dan?
Want ik kan namelijk niet op de free2play banner klikken/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Klopt, dat dacht ik ook maar je moet naar je Games gaan en dan bij het lijstje met niet geinstalleerde spellen staat hij bovenaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar moet je klikken om te downloaden dan?
Want ik kan namelijk niet op de free2play banner klikken
Duels zijn trouwens wel tof. Doet me denken aan Jedi Knight 2 Jedi Outcast van vroeger. Dat was echt episch.
Wel bizar dat zoiets door een iemand in elkaar is gezet. Niet mijn soort spel maar echt impressive.quote:Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Hitman: Absolution nu ¤ 8,49 op GMG. Ook Crysis 3 in de aanbieding voor 15 pond![]()
Zit over Torchlight 2 (¤ 9,48 op gamersgate) ook nog te twijfelen, al lijkt dat volgens mij wel erg veel op Diablo...
Wat denken jullie van de bovenstaande drie titels en prijzen?![]()
Alles is geupdate, hij doet nog niksquote:
Barts Padawan
Originele post:Drivers zijn geupdate.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef JaimyLee het volgende:
Als ik Sleeping Dogs opstart krijg ik alleen een zwart scherm, en gebeurd er niks. Ik kan niet het niet weg alt-tabben en als ik op m'n andere scherm klik (ik heb 2 beeldbuizen) en dan via de taakbalk een ander programma over SD heen laat gaan, kan ik het zwarte scherm ook niet meer terug krijgen door op SD te klikken in de taak balk. Het hele spel doet het niet/loopt vast bij opstarten. Iemand een oplossing? Opnieuw installeren heb ik een tijdje geleden al eens gedaan.
Ik heb ook dit geprobeerd;
https://support.steampowe(...)p?ref=6301-SGNM-6548
Maar bij de tweede stap, het \D3D11Install_2010.exe gebruiken, zeurt het dat ik de meest recente servicepack moet installeren, voor hulp moet ik dan een link volgen. Als ik die link volg kom ik op de microsoft site over de recentste windows Vista servicepack. Ik heb echter windows 7, en gewoon de meest recente servicepack.
Zou de verwijzing naar vista er op kunnen wijzen dat ik een verkeerde versie ofzo heb?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Makers van Torchlight waren vroeger ook onderdeel van het team dat aan Diablo werkte. Dus dat kan goed kloppen ;-)quote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef GlenSpey het volgende:
Hitman: Absolution nu ¤ 8,49 op GMG. Ook Crysis 3 in de aanbieding voor 15 pond![]()
Zit over Torchlight 2 (¤ 9,48 op gamersgate) ook nog te twijfelen, al lijkt dat volgens mij wel erg veel op Diablo...
Wat denken jullie van de bovenstaande drie titels en prijzen?History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Tochlight is wel goed, Hitman is een schijtspel. Ik zou het niet aanraken met een stok.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef GlenSpey het volgende:
Wat denken jullie van de bovenstaande drie titels en prijzen?Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tochlight is wel goed, Hitman is een schijtspel. Ik zou het niet aanraken met een stok.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
de markt wordt echt totaal overspoeld met goedkope/gratis tombraider en bioshock infinite keys...
ik heb beide nu al voor 12,50 gespot
bioshock is nog geen 3 maanden uit en de Retail prijs ligt al op 22 euro..
vroeger mochten we blij zijn als er een tientje van de prijs afwas na een half jaar![]()
![]()
Waar heb je Bioshock gezien? Ik zie het goedkoopst voor 18 Euro.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef mschol het volgende:
de markt wordt echt totaal overspoeld met goedkope/gratis tombraider en bioshock infinite keys...
vroeger mochten we blij zijn als er een tientje van de prijs afwas na een half jaarHistory will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Tsja, dat heb je tegenwoordig met die kwalitatief mindere games.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef mschol het volgende:
vroeger mochten we blij zijn als er een tientje van de prijs afwas na een half jaar/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
http://tweakers.net/aanbo(...)-3-blood-dragon.htmlquote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef Katth het volgende:
[..]
Waar heb je Bioshock gezien? Ik zie het goedkoopst voor 18 Euro.het heeft niks met de kwaliteit van het spel te maken.. het is de compleet veranderde (verstoorde wellicht?) markt..quote:Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je tegenwoordig met die kwalitatief mindere games.
prima dat het geen 60 euro per spel meer kost, maar 12,5 voor een 3 maanden oud spel (of nog minder oud voor tomb raider als ik mij niet vergis) is toch best een heftig verschil (gezien daar ook nog wel 2 of 3 tussenhandelaren zijn)![]()
Op die van tweakers? Dat is echt ziek man die deal..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:34 schreef mschol het volgende:
Tomb raider en Bioshock voor ¤20,- gescoord
en bonus: Blood Dragon is er ook bij
via een andere van tweakersquote:Op maandag 27 mei 2013 10:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Op die van tweakers? Dat is echt ziek man die deal..![]()
![]()
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
neuh, ad is inmiddels op verkocht gezet, was 1 van een dag of 15 terugquote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Katth het volgende:
[..]
Deze? http://tweakers.net/aanbo(...)-3-blood-dragon.html![]()
Bioshock gekocht voor 12,50, vraag me echt af hoe ie aan die keys komt voor zulke prijzen, want het is nog een EU key ook (geen RUS).. Mjah niet te geloven natuurlijk spel is net uit en nu al voor iets meer dan een tientje
Komt van de bundel bij nieuwe AMD videokaarten, dat verklaart waarom je Tomb Raider en Blood Dragon ook zoveel ziet, check deze:quote:Op maandag 27 mei 2013 12:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Bioshock gekocht voor 12,50, vraag me echt af hoe ie aan die keys komt voor zulke prijzen, want het is nog een EU key ook (geen RUS).. Mjah niet te geloven natuurlijk spel is net uit en nu al voor iets meer dan een tientje
Dat verklaart een hoop, wel "slecht" dat alles los te claimen valt.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Komt van de bundel bij nieuwe AMD videokaarten, dat verklaart waarom je Tomb Raider en Blood Dragon ook zoveel ziet, check deze:
[ afbeelding ]History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Hoezo slecht? Als consument alleen maar mooi toch? En Ubisoft en consoorten zullen ermee akkoord zijn gegaanquote:Op maandag 27 mei 2013 13:36 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, wel "slecht" dat alles los te claimen valt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Daarom staat het ook tussen quotes... Maar het lijkt me niet dat de bedoeling is geweest dat alle games individueel doorverkocht kunnen worden.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo slecht? Als consument alleen maar mooi toch? En Ubisoft en consoorten zullen ermee akkoord zijn gegaanHistory will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Ik heb Project Zomboid maar gekocht. Het doet een beetje aan als een game die nog niet heel ver gevorderd is in zijn ontwikkeling maar waar wel enorme potentie in zit. Is er een manier om de plattegrond tevoorschijn te toveren en kun je uberhaupt saven?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ahh nice, nu snap ik 't.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Komt van de bundel bij nieuwe AMD videokaarten, dat verklaart waarom je Tomb Raider en Blood Dragon ook zoveel ziet, check deze:
[ afbeelding ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik vind de steam trade toch wel geniaal, bespaart een heleboel geld,
Heb net voor 1 TF2 key (+/- ¤1.70) Rock of Ages gekregen (¤8)![]()
Saven kan wel degelijk. Waar heb je Project Zomboid gekocht? Volgens mij toch nog niet op Steam? Heb 'm in ieder geval op Desura gekocht een paar maanden geleden. Toen was 't spel nog kleiner, het is nu al een flink stuk beter. Gaat ook steeds sneller nu qua updates. Voorheen zeiden ze ook dat er geen multiplayer zou komen, maar daar zijn ze nu al langzaam mee bezig. Coop surviven.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:42 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb Project Zomboid maar gekocht. Het doet een beetje aan als een game die nog niet heel ver gevorderd is in zijn ontwikkeling maar waar wel enorme potentie in zit. Is er een manier om de plattegrond tevoorschijn te toveren en kun je uberhaupt saven?
het is slecht voor de al niet heel gezonde gamesmarkt...quote:Op maandag 27 mei 2013 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo slecht? Als consument alleen maar mooi toch? En Ubisoft en consoorten zullen ermee akkoord zijn gegaan
ik zie het aan mijzelf: aan relatieve nieuwe toptitels als bioshock en tombraider wilde ik niet meer als 10 euro uitgeven..
dat is eigenlijk niet gezond voor de markt als ik dan slaag binnen 2-3 maanden na release![]()
Aan de andere kant zie je aan de kwaliteit van indy-titels (en niet alleen kwaliteit maar ook de meerwaarde qua plezier) dat een prijsniveau van rond de 10-20 euro eigenlijk perfect is. Heb in ieder geval nog nooit zoveel spellen gekocht als het afgelopen jaar. Voornamelijk spellen van rond de 10 euro maar dan nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
het is slecht voor de al niet heel gezonde gamesmarkt...
ik zie het aan mijzelf: aan relatieve nieuwe toptitels als bioshock en tombraider wilde ik niet meer als 10 euro uitgeven..
dat is eigenlijk niet gezond voor de markt als ik dan slaag binnen 2-3 maanden na releaseBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Indy's bewijzen inderdaad dat een goed spel niet duur hoeft te zijn.. maar daar lever je vaak wel in op b.v. de graphics.. nou zijn die niet heilig, maar zoals b.v. Minecraft het doet hoeft van mij ook niet ieder spel te zijn.. dan zie ik liever 2005 3d graphics terugquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aan de andere kant zie je aan de kwaliteit van indy-titels (en niet alleen kwaliteit maar ook de meerwaarde qua plezier) dat een prijsniveau van rond de 10-20 euro eigenlijk perfect is. Heb in ieder geval nog nooit zoveel spellen gekocht als het afgelopen jaar. Voornamelijk spellen van rond de 10 euro maar dan nog.![]()
Ik ben meer van mening dat graphics altijd ondergeschikt moeten zijn aan de gameplay. Op graphics mag men bezuinigen maar niet op gameplay. We worden ook teveel genaaid met dat soort dingen. De mooiste reclamefilmpjes en screenshots terwijl het spel zelf daarna ruk blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Indy's bewijzen inderdaad dat een goed spel niet duur hoeft te zijn.. maar daar lever je vaak wel in op b.v. de graphics.. nou zijn die niet heilig, maar zoals b.v. Minecraft het doet hoeft van mij ook niet ieder spel te zijn.. dan zie ik liever 2005 3d graphics terug
Natuurlijk is er nog wel ruimte voor de duurdere titels met goede graphics maar developers zullen extra moeten nadenken of men wel zit te wachten op nog een kutspel met steengoede graphics.
Wat ook tof is aan de indyzijde van het verhaal is dat je een hoop kleinere studio's hebt die hun spel blijven doorontwikkelen. Hierdoor krijg je eigenlijk een spel dat steeds maar blijft veranderen/verbeteren. Dus geen spellen die op de markt geflikkerd worden vanwege een deadline terwijl ze nog niet eens helemaal af zijn. En de studio die er niks meer aan kan doen omdat ze aan een volgend project moeten beginnen.
Nee, wat mij betreft is dit echt enorm positief.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
wat ik bedoel te zeggen dus: je kan wel een goed spel maken met kutgraphics maar dat kan ten nadele komen van de gameplay, op het moment komen er namelijk veels te veel games uit die proberen een graantje mee te pikken, maar die zien er allemaal stuk voor stuk haast hetzelfde uit, terwijl er prima wat tijd in de graphics gestoken mogen worden, dat is immers onderdeel van de presentatie van je product.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben meer van mening dat graphics altijd ondergeschikt moeten zijn aan de gameplay. Op graphics mag men bezuinigen maar niet op gameplay. We worden ook teveel genaaid met dat soort dingen. De mooiste reclamefilmpjes en screenshots terwijl het spel zelf daarna ruk blijkt te zijn.
Natuurlijk is er nog wel ruimte voor de duurdere titels met goede graphics maar developers zullen extra moeten nadenken of men wel zit te wachten op nog een kutspel met steengoede graphics.
en ik krijg op het moment steeds meer het idee te krijgen dat we naar jaren 80 terugkruipen i.p.v. dat er ontwikkelingen op het gebied van graphics plaats vinden, daarnaast hebben meerdere indy's hun gameplay ook niet mee (hele specifieke groepen gamers, denk aan b.v. meatboy, dat is echt alleen voor de diehards)
graphics moeten niet het hoofdonderdeel worden zoals bij b.v. quake 3 toendertijd het geval was, maar er mag zeker meer tijd aan besteed worden om het een beetje aantrekkelijker/moderner aan te kleden, er moet dus een middenweg gevonden worden..het door blijven ontwikkelen is idd een goede zaak, maar op een gegeven moment moet je wel zeggen "en nu is het genoeg" (ik krijg het idee dat minecraft dat stadium nadert)quote:Wat ook tof is aan de indyzijde van het verhaal is dat je een hoop kleinere studio's hebt die hun spel blijven doorontwikkelen. Hierdoor krijg je eigenlijk een spel dat steeds maar blijft veranderen/verbeteren. Dus geen spellen die op de markt geflikkerd worden vanwege een deadline terwijl ze nog niet eens helemaal af zijn. En de studio die er niks meer aan kan doen omdat ze aan een volgend project moeten beginnen.
Nee, wat mij betreft is dit echt enorm positief.
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 28-05-2013 19:43:07 ]![]()
Je bent me voor.
Mooie bundle, zeker als je Miami nog niet hebt.
(ik ga hem kopen uiteraard)Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik moest het met Asassin's Creed II doen. Geef mij maar Tomb Raider.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ik weet niet zeker of het gevraagd mag worden (sorry Blauwen als het niet mag), maar weet iemand een website waar ik goedkoop LEGALE keys kan krijgen voor Steam. Of is het dan niet meer legaal?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Beste bundel, period.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Frutsel het volgende:
http://www.humblebundle.com/
Humble 8 is out met onder andere Awesomenauts<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
kinguin.netquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef Kn0x het volgende:
Ik weet niet zeker of het gevraagd mag worden (sorry Blauwen als het niet mag), maar weet iemand een website waar ik goedkoop LEGALE keys kan krijgen voor Steam. Of is het dan niet meer legaal?![]()
Had jij niet >100 uur gestoken in Awesomenauts?quote:
Ik ben benieuwd of het idd zo tof is online.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
570 uur..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Had jij niet >100 uur gestoken in Awesomenauts?
Ik ben benieuwd of het idd zo tof is online.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik kan ook de game opstarten en gaan slapenquote:
Steam: Metonae
check op gathering of tweakers even het gamekeys topic voor ervaringen en hele lijsten met sitesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef Kn0x het volgende:
Ik weet niet zeker of het gevraagd mag worden (sorry Blauwen als het niet mag), maar weet iemand een website waar ik goedkoop LEGALE keys kan krijgen voor Steam. Of is het dan niet meer legaal?![]()
![]()
the best, klaar, slotje.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Overigens is het een soort LoL maar dan 2d en iets simpeler, oftewel offline spelen tegen bots is saai, maar zodra je er wat van kan en online speelt begint het echt leuk te worden.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ook maar (voor de tigste keer) gezwicht voor de bundle. Altijd een verassing welke games ik uberhaupt gaan spelen, maar Hotline Miami kon ik niet laten lopen
.
![]()
Ik heb vandaag Metro Last Light gekocht op g2play (¤25) en man wat is dat een vette game
Ik had Metro 2033 uitgespeeld maar deze vind ik tot nu toe nog vetter. Niet vaak dat opvolgers beter zijn dan de eerste
Schijnt ook dat ze het spel met een heel klein budget hebben gemaakt maar dat is niet te zien.![]()
Ik wil nog wel ee Rising Storm beta key en een Arma3 Alpha keyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef Chef_M het volgende:
2 Rising Storm beta keys voor liefhebbers.
En nog 3 Arma3 Alpha lite keys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mwah volgens mij is Metro 2033 sowieso een voortvloeisel van 3DMark, maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:40 schreef Romanus het volgende:
Ik heb vandaag Metro Last Light gekocht op g2play (¤25) en man wat is dat een vette game
Ik had Metro 2033 uitgespeeld maar deze vind ik tot nu toe nog vetter. Niet vaak dat opvolgers beter zijn dan de eerste
Schijnt ook dat ze het spel met een heel klein budget hebben gemaakt maar dat is niet te zien.![]()
Hotline Miami is sowieso een leuke game.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:27 schreef MolFan het volgende:
gekocht, waarschijnlijk ga ik ze nooit spelen of slechts enkelen maarja 5 piek pri
Little Inferno is een game of tij te doden, echt een game die je op je mobiel zou moeten hebben.
Thomas was Alone is ook best een leuke game, met Sesamstraat voice over![]()
![]()
Misschien ga ik er wel een reviewen voor mn channel op YouTube (moet toch nog veel leren over editing dus mooie kans)![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wil nog wel ee Rising Storm beta key en een Arma3 Alpha keyToegevoegd, stuur je ze morgen als je me geaccepteerd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hotline Miami zit er ook in, top. Gekocht. Andere spellen kende ik niet maar Awesomenauts en Capsized lijken op zich ook wel tof. Had eigenlijk gehoopt op FTL. Is die al een keer in een bundle geweest?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Frutsel het volgende:
http://www.humblebundle.com/
Humble 8 is out met onder andere Awesomenauts
Klopt, chicken clunk skinquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:15 schreef fwokker het volgende:
[..]
Je krijgt ook een kippen skin voor awesomenauts bij de bundle...
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: