SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Gaan we zwemmen dan? Mag ik mee? Aww toe!!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:06 schreef Royco1 het volgende:
Ik zal mijn korte broek eens op gaan zoeken.
Hoe ging het in het ziekenhuis?quote:
Nee ik ga niet zwemmen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we zwemmen dan? Mag ik mee? Aww toe!!
* Huppelmuts kijkt lief ende onschuldig
Je hoofd is nog niet rood genoeg?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ga niet zwemmen.
Ik ga lekker in de zon een beetje werken.
prima. K. Ging er bijna met de stethoscoop vandoorquote:
Topquote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prima. K. Ging er bijna met de stethoscoop vandoor![]()
Vervolgafspraak eind mei![]()
Geen idee hoe wat waar
Yummmmmquote:
Lasagnequote:Op maandag 6 mei 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat ga ik vanavond eten?
Ik kan kiezen uit 1) Lasagne, 2) draadjesvlees, aardappels, rode kool, 3) aardappels, sperziebonen, saucijsworstdingen (door mijn broertje altijd spermaworstjes genoemd).
Suggesties?
Je gaat er vanuit dat ik de overige gerechten echt zal verzieken?quote:
dat wat Y zegt dat je moet maken straks.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat ga ik vanavond eten?
Ik kan kiezen uit 1) Lasagne, 2) draadjesvlees, aardappels, rode kool, 3) aardappels, sperziebonen, saucijsworstdingen (door mijn broertje altijd spermaworstjes genoemd).
Suggesties?
Y. wat wil je eten?quote:
Nee, maar dat is gewoon het lekkerste.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ik de overige gerechten echt zal verzieken?
Draadjesvlees is ook wel heel erg lekker hoor!!quote:
Vanwege de spermaworstjes zekerquote:
Ik heb dus gewoon niks aan jullie!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |