Daarvoor zijn m'n moobs niet groot genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zolang je borsten maar door de potloodtest komen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die zet ik er net in
deze foto is van 't vorige topic:
[ afbeelding ]
36W 32L hier.quote:
welquote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef no1uknow het volgende:
Seto train jij nou wel of niet bij Kneets?
Precies. Jij begrijpt het.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er moest natuurlijk wel weer ff een lekkere chick in de OP komen dacht ik zo
Zo ééntje is er hier ook, doet alleen aan cardio of zumba maar wel superlekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag vrijdag echt een chick in de gym. Lang, slank, blond haar. Super kort broekje aan en dan ondertussen van die leg raises etc doen waardoor het broekje nog verder omhoog kroop.
Ze had echt zo'n modellenlichaam. Ja m'n cut gaat goed blijkbaar.
Pall Mall hier. Is ook nog wel te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
36W 32L hier.
Enige broeken die ik draag zijn Levi's, Wrangler dat soort merken. Broeken van de H&M of Zara pas ik gewoon niet, sowieso ook omdat het kutmaten zijn. Geen aparte W/L enzo, gewoon één lengtemaat die dan belachelijk lang is wanneer je een grote waist neemt.
Ja deze was met een of andere broscientist samen allerlei crap oefeningen aan het doen. Van die core stability dingen op een bosu ball enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 11:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ééntje is er hier ook, doet alleen aan cardio of zumba maar wel superlekker
Er is wel een vrouwke met zulke benen, die heeft laatst zo'n Miss Fitness verkiezing oid gewonnen. Ze klinkt en lijkt helaas alleen niet meer zo vrouwelijk als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als zelfs daar de vrouwen met enige (mooie) spiermassa niet rondlopen, waar dan wel
Er zijn hier weer een hoop scandinaviers op vakantie, wat betekent dat de gym gevuld wordt met slanke blonde squatende dames.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag vrijdag echt een chick in de gym. Lang, slank, blond haar. Super kort broekje aan en dan ondertussen van die leg raises etc doen waardoor het broekje nog verder omhoog kroop.
Ze had echt zo'n modellenlichaam. Ja m'n cut gaat goed blijkbaar.
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik korfbal 3x in de week, loop 1x pr week hard, ga 2x per week naar de fysio & ga nu beginnen met funboksen. Daar ligt het niet aan, sommige mensen zijn gewoon niet gezegend met een maatje 36.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |