Waar ben je geweest?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kusje op je kont dan maar
Met mij is alles goed. Net terug van een week vakantie. Nu nog een dagje vrij, maar alvast bezig met een stapel werk e-mails weg te werken.
Limbolandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Limboland.quote:
Das toch zo'n reservaat waar je de natives kan afknallen?quote:
De kogels waren op bij mijn laatste bezoek.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch zo'n reservaat waar je de natives kan afknallen?.
Jij denkt echt dat heel Nederland amsterdam is he?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt ook nog Utrecht, Rotterdam, Den haag etcquote:Op maandag 6 mei 2013 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat heel Nederland amsterdam is he?
95% van de mensheid is afval, daar heb je een punt.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Weleens oh oh cherso gezien?
Nederland is één groot afvalputje hoor.
oooh wij zaten gister in de trein toen allerlei mensen terug kwamen van ajaxquote:Op maandag 6 mei 2013 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
95% van de mensheid is afval, daar heb je een punt.
Je moet het ook allemaal niet zo serieus nemen natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef Memento-Mori het volgende:
gezellig weer hieren als fries in limburg kan ik zeggrn dat friezen erger zijn. zuid limburgers zijn ook om te janken, maar noord limburg valt heel erg mee
Zoals een goed Nederlander betaamt, ben ik het resort niet afgeweest. Nadeel is dan wel dat je zit opgescheept met van die IJburggezinnetjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ah, die uiteraard klagen over het eten, dat er geen vissticks zijn en de mayonaise wel wat zuurquote:Op maandag 6 mei 2013 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een goed Nederlander betaamt, ben ik het resort niet afgeweest. Nadeel is dan wel dat je zit opgescheept met van die IJburggezinnetjes.
Je kent ze.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ah, die uiteraard klagen over het eten, dat er geen vissticks zijn en de mayonaise wel wat zuur.
Dan wil ik die Friezen en Zuid-Limburgers echt niet tegen het lijf lopenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef Memento-Mori het volgende:
gezellig weer hieren als fries in limburg kan ik zeggrn dat friezen erger zijn. zuid limburgers zijn ook om te janken, maar noord limburg valt heel erg mee
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wil ik die Friezen en Zuid-Limburgers echt niet tegen het lijf lopen
En Bengel zelf?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:03 schreef CherryLips het volgende:
De kinders van bengel mogen ook wel buiten schot blijven.
Nee, wel zoietsquote:Op maandag 6 mei 2013 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]zaten jullie bij cp ofzo? dan waren jullie heel dichtbij.
Volgens mij gaan m'n ouders daar over een paar maanden naartoe. Waren ze twee weken geleden ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]zaten jullie bij cp ofzo? dan waren jullie heel dichtbij.
Wanneer kom je nou es naar Den Haag verhuizen?quote:
change of plans.. vindquote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou es naar Den Haag verhuizen?
Blij dat ik klaar ben met die onzin.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
mopmooop weer een vak afgerond
en die docent zet er nog bij: minder dan ik van je gewend ben (7)
terwijl ik altijd maar 6jes haal maar dat vergeet die docent steeds en hij denkt dat ik altijd 8en en 9ens haal maar dat is helemaal niet zo haha
naja laat maar lekker denken toch
ik vind studeren echt heerlijkquote:
ik vond werken ook wel leuk ja maar studeren vind ik spannender zeg maarquote:
Ik werk liever.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind studeren echt heerlijk
heb al weer een andere master gezien die ik echt ooit nog ga doen
ooit
Alleen het bierzuipen was spannend.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond werken ook wel leuk ja maar studeren vind ik spannender zeg maar
Mooi grijs is niet lelijk?quote:
precies. Hoewel dit nu heel licht grijs is, maar pfff wilde dat het klaar wasquote:
Ik heb m'n vader voor zulke klusjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
precies. Hoewel dit nu heel licht grijs is, maar pfff wilde dat het klaar was
Ik ben zelfstandigquote:
Vrouwen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
En dan heb je weer de kans dat ik ga zeuren als het niet is zoals ik wil
Ik ben een beetje een controlfreak. Beetje maar hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen.
Ik ben lui en vind qua interieur alles al snel best, zolang het een beetje praktisch isIs vriendin wel blij mee.
Ik las eerst reetklussers en ook dat vond ik nog doodnormaal.quote:
Heb je de nieuwe tactiek nog bij je vriendin uitgeprobeerd?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik las eerst reetklussers en ook dat vond ik nog doodnormaal.
Ik heb nog een kadootje voor je!quote:Op maandag 6 mei 2013 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een controlfreak. Beetje maar hoor
Die sleur je toch gewoon mee uit de wildernis.quote:
Echte mannen blijven bierzuipen als ze werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in love
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Voor MissB:Oeh niet verkeerd! Maar hij mag mij nog wel iets ruigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in love
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Vanmiddag weer.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte mannen blijven bierzuipen als ze werken.
Nee, helaas.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe tactiek nog bij je vriendin uitgeprobeerd?
Ja dat dacht ik welquote:Op maandag 6 mei 2013 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh niet verkeerd! Maar hij mag mij nog wel iets ruiger
Niet wassen en dan ruikend naar tzaziki?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee, helaas.Volgende week in ieder geval themaseks, op z'n Grieks.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik welEn daar heb ik ook niets op tegen. Ruig.
Alhoewel.... ik vroeg me vanmiddag af waarom ik spierpijn had. Ik had toch niet gerend, noch gedanst? En toen bedacht ik me: O jade hetero.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik welEn daar heb ik ook niets op tegen. Ruig.
Alhoewel.... ik vroeg me vanmiddag af waarom ik spierpijn had. Ik had toch niet gerend, noch gedanst? En toen bedacht ik me: O jade hetero.
Echt! ;') Dat was zo'n stom besef.quote:
Waarom komt nu Barbra Streisand in me op?quote:
Nee! You can fight it! Denk aan tieten! DOE HET!quote:Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom komt nu Barbra Streisand in me op?
My GOD I'm gay!
*denk denk denk*quote:Op maandag 6 mei 2013 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee! You can fight it! Denk aan tieten! DOE HET!
Manboobs?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee! You can fight it! Denk aan tieten! DOE HET!
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom komt nu Barbra Streisand in me op?
My GOD I'm gay!
De spier-soort of de vet-soort?quote:
quote:
*gooit haardroger in bad*quote:Op maandag 6 mei 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*denk denk denk*
*zittend in bad met ijs*
*watjes in de mond, bitje in, wachtend op de schok*
Gaat in ieder geval het één en ander omhoog staan..quote:
I will give it a shot.quote:
Ieuw, knoflook en stukjesquote:
Gewoon in één keer doorslikken.quote:
Ogen dicht en slikken, voor god even vaderland!quote:
En dan doelbewust op de ogen mikken en liegen dat het er met net iets meer kracht uit kwam dan normaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Ogen dicht en slikken, voor god even vaderland!
Pink eye.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan doelbewust op de ogen mikken en liegen dat het er met net iets meer kracht uit kwam dan normaal.
Ogen dicht is wel aan te raden jaquote:Op maandag 6 mei 2013 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ogen dicht en slikken, voor god even vaderland!
quote:
Gooi zijn condooms weg.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Iets zeggen over 'waterbasis' en je zoon die seksgrapjes maaktpubers
Da is heul wa andersquote:
En dan oma worden?quote:
Omabehavin whehehequote:
Ben je gekquote:
quote:
Het bijbehorende korte, pittige, gekleurde kapsel heeft ze al.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het bijbehorende korte, pittige, gekleurde kapsel heeft ze al.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da is heul wa andersDa's herpes
Da's niet: het rode oogje na een pijnlijke lozing in je gezicht
Zo'n potentiële loverboy toch die z'n leuter overal gaat inhangen? De vraag is dan niet of je oma wordt, maar wanneer.quote:
Met zijn social skills zal het nog wel even durenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n potentiële loverboy toch die z'n leuter overal gaat inhangen? De vraag is dan niet of je oma wordt, maar wanneer.
Hij doet 'hihi' als hij tegen een meisje moet praten?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef missbehavin het volgende:
Met zijn social skills zal het nog wel even duren
En dan plast ie in zijn broek.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij doet 'hihi' als hij tegen een meisje moet praten?
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij doet 'hihi' als hij tegen een meisje moet praten?
nou... zit ie op fok?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zijn social skills zal het nog wel even duren
Nopequote:Op maandag 6 mei 2013 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou... zit ie op fok?
fok helpt al jaren sociaal minder vaardige mensen aan seks namelijk
FF inviten via Facebook dan maar.quote:
Is dat zo? Toch eens naar meets gaan dan............quote:Op maandag 6 mei 2013 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou... zit ie op fok?
fok helpt al jaren sociaal minder vaardige mensen aan seks namelijk
quote:
Ahhhhhhhhhhhh, leuk joh.quote:
Hij verandert wel van mening als 'ie hoort dat er allemaal vrouwen zitten die foto's van hun tieten posten.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Fok is toch stom, want zijn moeder zit er op
Met die redenatie wordt ie in ieder geval nooit homo.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Fok is toch stom, want zijn moeder zit er op
Wuuuuut.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij verandert wel van mening als 'ie hoort dat er allemaal vrouwen zitten die foto's van hun tieten posten.
Insinueer je nou dat zijn moeder op iedere pik gaat zitten die ze tegenkomt?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
Met die redenatie wordt ie in ieder geval nooit homo.
Nee natuurlijk doet ie dat nietquote:Op maandag 6 mei 2013 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat zijn moeder op iedere pik gaat zitten die ze tegenkomt?
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat zijn moeder op iedere pik gaat zitten die ze tegenkomt?
Jammer, ik was al bezig met een PM naar je om nou eindelijk es een meet met je te plannen.quote:
Als 'ie ooit thuiskomt met een meisje wat ze niks vindt, hoeft ze dus alleen maar ff met haar te scharen.quote:
Je weet best dat ik een 1 pik-vrouw benquote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, ik was al bezig met een PM naar je om nou eindelijk es een meet met je te plannen.
Hij wil het liefst tussen mij en vriendje in slapen (Mam, dan ben ik zeker een mood killer he?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie ooit thuiskomt met een meisje wat ze niks vindt, hoeft ze dus alleen maar ff met haar te scharen.
Dus die gaat in bed liggen bij een jongen en een meisje van 15-16.... lekker typequote:Op maandag 6 mei 2013 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wil het liefst tussen mij en vriendje in slapen (Mam, dan ben ik zeker een mood killer he?) en dan zegt vriendje altijd dat hij dat bij hem gaat doen als hij later een meisje mee neemt
Ik was ook niet van plan je vriendje erbij uit te nodigen dus dat komt goed uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:32 schreef missbehavin het volgende:
Je weet best dat ik een 1 pik-vrouw ben
ALSOF DAT ZO ERG IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Met die redenatie wordt ie in ieder geval nooit homo.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus die gaat in bed liggen bij een jongen en een meisje van 15-16.... lekker type.
Ik zou dat best leuk vindenquote:
Lekker shoppen met je zoon bij vintage winkeltjesquote:
Nu wil hij nooit mee shoppenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker shoppen met je zoon bij vintage winkeltjes
Benieuwd of je kerel er dan nog steeds tussen gaat liggen.quote:
Als hij daarmee zijn punt kan maken, vast welquote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of je kerel er dan nog steeds tussen gaat liggen.
Geef hem maar een x aan mij meequote:
Pas op hoor, ik hou je er aan hoor!quote:
ALSOF HET ZO ERG IS OM TUSSEN TWEE HOMO'S TE LIGGEN!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of je kerel er dan nog steeds tussen gaat liggen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik hou je er aan hoor!
Ik weet niet of haar kerel ook een één-pik vent is of niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
ALSOF HET ZO ERG IS OM TUSSEN TWEE HOMO'S TE LIGGEN!!!!
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar! Da's te jong. Dat rekt niet, dat scheurt, en dat moet dan weer genaaid worden!
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar kerel ook een één-pik vent is of niet.
Ja lach maar, ms gaat ie wel helemaal losquote:
"Los" being the key word herequote:Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, ms gaat ie wel helemaal los
Als 'ie aan dat Andreaskruis vastzit krijgt hij daar de kans niet voor natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Ja lach maar, ms gaat ie wel helemaal los
Het helpt ook niet dat een vrouw als jij het voor hem op gaat nemen...quote:
Ik vertrouw Ang3l gewoon nietquote:Op maandag 6 mei 2013 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat een vrouw als jij het voor hem op gaat nemen...
Maar...quote:
uhuh, en getrouwde mensen gaan ook nooit vreemdquote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar...... in een huwelijk hoor je elkaar toch te vertrouwen?
There still ain't no ring on my fingerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar...... in een huwelijk hoor je elkaar toch te vertrouwen?
Klopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:03 schreef HeatWave het volgende:
uhuh, en getrouwde mensen gaan ook nooit vreemd.
*kuch* teken aan de wand *kuch*quote:
QFT.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus neem het ervan zolang je nog niet bent getrouwd.quote:
Ik neem genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus neem het ervan zolang je nog niet bent getrouwd.
Als ik haar vriendje neuk vind ik dat geen vreemdgaan!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
En als hij jou neukt?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Als ik haar vriendje neuk vind ik dat geen vreemdgaan!
I knowquote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet echtquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Het is pas vreemdgaan als hij iets doet waarvan jullie hebben afgesproken dat exclusief te houden binnen jullie relatie. Ik neem aan dat jij hem niet met regelmaat neemt vanachter. Dus technisch is het dan geen vreemdgaan.quote:
En wat als ik Ang3l nu neem? Ik moet 'm nog eens onder de tafel drinken namelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is pas vreemdgaan als hij iets doet waarvan jullie hebben afgesproken dat exclusief te houden binnen jullie relatie. Ik neem aan dat jij hem niet met regelmaat neemt vanachter. Dus technisch is het dan geen vreemdgaan.
Zelfde verhaal, het is alleen vreemdgaan als je met je kerel heb afgesproken dat je alleen hem anaal neemt.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef missbehavin het volgende:
En wat als ik Ang3l nu neem? Ik moet 'm nog eens onder de tafel drinken namelijk
Ooooh.Oh Ang3l.....quote:Op maandag 6 mei 2013 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, het is alleen vreemdgaan als je met je kerel heb afgesproken dat je alleen hem anaal neemt.
Met zo'n rubberen ding en dan een riempje en een gespje en zo?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wat als ik Ang3l nu neem? Ik moet 'm nog eens onder de tafel drinken namelijk
Die gaat vast over z'n nek van de lucht als die zure sloot van je nat wordt van de opwinding.quote:
Yup, en dat ze dan roept 'who's your daddy?' enzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Met zo'n rubberen ding en dan een riempje en een gespje en zo?
Het wordt een verrassingquote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaat vast over z'n nek van de lucht als die zure sloot van je nat wordt van de opwinding.
Of het zuur of zoet ruikt?quote:
Alles!quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lig je daar straks hulpeloos op je rug terwijl zo'n vleesmonster op je gezicht komt afzetten.
[ afbeelding ]
Als zelfs zo'n lekker hapje als jij dat al zegt...quote:
Hoe was de vakantie, Air?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zelfs zo'n lekker hapje als jij dat al zegt...
Leuk, en druk. Mijn moeder en zus lullen afzonderlijk al 5 kwartier in een uur. Als je daarmee een week in een huisje zit, kun je je voorstellen dat je na afloop wel weer toe bent aan wat rust.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, en druk. Mijn moeder en zus lullen afzonderlijk al 5 kwartier in een uur. Als je daarmee een week in een huisje zit, kun je je voorstellen dat je na afloop wel weer toe bent aan wat rust.
Nou, wel weer goed inmiddels. Het is hier druk en hectisch, maar we slaan ons er goed doorheen.quote:
Dat zal best. Het is ook niet niks, zo'n indringer erbij.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, wel weer goed inmiddels. Het is hier druk en hectisch, maar we slaan ons er goed doorheen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, wel weer goed inmiddels. Het is hier druk en hectisch, maar we slaan ons er goed doorheen.
Pinksterweekend gaan we weer weg met familie en ik ben er echt aan toequote:Op maandag 6 mei 2013 17:45 schreef L-E het volgende:
[..]
HerkenbaarIk moet ook altijd een paar dagen extra vrij na een familieweekendje. Maar toch he: familie
Hij ligt nog in het ziekenhuis helaas, dus een indringer is het nog niet zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal best. Het is ook niet niks, zo'n indringer erbij.
Ik bedoelde ook meer in de figuurlijke zin. Zo'n aanvulling op het gezin is toch iets waar je je hele ritme opnieuw omheen gaat bouwen. Is er al zicht wanneer hij uit het ziekenhuis mag?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:53 schreef L-E het volgende:
Hij ligt nog in het ziekenhuis helaas, dus een indringer is het nog niet zo.
Zodra hij zelfstandig kan drinken, en dat zijn we nu aan het opbouwen. We verwachten binnen 2 a 3 weken. Verder gaat alles fantastisch, heel bijzonder. En inderdaad, het is een heel nieuw ritme met alle ziekenhuisbezoekjes op een dag.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer in de figuurlijke zin. Zo'n aanvulling op het gezin is toch iets waar je je hele ritme opnieuw omheen gaat bouwen. Is er al zicht wanneer hij uit het ziekenhuis mag?
Goed om te horen dat er progressie in zit. Kan mij voorstellen dat dat al een hele opluchting is.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:59 schreef L-E het volgende:
Zodra hij zelfstandig kan drinken, en dat zijn we nu aan het opbouwen. We verwachten binnen 2 a 3 weken. Verder gaat alles fantastisch, heel bijzonder. En inderdaad, het is een heel nieuw ritme met alle ziekenhuisbezoekjes op een dag.
We hadden ons op het slechtste voorbereid. Ik was nog geen 34 weken zwanger toen hij werd geboren, daar zitten aardig wat risico's aan vast. Maar hij blijkt een ware held, we zijn trots.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er progressie in zit. Kan mij voorstellen dat dat al een hele opluchting is.
Yup, 34 weken is gewoon nog te vroeg. Trots zijn is goed.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:02 schreef L-E het volgende:
We hadden ons op het slechtste voorbereid. Ik was nog geen 34 weken zwanger toen hij werd geboren, daar zitten aardig wat risico's aan vast. Maar hij blijkt een ware held, we zijn trots.
Ik moet er echt serieus niet aan denkenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lig je daar straks hulpeloos op je rug terwijl zo'n vleesmonster op je gezicht komt afzetten.
[ afbeelding ]
Meer dames voor mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet er echt serieus niet aan denkenDa's geen grapje. Sorry dames!
Gezellig!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben erDe cv-man is lekker vroeg. Staat ie daar in het berghok tussen het maandverband
Klinkt als het begin van een Duitse film voor 18 jaar en ouder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben erDe cv-man is lekker vroeg. Staat ie daar in het berghok tussen het maandverband
Dat effect hebben mannen op jou he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft er wel een natte bende van gemaakt.
Ik mis de pizzabezorger.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een Duitse film voor 18 jaar en ouder.
Met pizza? Bel de bezorger.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
misschien moet ik er toch maar weer een gewoonte van maken te ontbijten.
Shoarma, het ontbijt voor kampioenen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:48 schreef CherryLips het volgende:
De shoarmatent hier is volgens mij wel open.
En de Mac vanaf tien uur
die shoarmatent is waarschijnlijk tót tien uur open.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:48 schreef CherryLips het volgende:
De shoarmatent hier is volgens mij wel open.
En de Mac vanaf tien uur
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Bij mijn oude studentenvereniging was een studentenhuis dat "het natte broodhuis" heette, omdat de buurman ze geregeld kwam bedanken dat ze zijn duiven gevoerd hadden met nat brood.
Ze hadden daar de gewoonte uit het dakraam te kotsen als ze te veel gezopen hadden.
Ik ook niet. Alleen in combinatie met BBQ's maar van die keren geef ik de stukjes rauwe kip de schuld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nog nooit gekotst van de drank
even afkloppen
Ik niet meer sinds mn 16e. Nou ja. Misschien daarna nog 1x ofzo. Is ook alweer even geleden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nog nooit gekotst van de drank
even afkloppen
Ik 3 weken geleden nogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:01 schreef Q. het volgende:
Ik niet meer sinds mn 16e. Nou ja. Misschien daarna nog 1x ofzo. Is ook alweer even geleden.
De echte alcoholist kan iedere hoeveelheid drank moeiteloos binnenhouden.quote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De echte alcoholist kan iedere hoeveelheid drank moeiteloos binnenhouden.
Het zijn de wannabe's die ervan moeten kotsen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef Seikcid het volgende:
Ik ook pas geleden nog maar dat was meer een combinatie van factoren. Vriendin was boos in ieder geval.
Aha.quote:
Komt door de buurvrouw gisteren, die stond pontificaal met d'r uitgezakte tieten voor het raam.quote:
Zeikwijf. Je mag ook niets meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef Seikcid het volgende:
Ik ook pas geleden nog maar dat was meer een combinatie van factoren. Vriendin was boos in ieder geval.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De echte alcoholist kan iedere hoeveelheid drank moeiteloos binnenhouden.
Het zijn de wannabe's die ervan moeten kotsen.
quote:
Bewust, het is dan ook geen bikini.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kon je geen sekslozere bikini vinden, damn
Het is al erg dat je dat onderscheid weet..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Bewust, het is dan ook geen bikini.En damn, ik krijg ik 'm wel omhoog hoor.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kon je geen sekslozere bikini vinden, damn
Oh nee he, jij hebt er zo een?quote:
Wat is er ook mis mee dan?quote:
Hypocriet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind ze lelijk![]()
Behalve als CL'tje er een aan heeft natuurlijk
Ja duh, CL!quote:
Ik toch ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereen heeft een platte pens
En dan kon ik nog geen bikini aan.
Vrouwen en badkleding..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga gewoon nooit in/naast het water liggen. Probleem opgelost.
quote:
Dat laat je dan wel makkelijker lopen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, gewoon naakt gaan, scheelt boel gezeik.
Daar hoeft een bikini je niet echt bij tegen te houden natuurlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat laat je dan wel makkelijker lopen inderdaad.
Just do it!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar hoeft een bikini je niet echt bij tegen te houden natuurlijk
...Maar al die naakte vrouwen maakt het voor ons weer lastiger comfortabel in zwembroek te lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, gewoon naakt gaan, scheelt boel gezeik.
Nou niet alle naakte vrouwen lijkt me. Gemiddeld dagje strand word ik iig niet blij van als je ziet wat er rondlooptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Maar al die naakte vrouwen maakt het voor ons weer lastiger comfortabel in zwembroek te lopen
Walvissen en zeekoeien moeten gewoon in de zee blijven dobberen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou niet alle naakte vrouwen lijkt me. Gemiddeld dagje strand word ik iig niet blij van als je ziet wat er rondloopt
Maar dat doen ze nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Walvissen en zeekoeien moeten gewoon in de zee blijven dobberen.
Terugslepen en afzinken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Walvissen en zeekoeien moeten gewoon in de zee blijven dobberen.
Eén CL ertussen is genoeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou niet alle naakte vrouwen lijkt me. Gemiddeld dagje strand word ik iig niet blij van als je ziet wat er rondloopt
Dat is waar. Ik zal deze zomer eens goed oplettenquote:
Of naakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:45 schreef Seikcid het volgende:
Niemand pics van CL in bikini? Ben nu wel benieuwd.
quote:
Ohja, dat album.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:56 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Van Twist heb ik ooit een klein 'album' gehadNiet naakt overigens maar gezworen die alleen toe te voegen aan m'n eigen rukbibliotheek.
Noodweer?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef MissMSX het volgende:
Oew, het is erop of eronder voor het noodweer hier straks
Ik zie rode plekken op buienradarquote:
Flauwquote:
Leuk juistquote:
Nou ja, tot dinsdag vrij, da's bijna vakantiequote:
Ik tot de 27e.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, tot dinsdag vrij, da's bijna vakantie
wo-ma is meer dan een lang weekendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik tot de 27e.Maar een lang weekend is ook lekker.
Sensitive much?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wo-ma is meer dan een lang weekendHou op mijn vrije dage te verpesten
quote:
Oh en al lekker in de buurt zie ik!quote:
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk juist
Wat wel echt flauw is is dat ik een nieuw paspoort wil en dus m'n vingerafdrukken aan de staat moet afstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |