Ik geef graag drie kussen aan iemand die jarig is, maar omdat jij het bent zal ik ze aan appeltje gevenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik geef graag drie kussen aan iemand die jarig is, maar omdat jij het bent zal ik ze aan appeltje geven
Gefeliciteerd en fijne b-day seks
Amateur.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
je drinkt om negen uur sochtends geen bier, mongool
Jenever ?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
je drinkt om negen uur sochtends geen bier, mongool
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik geef graag drie kussen aan iemand die jarig is, maar omdat jij het bent zal ik ze aan appeltje geven
Gefeliciteerd en fijne b-day seks
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteeeeerd lieve Furdipurdi, tot vanavond.
Ik verwacht een liveblog verslagquote:Op maandag 6 mei 2013 10:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteeeeerd lieve Furdipurdi, tot vanavond.
en neuk hem. zoals hij het wilt, het is zijn dag! Hop ! doe! gaan!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga sushi eten en feestje vieren dan gekkerd.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
en neuk hem. zoals hij het wilt, het is zijn dag! Hop ! doe! gaan!
Waarom hou je niet meer van mij zoals vroeger? Ik heb het gevoel dat wij steeds verder van elkaar vandaan drijven.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
Ik.wil.van dit topic gebruik maken.om Willem-Alexander nog even te feliciteren met zijn nieuwe koningsschap
I never loved yaquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom hou je niet meer van mij zoals vroeger? Ik heb het gevoel dat wij steeds verder van elkaar vandaan drijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |