Erg domquote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoe dom is het dan dat ik de Gala heb gekocht per ongeluk
Ja, erg goed, maar bijvoorbeeld Aguero, Rooney, Touré, Kompany, Hart etc zou ik eerder in de categorie "ziek" plaatsen. Dit is een sterk team, maar meer ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fellaini,Cazorla, Bassong, Benteke, Baines zijn ook allemaal erg goed. Vertonghen kan ook erg goed worden.
Dat kan je eigenlijk pas beoordelen als de stats bekend zijn he, misschien krijgen sommigen wel echt abnormale upgrades.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, erg goed, maar bijvoorbeeld Aguero, Rooney, Touré, Kompany, Hart etc zou ik eerder in de categorie "ziek" plaatsen. Dit is een sterk team, maar meer ook niet.
Hmm ja maar als Fellaini 88 rated wordt dan is hij wel beter dan Touréquote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, erg goed, maar bijvoorbeeld Aguero, Rooney, Touré, Kompany, Hart etc zou ik eerder in de categorie "ziek" plaatsen. Dit is een sterk team, maar meer ook niet.
Kompany had bijvoorbeeld 90 of 91 gekregen. Sowieso hoger dan 88 vertonghen etc.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat kan je eigenlijk pas beoordelen als de stats bekend zijn he, misschien krijgen sommigen wel echt abnormale upgrades.
Of Babel, dit was MOTM en speelde echt goed (maar daar kijkt FIFA nooit naarquote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik snap echt niet waarom Eriksen een SIF zou moeten krijgen. Doe dan Fischer IF, die heeft gescoord en belangrijke doelpunten gescoord dit seizoen (als je deze IF beschouwd als bekroning van de landstitel).
Volgens mij stond er iets van '1goal en 2 assists in de kampioenswedstrijd'quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik snap echt niet waarom Eriksen een SIF zou moeten krijgen. Doe dan Fischer IF, die heeft gescoord en belangrijke doelpunten gescoord dit seizoen (als je deze IF beschouwd als bekroning van de landstitel).
Maar Vertonghen had meer pace, dus jaquote:Op maandag 6 mei 2013 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kompany had bijvoorbeeld 90 of 91 gekregen. Sowieso hoger dan 88 vertonghen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat ik Sneijder als CA neerzet daar, is hij niet ingespeeld met mijn rechter SPEn die wil ik eigenlijk niet kwijt omdat zijn snelheid lekker hoog is, en anders moet ik toch Milito daar neerzetten
![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:04 schreef Topiek het volgende:
Doe dan Holtby op CA, de Schalke versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat ik Sneijder als CA neerzet daar, is hij niet ingespeeld met mijn rechter SPEn die wil ik eigenlijk niet kwijt omdat zijn snelheid lekker hoog is, en anders moet ik toch Milito daar neerzetten
http://wefut.nl/player/6465
Omvormen met positiekaartjesquote:Op maandag 6 mei 2013 13:10 schreef Topiek het volgende:
Maar Holtby is CM en geen CA.. op PC staat hij ook niet als CA te koop
Ik heb geen idee wat CAM > CA kostquote:Op maandag 6 mei 2013 13:10 schreef Topiek het volgende:
Maar Holtby is CM en geen CA.. op PC staat hij ook niet als CA te koop
Omdat Eriksen ook daadwerkelijk goed speelde Fischer was ontzettend bagger gisterenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik snap echt niet waarom Eriksen een SIF zou moeten krijgen. Doe dan Fischer IF, die heeft gescoord en belangrijke doelpunten gescoord dit seizoen (als je deze IF beschouwt als bekroning van de landstitel).
CAM > CA ook maar iets van 200.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat CAM > CA kostZal wel duur zijn.
CM > CAM is in ieder geval 200 coins.
2.5 link van Huntelaar en 2.5 van Esswein. Dat is dus 5 waar 5 nodig. Gebruik www.wefut.nl om het te checken...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:12 schreef Topiek het volgende:
En daarbij komt nog, als Holtby daar dan weer staat, is hij niet ingespeeld met de rest van m'n middenveld
Lees even wat artikels over chemistry door, want dat snap je nog niet helemaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:12 schreef Topiek het volgende:
En daarbij komt nog, als Holtby daar dan weer staat, is hij niet ingespeeld met de rest van m'n middenveld
ja waarom staat dat niet even op wefut als helpfunctiequote:Op maandag 6 mei 2013 13:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lees even wat artikels over chemistry door, want dat snap je nog niet helemaal.
Ik heb je nog gewaaschuwd...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is de 1e dag na de vakantie en ik krijg meteen weer gezeur over dat ik niks doe en dat ik moet studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |