IF Lurlingquote:
Geen Lurling en Cavaniquote:Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, IF Pool en IF Klose
kut totw.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, IF Pool en IF Klose
Als TOTS woensdag er bij komt zal dat wel meevallen, want dan worden er veel pakjes geopendquote:Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
IF Hulk zal wel echt abnormaal duur worden
Nou ja, gok nog steeds minstens 400k, maar als TOTS komt zal het inderdaad wel lager zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als TOTS woensdag er bij komt zal dat wel meevallen, want dan worden er veel pakjes geopend
Zabaleta wil ik wel gebruikenquote:
Vind het nog wel meevallen eigenlijk. Alleen Suarez, Bale, Mata en Hazard zou ik liever niet tegen willen spelen.quote:
Wat jij hier trouwens zegt, Sneijder is tegenwoordig Galatasaray..?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kun je de rest Serie A achter Sneijder zetten
Ja, maar hij heeft dus twee kaarten, een van Inter en een van Gala. Omdat hij gedurende het seizoen bij twee clubs heeft gespeeld kreeg je in het begin een Sneijder-kaart van Inter in pakjes en nu zijn Gala-kaart.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat jij hier trouwens zegt, Sneijder is tegenwoordig Galatasaray..?
Fellaini,Cazorla, Bassong, Benteke, Baines zijn ook allemaal erg goed. Vertonghen kan ook erg goed worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen eigenlijk. Alleen Suarez, Bale, Mata en Hazard zou ik liever niet tegen willen spelen.
Hoe dom is het dan dat ik de Gala heb gekocht per ongelukquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft dus twee kaarten, een van Inter en een van Gala. Omdat hij gedurende het seizoen bij twee clubs heeft gespeeld kreeg je in het begin een Sneijder-kaart van Inter in pakjes en nu zijn Gala-kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |