nou, echt he, wtf!!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst nog netjes zo van "hoi daar zijn we weer" en daarna O HAI BOOBIES!
Alleen bij Sjaan had ik het al direct, want daar zag ik eerst tetten en daarna haar gezicht![]()
Ik stem voor dat Sjaan nooit meer iets anders aan mag
Ja maar dat is jouw manier om hallo te zeggenquote:
Zal ik hem inkoppen?quote:
HET IS AIDS!quote:
Ik vertel je toch niks nieuws jonge!quote:
quote:
Ik zie het niet!!quote:Op maandag 6 mei 2013 07:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik deed bij deze foto een "when you see it, you'll shit bricks"
[ afbeelding ]
Dat kan iedereen. Je moet je ook insmeren en niet te lang er onder liggen!quote:Op maandag 6 mei 2013 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
Verbranden onder de zonnebank, ik kan het.
Gignerhuid of niet, insmeren moet altijd voor bescherming! *pats*quote:Op maandag 6 mei 2013 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook geen Gingerhuid verder. Maar zal m voor de sessie van vanavond 15 cm hoger hangen
Jawel want spankenquote:Op maandag 6 mei 2013 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Staat nergens, nooit gehoord ook, dus om me daar nou voor te slaan?
Je leest toch wel al die bjoetieblogs waar op staat dat je er kanker en aids van krijgt als je niet smeert?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Staat nergens, nooit gehoord ook, dus om me daar nou voor te slaan?
nee. Ik zonnebank ook nooit en kanker krijg ik toch wel. Die waarschuwingen zijn vooral voor zonnebankverslaafde wortelwijven toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je leest toch wel al die bjoetieblogs waar op staat dat je er kanker en aids van krijgt als je niet smeert?
quote:Heb je huidtype 1, dus rossig haar, een lichte huid en veel sproeten, dan is het niet toegestaan gebruik te maken van de zonnebank.
Jawel man, alleen ik mag niet zo lang en niet te vaak. T is juist goed om eerst paar keer te zonnebanken dan kan huidje wat beter tegen de zon!quote:Op maandag 6 mei 2013 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.girlscene.nl/p(...)onnen_en_zonnebanken
Godverdomme, het is een complete wetenschap![]()
O en Sjaan mag heul niet van de zonnebankwet!
[..]
Volgens die zonnebankmeneer is het niet toegestaan!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 08:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel man, alleen ik mag niet zo lang en niet te vaak. T is juist goed om eerst paar keer te zonnebanken dan kan huidje wat beter tegen de zon!
Ik ga meestal kwartiertje, dat is dan 7 min voorkant en 7 min achterkant
Is ook niet aan mannen besteed zoietsquote:Op maandag 6 mei 2013 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Heuj SQ, er zit wat in je haar!!
Ik heb de haarbloementrend maar even uitgelegd aan de heren op kantoor
Daar snappen mannen ook geen drol van iddquote:Op maandag 6 mei 2013 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Heuj SQ, er zit wat in je haar!!
Ik heb de haarbloementrend maar even uitgelegd aan de heren op kantoor
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:24 schreef Incantrix het volgende:
Wel grappig, ik doe al jaren zonder agenda en heb bijna alle afspraken altijd gewoon onthouden. Alleen vond Paul het dus irritant dat hij nooit wist wanneer we gezamenlijke afspraken hadden, dus heeft hij mijn agenda op de telefoon helemaal ingericht, ik alles erin gezet, helemaal keurig.
Alleen heeft mijn hoofd nu *poef* gedaan en spontaan weet ik níks meerecht stom.
gaan ze vragen wat voor bloem het is en voor welk feest en of ik per ongeluk pokon op mijn haar had gespraydquote:Op maandag 6 mei 2013 09:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar snappen mannen ook geen drol van idd
Wij hebben ook een bord in de keuken, maar die hangt helemaal vol met magneetjes, geboortekaartjes en meer van zulksquote:Op maandag 6 mei 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Herkenbaar wel
Ik heb gewoon een kalender van papier en een whiteboard
Dat soort afspraken zette ik al wel in de telefoon, voornamelijk om het tijdstip te onthoudenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu wel een agenda. Voor de ziekenhuisafspraken, en wanneer mijn vader dan werktAnder vergeet ik het zeker
HARHARHARRRRquote:Op maandag 6 mei 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaan ze vragen wat voor bloem het is en voor welk feest en of ik per ongeluk pokon op mijn haar had gesprayd
ranja?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat soort afspraken zette ik al wel in de telefoon, voornamelijk om het tijdstip te onthouden
[..]
HARHARHARRRR
Eckten dijenkletsers jazulke dingen had ik nogal vaak met opmerkingen over ranja
waffer auto? Een espace?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:32 schreef Incantrix het volgende:
En ik ga zo bellen om bij een auto te gaan kijken
oh jaquote:Op maandag 6 mei 2013 09:34 schreef Incantrix het volgende:
Mijn naam staat altijd garant voor een feestje
quote:
Echt he? En dat ze je dan zo aankijken met opgetrokken wenkbrauwen in afwachting van jouw bulderlachquote:Op maandag 6 mei 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dat heeft bb ook, en toch zijn er nog mensen die denken origineel te zijn
Jup! Ik zei ook altijd: Goh wat een originaliteit ! Had ik écht nog niet gehoordquote:
hey, die heb ik ook! Da's een goeien bak!quote:Op maandag 6 mei 2013 09:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik doe niet aan franse auto's. Een Volvo V40
Stations zijn echt lelijk, maar toch hou ik ervan
Oh, echt? Ik vind het ook echt wel een mooie auto, voor zover dat kan zeg maarquote:Op maandag 6 mei 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hey, die heb ik ook! Da's een goeien bak!
je hebt me zelfs al eens om ervaringen gevraagd. Met je zeefgeheugenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik vind het ook echt wel een mooie auto, voor zover dat kan zeg maarmijn voormalig werkgever had er één en vond het ook een superding
ja maar die dingen zijn ook wel serieus lelijk hoor!quote:Op maandag 6 mei 2013 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind stations hmwoah. Wel veel kofferbakruimte maar nog steeds plek voor 3 achterin.
Ik heb nu een zafira, daar kunnen we met het hele gezin in en nog 2 extra
Wil ik ook! Over een jaar of 10 neem ik de variant die dan hip is. Dan zijn mijn kinderen groot (quote:
Yupz. Wij zijn ermee begonnen toen we een tent van 40 kg kregen voor ons trouwen en met onze kampeergear in de swift de gotthardpas moesten nemen omdat er in de tunnel een fikkende vrachtwagen stondquote:Op maandag 6 mei 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Stations zijn praktisch ende kindvriendelijk.
of ze "lenen" 'mquote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wil ik ook! Over een jaar of 10 neem ik de variant die dan hip is. Dan zijn mijn kinderen groot () en willen ze toch nooit meer mee
Oh jaquote:
Haha, ik wist dat jullie een Volvo hebben, dat jullie ook nog eens in een V40 rijden wist ik niet eens, ik zag meer een executive-model voor me bij julliequote:Op maandag 6 mei 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt me zelfs al eens om ervaringen gevraagd. Met je zeefgeheugen
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben mongool of morgoth. Die laatste vond ik altijd wel stoer
De jeep (of landrover, kweeniemeer) nemen en dan offroad gaan baggerenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja
Neuh, ze nemen maar een auto van hun vadert. Die heeft er 5 dus meer keuze
Precies!quote:Op maandag 6 mei 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De jeep nemen en dan offrpad gaan baggeren
Daarvoor zou ik nog wel eens een Suzuki Samurai voor willen hebben jaquote:Op maandag 6 mei 2013 09:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Precies!
Zou ik zelf ook graag doen, mits ik bij de pedalen zou passen
Executive ermahgerrrdquote:Op maandag 6 mei 2013 09:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, ik wist dat jullie een Volvo hebben, dat jullie ook nog eens in een V40 rijden wist ik niet eens, ik zag meer een executive-model voor me bij jullie
Taart, met 3 kinders is dat anders ja
Ik wil een matzwarte dodge w200quote:Op maandag 6 mei 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik nog wel eens een Suzuki Samurai voor willen hebben ja
Of:quote:Op maandag 6 mei 2013 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd ik mag op gesprek komen. Flip alle hamburgers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |