nou, echt he, wtf!!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst nog netjes zo van "hoi daar zijn we weer" en daarna O HAI BOOBIES!
Alleen bij Sjaan had ik het al direct, want daar zag ik eerst tetten en daarna haar gezicht![]()
Ik stem voor dat Sjaan nooit meer iets anders aan mag
Ja maar dat is jouw manier om hallo te zeggenquote:
Zal ik hem inkoppen?quote:
HET IS AIDS!quote:
Ik vertel je toch niks nieuws jonge!quote:
quote:
Ik zie het niet!!quote:Op maandag 6 mei 2013 07:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik deed bij deze foto een "when you see it, you'll shit bricks"
[ afbeelding ]
Dat kan iedereen. Je moet je ook insmeren en niet te lang er onder liggen!quote:Op maandag 6 mei 2013 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
Verbranden onder de zonnebank, ik kan het.
Gignerhuid of niet, insmeren moet altijd voor bescherming! *pats*quote:Op maandag 6 mei 2013 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook geen Gingerhuid verder. Maar zal m voor de sessie van vanavond 15 cm hoger hangen
Jawel want spankenquote:Op maandag 6 mei 2013 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Staat nergens, nooit gehoord ook, dus om me daar nou voor te slaan?
Je leest toch wel al die bjoetieblogs waar op staat dat je er kanker en aids van krijgt als je niet smeert?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Staat nergens, nooit gehoord ook, dus om me daar nou voor te slaan?
nee. Ik zonnebank ook nooit en kanker krijg ik toch wel. Die waarschuwingen zijn vooral voor zonnebankverslaafde wortelwijven toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je leest toch wel al die bjoetieblogs waar op staat dat je er kanker en aids van krijgt als je niet smeert?
quote:Heb je huidtype 1, dus rossig haar, een lichte huid en veel sproeten, dan is het niet toegestaan gebruik te maken van de zonnebank.
Jawel man, alleen ik mag niet zo lang en niet te vaak. T is juist goed om eerst paar keer te zonnebanken dan kan huidje wat beter tegen de zon!quote:Op maandag 6 mei 2013 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.girlscene.nl/p(...)onnen_en_zonnebanken
Godverdomme, het is een complete wetenschap![]()
O en Sjaan mag heul niet van de zonnebankwet!
[..]
Volgens die zonnebankmeneer is het niet toegestaan!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 08:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel man, alleen ik mag niet zo lang en niet te vaak. T is juist goed om eerst paar keer te zonnebanken dan kan huidje wat beter tegen de zon!
Ik ga meestal kwartiertje, dat is dan 7 min voorkant en 7 min achterkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |