Die foto van Kaas was volgens mij van 2000.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zag ook zo'n foto van Kaas in kort-kort. Held is dat.
Nog maar eens goed lezen dan.quote:
Kaas is sowieso held. Heeft ook in de regen gefietst, maar ook al niet gefietst, toch eindbaas omdat kaas.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nog maar eens goed lezen dan.
Kaas heeft volgens mij in 1999 en 2000 de Marmotte gefietst. Ik ook (beide mooi weer).
En bovendien heb ik 'm in 2001 gefietst, in de regen. Kaas niet.
In 2002 ben ik niet gestart, omdat het slecht weer was. Volgens mij Kaas ook niet, want die zou helemaal niet rijden.
Die paar spatjes die Kaas op de Croix de Fer had in 2000 kun je amper regen noemenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kaas is sowieso held. Heeft ook in de regen gefietst, maar ook al niet gefietst, toch eindbaas omdat kaas.
Velen hier hebben inderdaad een status. Jij bent de D1 man, daar kom je nooit meer vanaf. Eentwee is de koopjesjager. Forever. Grip de BBQ meister. Dan hebben we Robin - man in tights (nick ff kwijt). Buurman en Buurman. Ik ben natuurlijk de man van de Okselachtige gemiddeldes, en de dikzak van het topic..quote:
Can't beat me! Pussy!quote:Op maandag 6 mei 2013 18:30 schreef Patroon het volgende:
Ga ff naar het fitness en superdudes topic met je niets zeggende huismoeder fitness oefeningen.
Het is wel jammer dag die okselachtige gemiddeldes niet meer de top van het forum zijn. Niveau is gestegen. Ik ben trots op mijn D1 status, mijn fundament namelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Velen hier hebben inderdaad een status. Jij bent de D1 man, daar kom je nooit meer vanaf. Eentwee is de koopjesjager. Forever. Grip de BBQ meister. Dan hebben we Robin - man in tights (nick ff kwijt). Buurman en Buurman. Ik ben natuurlijk de man van de Okselachtige gemiddeldes, en de dikzak van het topic..
Global warming takes its tollquote:Op maandag 6 mei 2013 18:59 schreef MCH het volgende:
Is Knut de Ijsbeer overleden of zie ik hem gewoon over het hoofd?
Tsja, van veel lichamelijk werk wordt je sterk. Niet dat ik ook maar enig benul heb van wat burpees en airsquats zijn hoor. Ik heb zo'n bruin vermoeden dat je binnenkort hier komt vragen of die testosteron spuiten en pillen ook goed helpen om nog hogere Okkieachtige gemiddelden te behalen. Maar eigenlijk zijn die resultaten van je vriendin nog veel hoopgevender.................quote:Op maandag 6 mei 2013 18:21 schreef Oksel het volgende:
Vandaag PowerContest gedaan.. gvd, zwaar.
AMRAP - As many repeats as possible - tijd 6 minuten.
10 stuks full burpees
10 stuks airsquats (reedt op zo'n stepbankje)
10 stuks knees2elbows (liggend op grond)
Vorige keer 130 reps, vriendin 140. Ik dit keer 153, vriendin 156.
Verschil is dat ze helemaal kapot is, en ik binnen 3 minuten op adem ben. Ze is lichamelijk fitter, maar conditioneel slechter. Mijn conditie is te goed voor m'n dikke lijf..Merk ik ook tijdens het fietsen, mensen om me heen puffen en hijgen, terwijl mijn benen pijn doen.
Dan solliciteer ik wel voor Noob in trainingquote:Op maandag 6 mei 2013 18:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Velen hier hebben inderdaad een status. Jij bent de D1 man, daar kom je nooit meer vanaf. Eentwee is de koopjesjager. Forever. Grip de BBQ meister. Dan hebben we Robin - man in tights (nick ff kwijt). Buurman en Buurman. Ik ben natuurlijk de man van de Okselachtige gemiddeldes, en de dikzak van het topic..
Ik doe hem samen met 2 neven en een oom.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, heb eigenlijk altijd wat bij me voor lekrijden. t zit in een klein zakje, en dat ligt altijd in mn helm, dus ik pak het zo mee. Tooltje en bandenplakkers neem ik eigenlijk nooit meer mee. Plakken onderweg is toch kut.
gaat er eigenlijk nog iemand naar Limburg donderdag voor de klimclassic? Ik doe m in ieder geval samen met fietsmaatje Jitze.
MarcoD sliep in Haarlem bij z'n chick, uiteraard wel op de fiets gegaan!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Tis trouwens mooi weer en het pont is goed vol, maar marcod is nergens te bekennen!
Nee, dat niet. Maar in mijn carrière al wel een stuk of 5 cyclo's met stromende regen en een graad of 5.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben in maart al 309km gefietst in sneeuw, 5 graden en ijskoude wind hé Wombcat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |