SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Bagger....quote:Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben al meer dan 10 dagen een soort van ongesteld
Dat denk ik ookquote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vrees dat het donderdag wel druk zou zijn
ik nietquote:
Warm Bodies, the last excorsist, iron man 3 (3D) en olympus has fallenquote:
Cool eerste 2 films ken ik totaal nietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bagger....
[..]
Dat denk ik ook
[..]
ik niet
[..]
Warm Bodies, the last excorsist, iron man 3 (3D) en olympus has fallen
ik sta nu in rij om kaartjes te halen voor The Last Exorcisme, ben benieuwd.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bagger....
[..]
Dat denk ik ook
[..]
ik niet
[..]
Warm Bodies, the last excorsist, iron man 3 (3D) en olympus has fallen
ik vond die minder eng dan verwachtquote:Op zondag 5 mei 2013 20:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ik sta nu in rij om kaartjes te halen voor The Last Exorcisme, ben benieuwd.
dan zal ik wel in slaap vallenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik vond die minder eng dan verwachten dat zegt best wat
Damn dat is kutquote:
Een maand geleden ofzoquote:
Hmm... ik heb er zelf geen ervaring mee..... maar volgens de meiden die ik ken die het hebben wordt minder elke cyclus weer geloof ik ... tot niks in hun geval danquote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een maand geleden ofzo
Maar de nare pilbijwerkingen zijn weg dus eigenlijk heb ik het er wel voor over.
Was geen eens als pun bedoeldquote:
Ik heb vannacht al flink geslapen. Ben vandaag hele dag al hyper en kan mijn energie niet kwijtquote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... in jouw geval toch fijn? Ff een uurtje bijpitten
Nou ja, ik hoop dat het overgaat maar ik heb er verder geen last van, dus ik zie welquote:Op zondag 5 mei 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb er zelf geen ervaring mee..... maar volgens de meiden die ik ken die het hebben wordt minder elke cyclus weer geloof ik ... tot niks in hun geval dan
Ow hmmmquote:Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al flink geslapen. Ben vandaag hele dag al hyper en kan mijn energie niet kwijt
In dat geval.... hoogstens in de gaten houdenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat het overgaat maar ik heb er verder geen last van, dus ik zie wel
Natuurlijk ... ik rij ff naar DHquote:Op zondag 5 mei 2013 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja inderdaad hmmmKom jij mij helpen er vanaf te komen?
Ja, i knowquote:Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die vond ik leuk....... lekker schietende mannen![]()
Hmm..quote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, i knowMaar de laatste tijd heb ik als ik een film op zet na een kwartier geen zin meer
Herkenbaar, heb daar ook last van. Met veel moeite van de week 21 jump street en looper gekeken. Normaal keek ik 2 films op een avond en nu doe ik er een hele week overquote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, i knowMaar de laatste tijd heb ik als ik een film op zet na een kwartier geen zin meer
?quote:
Als ik met iemand samen kijk of in de bios (meestal is dat met iemand samen) dan heb ik er weer geen problemen meequote:Op zondag 5 mei 2013 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb daar ook last van. Met veel moeite van de week 21 jump street en looper gekeken. Normaal keek ik 2 films op een avond en nu doe ik er een hele week over
Dafuq moet je daar helemaal?quote:
Ben je ziek?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.....
Deze engel weet ff niet eens of ze eten wilt en zo ja wat dan
Neequote:
Ik val hoogstens gewoon in slaapquote:Als ik met iemand samen kijk of in de bios (meestal is dat met iemand samen) dan heb ik er weer geen problemen mee
Daar heb ik altijd last van als ik wel alleen een film kijkquote:Op zondag 5 mei 2013 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik val hoogstens gewoon in slaap
Beterschapquote:
Weet je zeker dat je gevoetbald hebt ?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ontdek steeds meer verwondingen aan mezelfVoet doet pijn en is dik, knie ligt open en heup geschaafd
quote:
Pathe scheveningen valt in en onder Den Haag.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik met iemand samen kijk of in de bios (meestal is dat met iemand samen) dan heb ik er weer geen problemen mee
[..]
Dafuq moet je daar helemaal?
Awhquote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.....
Deze engel weet ff niet eens of ze eten wilt en zo ja wat dan
Jup, sliding gemaakt op een kurkdroog veldquote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je gevoetbald hebt ?
O ja, ik dacht even dat Scheveningen ergens anders lagquote:Op zondag 5 mei 2013 21:15 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Pathe scheveningen valt in en onder Den Haag.
Ligt eraan met wie ik kijk maar samen kijkt inderdaad fijner.
I know.... ik vind t ook een fijne pathequote:
Dat sowiesoquote:Ligt eraan met wie ik kijk maar samen kijkt inderdaad fijner.
hahaha 1ste reclame blok ... t is geen TVquote:Op zondag 5 mei 2013 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
gelukkig anders zou ik na 1ste reclame blok weggaan
Goh.... no shit sherlockquote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Faxie het volgende:
Tja daarom moet je zonnebrand smeren.
Bij het kitesurfen zit ik 8 uur achter elkaar in de zon op een mooie dag, en als ik dan niet smeer ben ik aan het eind van de dag gigantisch verbrand (ervaring, auw) maar als ik smeer is er niks aan de hand
Want je zit nooit in de zon? of je wordt echt niet bruin?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik smeer niet, want dat is niet nodigAlleen als ik langer dan 2 uur op het water zit
Ik heb vanmiddag een kwartier in de zin gezeten. ..wederom weer een beetje verbrand decolletéquote:Op zondag 5 mei 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik smeer niet, want dat is niet nodigAlleen als ik langer dan 2 uur op het water zit
Ik verbrand niet snel, word ook niet heel snel bruinquote:Op zondag 5 mei 2013 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Want je zit nooit in de zon? of je wordt echt niet bruin?
Balen dat dat zo rap gaatquote:Op zondag 5 mei 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een kwartier in de zin gezeten. ..wederom weer een beetje verbrand decolleté
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op zich nog best wel.
Als je alle ajacieden weg denkt was het best gezellig.
extra baggerquote:Op zondag 5 mei 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had ook mijn portomonnee niet bij me, zodat ik net niet nog net naar de supermarkt kon om iets van after sun te halen.
Nog een goed gesprek gehad met 1 toen ie er achter kwam dat ik een Feyenoorder ben.quote:
Zal ik aftersun smeren?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een kwartier in de zin gezeten. ..wederom weer een beetje verbrand decolleté
Haha, wat zei hij daarvan?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een goed gesprek gehad met 1 toen ie er achter kwam dat ik een Feyenoorder ben.
We waren het er wel over eens dat als ajax het volgend jaar niet word dat wij het dan maar moeten worden, zolang psv maar niks wint.
Ja.quote:
Hij was relaxed, nog bier van hem gehad.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, wat zei hij daarvan?
Positieve Ajacied wel
Dat is wel topquote:Op zondag 5 mei 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ach, het was verder wel gezellig vandaag op werk. Centjes verdiend.
Ja, wie anders?quote:
Nice, dat is wel chill dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij was relaxed, nog bier van hem gehad.
En dat voor 1 met een stadionverbod.
Wat heeft Bobby met je gedaan?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
Zo dan, recovering van een nachtje overgeven
Mijn gezicht is een tomaatquote:
Oplaadpunt zoekenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:50 schreef Viro het volgende:
Ik verveel mij nu alEn batterij van telefoon is bijna leeg
beterschapquote:Op zondag 5 mei 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
Beterschapquote:Op zondag 5 mei 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
Oeehhhquote:Op zondag 5 mei 2013 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... en dan gelijk de massage skills oefenen
Nee JHGR en Bobby waren super lief. Gingen ze mijn haar vast houden en me aaien terwijl ik daar al mijn prachtige maaginhoud sexy naar buiten aan het gooien was.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft Bobby met je gedaan?
[..]
Mijn gezicht is een tomaat
Maar lekker buiten gezeten?
Thanks. Al voel ik me nu gelukkig wat beter. Mijn buik leek te ontploffen.quote:
Merci. Met je kutmotorgrapje op fb!quote:
Leuk hé?!quote:
What did you do?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks. Al voel ik me nu gelukkig wat beter. Mijn buik leek te ontploffen.
Ahh, wat lief en romantisch.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee JHGR en Bobby waren super lief. Gingen ze mijn haar vast houden en me aaien terwijl ik daar al mijn prachtige maaginhoud sexy naar buiten aan het gooien was.
Moest wel lachen ja.quote:
voedselvergiftiging??quote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks. Al voel ik me nu gelukkig wat beter. Mijn buik leek te ontploffen.
Ja beter kan je niet overgeven geloof ikquote:
Toch nog een beetje vrolijkheid tussen de beroerdheid doorquote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moest wel lachen ja.
Gewoon buikgriep ofzo.
och schat, jij kan mij decolleté niet weerstaanquote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een bezette vrouw insmeren mag nog wel hoor.
Die ging slapen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
och schat, jij kan mij decolleté niet weerstaan![]()
Waar heb je Huppel gelaten
Lijkt me sterk, maar dat kan je dus nooit echt zeggen. Mensen denken dan altijd aan de laatste maaltijd of die daarvoor. Maar kan van weken daarvoor zijn.quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 5 mei 2013 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah ik voel de behoefte nie zo eigenlijk
Weken??? Hoe dat?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar dat kan je dus nooit echt zeggen. Mensen denken dan altijd aan de laatste maaltijd of die daarvoor. Maar kan van weken daarvoor zijn.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben weg gegaan, heb het maar 40 minuten vol gehouden.heb nog 15 procent batterij.
Vond je het zo slechte film?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben weg gegaan, heb het maar 40 minuten vol gehouden.heb nog 15 procent batterij.
yoghurt helpt ookquote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis.
Maar is morgen wel weer over
Yoghurt heb ik wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
yoghurt helpt ook
of komkommerschijfjes
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis.
Maar is morgen wel weer over
Ik was vooral blij dat ik het niet echt eng vondquote:Op zondag 5 mei 2013 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ja ik ben erg lastig als het aankomt op films.
Nee, ff in naar koeg in pijp en ff rembrandts....quote:
Vochtig!!!.....quote:
Oke ?"quote:Op zondag 5 mei 2013 22:32 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nee, ff in naar koeg in pijp en ff rembrandts....
[..]
Vochtig!!!.....
Dan moet jij geen horror films met mij kijken, denk dat jij daarna nooit meer slaaptquote:Op zondag 5 mei 2013 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik was vooral blij dat ik het niet echt eng vond
Want???quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet jij geen horror films met mij kijken, denk dat jij daarna nooit meer slaapt
Veeeeeeel bier....quote:
Yep....quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:38 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Yep....
Was gezellie...
Vond Roy ook....
Maar, alle kudos voor hem...man een man, woord een woord!!!
Nogmaaaaals wanttttt????quote:Op zondag 5 mei 2013 22:40 schreef Viro het volgende:
[..]
denk dat je voor ieder geluidje in de nacht angstaanvallen krijgt
Staat ie 's nachts opeens naast je bed met een scream masker opquote:Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nogmaaaaals wanttttt????
Ga je mij ipv de film zelf laten schrikken???
Ik zou me het lazerus schrikkenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat ie 's nachts opeens naast je bed met een scream masker op
hmmm...quote:Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nogmaaaaals wanttttt????
Ga je mij ipv de film zelf laten schrikken???
Dat heeft dan niks meer met de film van doen, hequote:Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
Ik ookquote:
quote:
Ja dat ook jaquote:
Nah hockey masker en machete van jason voorhees van friday the 13th of masker en handschoen van freddie krueger uit nightmare on elm streetquote:Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Swaffelen noemen ze datquote:Op zondag 5 mei 2013 22:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Jouw knuppel?Dan blijf ik uit de buurt, wil namelijk niet met een vleesstaaf gemept worden
![]()
Dat is niet wat ik bedoelde, maar wel effectiefquote:Op zondag 5 mei 2013 22:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Jouw knuppel?Dan blijf ik uit de buurt, wil namelijk niet met een vleesstaaf gemept worden
![]()
uhuh zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde, maar wel effectief
met een piemel moet je snel en sneaky zijn anders zien ze m aankomenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja of je nou een knuppel neemt of een piemol van 30 cm
Ehhhh...... loop ik dus weer achter????quote:
Knuppel is toch handigerquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja of je nou een knuppel neemt of een piemol van 30 cm
geef mij er 1 van aluminuimquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een houten knuppel doet wel iets meer pijn dan geswaffeld worden
Klopt...quote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg je he? als je ouder bent... Traag van begrip![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aluminiumfolie om je piemol vouwen OMG the MI
Dat is weer iets andersquote:Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef Viro het volgende:
[..]
geef maar toe, jij wilt wel iemand swaffelen als je het zou kunnen doen
Wat een rare gedachtes heb jij.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een koevoet liggen naast mijn bed.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis, een houten wel
de miquote:Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En heeft J een zwaard?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moest wel lachen
[..]
[..]
Ik heb J.
[..]
Slaapgebrek.. doet rare dingen met je hoofd
Die gebruikt zijn zeehondenmepper?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moest wel lachen
[..]
[..]
Ik heb J.
[..]
Slaapgebrek.. doet rare dingen met je hoofd
Ik hoop gewoon op geen inbrekers oke?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En heeft J een zwaard?
Of hoop je gewoon dat inbrekers/monsters/ninjas lang genoeg werk hebben met J zodat jij weg kunt komen?
LOL!quote:Op zondag 5 mei 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En heeft J een zwaard?
Of hoop je gewoon dat inbrekers/monsters/ninjas lang genoeg werk hebben met J zodat jij weg kunt komen?
Japan.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op geen inbrekers oke?
Monsters bestaan niet
en ninjas komen alleen in China voor
Whateverquote:Op zondag 5 mei 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Japan.
En wie zegt dat monsters niet bestaan?
But I can find out.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whatever![]()
Jij weet niet waar mijn huis woont
Jammer ditquote:Op zondag 5 mei 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen baat bij om te weten waar je woont.
Jij wil dat ik opeens in je slaapkamer sta?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja van jou zou ik zoiets wel verwachten
Maar van roy... neuh
geilquote:Op zondag 5 mei 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil dat ik opeens in je slaapkamer sta?
Jaaaquote:Op zondag 5 mei 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom jij binnenkort maar gezellig bbqen
expect the unsuspectedquote:Op zondag 5 mei 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja van jou zou ik zoiets wel verwachten
Maar van roy... neuh
But why?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan dan echt zo een paar dingen doen die zo niet aangenaam zijn
Dat is liefquote:Op zondag 5 mei 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een keer![]()
Dan krijg je ook nog een keer wat lekkers voor die bak lego
Ja idd waarom? Waarom zou je bij mij willen inbreken om vervolgens mij wakker te swaffelen?quote:
Beloofd is beloofdquote:
Omdat je dat net wilde?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd waarom? Waarom zou je bij mij willen inbreken om vervolgens mij wakker te swaffelen?
[..]
Beloofd is beloofd
Was het zelf al bijna vergeten maar nu opgeschreven
Ik had er zelf ook al niet meer aan gedachtquote:Op zondag 5 mei 2013 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd waarom? Waarom zou je bij mij willen inbreken om vervolgens mij wakker te swaffelen?
[..]
Beloofd is beloofd
Was het zelf al bijna vergeten maar nu opgeschreven
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je dat net wilde?
Pfffff, waarom zijn jullie vrouwen altijd zo lastig?
Maar van het 1 komt het ander toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!!!!
jou in mijn slaapkamer is iets anders dan jij mij swaffelend in de slaapkamer
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ging slapen.
En ik heb goede zelfbeheersing hoor.
Hij is zelf ook bezet...quote:Op zondag 5 mei 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je laatst zei dat je niks deed met bezette vrouwen
Swaffelen mag wel toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je laatst zei dat je niks deed met bezette vrouwen
Ook niet bij mij hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Je gaat je gang maar, zo lang het niet bij mij is
Ik doe met je mee, morgen weer vroeg de wekkerquote:Op zondag 5 mei 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook niet bij mij hoor![]()
ik ga denk ik toch een poging doen tot afsluiten
Hier niet, maar wel een halve ochtend in het ziekenhuisquote:Op zondag 5 mei 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, morgen weer vroeg de wekker
Slaap lekker
Oh bah, sterktequote:Op zondag 5 mei 2013 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier niet, maar wel een halve ochtend in het ziekenhuis![]()
Truste vin
Truste roy
Afspraakje niks bijzonders maar wel onderzoekje ditdat weet ik het.. In het folder stond dat het anderhalf uur a 2 uur ging durenquote:
Als je naar het ziekenhuis moet is het meestal wel bijzonderquote:Op zondag 5 mei 2013 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Afspraakje niks bijzonders maar wel onderzoekje ditdat weet ik het.. In het folder stond dat het anderhalf uur a 2 uur ging duren
Truste Lolaquote:Op zondag 5 mei 2013 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier niet, maar wel een halve ochtend in het ziekenhuis![]()
Truste vin
Truste roy
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt diep respect voor Roy![]()
Mijn armen zijn rood, mijn decolleté is rood, het bier steeg te snel naar mn hoofd maar ik heb een geweldige dag gehad![]()
Volgend jaar weer
Mooi zoquote:Op maandag 6 mei 2013 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt diep respect voor Roy![]()
Mijn armen zijn rood, mijn decolleté is rood, het bier steeg te snel naar mn hoofd maar ik heb een geweldige dag gehad![]()
Volgend jaar weer
Het was echt een geweldige dagquote:Op maandag 6 mei 2013 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja je had er prachtig weer bij
quote:
Heerlijk!!quote:
verkoeling voor verbrande decolleté. .. ik teken er voorquote:
Verschil moet er zijn, had jij gisteren geen BBQ?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
ziet ik voorbij komen als ik naar buiten kijk
Dat is correct, was erg gezellig zondagquote:Op maandag 6 mei 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
Verschil moet er zijn, had jij gisteren geen BBQ?
Hoi mooierdquote:Op maandag 6 mei 2013 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
ziet ik voorbij komen als ik naar buiten kijk
Mogguhquote:
Ik ben gelukkig niet verbrand, ben nu gewoon rood en dat verandert straks weer in witquote:Op maandag 6 mei 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkoeling voor verbrande decolleté. .. ik teken er voor
[..]
Verschil moet er zijn, had jij gisteren geen BBQ?
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is correct, was erg gezellig zondag
Heb je zelf een leuk weekend gehad?
Geef die kleine man een knuffel van mequote:Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Koffie op drinken en op naar het ziekenhuis
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef die kleine man een knuffel van me
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha foto's op mn FB gezet.
Roy lachend bij de huldiging van Ajax!! Ik heb er een foto van!
correctie: geforceerd lachendquote:Op maandag 6 mei 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha foto's op mn FB gezet.
Roy lachend bij de huldiging van Ajax!! Ik heb er een foto van!
Nee nee, hij had het echt naar zijn zinquote:
Nee.....was met volle overtuiging!!quote:
Ik ook....quote:
Hij weigerde wel om mee te zingenquote:
Die hoopt dat we volgend jaar de fontein op hofplein inspringenquote:
Hoogtepunt van de dag was toch wel dreetje hazes, wat een artiest.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee, hij had het echt naar zijn zin![]()
Maar het was ook gewoon een leuk feestje!!
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag was toch wel dreetje hazes, wat een artiest.
En de greenpeace dames en die gozer van de beveiliging.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vond het vals alarm op het station ook wel leuk![]()
En die gasten in de trein op de heenweg met de radio aan. Toen we hoorden dat feyenoord achter stond, jouw hoofd toen![]()
En die kerel met zn vlag die bier voor ons ging halen![]()
En die gasten in de trein terug, stelletje mafkezen!!
Whahahaha dat was ook mooi jaquote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de greenpeace dames en die gozer van de beveiliging.
Volgend seizoen ben jij gewoon Ajacied. Duidelijkquote:
Nooit.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgend seizoen ben jij gewoon Ajacied. Duidelijk
Ik heb geen idee!!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit.
Maar waarom vind ik dat leuk? ik heb nergens op geklikt
LOL!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag was toch wel dreetje hazes, wat een artiest.
Omdat je die website ooit wel geliked hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit.
Maar waarom vind ik dat leuk? ik heb nergens op geklikt
quote:
Heb je de foto's al gezien?quote:
Naar de Mac danquote:Op maandag 6 mei 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT het is maandag dan is de patatzaak dicht
Weet je hoe ver dat fietsen is!!quote:
Je neef nog gesproken?quote:
Ja ik zag eerder al 50000 staan, maar volgens mij moet dat wel meer geweest zijn.quote:
Geen ideequote:Op maandag 6 mei 2013 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik zag eerder al 50000 staan, maar volgens mij moet dat wel meer geweest zijn.
Er zaten er al zo'n 50000 alleen al in het stadion toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |