SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
natuurlijk wordt Boetius vele malen beter dan Schaken ooit is geweest, maar het is niet alsof Schaken nou de zwakke schakel was dit seizoenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boetius is vreselijk wisselvallig maar kan nog wel doorgroeien. Schaken is 31 en zit nu toch echt wel op zijn piek en zal volgend jaar denk ik weer minder worden.
Je beoordeelt een speler op een wedstrijd en niet op wat geweest is daarvoor.
Geen zin om alles terug te kijken maar sowieso Zwolle uit en Kiev uit. Stekenlenburg is ook overschat. Ik krijg heimwee na Dudek. Die pakte zijn eerste seizoen ook geen kut maar groeide daarna toch uit tot een topkeeper (voor Nederlandse begrippen). Dat zie ik bij Mulder niet gebeuren.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke wedstrijden dan?
VVV thuis wint hij de wedstrijd voor je, en zo zijn er nog wel een paar wedstrijden.
Hij is 23 jaar, hoe goed was Stekelenburg op die leeftijd? Die liet ook alles glippen en pakte geen punten, zelfde voor van der Sar.
Moet je nog maar zien hoor. Werd direct de hemel ingeprijst als grootste talent ooit ongeveer maar speelt op Ajax thuis en Nec uit nauwelijks een rol.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
natuurlijk wordt Boetius vele malen beter dan Schaken ooit is geweest, maar het is niet alsof Schaken nou de zwakke schakel was dit seizoen
Ik denk ook dat hij inderdaad een aanjager had kunnen zijn. Echte Rotterdammert, zou héél graag voor Feyenoord willen ballen. Maar inderdaad kán het ook zomaar juist fout gaan. Moeilijk te voorspellen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik durf t niet te zeggen, maar ik denk dat Feyenoord een fout heeft gemaakt om hem niet te halen. Feyenoord speelt soms zonder energie lijkt wel.
Als je dan ziet dat elke willekeurige kneus er 10 inschiet in de Eredivisie, wat had hij dan wel niet toe kunnen voegen met die drive, energie en truukjes van m? Denk dat Feyenoord minstens 1 plekje hoger had gestaan.
Dit inderdaad. hoewel wel met vraagtekens bij dingen als "is" een splijtzwam. Ik denk dat het zo kan zijn, ik denk dat het ook juist goed kan zijn. Al is het als slecht voorbeeld. Vroeger werd ook altijd zijn spirit, positieve houding in de groep etc. geroemd.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel serieus overwogen hebben, maar uiteindelijk is zo'n speler echt een splijtzwam in je selectie. Komt 10x te laat, maar is in het veld wel belangrijk. Wat doe je dan? Heeft met z'n gedrag ook nog eens veel negatieve invloed op jonge jongens die daar vatbaar voor zijn etc. Er komt namelijk wel wat aanrijden in zo'n Ferrari, dat moet je niet onderschatten.
Zeker niet. Over het hele seizoen is er geen algehele zwakke schakel. Nederlagen waren vooral door collectief falen en niet zozeer één speler.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
natuurlijk wordt Boetius vele malen beter dan Schaken ooit is geweest, maar het is niet alsof Schaken nou de zwakke schakel was dit seizoen
Daar hadden we dan ook een van de beste keepers ter wereld mee in huis. Dat is niet realistisch.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen zin om alles terug te kijken maar sowieso Zwolle uit en Kiev uit. Stekenlenburg is ook overschat. Ik krijg heimwee na Dudek. Die pakte zijn eerste seizoen ook geen kut maar groeide daarna toch uit tot een topkeeper (voor Nederlandse begrippen). Dat zie ik bij Mulder niet gebeuren.
Als zelfs grabbelaar Vermeer nog international wordt...quote:Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen zin om alles terug te kijken maar sowieso Zwolle uit en Kiev uit. Stekenlenburg is ook overschat. Ik krijg heimwee na Dudek. Die pakte zijn eerste seizoen ook geen kut maar groeide daarna toch uit tot een topkeeper (voor Nederlandse begrippen). Dat zie ik bij Mulder niet gebeuren.
Je kan het maar zo druk hebben met een nieuw stadion dat een fatsoenlijke scouting, een goede hoofdsponsor en een enigszins passende merchandise-lijn bijzaken lijken te worden....quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar is de scouting? Man man, met dat salaris van Beukers weg de afgelopen 10 jaar had ik nog wel een beter fatsoenlijk talent kunnen regelen. Wat is die man een gezwel op de scouting van Feyenoord.
Janmaat.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb sowieso mijn twijfels bij onze talenten. Welk talent is dit seizoen nou echt aantoonbaar beter geworden?
De Vrij en Indi maar ook Clasie zijn wel degelijk betere spelers geworden. Misschien alleen niet zo goed als men gehoopt had maar ze hebben onmiskenbaar stappen gemaakt.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb sowieso mijn twijfels bij onze talenten. Welk talent is dit seizoen nou echt aantoonbaar beter geworden?
Grabbelaar Vermeer pakt wel de bal in een 1 tegen 1 duel met Immers bij een 1-0(?) stand. Heeft dit seizoen sowieso veel belangrijke reddingen verricht voor de jodenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Als zelfs grabbelaar Vermeer nog international wordt...
ligt dat aan Vermeer of aan Immers?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Grabbelaar Vermeer pakt wel de bal in een 1 tegen 1 duel met Immers bij een 1-0(?) stand. Heeft dit seizoen sowieso veel belangrijke reddingen verricht voor de joden![]()
Let maar eens een wedstrijd op dat ventje. Z'n balaanname is echt geweldig, ligt altijd direct goed voor een vervolgactie. Hij is snel, goed schot, extreem goede mentaliteit in het veld (zelden een buitenspeler gezien die zo fel meeverdedigt en druk zet), een passeer beweging.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je nog maar zien hoor. Werd direct de hemel ingeprijst als grootste talent ooit ongeveer maar speelt op Ajax thuis en Nec uit nauwelijks een rol.
Geen één.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Maastoren het volgende:
Ja daar hebben we Immers & Verhoek voor terugquote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Janmaat.![]()
Voor iemand als hem kom ik nou naar het stadion.
Ik ben allang blij dat die verschrikkelijke dagen van de Wijnaldums en Cabrallen achter ons liggen man.
Als supporter wil je toch dat we in een klap uit de schulden zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua geld is het zeker weten beter. Maar veel van die topclubs beginnen niet aan spelers als ze in de Champions League duidelijk tekort schieten.
Als Manchester United ziet hoe zo'n Eriksen jaarlijks compleet zoek gespeeld werd tegen Real Madrid denken ze niet zo van dát is een talent voor ons!
En als supporter kijk je toch ook liever naar een wedstrijd waar je daadwerkelijk kansen heb op hem te winnen in plaats van een galaryvoorstelling van de tegenstander?
Ik vind eigenlijk dat Janmaat samen met Pelle en Mathijsen als enige stabiel hebben gepresteerd.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Maastoren het volgende:
Clasie is veel minder aanwezig dan vorig seizoen. Ook de felheid lijkt een stuk minder.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
De Vrij en Indi maar ook Clasie zijn wel degelijk betere spelers geworden. Misschien alleen niet zo goed als men gehoopt had maar ze hebben onmiskenbaar stappen gemaakt.
En Janmaat ook.
Ik weet dat het kwalitatief bizar weinig voorstelt, maar dit zijn wel jongens waar ik voor kan klappen, puur omdat ze zichzelf de schompes lopen. Dat ze niet kunnen voetballen, kunnen ze zelf verder ook weinig doen. Mijn aanmoediging hebben ze, i.t.t tot Cabral waarbij ik mezelf altijd een beetje vies voelde als ie alleen al een assist gafquote:Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja daar hebben we Immers & Verhoek voor terug
Lood om oud ijzer.
Ha goeie. Feit blijft dat Vermeer veel belangrijker is voor zijn ploeg dan Mulder. En zoals je zelf zegt is Vermeer geen geweldenaar. Moet je nagaan wat Mulder is....quote:
Vind ik eerlijk gezegd niet echtquote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
De Vrij en Indi maar ook Clasie zijn wel degelijk betere spelers geworden. Misschien alleen niet zo goed als men gehoopt had maar ze hebben onmiskenbaar stappen gemaakt.
En Janmaat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |