Ah oke, bedankt.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee over twee uur pas. Dit is de teaser.
Die man heeft het Bergkamp doelpunt tegen Argentinie verpest. Standaard krijg je zijn geblèr er gratis bij.quote:
Nee kwartfinale CL met FM.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb opeens het gevoel alsof ik extreem slecht gescoord heb met de manager.
Jullie ook?
Az zit in een goede vorm. Ik denk dat Pec hier weleens hard af kan gaan.quote:
dat was Johan Vlemmix die heeft zich met het startpistool door de kop geschoten.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoorde een bel rinkelen. Dan maar voor de creativeprijs gaan.
PSV is de verrassing van de eredivisie. Verrassing dat ze geen kampioen zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Evertjan het volgende:
PEC verrassing van het seizoenzeer leuk voetbal goed dat ze in de ED blijven
Oh. Duw jij mij af dan? Het thema van mijn wagen is de Kaasmarkt.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat was Johan Vlemmix die heeft zich met het startpistool door de kop geschoten.
dat moet wel een idioot zijn, die chef sport dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef alors het volgende:
Ah de Chef Voetbal heeft Arno weer op AZ gezet.
Arno schijnt goed te kunnen schoonmakenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat moet wel een idioot zijn, die chef sport dan.
als de kaas nou bedorven is kan je meteen door voor de pechprijsquote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Duw jij mij af dan? Het thema van mijn wagen is de Kaasmarkt.
Al die commentatorcum moet ook worden opgeruimd als Barça speeltquote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Arno schijnt goed te kunnen schoonmaken
Oh jeej. Mijn remsysteem blokkeert. Sjek heeft een tent in zijn broek. Ik kreun.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als de kaas nou bedorven is kan je meteen door voor de pechprijs
Net of iemand nog naar psv wiltquote:Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Donderdag zijn nieuwe ploeg ontmoeten
Dan speelt Ajax nietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Donderdag zijn nieuwe ploeg ontmoeten
geilquote:Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeej. Mijn remsysteem blokkeert. Sjek heeft een tent in zijn broek. Ik kreun.
Ik was het helaas niet. Is al een oudje volgens mij.quote:
Zijn vorige poging heb ik inmiddels voor het nageslacht bewaard.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:39 schreef Jivis het volgende:
Commentaar van Sjek! Dat wordt ouderwets genieten.
fluoriserend, toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Teringdat ajax shirt, nog lelijker dan dat groen wat ze nu hadden
Ik vond het niks. Maar vind ze nu wel tof.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Teringdat ajax shirt, nog lelijker dan dat groen wat ze nu hadden
goede trollquote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Wat een rare actie van die Van Dijk zeg.
Maar goed, die kan er ook helemaal niks van.
Als je begint te trollen ga ik ook losquote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Wat een rare actie van die Van Dijk zeg.
Maar goed, die kan er ook helemaal niks van.
Dit ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het op het veld best nog best mooi eigenlijk.
Hij staat aan de buitenkant te dekken Maakt de laatste 10 wedstrijden foutjes, maar ok; hij is heel goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Als je begint te trollen ga ik ook los
Magnasco had moeten ingrijpenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij staat aan de buitenkant te dekken Maakt de laatste 10 wedstrijden foutjes, maar ok; hij is heel goed.
*behandeldquote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Rickazio het volgende:
Lindgren is beetje opgefokt, slecht behandelt door ajax in het verleden
behandeldquote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Rickazio het volgende:
Lindgren is beetje opgefokt, slecht behandelt door ajax in het verleden
Hij kijkt een beetje dom uit zn ogen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind de shirtjes echt prachtig eigenlijk.
Zelf geen Nederlands kunnen en racistische opmerkingen maken richting buitenlandersquote:
Dus iedereen die af en toe spelfouten maakt mag geen mening hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelf geen Nederlands kunnen en racistische opmerkingen maken richting buitenlanders![]()
Rickazio
Het is ook de meest felle kleur roze volgens mijquote:Op zondag 12 mei 2013 19:09 schreef sonnyspek het volgende:
Ik dacht dat dat Ajax shirt een beetje roodachtig was, maar nu zo in het zonnetje is het dus echt roze.
Scouten.quote:
Niet iedereen. Vooral jij.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dus iedereen die af en toe spelfouten maakt mag geen mening hebben
Hopelijk op bezoek zijn bij zijn nieuwe club.. maar denk dat ze van Dijk gaan halen naar Eindhoven.quote:
Iedere dorpsidioot mag een mening hebben, ook jij Hans.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dus iedereen die af en toe spelfouten maakt mag geen mening hebben
Hopelijk gaan jullie flink dokken dan...quote:Op zondag 12 mei 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk op bezoek zijn bij zijn nieuwe club.. maar denk dat ze van Dijk gaan halen naar Eindhoven.
GGMM en ik vinden jou een naar mannetje.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius en ik vinden dat jij nu een ban verdient.
Ben er bang voor ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk gaan jullie flink dokken dan...
Oké SigaarSnor imitatorquote:Op zondag 12 mei 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere dorpsidioot mag een mening hebben, ook jij Hans.
Doublepain en ik nemen jou niet zo serieus.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden jou een naar mannetje.
Rickazio en ik vragen zich af wat ik hier mee te maken heb.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doublepain en ik nemen jou niet zo serieus.
blaagquote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik nemen jullie twee ook niet serieus, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En spoilers mogen ook nog eens niet. Wat een schandaal.quote:
Ik noem jou dan ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rickazio en ik vragen zich af wat ik hier mee te maken heb.
Ik distantieer me van deze ongeinquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan is het voor mij duidelijk.
Rickazio is minder snel van begrip.
Jack op PEC-ADOquote:Op zondag 12 mei 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jan Roelfs heeft in ieder geval weer een doelpuntrijke wedstrijd gekregen.
Kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 12 mei 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jan Roelfs heeft in ieder geval weer een doelpuntrijke wedstrijd gekregen.
Ik zeg dat dat mooi zou zijn. Ben je scheel?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je scheel? Jack van Gelder staat op Vitesse - VUHVUHVUH. Jan Roelfs op PEC - ADO
De eerste keer dat jij mij citeert vertel je lariekoek.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:20 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat mooi zou zijn. Ben je scheel?
Nee hoor, ik weet niet waar jij het over hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste keer dat jij mij citeert vertel je lariekoek.
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet niet waar jij het over hebt.
Wat zou mooi zijn?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En later zeg ik dat dat mooi zou zijn.
Benssonquote:
Fryske Ajaks supporterquote:Op zondag 12 mei 2013 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vraag 1: Dat hoef jij niet te weten.
Vraag 2: Jij.
eensquote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Europese topclubs liggen toch behoorlijk te slapen als Benson nog niet is gescout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |