Post jij hier even een foto van jezelf in zwembroek, dan kunnen wij ook even oordelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:52 schreef blow... het volgende:
[..]
wil een vrouw aantrekkelijk gevobden worden of niet
Et voilaquote:Op zondag 5 mei 2013 20:52 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
[..]
Mijn god, ga alsjeblieft een leven zoeken. Net alsof je als sportief persoon alleen maar super slank kan zijn.
Ik heb geen fotoquote:Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Post jij hier even een foto van jezelf in zwembroek, dan kunnen wij ook even oordelen.
Of lees anders gewoon de OP even en vraag jezelf af of jouw comments er dan echt toe doen.
En die vrouwen maar klagen dat ze lelijk gevonden wordenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:06 schreef summer2bird het volgende:
Zeikmannetjes hier zeg![]()
als ze zich beter voelt in badpak, laat d'r. De wereld bestaat gelukkig niet alleen uit vrouwen die zich kleden en er uitzien zoals jullie dat willen.
Ben je gefrustreerd ofzo?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
[..]
En die vrouwen maar klagen dat ze lelijk gevonden worden
Ik hoor ts niet klagen, klaag er zelf ook niet over.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
[..]
En die vrouwen maar klagen dat ze lelijk gevonden worden
Nog niet nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoor ts niet klagen, klaag er zelf ook niet over.
Je weet zeker dat je niet alleen met oppervlakkige meiden omgaat?
ga s buiten spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:18 schreef blow... het volgende:
[..]
Nog niet nee.
Nee, die zitten alleen op fok.
Ik mag toch hopen voor je moeder dat je niet geboren bent met 120 kgquote:Op maandag 6 mei 2013 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
Al die bodybuilders die hier weer komen haten. Zoals de TS al zei "niet iedereen is gezegend met een maatje 36". Het leven is niet eerlijk en sommige mensen worden nu eenmaal geboren met 120kg. Ik heb ook de striae op m'n heupen en buik staan maar het belangrijkste is dat ik me er lekker voel!
Gewoon die bikini aan meid!![]()
Gezegend niet nee. Maar als je bereid bent er hard voor te werken kan het altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
Al die bodybuilders die hier weer komen haten. Zoals de TS al zei "niet iedereen is gezegend met een maatje 36". Het leven is niet eerlijk en sommige mensen worden nu eenmaal geboren met 120kg. Ik heb ook de striae op m'n heupen en buik staan maar het belangrijkste is dat ik me er lekker voel!
Denk je zo een hossel te kunnen scoren???quote:Op maandag 6 mei 2013 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
Hier ben ik voor!quote:
Mijn moeder is er zo'n beetje rondom afgepeld.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor je moeder dat je niet geboren bent met 120 kg!!!!
Verder moet men idd de opmerkingen van de jongetjes hier niet te serieus nemen en doen waar je je happy in voelt![]()
OP: wat vinden jullie van een badpakquote:Op zondag 5 mei 2013 20:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Anyway, het boeit verder niet wat die mannen hier mooi vinden TS, ik zou zeggen: ga voor een trendy badpak! Het is echt klote als je je de hele tijd onzeker voelt in een bikini, zonde van je vakantie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |