Bel eerst even, hier zit het in het ziekenhuis ook, niet al te veel ervaring mee.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet ik gewoon zoeken naar mijn dichtsbijzijnde en dan bellen, of...?
nice. ik ga volgende week ook weer wat uren makenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker bezig
En ik heb 40 uur gewerkt
Bij ons moet je in het weekend en avond naar huisartsenpost, zit in het ziekenhuis bij ons. Daar zit dan elke keer een huisarts ergens uit de omgeving ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet ik gewoon zoeken naar mijn dichtsbijzijnde en dan bellen, of...?
oke dankjewelquote:Op zondag 5 mei 2013 19:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij ons moet je in het weekend en avond naar huisartsenpost, zit in het ziekenhuis bij ons. Daar zit dan elke keer een huisarts ergens uit de omgeving ofzo.
Die snapte hem niet en begon te lullen over kwallenvissenquote:
Ik ga voor de 36quote:Op zondag 5 mei 2013 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nice. ik ga volgende week ook weer wat uren maken
jij regelt het in 1 maand en ik moet er 2jaar over doenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga voor de 36
Dat betekent dat ik dan die periode van 4 weken 130-140 uur heb
MACBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oude gezette mannen met te korte broeken
haterquote:
Ik werk nu dan ook bijna full time, dus dat is anders.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij regelt het in 1 maand en ik moet er 2jaar over doen
Ik ga voor 40quote:Op zondag 5 mei 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga voor de 36
Dat betekent dat ik dan die periode van 4 weken 130-140 uur heb
MACBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
Dat had ik deze en vorige week, ik doe het rustig aanquote:
ja dat wel ik wil best full time werken in de vakantie maar dat laten ze niet toequote:Op zondag 5 mei 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werk nu dan ook bijna full time, dus dat is anders.
En ik ben 3 jaar ouder, verschil moet er wezen.
jij hebt niet eens een macbook?quote:
koop er 1 met je bitcoins danquote:Op zondag 5 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar als ik zo rijk was als jij zou ik wel een macbook kopen
vakantiequote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand van jullie die al aan het sparen is voor iets groots "later" ? (Huis, toffe auto, kinderen)
reizenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand van jullie die al aan het sparen is voor iets groots "later" ? (Huis, toffe auto, kinderen)
In een ver land oid?quote:
goede garpquote:Op zondag 5 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar als ik zo rijk was als jij zou ik wel een macbook kopen
Dan kom je met zo'n jongerensalaris niet ver voorquote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
OSX is gewoon goed. Stabiel, geheugenmanagement werkt goed. Veel beter dan Windows.quote:
Een groot pakje zware van nellequote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
Windows is ook stabiel. En een heel stuk minder beperktquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OSX is gewoon goed. Stabiel, geheugenmanagement werkt goed. Veel beter dan Windows.
iOS is gewoon te beperkt door iTunes vind ik
Nog niet. Eerst MacBook als investering voor mijn muziekhobby en studie. Daarna blijf ik zoveel mogelijk geld aan de kant leggen voor ''later''. Maarja, eerst nog een studie afmakenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
Ik ben zelf nu geld opzij aan het leggen voor apparatuur voor mijn home theatre. Gaat een dure grap worden, maar eind dit jaar verwacht ik alles betaald te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan kom je met zo'n jongerensalaris niet ver voor
Wat zijn grote uitgaven? Is een nieuwe computer van 1000 euro of meer een grote uitgave?
nu verwacht je zeker dat wij vragen wat je daar gaat doen dus ik zal maar even beleefd zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga proberen naar mexico te gaan met 600euro reiskosten zegmaar en voor wat ik daar ga doen 200 euro
Geheugenmanagement?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OSX is gewoon goed. Stabiel, geheugenmanagement werkt goed. Veel beter dan Windows.
iOS is gewoon te beperkt door iTunes vind ik
niet als je met live audio werkt en maximaal 10ms vertraging wilquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Windows is ook stabiel. En een heel stuk minder beperkt
niks was reactie op pastapiposquote:Op zondag 5 mei 2013 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nu verwacht je zeker dat wij vragen wat je daar gaat doen dus ik zal maar even beleefd zijn
wat ga je daar doen
daarnaast overpriced as fuck en je kunt het ding voor geen kut aanpassen, alles is ontoegankelijk gemaakt door het systeemquote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geheugenmanagement??
na 2 jaar is je mac verouderd zowel qua prestaties als software. we hebben hier een mac van een aantal jaar oud staan en dat ding draait voor geen meter
Van de zomer geweestquote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
Ik wil naar Monte Carlo en Nice en Marseille
Een MacBook gaat gewoon een goede 4 jaar mee hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geheugenmanagement??
na 2 jaar is je mac verouderd zowel qua prestaties als software. we hebben hier een mac van een aantal jaar oud staan en dat ding draait voor geen meter
vetquote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van de zomer geweest![]()
nice en monte carlo dan
Imac 23" uit 2010 ofzoquote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een MacBook gaat gewoon een goede 4 jaar mee hoorWat voor een hebben jullie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |