Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
of puisterige Fokkersquote:
Dat was in ieder geval wel hun bedoeling want volgens mij was er hier een paar maanden geleden een topic voor.quote:
Precies mijn gedachte, waarschijnlijk hebben ze er money voor gekregen.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef karr-1 het volgende:
Als je dit probleem hebt, voor zover het al een probleem is, waarom zou je er dan mee op nationale tv gaan?
Las vandaag in de krant of zo dat mensen zich vrijwillig hadden aangemeld, dat er zelfs mensen moesten worden afgewezen omdat er teveel aanmeldingen waren.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:52 schreef 123eend het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, waarschijnlijk hebben ze er money voor gekregen.
misschien denken de deelnemers dan dat ze een bekende Nederlander worden waardoor ze heel makkelijk een sekspartner kunnen regelen? Zoiets ofzo misschienquote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef karr-1 het volgende:
Als je dit probleem hebt, voor zover het al een probleem is, waarom zou je er dan mee op nationale tv gaan?
Ik heb geen flauw idee, misschien wel. Ik denk eerder dat je mensen afstoot door zoiets, maar ja dat ben ik.....quote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
misschien denken de deelnemers dan dat ze een bekende Nederlander worden waardoor ze heel makkelijk een sekspartner kunnen regelen? Zoiets ofzo misschien
Och, waarom?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Zal wel weer een hoog acteursgehalte hebben... oftewel: nep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |