Fak it. Mooie wedstrijdjes om weer heen te gaan. Heb er nu al zin inquote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogelijk Valencia er nog bij. Tis niet bepaald ideaal nee
Nee, niet als je buiten Nederland woont blijkbaar. Hij blijft hier gewoon op zwart.quote:
Pak er een proxy bij danquote:Op zondag 5 mei 2013 16:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, niet als je buiten Nederland woont blijkbaar. Hij blijft hier gewoon op zwart.
Oke.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef Syntix het volgende:
http://nos.nl/video/503525-advocaat-na-psv--nec.html
"met heel aantrekkelijk voetbal"
niet dusjullie hebben geen voetbalidentiteit...
Owja, wij zijn wel KAMPIOEN![]()
hou je veilig.
Kampioen zijn en dan nog meer met andere clubs bezig zijn dan je eigen. Droeftoeterquote:Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef Syntix het volgende:
http://nos.nl/video/503525-advocaat-na-psv--nec.html
"met heel aantrekkelijk voetbal"
niet dusjullie hebben geen voetbalidentiteit...
Owja, wij zijn wel KAMPIOEN![]()
hou je veilig.
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:33 schreef Draxler het volgende:
[..]
Kampioen zijn en dan nog meer met andere clubs bezig zijn dan je eigen. Droeftoeter
Waarom zou je hem verwijderen, is geen trollen (in eerste instantie iig niet GGMMquote:Op zondag 5 mei 2013 16:33 schreef GGMM het volgende:
Potverdrie, zit ik hem net te verwijderen quoten jullie hem even allemaal.
Gelukkig wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef Syntix het volgende:
[..]jij hebt ongeveer 100 posts van mij de afgelopen 3 uur gemist over Ajax...?
Oké, laat het woordje meer weg en de boodschap blijft hetzelfde.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef Syntix het volgende:
100 post op het internet terwijl je club kampioen is geworden.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef Syntix het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
100 post op het internet terwijl je club kampioen is geworden.
Maximum respect vriend.
Geef boks.
Ik was niet in staat om naar Amsterdam te gaanquote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Maximum respect vriend.
Geef boks.
Zo zo dat jij je durft te vertonen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Maximum respect vriend.
Geef boks.
Zn cluppie is kampioen en hij zit achter zn pc'tje in het PT.. Die sloopt hoogstens zn rolstoel als ie te hard zit te rukkenquote:
Er gaan geen treinen naar die jodenstad op 5 mei?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik was niet in staat om naar Amsterdam te gaan
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zn cluppie is kampioen en hij zit achter zn pc'tje in het PT.. Die sloopt hoogstens zn rolstoel als ie te hard zit te rukken
https://www.privatetunnel.com/index.php?referral=OPENVPNquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:33 schreef Draxler het volgende:
[..]
Kampioen zijn en dan nog meer met andere clubs bezig zijn dan je eigen. Droeftoeter
Cool, thanks.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
https://www.privatetunnel.com/index.php?referral=OPENVPN
Ff downloaden en accountje maken, dan kan je via een Nederlands IP internetten. Is trouwens wel maar 100MB dus moet je gewoon even googlen..
Dat heb je weleens vakerquote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
very funny fonziequote:Op zondag 5 mei 2013 17:26 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]mama wilde niet mee als begeleider?
Hangt van de selectie af, als de beste spelers vertrekken en Brands mag de vervangers halen speel je volgend seizoen om de achtste plek.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon positief bekijken, als het goed is komt er een grote schoonmaak. Dus dat de kans dat we Europees succes gaan boeken is nihil. Kan vanaf nu alleen maar beter denk ik, dieper kunnen we niet zakken. (8x verliezen)
moet er eerst weer geld zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 15:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon positief bekijken, als het goed is komt er een grote schoonmaak. Dus dat de kans dat we Europees succes gaan boeken is nihil. Kan vanaf nu alleen maar beter denk ik, dieper kunnen we niet zakken. (8x verliezen)
Lens kan ook hogerop hij heeft ondanks de malaise niet een slecht seizoen gehad.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)dt-ook-voor-mij.html
Zeker. Voor mij:quote:Op zondag 5 mei 2013 17:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Lens kan ook hogerop hij heeft ondanks de malaise niet een slecht seizoen gehad.
Derijck en Zanka ook. Maar wie wil deze spelers überhaupt hebben? Je raakt ze echt niet zomaar kwijt. Verder vraag ik me nog steeds af hoe goed deze spelers zijn naast een verdediger die er wel wat van kan.... Al zie ik persoonlijk centraal liever gewoon twee nieuwe verdedigers. Brenet een kans geven op rechtsback, en anders in de winter daar een nieuwe. Voor derest alleen vervangende aankopen die nodige zijn voor spelers die vertrekken....quote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcelo dumpen en een fatsoenlijke verdediging kopen.
Hogerop? Die heeft nog nooit meer dan 4 wedstrijden achter elkaar constant gespeeld. En dat aantal heeft hij te 'danken' aan dit seizoen, want de jaren hiervoor was hij hélemaal niks.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Lens kan ook hogerop hij heeft ondanks de malaise niet een slecht seizoen gehad.
Arsenal!quote:Op zondag 5 mei 2013 17:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Derijck en Zanka ook. Maar wie wil deze spelers überhaupt hebben? Je raakt ze echt niet zomaar kwijt. Verder vraag ik me nog steeds af hoe goed deze spelers zijn naast een verdediger die er wel wat van kan.... Al zie ik persoonlijk centraal liever gewoon twee nieuwe verdedigers. Brenet een kans geven op rechtsback, en anders in de winter daar een nieuwe. Voor derest alleen vervangende aankopen die nodige zijn voor spelers die vertrekken....
Mertens op 4?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. Voor mij:
#1 Strootman
#2 Toivonen (ondanks blessure)
#3 Lens
#4 Mertens
#5 Bommel/Wijnaldum
Volgens seizoen weer Narsingh terug
Depay - Locadia - Narsingh wil ik ook wel eens zien.
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op dit moment:
3e voorronde: Paok, Salzburg, Genk, Grashoppers, Nordsjælland
4e voorronde: AC Milan, Olympique Lyon, Zenith St. Petersburg, Schalke 04, Chelsea
Dit is deels waar. Bij de 4de voorronde komen ook nog 6 clubs uit de 3de voorronde die je ook kan loten. En die clubs zijn iets zwakker.quote:
Topscorer en nog meer assists, vind ik wel belangrijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens op 4?
Hij was niet zo goed als vorig jaar maar die jongen heel genoeg punten binnen gesleept op belangrijke moment met een goal of een assist. Ook al was hij vaak onzichtbaar.
Waarom dan zo laag?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Topscorer en nog meer assists, vind ik wel belangrijk.
De andere speelde meer goede wedstrijden. Dries was ook vaak onzichtbaar.quote:
Er zal heel wat moeten gebeuren voordat we serieus uitzicht op de CL hebben idd. Zie het ook niet gebeuren maar wie weet hebben we mazzel.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:31 schreef TLC het volgende:
PSV gaat met die verdediging never nooit de CL halen![]()
Dus veel succes in de EL
Als de selectie bij elkaar blijft en je kan de keeper, rechtsback en 1 GOEDE centrale verdediger halen dan zie ik geen problemen. Alleen ik denk dat de selectie niet compleet blijft....quote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal heel wat moeten gebeuren voordat we serieus uitzicht op de CL hebben idd. Zie het ook niet gebeuren maar wie weet hebben we mazzel.
Dat is dan ook de reden waarom PSV niet met deze verdediging de voorronde CL zal gaan spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:31 schreef TLC het volgende:
Dus veel succes in de EL
Maar PSV moet aardig geluk hebben will het bij de playoff wedstrijden nog bij de geplaatste groep zitten.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lyon en Zenith spelen ook de 3e voorronde. Mocht 1 van die ploegen niet overleven, dan schuift PSV door naar de geplaatste groep. In dat geval krijg je ploeg als Sociedad, Pacos Ferrera, Fenerbahce en Metalist Charkiv.
Niet erg reëel vermoed ik. Waarom zou hij bij willen tekenen? Ik zou het in zijn situatie niet doen en of volgend jaar gratis de deur uit of deze zomer al een transfer maken.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe reëel is het om te denken dat een Toivonen nu wellicht wel bij gaat tekenen? We hebben immers voorronde CL gehaald nu, Toivonen wou blijven wat ik begreep. Zou fijn zijn als we hem niet volgend seizoen gratis de deur uit zien lopen.
Het heeft meer met de loting te maken dan met PSV an sich. Maakt nogal wat uit of je tegen Ac Milan of Paços Ferreira loot.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:31 schreef TLC het volgende:
Dus veel succes in de EL
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:45 schreef RubenSosa het volgende:
Dickie zei nog, de kans op zoveel miljoenen haalt de directie wellicht over de streep om te investeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |