Zo bedoel je dus?quote:Op zondag 20 april 2014 13:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Valante en Huff vechten, en Loeb gaat er dadelijk van profiteren.
Jepquote:Op zondag 20 april 2014 13:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaat wel heel makkelijk ja. Zo kun je stellen dat het WTCC seizoen ook al om is, net als het F1 seizoen
Gedaan nu, die heeft totaal geen grip meer en is continue aan het power-sliden....quote:
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 20 april 2014 13:48 schreef M.Melandri het volgende:
WTCC is al overleden toen BMW besloot om naar de DTM te gaan.
Die steken er ook amper geld in, BMW nam toen ook nog eens de beste coureurs van het WTCC mee. Huidige veld stelt helemaal niks voor, alleen leuk om te zien wat Loeb doet.quote:Op zondag 20 april 2014 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Als Honda gewoon beter haar best had gedaan hadden ze korter bij Citroen gedaan.
Voor wat ik hoorde was dat Honda in een hele korte tijd een wagen moest bouwen die voldoet aan de nieuwe regels, Citroën had daar veel meer tijd voor.quote:Op zondag 20 april 2014 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Als Honda gewoon beter haar best had gedaan hadden ze korter bij Citroen gedaan.
Dat BTCC project (= Team Dynamics / Honda UK) staat helemaal los van Honda in WTCC (= JAS / Honda Europe).quote:Op zondag 20 april 2014 19:22 schreef Kenju het volgende:
Honda doet daarnaast ook nog eens in het BTCC mee, met twee verschillende auto's, en hebben daarnaast ook nog eens een F1 motor waar ze aan moeten werken waar waarschijnlijk sowieso de prioriteit ligt. Zou zomaar kunnen dat het een ten koste van het ander gaat.
Er rijdt in de BTCC toch ook zo'n zelfde Civic mee? Dus niet die Tourer? Die wordt toch gewoon afgenomen bij Honda neem ik aan? Verder staan ze misschien wel ingeschreven als Honda Europe, maar de development van de auto van vorig jaar was wel degelijk in Japan gedaan. Neem aan dat dat met deze ook het geval is. Of worden de Civics (niet Tourer) uit het BTCC en WTCC onafhankelijk van elkaar ontwikkeld? En misschien is Citroën gewoon onwijs snel en hebben ze iets gevonden wat de anderen niet hebben. Het is in de F1 ook niet zo alsof alle teams afgezien van Mercedes hun best niet hebben gedaan.quote:
BTCCquote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er rijdt in de BTCC toch ook zo'n zelfde Civic mee? Dus niet die Tourer? Die wordt toch gewoon afgenomen bij Honda neem ik aan? Verder staan ze misschien wel ingeschreven als Honda Europe, maar de development van de auto van vorig jaar was wel degelijk in Japan gedaan. Neem aan dat dat met deze ook het geval is. Of worden de Civics (niet Tourer) uit het BTCC en WTCC onafhankelijk van elkaar ontwikkeld? En misschien is Citroën gewoon onwijs snel en hebben ze iets gevonden wat de anderen niet hebben. Het is in de F1 ook niet zo alsof alle teams afgezien van Mercedes hun best niet hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |