Genee krijgt gelijk.. Derksen tipte PSV als Kampioen, Genee Ajax.quote:
nouja zegquote:Op zondag 5 mei 2013 14:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik gun Roda de nacompetitie omdat het een ploegje van niks is op Malki na.
Willem II is not Mickey Mousequote:
derksen zei dat ajax met 4-0 wonquote:Op zondag 5 mei 2013 14:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Genee krijgt gelijk.. Derksen tipte PSV als Kampioen, Genee Ajax.
Dat dusquote:Op zondag 5 mei 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot die tijd spreken we van een virtuele kampioen
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Keeper van PSV die trilt van angst.Keeper van PSV met een rode snavel, 't is wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derksen zei 4-0 als uitslag.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Genee krijgt gelijk.. Derksen tipte PSV als Kampioen, Genee Ajax.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
keeper van PSV die te vroeg geboren isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keeper van PSV die te laat geboren isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer voor hem dat hoesen nog gaat scoren dan.quote:
Ah, op die fietsquote:
Inderdaad, Ajax moet gewoon de nul houdenquote:
Kijk moeder, koeken!quote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen we even ophouden met die woordgrappen? anders deel ik koeken uit.
owerkelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem scoort altijd in de kampioenswedstrijd.
Waarom heb je geen UI van Robben of Louis?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen we even ophouden met die woordgrappen? anders deel ik koeken uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |