Waarschijnlijk omdat je gemarkeerd staat als "mogelijk kloon van een gebande user"quote:Op zondag 5 mei 2013 18:54 schreef Muis84 het volgende:
Grrr... waarom blijft mijn usericon niet braaf staan?
Het helpt sowieso ook bij het herstel na de wedstrijden. Dus krijg je ook minder spierpijn enzo. Doorbloeding tijdens wedstrijd ook iets beter als het goed is. Het was voor mij wel even wennen trouwens, in het begin leek het juist iets zwaarder te gaan, maar nu wil ik ze niet meer kwijt.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:54 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, wat ik zo lees over die kousen zou ik misschien wel een paar willen voor wedstrijdjes, maar aan de andere kant heb ik nu ook niet echt ergens last van. Misschien maandag of dinsdag even langs de hardloopwinkel om te kijken. Roze zou wel mooi staan bij m'n Kinvara's
Huh? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je gemarkeerd staat als "mogelijk kloon van een gebande user"
Tsja..don't say we didn't warn youquote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef hatsaflats het volgende:
Maar wat nou als ik er wel ook veel lekkerder van ga lopen, als ik het niet probeer weet ik het ook niet(en bruine benen interesseren me alleen voor hardlopen, in het "gewone" leven draag ik geen korte broeken/rokjes)
Ah klote is dat, als je schaduw verwacht en er is niks.. De overgang wb temperaturen is zo groot de laatste paar weken!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:00 schreef E.T. het volgende:
Vanmiddag les 6 gelopen van Renate naar de 10km, maar hel, wat was het warm! Kon ik vrijdag niet in een rustiger tempo komen en bleef ik te snel gaan ging dat nu wel goed![]()
Ik had in het bos op wat meer schaduw gehoopt, maar aangezien er nog maar nauwelijks blad aan de bomen zit, viel dat erg tegen![]()
Duizend doden gestorven ofzo, toch even een paar passen gewandeld en het laatste minuutje er af gesmokkeld.. Laatste stuk liep ik ook weer vol in de zon, recht in m'n gezicht.. wat een klap is dat toch als je dan de hoek omkomt.
Bij thuiskomst ff m'n kuit/scheen gekoeld; voelt toch niet helemaal jofel. Ga wel dinsdag nog een keer deze les doen voor ik verder ga
Psies!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah klote is dat, als je schaduw verwacht en er is niks.. De overgang wb temperaturen is zo groot de laatste paar weken!
Maar, je hebt wel gelopen. Gewoon dinsdag op naar poging 2 en dan ga je het gewoon ownen
Ja, het is een beetje jammer dat die dingen zo duur zijn. En ik loop an sich wel lekker hoor, maar merk wel echt dat m'n benen een stuk sneller moe zijn dan m'n uithoudingsvermogen, en dat is af en toe wat frustrerend. En met m'n 10k wedstrijdje waren m'n benen na 6km opperdepop, maar dat kwam waarschijnlijk ook wel doordat ik iets te snel was begonnen en sowieso vrij hard had gelopenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja..don't say we didn't warn youIk had echt last van pijntjes en niet lekker lopen. Dus een goede reden om ermee te beginnen, naast herstel. Maar..echt, ik raad het af als je het niet nodig hebt!
En wb het wat als.. als je geld over hebt, zou je het kunnen proberen, met het risico dat je 50 euro weggooit
Maarrrr! Loop je nu echt niet lekker dan
Hallo, jij ook met je 11km!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef mosselmossel het volgende:
Wow, wat heeft iedereen lekker gelopen vandaag.
Jeronimo, Levitas, Maleduck, MoBlo, stream. Super allemaal zeg!
quote:
SPOILER: The I in TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn je benen niet ook wat moe van de overgang wb loopstijl? Het is een flinke overgang, al snap ik dat het ietwat frustrerend is om vermoeide benen te hebbenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje jammer dat die dingen zo duur zijn. En ik loop an sich wel lekker hoor, maar merk wel echt dat m'n benen een stuk sneller moe zijn dan m'n uithoudingsvermogen, en dat is af en toe wat frustrerend. En met m'n 10k wedstrijdje waren m'n benen na 6km opperdepop, maar dat kwam waarschijnlijk ook wel doordat ik iets te snel was begonnen en sowieso vrij hard had gelopen
Grootste risico van kousen "voor wedstrijdjes" is idd wel dat je vervolgens altijd met kousen gaat lopen, en dat is weer niet m'n bedoeling..
Om te proberen zou je volgende week de compressiekousen bij Aldi en/of Lidl kunnen halen. Doen het lang niet goed waarschijnlijk als kousen van Herzog, maar je kunt wel voelen of het 'iets' doet voor je benenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje jammer dat die dingen zo duur zijn. En ik loop an sich wel lekker hoor, maar merk wel echt dat m'n benen een stuk sneller moe zijn dan m'n uithoudingsvermogen, en dat is af en toe wat frustrerend. En met m'n 10k wedstrijdje waren m'n benen na 6km opperdepop, maar dat kwam waarschijnlijk ook wel doordat ik iets te snel was begonnen en sowieso vrij hard had gelopen
Grootste risico van kousen "voor wedstrijdjes" is idd wel dat je vervolgens altijd met kousen gaat lopen, en dat is weer niet m'n bedoeling..
Dat bedoel ik! Het is een stuk zwaarder nu, vooral tijdens intervalquote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Psies!
Ik zat ook nog te bedenken dat we een week of 3 gelden nog thermoshirts aanhadden![]()
Ik ben nu 3 weken niet bij de loopgroep geweest en tot die tijd heb ik nog niet zonder jasje kunnen lopen daar
Die Lidl dingen draag ik altijd tijdens herstel. En heb een paar van X-socks voor het lopen zelf. Zo hou ik de goede sokken voor het lopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
Om te proberen zou je volgende week de compressiekousen bij Aldi en/of Lidl kunnen halen. Doen het lang niet goed waarschijnlijk als kousen van Herzog, maar je kunt wel voelen of het 'iets' doet voor je benen
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:06 schreef streamnl het volgende:
[..]SPOILER: The I in TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk zijn m'n benen overal moe vanquote:Op zondag 5 mei 2013 19:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Zijn je benen niet ook wat moe van de overgang wb loopstijl? Het is een flinke overgang, al snap ik dat het ietwat frustrerend is om vermoeide benen te hebbenik loop verder, sneller, meer én anders dan 2 maanden geleden. Eigenlijk ben ik ook gewoon helemaal niet zo lief voor m'n beentjes (die wel de hele middag in het zonnetje hebben gelegen).
Dat is op zich nog wel een idee, al vraag ik me wel af of je voor 1/10e van de prijs niet ook 1/10e van de compressie krijgtquote:Op zondag 5 mei 2013 19:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
Om te proberen zou je volgende week de compressiekousen bij Aldi en/of Lidl kunnen halen. Doen het lang niet goed waarschijnlijk als kousen van Herzog, maar je kunt wel voelen of het 'iets' doet voor je benen![]()
Waarschijnlijk moet ik ook gewoon niet zeuren en lekker door blijven hobbelen. Want als ik met m'n loopje morgen bewust ga letten op ongemakkelijkheden in m'n benen vind ik 300 redenen om naar de winkel te snellen voor kousen.
Maar dan voel je iig of het uberhaupt iets doet (ook al is het een klein beetje) of dat het echt niks is voor je.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef hatsaflats het volgende:
Dat is op zich nog wel een idee, al vraag ik me wel af of je voor 1/10e van de prijs niet ook 1/10e van de compressie krijgt![]()
Ik heb twee paar van de Lidl en ben er erg tevreden over. Betreft compressie voel ik geen verschil met het ¤25 paar, wel is het materiaal duidelijk wat goedkoper. Al heb ik wel gemiddelde kuiten denk ik, opgemeten zullen voor sommige mensen zeker beter zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef GotC het volgende:
Komt goed Hatsie! Je kan ze altijd nog kopen
Die van de Lidl..ik weet het niet. Het is niet voor niks dat ze bij Herzog zo specifiek worden opgemeten: Compressiekousen die niet 100% goed zitten hebben juist een negatieve uitwerking en kunnen flinke schade doen. Mja, ik denk dat ze niet zulke compressie hebben zoals die van Herzog.. Bla
Ik fiets morgen wel even heen, kijken of ze er sowieso een beetje ok uit zien. Dan kan ik meteen even bij de broekjes/shirtjes kijken. En Oettinger kopenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar dan voel je iig of het uberhaupt iets doet (ook al is het een klein beetje) of dat het echt niks is voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |