Krijg nou wat. hahahahaquote:
Ja ik had de lapo maar ik deed het niet goedquote:
EN nu ur making up?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had de lapo maar ik deed het niet goed
Die word eind augustus gesloten door een mod die zich stierlijk verveeldquote:
Ah, effe zoekenquote:Op zondag 5 mei 2013 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die word eind augustus gesloten door een mod die zich stierlijk verveeld
Staat in de fb niet zo moeilijkquote:
quote:
Moet je tegenwoordig op FOK! betalen per letter?quote:
Lijkt mij een puik klusje voor karina of Cat22quote:
Even wachten, APK is erquote:Op zondag 5 mei 2013 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de juiste mensen om je heen doe je het goed Soury
Juist die luie dondersquote:Op zondag 5 mei 2013 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij een puik klusje voor karina of Cat22
Ik bots nogal hierquote:
Wie?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:10 schreef APK het volgende:
Maar euh, wat doe je doordeweeks met de single ladies?
Jezus, is iedereen hier langzaam retarded aan het worden?quote:
Hier en verder zoek je het zelf maar uit. Oh en dan wel mijn posthistorie even nakijken sinds 2007quote:Op zondag 5 mei 2013 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is hier? Een slowchat op een vaag forum?
Ah, je bent in een filosofische buiquote:Op zondag 5 mei 2013 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is hier? Een slowchat op een vaag forum?
Hoezo? Ik kan het prima vinden met vrijgezellige vrouwen.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, is iedereen hier langzaam retarded aan het worden?
Daar is geen beginnen aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier en verder zoek je het zelf maar uit. Oh en dan wel mijn posthistorie even nakijken sinds 2007
Dat dacht ik ookquote:
Ik hou van blauwe paarden, vooral als ze snaterend door de wei rennen met een AH-tissue (die overigens veel beter zijn dan die multi layer shit van Tempo Team, maar dat terzijde) in hun linkervoorpootjequote:Op zondag 5 mei 2013 01:17 schreef sig000 het volgende:
Hoezo? Ik kan het prima vinden met vrijgezellige vrouwen.
Tja, dat liep een beetje uit de handquote:Op zondag 5 mei 2013 01:20 schreef sig000 het volgende:
Ja, soms mis ik op dit soort tijdstippen Lamon.
Lamon wtfquote:Op zondag 5 mei 2013 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, soms mis ik op dit soort tijdstippen Lamon.
Nee wacht even.quote:
Nee ik ben compleet van de relquote:
Lamon staat in mijn geheugen gegriftquote:Op zondag 5 mei 2013 01:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Soms komt er weleens een topic bovendrijven en dan vraag ik me af: "Heb ik daar ook gepost?"
Waarom?quote:
Ik ken de beste man verder niet, maar een foto in US was best scaryquote:Op zondag 5 mei 2013 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Zo bijzonder was het nou ook allemaal niet, gewoon iemand die (wmb) FOK! te serieus nam.
Zou mij overigens niets verbazen als hij nu gewoon weer ergens met een kloon meepost.
Mwah die zou direct opvallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:27 schreef APK het volgende:
Zou mij overigens niets verbazen als hij nu gewoon weer ergens met een kloon meepost.
Msschien doet hij nu gewoon weer normaal, komt vaker voorquote:
Ver daarvoor was Lamon een toffe peer om zo midden in de nacht op dit forum tegen te komen.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken de beste man verder niet, maar een foto in US was best scary
Tsja, wat is normaal?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Msschien doet hij nu gewoon weer normaal, komt vaker voor
Helemaal mee eens, daarom denk ik dat hij dat nu ook gewoon weer zou kunnen posten zonder dat verleden.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was Lamon een toffe peer om zo midden in de nacht op dit forum tegen te komen.
Ik heb nog wel een kloon voor 'm die in ruste is.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom denk ik dat hij dat nu ook gewoon weer zou kunnen posten zonder dat verleden.
Hoewel
Het was ook wel lullig, maar us is een kut sub forum wat dat betreft. Daar is lef voor nodig en als je niet aan het plaatje voldoet word je kompleet afgefiktquote:Op zondag 5 mei 2013 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was Lamon een toffe peer om zo midden in de nacht op dit forum tegen te komen.
Volgens mij speelde er meer dan datquote:Op zondag 5 mei 2013 01:34 schreef Soury het volgende:
Het was ook wel lullig, maar us is een kut sub forum wat dat betreft. Daar is lef voor nodig en als je niet aan het plaatje voldoet word je kompleet afgefikt
Ik heb ook ooit bewust zo'n lelijke oude kerel in mijn gebruikersplaatje gezet, dan valt 't in het echt altijd mee.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook wel lullig, maar us is een kut sub forum wat dat betreft. Daar is lef voor nodig en als je niet aan het plaatje voldoet word je kompleet afgefikt
Dat weet ik niet maar ik heb hem daarna nooit meer gezien. En het was valsquote:Op zondag 5 mei 2013 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij speelde er meer dan dat
Anyways, care
En nog leuker als je daardoor een relatie krijgt met een chickie die voor je kookt, de was doet en de hele zooi thuis stofvrij houdt!quote:
In plaats van er voor te betalen heb je dat gratis.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
En nog leuker als je daardoor een relatie krijgt met een chickie die voor je kookt, de was doet en de hele zooi thuis stofvrij houdt!
Dat is ook een fok legendequote:Op zondag 5 mei 2013 01:40 schreef sig000 het volgende:
Kasta heeft ook nog eens wat kloons van me geleend toen ie permban had en mailadressen op waren.
Die had ik al voordat internet bestond, gewoon ouderwets in de kroeg gehosseld en plaatjes draaien bij mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
En nog leuker als je daardoor een relatie krijgt met een chickie die voor je kookt, de was doet en de hele zooi thuis stofvrij houdt!
Liefdequote:Op zondag 5 mei 2013 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die had ik al voordat internet bestond, gewoon ouderwets in de kroeg gehosseld en plaatjes draaien bij mij.
Schobbejakquote:Op zondag 5 mei 2013 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak d'r op zijn tijd graag beetje jaloers.
Prima ik hoef het niet te weten verderquote:Op zondag 5 mei 2013 01:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja, vee van de richel ben ik.
Heb ik ook nooit een geheim van gemaakt.
De connecties met wat figuren die bovenaan in google staan met hun achternaam vanwege wat gedoe wil je ook niet weten?quote:
Ik vraag niet eens voor al die dingen, maar zou wel heel mooi zijjnquote:Op zondag 5 mei 2013 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eensquote:Op zondag 5 mei 2013 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag niet eens voor al die dingen, maar zou wel heel mooi zijjn
Wat denk je, luie aap als ik benquote:Op zondag 5 mei 2013 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je het doet ? Of dat je wacht op die schoonmaker?
Zekerquote:
Dan heb je Jian kunnen ontmoeten.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker
Lekker naar bevrijdingspop geweest in Haarlem, heerlijk in het zonnetje met een biertje bands luisteren.
Ik was een beetje brak, maar alles komt weer goed vanmiddag. Ik ga weer richting balkon.quote:
Zal best. Er zullen wel meer fokkers geweest zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:26 schreef Soury het volgende:
Dan heb je Jian kunnen ontmoeten.Een toffe fokker. Maar ja hoe ziet iemand eruit he?
Dat is geen herrie, daar flip ik van de pan uit.quote:
Chilling out .....quote:Op zondag 5 mei 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is geen herrie, daar flip ik van de pan uit.
Volgens mij hebben we elkaar ooit al eens mislopen..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is geen herrie, daar flip ik van de pan uit.
Dat denk ik niet, ik ben wel het zolderkamer fok type.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we elkaar ooit al eens mislopen..
Ah ok Dat mensen tegenwoordig nog een zolderkamertje hebben ..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik ben wel het zolderkamer fok type.
Betraptquote:Op zondag 5 mei 2013 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok Dat mensen tegenwoordig nog een zolderkamertje hebben ..
Languit voor de buis. Ik heb geen werk morgen.quote:
3 dagen ....quote:Op zondag 5 mei 2013 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Languit voor de buis. Ik heb geen werk morgen.
Ik wens het, maar ETEN nuquote:
Verschil moet er zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef APK het volgende:
lol, fans van Ajax moeten op een parkeerplaats naast de Arena feestvieren en de Turkse fans van Galatasaray trekken gewoon door de stad
Dat doen ze bij in de buurt toch al Dagelijks,,,, What else is new ?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef APK het volgende:
lol, fans van Ajax moeten op een parkeerplaats naast de Arena feestvieren en de Turkse fans van Galatasaray trekken gewoon door de stad
Dit was redelijk massaalquote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
Dat doen ze bij in de buurt toch al Dagelijks,,,, What else is new ?
Istanbul of Amsterdamquote:
Bevrijdingspop in Wageningen?quote:
In Istanbul moesten ze waarschijnlijk op een parkeerterein juichenquote:
Kuddegedragquote:
Ik zit bijna klaar voor VIquote:
Nee ik kijk vanwegen de roddels. En Hanssie zit er vanavond, die heeft wat uit te leggen ivm Wesleyquote:
Blijkbaar iets gemist...quote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Hansie gaat Van der Gijp op zijn bek slaaan voor die kabouter
Hahaha ja, BOKSquote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Het was toch Wesley tegen Gijp en Derksenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Een storm in een glas water ja, maar ik denk dat het vanavind wel lachen wordt bij VI.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was toch Wesley tegen Gijp en Derksen![]()
Kraaitjer slingerde het aan in een blad. Veronica gids ofzo
In de Vara-gids, ik hoorde het verhaal vorige week onderweg naar mijn werk, toen werd het breed uitgemeten bij Evers en belde ze meteen Wilfred even voor wat meer info. Wesley is een droeftoetertjequote:Op maandag 6 mei 2013 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was toch Wesley tegen Gijp en Derksen![]()
Kaaitjer slingerde het aan in een blad. Veronica gids ofzo
Twitters gezien, en weer ontkent. Ik zit er klaar voorquote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de Vara-gids, ik hoorde het verhaal vorige week onderweg naar mijn werk, toen werd het breed uitgemeten bij Evers en belde ze meteen Wilfred even voor wat meer info. Wesley is een droeftoetertje
Ik ga nog snel ff douchen, deze wil ik niet missen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Twitters gezien, en weer ontkent. Ik zit er klaar voor
Hahahaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga nog snel ff douchen, deze wil ik niet missen.
Nietquote:
Het is nogal lauw bij VIquote:
Maar ik had begrepen dat dat hele Wesley-gedoe aan bod zou komen, ze hebben de boel belazerdquote:
Het ging nergens over. Niet de rel die ik hooptequote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik had begrepen dat dat hele Wesley-gedoe aan bod zou komen, ze hebben de boel belazerd
Nou ja zeg, iedereen had het erover, een hoop gedoe om niets dus. Ik dacht al dat ik het gemist had omdat ik iets kater inschakelde.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ging nergens over. Niet de rel die ik hoopte
Zuip wat minder hahahahaquote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja zeg, iedereen had het erover, een hoop gedoe om niets dus. Ik dacht al dat ik het gemist had omdat ik iets kater inschakelde.
Haha, ik heb nog geen druppel gehad vandaag, waar dat hardlopen al niet goed voor isquote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuip wat minder hahahahaNiks gemist Deis
Er staat kater ipv laterquote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog geen druppel gehad vandaag, waar dat hardlopen al niet goed voor is
We weten wel beterquote:
Ja dat las ik, ik hoefde natuurlijk niet uit te leggen dat dat een tikfout was, maar deed het toch maar even voor de zekerheid.quote:
Je weet wie het zegtquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat las ik, ik hoefde natuurlijk niet uit te leggen dat dat een tikfout was, maar deed het toch maar even voor de zekerheid.
Ik moet zeggen dat ik een stuk gezonder leef de laatste weken, een uitzonderingetje daar gelaten
Daarom durf ik mijn onvolkomenheden ook wel toe te gevenquote:
Stomme eendquote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom durf ik mijn onvolkomenheden ook wel toe te geven
Ja dat lijkt welquote:
Ik overwin altijd hoorquote:
Grote bek breekt me altijd opquote:
Ahh de stop is nog niet uit je eiland getrokkenquote:
Tering dat was koudquote:
hahaha volhoudenquote:
Bram gaat naar Pow las ik net. Leuk he?quote:
Mijn bronnen zijn al jaren slechtquote:
Post een lekkere biefstuk, zelfs ik kom er op afquote:
*tofoe biefstuk gaat zoeken*quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Post een lekkere biefstuk, zelfs ik kom er op af
Kunnen die ook in de panquote:
Die is vet coolquote:
Ik hoef niet te klikken, die is ook geweldig. Pixarquote:
Die heb ik nog in de bioscoop gezien als voorfilmpje. De hoofdfilm was niks meer vergeleken na die vogels.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de bioscoop gezien als voorfilmpje. De hoofdfilm was niks meer vergeleken na die vogels.
Welke dat was weet ik ook niet meer, wel dat ik dubbel lag PLOINKquote:
De hoofdfilm bedoel je... Boeien... Toch zo maar weer eens naar bed.... trustenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]![]()
Welke dat was weet ik ook niet meer, wel dat ik dubbel lag PLOINK
Latersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
De hoofdfilm bedoel je... Boeien... Toch zo maar weer eens naar bed.... trusten
Jammerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor Amsterdam weinig hoop, als ik buienradar mag geloven
Waarquote:
Nou neequote:
Nou ook weer neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij wil echt met je bikini over straat lopen, tis toch oke
De laatste dagen waren bijzonder aangenaam.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar wat heb je in gedachte voor een perfecte dag?
Dit is gewoon een mindere dag dus, wat maakte die dagen zo bijzonderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste dagen waren bijzonder aangenaam.
Zon, mijn god zegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit is gewoon een mindere dag dus, wat maakte die dagen zo bijzonder
Ik kwam mijn bed uit op 15:00 en ik heb niks gezienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is vandaag hartstikke veel zon geweest
Werk je in de Horeca?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kwam mijn bed uit op 15:00 en ik heb niks gezien
Het is inmiddels idd weer bewolktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kwam mijn bed uit op 15:00 en ik heb niks gezien
Nee en het was een grapjequote:
Ook in Nederland hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ownaja het zou kunnen als je in Amerika zou wonen
Prima,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik sluit dit gesprek met uw goedvinden
Moet datquote:
Ik wilde net mijn broek uitrekkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niets moet maar wat fatsoen is wel prettig.
Oh shitquote:
Ik blijf braaf zoals altijdquote:
Ik kijk scheel soms.quote:
Beetje strakke richtlijnen en het wordt hier een perfecte slow-chat met alleen maar gezellige nette mensenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als ze hun gehoor apparaat aan hebben staan
Ben je nu echt serieus?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Karzai het volgende:
Nee maar even zonder gekheid, het kan hier best gezellig zijn
Beetje zoals Piet Mondriaan in gedachte had?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje strakke richtlijnen en het wordt hier een perfecte slow-chat met alleen maar gezellige nette mensen
Daar weet ik het fijne niet vanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Beetje zoals Piet Mondriaan in gedachte had?
Meestal wel, het is ook slechts een momentopname en enige structuur valt er niet te ontdekken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Karzai het volgende:
Nee maar even zonder gekheid, het kan hier best gezellig zijn
Het zijn meestal weer de vrouwen die dan over de scheef gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Meestal wel, het is ook slechts een momentopname en enige structuur valt er niet te ontdekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik vind het nogal loslopen en regelmatig erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn meestal weer de vrouwen die dan over de scheef gaan![]()
Ik ben ook ter vermaak hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nogal loslopen en regelmatig erg vermakelijk.
Anders zaten we hier niet natuurlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nogal loslopen en regelmatig erg vermakelijk.
Rokjes dagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weleens last van met zoveel zon ineens.
Kut weerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken wat de week verder nog brengt![]()
Als je binnen zit nietquote:
Nou ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weleens last van met zoveel zon ineens.
gratis hemelwater is toch wel een pre voor mijn tuinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef sig000 het volgende:
Je kunt ook beter niet op een plek wonen waar de regen altijd overheen komt.
Mijn kip karavan is wel topquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef sig000 het volgende:
Je kunt ook beter niet op een plek wonen waar de regen altijd overheen komt.
Mijn balkon is overdekt en bij mijn buitenhuis heb ik een beek achter de tuin.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef sacha het volgende:
[..]
gratis hemelwater is toch wel een pre voor mijn tuin
Mooiquote:
Mijn zus heeft een camper. Best cool gaan waar je wil.quote:
Je lult echtquote:
Ja ik verkoop ze regelmatig.quote:
paardjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik verkoop ze regelmatig.![]()
*btw. http://s265.photobucket.com/user/sig000/library/?sort=3&page=1
Als gozer uit een stad als Tilburg had ikzelf ook nooit gedacht dat mijn leven nog eens die kant zou uitgaan.quote:
Het kan raar lopen inderdaad, hoeveel paarden heb je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als gozer uit een stad als Tilburg had ikzelf ook nooit gedacht dat mijn leven nog eens die kant zou uitgaan.
welke kant?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als gozer uit een stad als Tilburg had ikzelf ook nooit gedacht dat mijn leven nog eens die kant zou uitgaan.
Op dit moment alleen nog 2 waar je op kunt rijden en verder nog wat jong spul in de opgroei op groot weiland in kudde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het kan raar lopen inderdaad, hoeveel paarden heb je?
Tof danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op dit moment alleen nog 2 waar je op kunt rijden en verder nog wat jong spul in de opgroei op groot weiland in kudde.
Dat levert toch niks meer op paarden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op dit moment alleen nog 2 waar je op kunt rijden en verder nog wat jong spul in de opgroei op groot weiland in kudde.
Dat laatste sowieso, het is gewoon tof om de mogelijkheid te hebben om op de rug van een eigen gefokt paard te stappen en dan lekker buiten te rijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat levert toch niks meer op paarden?
Of vind je het gewoon leuk om te doen?
Dat is wel helemaal top jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, het is gewoon tof om de mogelijkheid te hebben om op de rug van een eigen gefokt paard te stappen en dan lekker buiten te rijden.
Ken 'm vanaf geboorte en samen genieten we van de omgeving hier.
Oh lekker. Ik heb ooit paardgereden, nu ben ik bangquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, het is gewoon tof om de mogelijkheid te hebben om op de rug van een eigen gefokt paard te stappen en dan lekker buiten te rijden.
Ken 'm vanaf geboorte en samen genieten we van de omgeving hier.
misschien de dames wel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Maakt mij geen reet uit wat voor kleur een paard is
Paardrijden is wel relaxed.quote:
Ik spreek geen paardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |