Krijg nou wat. hahahahaquote:
Ja ik had de lapo maar ik deed het niet goedquote:
EN nu ur making up?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had de lapo maar ik deed het niet goed
Die word eind augustus gesloten door een mod die zich stierlijk verveeldquote:
Ah, effe zoekenquote:Op zondag 5 mei 2013 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die word eind augustus gesloten door een mod die zich stierlijk verveeld
Staat in de fb niet zo moeilijkquote:
quote:
Moet je tegenwoordig op FOK! betalen per letter?quote:
Lijkt mij een puik klusje voor karina of Cat22quote:
Even wachten, APK is erquote:Op zondag 5 mei 2013 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de juiste mensen om je heen doe je het goed Soury
Juist die luie dondersquote:Op zondag 5 mei 2013 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij een puik klusje voor karina of Cat22
Ik bots nogal hierquote:
Wie?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:10 schreef APK het volgende:
Maar euh, wat doe je doordeweeks met de single ladies?
Jezus, is iedereen hier langzaam retarded aan het worden?quote:
Hier en verder zoek je het zelf maar uit. Oh en dan wel mijn posthistorie even nakijken sinds 2007quote:Op zondag 5 mei 2013 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is hier? Een slowchat op een vaag forum?
Ah, je bent in een filosofische buiquote:Op zondag 5 mei 2013 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is hier? Een slowchat op een vaag forum?
Hoezo? Ik kan het prima vinden met vrijgezellige vrouwen.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, is iedereen hier langzaam retarded aan het worden?
Daar is geen beginnen aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier en verder zoek je het zelf maar uit. Oh en dan wel mijn posthistorie even nakijken sinds 2007
Dat dacht ik ookquote:
Ik hou van blauwe paarden, vooral als ze snaterend door de wei rennen met een AH-tissue (die overigens veel beter zijn dan die multi layer shit van Tempo Team, maar dat terzijde) in hun linkervoorpootjequote:Op zondag 5 mei 2013 01:17 schreef sig000 het volgende:
Hoezo? Ik kan het prima vinden met vrijgezellige vrouwen.
Tja, dat liep een beetje uit de handquote:Op zondag 5 mei 2013 01:20 schreef sig000 het volgende:
Ja, soms mis ik op dit soort tijdstippen Lamon.
Lamon wtfquote:Op zondag 5 mei 2013 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, soms mis ik op dit soort tijdstippen Lamon.
Nee wacht even.quote:
Nee ik ben compleet van de relquote:
Lamon staat in mijn geheugen gegriftquote:Op zondag 5 mei 2013 01:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Soms komt er weleens een topic bovendrijven en dan vraag ik me af: "Heb ik daar ook gepost?"
Waarom?quote:
Ik ken de beste man verder niet, maar een foto in US was best scaryquote:Op zondag 5 mei 2013 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Zo bijzonder was het nou ook allemaal niet, gewoon iemand die (wmb) FOK! te serieus nam.
Zou mij overigens niets verbazen als hij nu gewoon weer ergens met een kloon meepost.
Mwah die zou direct opvallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:27 schreef APK het volgende:
Zou mij overigens niets verbazen als hij nu gewoon weer ergens met een kloon meepost.
Msschien doet hij nu gewoon weer normaal, komt vaker voorquote:
Ver daarvoor was Lamon een toffe peer om zo midden in de nacht op dit forum tegen te komen.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken de beste man verder niet, maar een foto in US was best scary
Tsja, wat is normaal?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Msschien doet hij nu gewoon weer normaal, komt vaker voor
Helemaal mee eens, daarom denk ik dat hij dat nu ook gewoon weer zou kunnen posten zonder dat verleden.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was Lamon een toffe peer om zo midden in de nacht op dit forum tegen te komen.
Ik heb nog wel een kloon voor 'm die in ruste is.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom denk ik dat hij dat nu ook gewoon weer zou kunnen posten zonder dat verleden.
Hoewel
Het was ook wel lullig, maar us is een kut sub forum wat dat betreft. Daar is lef voor nodig en als je niet aan het plaatje voldoet word je kompleet afgefiktquote:Op zondag 5 mei 2013 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was Lamon een toffe peer om zo midden in de nacht op dit forum tegen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |