abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126311845
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik kan me de oude dan niet eens herinneren want ik dacht dat het dezelfde was.

Vond het wel een beetje vreemd einde, als dit echt de laatste ep is.
Zeker vanwege "6 and a movie".

Ben benieuwd of er nog wat komt...

Dat is de oude acteur die hem speelde.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:50:56 #52
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_126312467
Ik vond het wel een toffe aflevering :)

Van mij mag het nu ook wel klaar zijn. We begonnen met Jeff en eindigen met Jeff, cirkeltje mooi rond.
pi_126312686
Geweldige ep :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:37:10 #54
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_126314143
Leuke aflevering, al was het wel by far de minste paintball-aflevering...
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:42:24 #55
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_126314340
Laat ze nog maar even verder doen, ik heb geen zin om :z Mad Men :z te kijken om Alison Brie nog eens op het scherm te zien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:43:27 #56
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126314379
Als het nu zou eindigen zou ik daar ook vrede mee kunnen hebben.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:03:40 #58
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_126315131
Beter dat het verlengd wordt, want het zou echt een drama zijn als deze verschrikkelijke aflevering de laatste aflevering zou zijn van deze prachtserie. Eé'n van de slechtste aflevering ooit
pi_126315188
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laat ze nog maar even verder doen, ik heb geen zin om :z Mad Men :z te kijken om Alison Brie nog eens op het scherm te zien.
Niet haten op Mad Men, Don Draper is een baas!
Maar geef wel toe dat het raar is om Alison Brie/Trudy daar te zien. Lijkt daar meteen 10 jaar ouder.

Wanneer denken jullie dat we ooit iets zullen horen over een eventueel volgend seizoen? Een tweet of in een interview ofso. Wil weten of er nog een kans bestaat
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:07:34 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126315283
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beter dat het verlengd wordt, want het zou echt een drama zijn als deze verschrikkelijke aflevering de laatste aflevering zou zijn van deze prachtserie. Eé'n van de slechtste aflevering ooit
Wat?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:15:41 #61
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_126315673
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:05 schreef MrMolotov het volgende:

[..]

Niet haten op Mad Men, Don Draper is een baas!
Maar geef wel toe dat het raar is om Alison Brie/Trudy daar te zien. Lijkt daar meteen 10 jaar ouder.

Wanneer denken jullie dat we ooit iets zullen horen over een eventueel volgend seizoen? Een tweet of in een interview ofso. Wil weten of er nog een kans bestaat
Als het goed is, laat NBC dit weekend de staat van al zijn series weten.
pi_126315914
Voor de mensen die wat afkickmateriaal nodig hebben:

http://www.comedycentral.(...)p4yo/hot-sluts--ep-1

Het is echt slecht, maar ach, beter dan niets he.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:24:15 #63
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_126316055
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat?
De hele aflevering was één grote slechte recycling van ideeën uit vorige seizoenen. Een goedkoop staaltje proberen de fans te plezieren met oude ideeën. Terwijl één van de grootste emotionele momenten van de serie, het afscheid van Jeff, veel te weinig wordt uitgewerkt.
Dan slaat het ook nog eens nergens op dat als alles zich afspeelde in het hoofd van Jeff, Jeff kennelijk een hele verhaallijn voor Abed verzint erbij.
De opmerking “We finally found a way to make paintball cool again.” zou Abed vorige seizoenen nooit gemaakt hebben. Iets is cool of niet. Dat laat je je karakters niet zeggen.
pi_126316428
Las dat de kansen zeer groot zijn dat Community verlengd wordt!
pi_126317108
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef MAHL het volgende:
Voor de mensen die wat afkickmateriaal nodig hebben:

http://www.comedycentral.(...)p4yo/hot-sluts--ep-1

Het is echt slecht, maar ach, beter dan niets he.
De moeder van Charlie uit Always Sunny. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:45:17 #66
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_126317109
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

De hele aflevering was één grote slechte recycling van ideeën uit vorige seizoenen. Een goedkoop staaltje proberen de fans te plezieren met oude ideeën. Terwijl één van de grootste emotionele momenten van de serie, het afscheid van Jeff, veel te weinig wordt uitgewerkt.
Dan slaat het ook nog eens nergens op dat als alles zich afspeelde in het hoofd van Jeff, Jeff kennelijk een hele verhaallijn voor Abed verzint erbij.
De opmerking “We finally found a way to make paintball cool again.” zou Abed vorige seizoenen nooit gemaakt hebben. Iets is cool of niet. Dat laat je je karakters niet zeggen.
Ben het hier volledig mee eens. Snap eerlijk gezegd niet dat mensen dit seizoen nog leuk vinden. Het is continue een herhaling van zetten, waarbij de timelines van Abed het meest voor de hand liggende voorbeeld is. Ook hebben ze in seizoen 4 het personage Chang volledig verneukt. In seizoen 1 was hij als Spaanse leraar nog een dragend karakter in de serie, in dit seizoen hadden ze hem beter helemaal niet meer kunnen gebruiken. Die verhaallijn rond 'Kevin' was opeens afgekapt toen Abed het door had, wat aangeeft dat de schrijvers eigenlijk ook niet echt wisten wat ze met die verhaallijn aanmoesten.

Seizoen 4 draait eigenlijk continue om de hoofdspinsels van Abed, terwijl in vorige seizoenen dat enkele afleveringen waren met veel meer 'normale' afleveringen. Telkens weer die timelines. Daarmee is de serie ook steeds verder van de realiteit af komen te staan. De balans is compleet verdwenen.

De enige reden om nog Community te kijken is Allison Brie. Een nieuw seizoen zou nergens op slaan, seizoen 4 hadden ze al niet eens meer hoeven te maken. Als je de paintball episodes terug kijkt besef je weer wat voor troep seizoen 4 eigenlijk is.
pi_126317120
Ik zou er niet rouwig om zijn als dit het einde is. De eerste drie seizoenen waren simpelweg briljant, maar dit seizoen vond ik op zijn best middelmatig. Eén zo'n seizoen kan ik nog wel verwerken, maar bij nog een begint het de erfenis van de serie aan te tasten.

Deze aflevering vond ik overigens wel aardig, alleen het deel waar ze hun kwaadaardige tegenhangers confronteerden kwam erg afgeraffeld over.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:47:28 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126317237
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen zien ja. Ik vond het recyclen juist niet zo erg, er werden wel nieuwe invalshoeken gebruikt.

Dat laatste zinnetje slaat trouwens nergens op, dat soort dingen werden ook in oudere seizoenen regelmatig gezegd of geïmpliceerd.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:19:31 #69
67640 SaintOfKillers
pi_126319004
Bij de helft van de afleveringen lees ik dat het kut is omdat "het oude gevoel" weg is, dat ze van de essentie van de serie afwijken en dat het terug zoals vroeger moet worden. Bij de andere helft lees ik dat het kut is omdat ze te veel in herhaling vallen en te veel teruggrijpen naar het verleden. Wat is het nu eigenlijk?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_126319078
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de helft van de afleveringen lees ik dat het kut is omdat "het oude gevoel" weg is, dat ze van de essentie van de serie afwijken en dat het terug zoals vroeger moet worden. Bij de andere helft lees ik dat het kut is omdat ze te veel in herhaling vallen en te veel teruggrijpen naar het verleden. Wat is het nu eigenlijk?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:20:48 #71
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_126319083
quote:
Een kwestie van mening lijkt mij :)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:23:32 #72
67640 SaintOfKillers
pi_126319226
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Een kwestie van mening lijkt mij :)
Ik bedoelde eerder dat het over dezelfde personen gaat die elke week hun klaagzang aanpassen naar gelang wat voor aflevering het was, niet over 2 verschillende groepen met een verschillend standpunt.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:24:36 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126319287
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik bedoelde eerder dat het over dezelfde personen gaat die elke week hun klaagzang aanpassen naar gelang wat voor aflevering het was, niet over 2 verschillende groepen met een verschillend standpunt.
Voor sommige mensen is de serie op dat punt al niet meer te redden, dan maakt het weinig meer uit wat er nou eigenlijk nog komt. Ik ken het gevoel wel.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:28:48 #74
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_126319504
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
So confused when you're lost in the groove
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:46:25 #75
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_126323685
quote:
De vraag is wat je de essentie van de serie vindt. De emoties van de karakters of de gimmicks.

Het oude gevoel dat weg is bij een aflevering als deze, maar wel aanwezig was bij aflevering 11 (die met de persoonsverwisseling) is dat daarin de gevoelens van de karakters centraal staan. Dit soort aflevering waarbij het te veel herhaling is, is het herhalen van gimmicks vanwege de eerder bewezen populariteit bij fans voor de gimmickheid en niet vanwege het plot en de karakterontwikkeling.
Over de vorige drie afleveringen was ik heel tevreden. Dat is het bewijs dat een s5 best beter dan dit seizoen kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')