quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kan me de oude dan niet eens herinneren want ik dacht dat het dezelfde was.
Vond het wel een beetje vreemd einde, als dit echt de laatste ep is.
Zeker vanwege "6 and a movie".
Ben benieuwd of er nog wat komt...
Niet haten op Mad Men, Don Draper is een baas!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laat ze nog maar even verder doen, ik heb geen zin omMad Men
te kijken om Alison Brie nog eens op het scherm te zien.
Wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beter dat het verlengd wordt, want het zou echt een drama zijn als deze verschrikkelijke aflevering de laatste aflevering zou zijn van deze prachtserie. Eé'n van de slechtste aflevering ooit
Als het goed is, laat NBC dit weekend de staat van al zijn series weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:05 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Niet haten op Mad Men, Don Draper is een baas!
Maar geef wel toe dat het raar is om Alison Brie/Trudy daar te zien. Lijkt daar meteen 10 jaar ouder.
Wanneer denken jullie dat we ooit iets zullen horen over een eventueel volgend seizoen? Een tweet of in een interview ofso. Wil weten of er nog een kans bestaat
De hele aflevering was één grote slechte recycling van ideeën uit vorige seizoenen. Een goedkoop staaltje proberen de fans te plezieren met oude ideeën. Terwijl één van de grootste emotionele momenten van de serie, het afscheid van Jeff, veel te weinig wordt uitgewerkt.quote:
De moeder van Charlie uit Always Sunny.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef MAHL het volgende:
Voor de mensen die wat afkickmateriaal nodig hebben:
http://www.comedycentral.(...)p4yo/hot-sluts--ep-1
Het is echt slecht, maar ach, beter dan niets he.
Ben het hier volledig mee eens. Snap eerlijk gezegd niet dat mensen dit seizoen nog leuk vinden. Het is continue een herhaling van zetten, waarbij de timelines van Abed het meest voor de hand liggende voorbeeld is. Ook hebben ze in seizoen 4 het personage Chang volledig verneukt. In seizoen 1 was hij als Spaanse leraar nog een dragend karakter in de serie, in dit seizoen hadden ze hem beter helemaal niet meer kunnen gebruiken. Die verhaallijn rond 'Kevin' was opeens afgekapt toen Abed het door had, wat aangeeft dat de schrijvers eigenlijk ook niet echt wisten wat ze met die verhaallijn aanmoesten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De hele aflevering was één grote slechte recycling van ideeën uit vorige seizoenen. Een goedkoop staaltje proberen de fans te plezieren met oude ideeën. Terwijl één van de grootste emotionele momenten van de serie, het afscheid van Jeff, veel te weinig wordt uitgewerkt.
Dan slaat het ook nog eens nergens op dat als alles zich afspeelde in het hoofd van Jeff, Jeff kennelijk een hele verhaallijn voor Abed verzint erbij.
De opmerking “We finally found a way to make paintball cool again.” zou Abed vorige seizoenen nooit gemaakt hebben. Iets is cool of niet. Dat laat je je karakters niet zeggen.
Zo zou je het kunnen zien ja. Ik vond het recyclen juist niet zo erg, er werden wel nieuwe invalshoeken gebruikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De hele aflevering was één grote slechte recycling van ideeën uit vorige seizoenen. Een goedkoop staaltje proberen de fans te plezieren met oude ideeën. Terwijl één van de grootste emotionele momenten van de serie, het afscheid van Jeff, veel te weinig wordt uitgewerkt.
Dan slaat het ook nog eens nergens op dat als alles zich afspeelde in het hoofd van Jeff, Jeff kennelijk een hele verhaallijn voor Abed verzint erbij.
De opmerking “We finally found a way to make paintball cool again.” zou Abed vorige seizoenen nooit gemaakt hebben. Iets is cool of niet. Dat laat je je karakters niet zeggen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de helft van de afleveringen lees ik dat het kut is omdat "het oude gevoel" weg is, dat ze van de essentie van de serie afwijken en dat het terug zoals vroeger moet worden. Bij de andere helft lees ik dat het kut is omdat ze te veel in herhaling vallen en te veel teruggrijpen naar het verleden. Wat is het nu eigenlijk?
Een kwestie van mening lijkt mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de helft van de afleveringen lees ik dat het kut is omdat "het oude gevoel" weg is, dat ze van de essentie van de serie afwijken en dat het terug zoals vroeger moet worden. Bij de andere helft lees ik dat het kut is omdat ze te veel in herhaling vallen en te veel teruggrijpen naar het verleden. Wat is het nu eigenlijk?
Ik bedoelde eerder dat het over dezelfde personen gaat die elke week hun klaagzang aanpassen naar gelang wat voor aflevering het was, niet over 2 verschillende groepen met een verschillend standpunt.quote:
Voor sommige mensen is de serie op dat punt al niet meer te redden, dan maakt het weinig meer uit wat er nou eigenlijk nog komt. Ik ken het gevoel wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder dat het over dezelfde personen gaat die elke week hun klaagzang aanpassen naar gelang wat voor aflevering het was, niet over 2 verschillende groepen met een verschillend standpunt.
De vraag is wat je de essentie van de serie vindt. De emoties van de karakters of de gimmicks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |