SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch ook vaak een uiting van machogedragquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is dat macho... het is gewoon een apparaat.
Als ik moet kiezen tussen die 2 ga ik voor Channingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet zo.
Bij statham kan ik het begrijpen.
Maar ik vind hem niet zo bijzonder eigenlijk.
Je hebt gelijk, bij jou gaat die vlieger niet opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als je motor rijdt, ben je macho?
Aardigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pfffff......
Je bent een aardige gozeren dat weet je
![]()
Hier gaat die wel vaak opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bij jou gaat die vlieger niet op
Er zijn genoeg motor rijders waarbij die vlieger niet op gaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bij jou gaat die vlieger niet op
Oei friendzonequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aardig
Dadelijk ga je ook nog zeggen dat ik een schatje ben.
True. Ik heb zelfs op de lesmotor bekijks van andere vrouwen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Is toch ook vaak een uiting van machogedrag![]()
Let op het woordje vaak!!
Nee, ik kom nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn rug is het er niet zo mee eens!!
Ik moet gekraakt en gemasseerd worden!
Ik word best moe van jouw selecte leesgedragquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn genoeg motor rijders waarbij die vlieger niet op gaat.
Omdat je daar zo lief om vraagtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aardig
Dadelijk ga je ook nog zeggen dat ik een schatje ben.
Nepjoodquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Godverdomme zeg als deze man het me zou vragen zou ik gewoon direct een seizoenskaart voor feyenoord aanschaffen![]()
[ afbeelding ]
Christus wat een lekkertje
Ik hou van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |