SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch ook vaak een uiting van machogedragquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is dat macho... het is gewoon een apparaat.
Als ik moet kiezen tussen die 2 ga ik voor Channingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet zo.
Bij statham kan ik het begrijpen.
Maar ik vind hem niet zo bijzonder eigenlijk.
Je hebt gelijk, bij jou gaat die vlieger niet opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als je motor rijdt, ben je macho?
Aardigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pfffff......
Je bent een aardige gozeren dat weet je
![]()
Hier gaat die wel vaak opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bij jou gaat die vlieger niet op
Er zijn genoeg motor rijders waarbij die vlieger niet op gaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bij jou gaat die vlieger niet op
Oei friendzonequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aardig
Dadelijk ga je ook nog zeggen dat ik een schatje ben.
True. Ik heb zelfs op de lesmotor bekijks van andere vrouwen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Is toch ook vaak een uiting van machogedrag![]()
Let op het woordje vaak!!
Nee, ik kom nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn rug is het er niet zo mee eens!!
Ik moet gekraakt en gemasseerd worden!
Ik word best moe van jouw selecte leesgedragquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn genoeg motor rijders waarbij die vlieger niet op gaat.
Omdat je daar zo lief om vraagtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aardig
Dadelijk ga je ook nog zeggen dat ik een schatje ben.
Nepjoodquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Godverdomme zeg als deze man het me zou vragen zou ik gewoon direct een seizoenskaart voor feyenoord aanschaffen![]()
[ afbeelding ]
Christus wat een lekkertje
Ik hou van jequote:
Alsof Channing mij ooit flink komt uitwonen om dan vervolgens te vragen of ik misschien feyenoordsupporter wil wordenquote:
Ik word moe van de generalisatie van motorrijders.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word best moe van jouw selecte leesgedrag
Jij bent ook een schatje hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat je daar zo lief om vraagt
Schatje van me![]()
![]()
Alleen je ogen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens kijken hoelang mijn ogen het volhouden om die film te volgen
Boeie, lekker toeren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word moe van de generalisatie van motorrijders.
Have funquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens kijken hoelang mijn ogen het volhouden om die film te volgen
Stel je aanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word moe van de generalisatie van motorrijders.
CCSquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk spel? En wat loop je over?vbl sc is dood
quote:
Doe maar zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is mijn filter, zo filter ik de zeurdozen.
Hihiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CCSIk moet een level halen voor Hups
[..]
Is dat dat tyfus FB spelletje?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CCSIk moet een level halen voor Hups
[..]
Aiiquote:
Dat boeit me niks, meer dat motorrijders als asociaal etc. worden gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan![]()
Feit is gewoon dat men een motor VAAK DUS NIET ALTIJD ziet als een uiting van macho zijn.
Dat heb ik toch nooit gezegd!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat boeit me niks, meer dat motorrijders als asociaal etc. worden gezien.s
sinds wanneer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh, ik heb een goed geheugen Bambi...
Hm, dat ervaar ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat boeit me niks, meer dat motorrijders als asociaal etc. worden gezien.
Denken dat ik je aanvalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit gezegd!!
Je valt mij aan op iets wat ik niet eens heb gezegd
Maar je denkt het welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit gezegd!!
Je valt mij aan op iets wat ik niet eens heb gezegd
Weten dat je dat niet eens zou durvenquote:
Echt welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weten dat je dat niet eens zou durven
Nee hoor, dat denk ik eerder over BMW-rijdersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat ik waarde hecht aan correct taalgebruik maakt me niet meteen een zeurkous.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh, ik heb een goed geheugen Bambi...
Gehandicaptentaxi?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even 2 klachten:
1, ik had een grijze haar gevonden.
2, de taxi kon vanmiddag niet naar werk komen door een ongeluk. Moest ik een meer dan een half uur lopen naar een plek waar die wel kon komen, was die weggereden.
Hoeveel levels heeft dat pleurisspel wel niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben al bij level 306 en Hups komt niet voorbij level 147
Één van de redenen dat ik bijna nooit meer op FB zit. Ik word knettergek van al die uitnodigingenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben al bij level 306 en Hups komt niet voorbij level 147
360 tot nu toe geloof ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeveel levels heeft dat pleurisspel wel niet?
Dat kan je uitzettenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Één van de redenen dat ik bijna nooit meer op FB zit. Ik word knettergek van al die uitnodigingen
Heb je vandaag wel lekker in het zonnetje gezeten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Één van de redenen dat ik bijna nooit meer op FB zit. Ik word knettergek van al die uitnodigingen
De aftakeling is begonnenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even 2 klachten:
1, ik had een grijze haar gevonden.
man.... wat een ......quote:2, de taxi kon vanmiddag niet naar werk komen door een ongeluk. Moest ik een meer dan een half uur lopen naar een plek waar die wel kon komen, was die weggereden.
Ging iets verder dan dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ik waarde hecht aan correct taalgebruik maakt me niet meteen een zeurkous.
Wat is OM?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
foto's van oz premiere en ze is OM fan
En je weet zeker dat jij dat goed hebt onthouden? Want ik weet echt niet waar je het over hebt.quote:
Ik ben iets te jong om me die serie goed te herinneren. Ik had alleen al dat speelgoed eens voor Kerst ofzo gekregen.quote:
Het maakt al 3 grijze haren. Fera had er ook al 2 gevonden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De aftakeling is begonnen
[..]
man.... wat een ......
Een man, die wordt snel vergeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is meerdere keren gemeld
Olly Murs natuurlijk![]()
Comedy Factory is tofquote:
Nee maar wel gelopenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je vandaag wel lekker in het zonnetje gezeten?
Lekker!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maar wel gelopenEn biertjes gedronken met EggsTC
Ik heb ze nog steeds, geloof ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, had ook heel veel action figures er van.
Ik heb ook geen bier meerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker, alleen nu heb ik geen bier meer
Ben je trouwens af van die rare plek op je been waar je het een keer over had?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het maakt al 3 grijze haren. Fera had er ook al 2 gevonden.
balen manquote:Ja, stomme kut dat het was
Moesten we wachten op de volgende, maar die kwam wel snel. Maar ik was dus wel een uur later thuis dan normaal.
Ik zal t voor je onthoudenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een man, die wordt snel vergeten natuurlijk.
Neuken dan maar?quote:
Ik heb als het goed is al mijn Turtles nog, en aardig wat He-Man.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik niet meer
Ik heb alleen nog wat van The Ghostbusters.
Onlogisch, ik zie dat we naar Charmed kunnenquote:
Die had ik ook, Turtles heb ik denk ik ook nog wel iets van.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is al mijn Turtles nog, en aardig wat He-Man.
Ik heb die tijgers en die kastelen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |