abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 mei 2013 @ 13:18:55 #76
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_126529491
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin woensdag 15 mei 2013 @ 13:21:28 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126529598
Jij hebt duidelijk de FOK!review niet gelezen. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 mei 2013 @ 13:23:59 #78
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_126529706
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:21 schreef Breuls het volgende:
Jij hebt duidelijk de FOK!review niet gelezen. ;)
Nope, want ik heb Nightmare in Silver nog niet bekeken, nog geen tijd gehad :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin woensdag 15 mei 2013 @ 13:25:42 #79
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126529784
De prequel is namelijk direct na Nightmare in Silver gereleased en ik had 'm al meegenomen in de review. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126573794
Leuke aflevering, beter dan de voorgaande(n). Leuke review ook weer (Hulde Breuls!).

Wat mij erg opviel (en eigenlijk ook een beetje tegenstond) was dat het veel op Star Trek en The Borg begon te lijken. Zoals Jean-Luc Picard veranderde in Locutus, zo leek The Doctor ook wel een beetje op een Cyberman maar dan met een eigen wil. Sowieso waren de simpele interfaces waarmee the Doctor, Webley en de kinderen waren uitgerust zeer hetzelfde als een net geassymuleerde mens. En de manier waarop de Cybermen 'upgrade',.. ach moet ik het nog zeggen?

Het jammere is, dat ik the Borg uit Star Trek wel eng vind (ook al lopen ze net zo langzaam etc) en de Cybermen uit Doctor Who niet heel erg.

Ben benieuwd wat volgende week gaat komen.

PS: Wel grappig, door die reviews van Breuls ga ik zelf ook anders naar de afleveringen kijken... :P
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 11:16:07 #81
91830 MaximusTG
pi_126574052
Och, de Cybermen waren er toch uiteindelijk het eerste, hoewel die nieuwe kleine insect-achtige beestjes weer de parallel oproepen met de nanoprobes van de Borg.

Maar dit waren dus de Cybermen uit "ons" universum, die niet op aarde zijn ontstaan toch? Die waren duidelijk een stuk geavanceerder dan degene die je in de eerste seizoenen van de nieuwe serie zag, die uit het parallelle universum kwamen. Of zie ik het nu verkeerd?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 mei 2013 @ 13:19:56 #82
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_126578839
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:16 schreef MaximusTG het volgende:
Och, de Cybermen waren er toch uiteindelijk het eerste, hoewel die nieuwe kleine insect-achtige beestjes weer de parallel oproepen met de nanoprobes van de Borg.

Maar dit waren dus de Cybermen uit "ons" universum, die niet op aarde zijn ontstaan toch? Die waren duidelijk een stuk geavanceerder dan degene die je in de eerste seizoenen van de nieuwe serie zag, die uit het parallelle universum kwamen. Of zie ik het nu verkeerd?
Mjah, Breuls zei overtuigd in zijn review dat het die van Cybus waren (uit het parallelle universum), maar daar heb ik ook mijn twijfels bij. Ik mistte onder meer ook de C op hun borst.


-edit-
Tardis Wikia is af en toe handig, Gaiman zelf geeft het antwoord:

Neil Gaiman has stated that he has the theory that at one point, the Cybus Cybermen encountered the Mondasian/Telosian Cybermen and the two races merged into one, explaining why, in Series 5 and Series 6, the Cybermen share characteristics of both the originals and the Cybus versions. This is partly implied in his Series 7 episode Nightmare in Silver where the Cyber-suits of two Cybus Cybermen are seen and said to have been found after the Cyber-Wars (a Mondasian Cyberman conflict) along with the suit of a Cyberman of the Cyber Legions. However, no explicit confirmation of this theory is given in the episode.

At one point in their history, both the Mondasian and Pete's World Cybermen encountered each other. What actually happened is unknown although they did co-operate and shared their technologies, to give birth to the variant of Cybermen seen in TV: A Good Man Goes to War, TV: Closing Time, TV: Nightmare in Silver, and possibly TV: The Pandorica Opens.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin donderdag 16 mei 2013 @ 20:13:28 #83
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126597681
Ik vind het leuk dat Gaiman daar een oplossing voor heeft bedacht, maar jammer dat je dat als kijker niet echt doorhebt zonder dat je z'n uitleg leest.

Maar intussen zijn we nog maar twee dagen verwijderd van de finale. *O*

Een zinnetje uit de trailer (kleintje maar, maar ik wil het toch even in spoilertags doen):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zet aan het denken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 16 mei 2013 @ 21:48:00 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126605563
Een theorietje over De Vraag, gecombineerd met de scènes in Forest of the Dead: als er maar één reden kan zijn waarom de Doctor aan River zijn naam kan vertellen, is die reden niet "omdat geen levend wezen kan liegen of zich stil kan houden"? Wat als (afgaande op de trailer) de Great Intelligence aan de Doctor zijn naam vraag, en hij simpelweg antwoordt door het gewoon in Rivers oor te fluisteren? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126607478
De copout is natuurlijk dat ie z'n naam in een taal spreekt die de Great Intelligence niet kan begrijpen. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_126608728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Omentuva het volgende:
De copout is natuurlijk dat ie z'n naam in een taal spreekt die de Great Intelligence niet kan begrijpen. :+
high gallifreyan dus :+
  Admin donderdag 16 mei 2013 @ 22:41:45 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126610643
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Omentuva het volgende:
De copout is natuurlijk dat ie z'n naam in een taal spreekt die de Great Intelligence niet kan begrijpen. :+
Dat maakt niet uit; het is een naam. Stel dat zijn naam John Smith zou zijn en jij zou geen Engels spreken, zou je dan zijn naam niet begrijpen? Jawel, want het is gewoon een naam. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 16 mei 2013 @ 22:44:35 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126610893
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126611367
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit; het is een naam. Stel dat zijn naam John Smith zou zijn en jij zou geen Engels spreken, zou je dan zijn naam niet begrijpen? Jawel, want het is gewoon een naam. :P
Maar als ze er niets mee kunnen... :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:17:43 #90
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126621579
quote:
May the farce be with you: Star Wars and Doctor Who fans clash at convention

Police were called as two groups of fans squared up after a long-running feud




In a scene thick with tension, police were called after two tribes of sci-fi fans – several of whom were in fancy dress – threatened to go to war in a brawl at a sci-fi convention in Norwich.

The dispute flared when the treasurer of Norwich Sci-Fi club, Jim Poole, was refused entry to a convention organised by rival fan group, Norwich Star Wars club, at the University of East Anglia. He was asked to leave as he approached Doctor Who actor Graham Cole for an autograph, leading to a stand-off which was only prevented from spiralling into a lightsaber duel by police and university security.

The altercation is believed to have been caused by a long-running feud between the two clubs and claims by organiser Richard Walker that Poole’s side had been undermining the convention, which was attended by 1000 people, via comments on Facebook.

Police confirmed they had been called to reports of a man being assaulted and arrived to find a dispute between two groups. A spokesman said: "After lengthy investigation, talking to witnesses and reviewing good CCTV footage, it was confirmed that there was no assault. The two rival groups were spoken to and advised to keep out of each other’s way.”

In the aftermath of the fracas, Poole insisted to the Norwich Evening News that he had attended "in good faith."

Bron: RadioTimes
_O-
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:26:36 #91
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_126637340
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit; het is een naam. Stel dat zijn naam John Smith zou zijn en jij zou geen Engels spreken, zou je dan zijn naam niet begrijpen? Jawel, want het is gewoon een naam. :P
Maar met een naam kan je wel veel dingen doen, identificatie bijv.
Als je ergens in moet loggen met je naam en geen enkele computer "spreekt" Gallifreyan dan moet je die naam wel uitspreken.
Of bij een rechter.. kan je ook niet met je nickname aankomen :P
pi_126643537


Kwam vandaag voorbij op FB.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_126644124
ARGH! Waarom is het niet al zaterdag?! :(
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin vrijdag 17 mei 2013 @ 19:42:32 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126644764
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef Monolith het volgende:
[ afbeelding ]

Kwam vandaag voorbij op FB.
Dat was ik vergeten: die zin heb ik eerder gelezen. Ben erg benieuwd wat betekent en ik vind het heerlijk dat ik nog geen flauw idee heb. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:48:10 #95
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126645031
Romana? Ook te voor de hand liggend?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:50:54 #96
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126645153
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126665045
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
Romana? Ook te voor de hand liggend?
Fobwatch The Rani? :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 09:33:46 #98
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_126667313
http://www.digitalspy.co.(...)ck-for-series-8.html
Matt Smith gaat nog niet weg volgens dit artikel, maar keert terug voor S8 (geruchten gingen over afzwaaien in Christmas Special)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 11:23:49 #99
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126669235
Latest field report from Strax: http://www.bbc.co.uk/programmes/p0195m8j
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:42:54 #100
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_126669776
Ze weten de trailers wel interessant te maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')