ik snap t niet. wie haalt je op en waar omg leg uitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
morgen word ik om 10:10 opgehaald van station maar ik kan er op z'n laatst pas om 09:40 zijn
een halfuur wachten o mijn god
de broer van de organisator van station groningen naar werkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap t niet. wie haalt je op en waar omg leg uit
en je kan niet zelf treinen omdat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de broer van de organisator van station groningen naar werk
en snachts dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
auto goedkoper is en ik geen pokke end van station naar het festival hoef te lopen
wie woont nou in assenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er wordt een nachtbus terug geregeld en ik ga proberen bij iemand te slapen
oooooh op die fiets.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. nachtbus naar groningen en daar dus bij iemand slapen
gok een uurtje of 1/half 2quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
oooooh op die fiets.
hoelaat kom je dan in groningen?
ja ben al bezig schatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je echt bij niemand kan slapen, dan kan t wel bij mij hoor. maar eerst rondvragen
ik ga gewoon iedereen afzeggen zodat ik bij jou moet slapen oxoxoxoxquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga gewoon iedereen afzeggen zodat ik bij jou moet slapen oxoxoxox
nee grapje heb al iemand gevonden wss
och meid dat is ook zoveel moeitequote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]gelukkig maar. hoef ik ook niet speciaal om half 2 snachts uit mn bed om de deur voor je open te doen
echt welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
och meid dat is ook zoveel moeite
met mij krijg je toch geen slaap ik bespring je meteen grrraauuuwwquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt welik heb mn schoonheidsslaapje hard nodig
ik trek mn aanbod in, tenzij je stiekem een jongetje bentquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met mij krijg je toch geen slaap ik bespring je meteen grrraauuuwwxoxoxo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |